Goedemorgen, Wat een leuke spam weer voorbij zien komen. Iedereen een fijne moederdag alvast vandaag ! Andy is gisteren 1 geworden. Hij vond het prachtig. 1 keer in de morgen geslapen, en verder de hele dag op gebleven. Hij is mega verwend. ( duplo, little people, een zonnebril, kleertjes), kortom helemaal leuk. Verder vandaag een slinger met 2 hartjes eraan gehad. En daarop zijn handje en voetje afgedrukt. Ook erg leuk. Morgen lekker naar noord holland op vakantie. Even een midweek eruit ! Liefs, Kili
Fijne moederdag allemaal! Kili, nog gefeliciteerd met Andy! De laatste april baby is 1.. wat een mijlpaal. Kwebbel, leuke foto van Tijn. Cynthia, vervelend dat alles nog niet klaar is.. heb daar ook zo'n hekel aan als je iets haalt en dan thuis blijkt dat er onderdelen missen... Verder weet ik het zo niet meer... Ff spammen:
Marleen, heb dat hier niet ingesteld, een mailtje dat er nieuwe berichten zijn. Heb dat wel eens gehad maar dan liep mijn mailbox vol op dagen dat ik niet kwam kijken.. dus heb dat weer uitgezet. Kijk gewoon af en toe zelf even (oké, meer af dan toe haha).
Pff hoop bij te lezen . Even snel uit het hoofd. Mooi filmpje Nikita, die kleine bink loopt echt al super goed!! Mooie spam Kwebbel, echt lief zo met z'n 3-en spelen . Boni ook mooie spam, wat een lieverd die Jasmijn! Kili nog gefeliciteerd met Andi! Hmm lees het 1 en ander over gebroken nachten. Balen zeg, hopen dat de kiezene er snel door zijn en de kindjes weer lekker slapen. Hier ook een echt klimgeit, niet normaal, moeten hem echt goed in de gaten houden die kleine smurf. Verder alles z'n gangetje hier. Gisteren vrijgezellen avond gehad. Hadden een etentje met moordspel, erg grappig. En daarna nog even de kroeg in. Vanochtend gras in de tuin gelegd zodat Mats een speelplekje heeft. Het is tijdelijk want de hele tijd moet straks nog leeg en er moet een garage en afdak gebouwd worden. Maar goed hij heeft nu een mooi afgezet speelplaatsje .
Iedereen een leuke moederdag! Ik heb vanmorgen ontbijt op bed gehad van mijn mannen en een puzzel met een foto van Roel en een hele lieve persoonlijke tekst. Echt zo lief! Ook nog fietstassen (zwart met witte stippen) dus ik ben blij!
Oh ja, je vrijgezellenavond Booky! Was ik helemaal vergeten! Dus het was leuk? Goed zo! En al ijverig in de tuin bezig geweest. Had Bookyman daar nog energie voor na een heftig stapnacht?
Hé leuk, vrijgezellenavond! Mooi dat het geslaagd was. Super! Hier trouwens nieuwe schaaltjes, een bos bloemen en een olielamp voor de tuin gekregen. En Jasmijn had op het kdv nog geknutseld: een flesje badzout met daarop haar voetafdrukjes. Erg lief! Oh ja, en een plak chocolade met opdruk: ik vind je lief... van Jasmijn zei papa.
Leuk hoor Boni! Ook goed verwend dus! Bij ons is er vannacht een veulentje geboren. Bijzonder zo'n nieuw leven. Ze staat al best stevig op haar benen.
hoi dames, here i am again! terug vanuit t zonnige Menorca! We hebben een super vakantie gehad, helaas snel voorbij... Heb nog nix terug gelezen en nu ook ff nog geen tijd want we moeten nog wassen,opruimen enzo.. maar wilde iedereen ff een hele fijne moederdag wensen!!!!
Hallo dames. Kom ff wat spam delen... Barbequeen in de tuin in onze nieuwe zithoek Van de andere kant, met de nieuwe parasol Tygho wordt rondgereden door z'n grote neef Mn kleine bloemenprinsje Simone, welcome back!! Zo en dan ga ik nu snel mn kleine vriendje in bed droppen Fijne avond dames!
Wauw Cynthia, ziet er mooi uit! Simone, welkom terug! Ben benieuwd naar jullie spam. Marleen, leuk een veulentje!
Even snel als Mats slaapt reageer ik even op iedereen. Meiden alles was helemaal goed . Kindje ligt mooi op de gemiddelde lijn nu . We hebben 7 foto's meegekregen.. Pff wat een enorme opluchting zeg. Kindje ging er mooi voor liggen en alles kon heel goed bekeken worden. Heel anders dan bij Mats die was onwijs druk en was het soms wat moeilijker om alles te zien. Nu tot de bevalling afwachten wat het wordt.
Hihi ik heb net meegeboden op vakantieveilingen op een 4daags tripje in een hotel naar keuze, als cadeautje voor mn ouders. En ik was hoogste bieder Kan dus voor 21 euro lekker mn ouders een weekendje oid eruit sturen
Welkom terug Simone. Booky....super dat de echo goed is. Nu op naar de volgende leuke gebeurtenis. Missco....wat een leuk idee zeg om zo'n kado te geven. Ga daar ook eens even neuzen. Kwebbel
heej dames, ben ik ff snel... morgen kom ik uitgebreider hoor. maar ben stik gaar, moest vandaag al gelijk weer werken.. dus volle bak er tegenaan. Maar widle alvast wel ff 1 fotootje spammen: