MissC: Arme Tygho! Vervelend he, dat ziek zijn bij die kleintjes. Jari is ook weer ziek, maar ondanks bijna 40 graden koorts nog behoorlijk vrolijk. Volgens huisarts de beste graadmeter, dus daar hou ik me dan ook maar aan vast. Verder druipt het snot eruit, kan om de twee seconden zijn neus weer schoonmaken. En hij moet steeds kokhalzen tijdens het eten, dus denk dat zijn keeltje ook geirriteerd is. Corina: ik heb je op hyves al gefeliciteerd, maar ook hier VAN HARTE MET JE BINKIE! Bri: Hahaha wat een grappige dromen. Nou ja, het is natuurlijk niet helemaal onwaar: onze kleintjes schelen nogal qua lengte. Ik zou het fijn vinden als Jari nu toch wat minder hard gaat groeien. Vanaf acht maanden krijg ik al te horen: "Loopt ie al?" En als ik dan zeg: "Nee mevrouw, hij is net acht maanden" rollen die ogen vaak uit hun kassen. Nee, dan toch liever wat langer de babylook! Overigens is Jari misschien snel met zitten en lopen, praten doet hij lang niet zoveel als Deane! Papa, mama, bah en hap zijn toch echt alle woordjes. Voor de rest is het allemaal brabbelen: Kakakakaka, bababababa, mememememe, ssssssss, sssssss. Maar geen woordjes dus verder. Mijn oma roept altijd: Ieder kind heeft zijn eigen dingen waar hij snel in is, de ontwikkeling loopt niet op alle gebieden even snel. Daar hou ik me dan maar aan vast. Hij gaat vast wel een keer praten Ingrid: Lekker hoor, fietsen met je kleintje! Simone: Ik vind het ook heeeel hard gaan! Ik had het er vandaag nog over met de vk. Ik grapte erachteraan dat ik moeilijk kindjes kon blijven maken om die reden haha. Wat een raar idee eigenlijk, dat al onze kindjes deze maand één worden!
Ben de eerste vanochtend! Corina, kan me voorstellen dat het raar is. Je bent toch lang ermee bezig geweest en opeens is het voorbij. Maar je hebt iig zaterdag nog een feestje, veel plezier alvast. Nicky, beterschap met Jari. Hier ook heel veel gebrabbel en veel mamamama, papapapa en babababa. Verder komen alle medeklinkers wel voorbij.
Nicky och Jari ook al ziek Arm ventje! Beterschap knul! Corina... zo en toen was je mannetje alweer een jaar oud! Kan me voorstellen dat dat wel appart is. Je leeft er zo naar toe...en dan is het voorbij Gelukkig heb je zaterdag nog een feestje he Hier trouwens ook geen uitgebreide woordenschat. papa,mama,opa en oma maar verder is het nog een brabbelboel. Vanacht ging het redelijk, hij heeft vrij veel geslapen. Wel veel wakker geworden van de benauwdheid maar toch snel weer in slaap. Heb het idee dat de antibiotica goed aanslaat Gelukkig. Merk wel dat ik zelf nu richting het einde van mijn latijn ga... Ben tenslotte al sinds zondag het niet goed voelen aan het wegdrukken.
Misschien heb ik gewoon een heel levendige fantasie, dat ik al die woorden denk te herkennen bij Deane. We vullen gewoon in wat hij zou kunnen bedoelen! vooral ssssssssss, dat zegt hij eigenlijk altijd als de poes langsloopt, of als wij vragen "waar is de poes?" Dus daar maken we gewoon van dat hij eigenlijk poessssss wil zeggen. De andere woordjes zijn best duidelijk, vooral over ETE! bestaat geen misverstand. Klein Amsterdammertje, die gaat echt geen n zeggen aan het eind van een werkwoord. Corina, ik kan me dat lege gevoel van je van gisteravond wel voorstellen. Gelukkig komt er zaterdag nog een ronde qua verjaardag! Geniet lekker van het moment." Wij hebben voor Deane de boerderij van Fisher Price gekocht (stonden te dubben tussen de boerderij en de garage - vond ze allebei zo leuk!) en verder krijgt hij in elk geval nog een fietsstoeltje en een nieuwe autostoel (niet echt een cadeautje dat laatste). Maar ik verheug me enorm op het samen fietsen; hebben wij nog helemaal niet gedaan. Dat gevoel dat Ingrid beschrijft wil ik ook wel! Arme zieke kindjes (en zieke mama's): beterschap gewenst!
O ja, ik heb gisteren mijzelf beloond voor 1 jaar BV met 4 nieuwe bh's en bijpassende slips. Ze zitten prachtig, ik was er aan toe na een jaar lang voedingsbh's (en daarvoor al meegroeibh's). Ik heb gewoon m'n oude maat terug (80D), al zijn ze niet meer zo stevig. Komt misschien wel weer... en anders niet. Ik ben ook geen 20 meer he, de zwaartekracht heeft het inmiddels gewonnen hahahaha.
He was ik weer. FF snel gewinkeld, met dit mooie weer kon de zomerjas van Jasmijn niet langer wachten. Dus heb een spijkerjasje en een bodywarmer(tje) gekocht. Waren niet zo duur, dus kan er altijd nog iets anders bijkopen. Had wel een héle leuke jas gezien bij de Bijenkorf voor haar, maar ja, die was er niet in de juiste maat en was me ook te duur: 85 euro! Beterschap voor alle zieken! Bri, heb laatst ook al een nieuw setje gekocht! Lekker is dat na de voedingsbeha's of niet! En kan hier ook niet wachten tot mn fiets er is, zeker met dit lekkere weer... hoop dat ze snel bellen dat we hem op kunnen halen. Fiets van boniman zal nog langer duren, maar goed, dan hebben we er al eentje waar een zitje op kan.
Bri, wij hebben ook zitten dubben tussen de garage en de boerderij. Nou dacht ik eigenlijk dat ik de boerderij gekocht had, ook al tegen iedereen verteld. Maar toen Jochem het pakje open maakte bleek het toch die garage te zijn. Hoezo vergeetachtig?
Hi, Corina ben gisteren niet online geweest. Nog van harte met Jochem zijn verjaardag. Zo'n dag zal idd wel veel van je vragen. En zaterdag zal het wel helemaal een drukte worden, maar ook heel leuk natuurlijk. Miss het zit Tygho echt niet mee. Gaat het inmiddels alweer wat beter met hem? Leuk he fietsen Ingrid. Ging het goed op je fiets? Of ga je toch voor de moederstuur. Haha Bri moet wel lachen om jullie levendige fantasie. Leuk de boerderij van Fisher Price. Ik heb voor Ryan ook allemaal dingen van Little People gevraagd, vind dat zo leuk spul. Boni wat leuk die bodywarmer. Gisteren bij het voetbal was het helemaal geweldig. Wat is dat gaaf om het zo mee te maken zeg, er hing echt een super sfeer. Ik vind het op tv soms best lang duren en nu vloog het voorbij.
Ja, dat had ik ook Isra! Op tv zit je soms de minuten echt af te wachten maar hier was de speeltijd zo om! En je moet echt opletten, was af en toe afgeleid door de andere supporters. Zijn jullie A'dam nog ingeweest?
Boni je hebt lekker geshopt zo te zien Bri mag best, jezelf ff lekker verwennen na een jaar lang verschrikkelijk ondergoed Nou hier weer een hele mijlpaal. Tygho ligt voor het eerst sinds zondag in z'n eigen bed te slapen ipv in het campingbedje en al ruim een uur Denk dat de AB echt z'n werk aan het doen is Wel lekker al die rust ineens. Tygho's site even ge-update en een online verlanglijst gemaakt voor z'n verjaardag. Ondertussen wasjes draaien en ophangen Kan het zo van de lijn halen, vouwen en de kast in! Heeeeerlijk.
En ff pronken! Het beeld is slecht, Tygho wou niet wachten totdat de camera zover was http://www.youtube.com/watch?v=scJEN2--q74
Wauw die Tygho mooi filmpje! Super fijn dat hij aan het opknappen is! Bri heb je goed even wat voor jezelf inslaan. Een beloning heb je zeer zeker verdiend! Leuke kleertjes Boni! Arme Jari, heel veel beterschap! Gaaf heh Isra een voetbalwedstrijd meemaken in het stadion! Super gezellig over het algemeen! Nou crematie weer achter de rug. Was een mooie dienst iedereen had er een goed gevoel over. Daarna Mats opgehaald en nog even bij de familie gezeten in een zaalt. Nu even snel wat eten naar binnen werken en dan om 18.15 uur weer in de auto zitten voor de ouderavond.... Pff lekker aan het vliegen vandaag en heb onze kleine vriend haast niet gezien . Van het weekend maar eens goed inhalen dus!
Jeetje Booky wat een drukke dag. Fijn dat jullie een goed gevoel hadden bij de dienst. Knuf voor jullie!