Het ligt er helemaal aan wat je wilt Kwebbel.. Ik zou in ieder geval niet voor hele drukke kleding kiezen qua prints en dat soort dingen en kleuren die erg knal zijn. Het gevaar is dan dat de aandacht voornamelijk naar de kleding gaat en niet naar de mensen die de kleding dragen. Probeer een eenheid te vormen met het hele gezin. Als de fotoshoot binnen is dan zijn pasteltinten ook altijd erg mooi. Dan hoeven de kleuren niet allemaal hetzelfde te zijn, maar wel bv zacht rose, zacht blauw, wit, lila, lichtgrijs en dat soort kleuren. Ik zou zelf ook vragen of de achtergrond een effen kleur mag zijn, mijn persoonlijke voorkeur is wit, maar zwart zou ook kunnen. Je ziet soms van die gemarmerde achtergronden. Ik vind dat zelf een beetje oudbollig.. Bij van die foto's die bij supermarkten of warenhuizen worden gemaakt zie je dat vaak. Een effen achtergond geeft veel meer rust. Al met al een heel verhaal... Ik hoop dat je er iets mee kan.
Marleen....bedankt voor de tips. Daar kan ik zeker wat mee. Hier is nu ook duidelijk waarom Tijn de afgelopen 3 dagen hoge koorts had. Hij heeft de 6e ziekte. Eén van de kinderziektes dus. Verder is hij weer de vrolijke Tijn Kwebbel
Kwebbeltje van Marleen al wat tips gekregen. Wat ik zelf persoonlijk erg leuk vind is de onderkant in spijkerbroek en de bovenkant in het wit en dan met bloten voeten. En dan zou ik ook voor een witte achtergrond kiezen. Ook mijn voorkeur gaat uit naar effen achtergrond kleuren. Tzt wel even spammen he wij zijn natuurlijk erg benieuwd naar het eind resultaat.
Ik heb van Roel inderdaad ook foto's gemaakt met spijkerbroek aan en wit shirt en blote voeten. Vooral bij kinderen doen blote voeten het goed. Ik heb ook foto's met een wit met grijs gestreept rompertje en dat stond ook erg leuk!
28 bevallen april mama's van 29 baby's 21 jongens 8 meisjes Cristel1986- wo 5 maart 2008 - Yorgos Alessio mamaatjevan5-vrij 7 maart- Nagéamo Angélo Pasquenelle 4Catsandagirl - ma 24 maart 2008 - Noelle Adriana LaDi - di 25 maart 2008 - Benjamin Floris Alexander Corina- di 1 april 2008 - Jochem Bri- vr 4 april 2008 - Deane Robin tweeling1 -wo 9 april- tweeling! - Lars & Kevin Isra - do 10 april 2008 - Ryan Tearke - do 10 april 2008 - Jurre Nikita - vr 11 april 2008 - Jari Petrus Hendricus Esjuh - vr 11 april 2008 - Dani Marleen - zo 13 april 2008 - Roel oOMisscOo - zo 13 april 2008 - Tygho Gerrit Vermanen - zo 13 april 2008 - Hannah bloempje79 - di 15 april 2008 - Tijn Tinkerbel - di 15 april 2008 - Thomas Ingrid77 - wo 16 april 2008 - Wayne Donovan Mielenl - wo 16 april - Mika Oliver H25 - do 17 april 2008 - Alyshia. kwebbeltje - zo 20 april 2008 - Tijn Astrid v D - zo 20 april 2008 - Benthe Maria Emmetje - di 22 april 2008 - Quinty Alysha 8samantha8 - di 22 april 2008 - Kyano Boni001 - wo 23 april 2008 - Jasmijn Gerry Maria Sab - do 24 april 2008 - Daimy Amina Simone - do 24 april 2008 - Luna Anicha Booky - za 26 april 2008 - Mats Christiaan Chelleke zat 26 april 2008 - Damian Kili - vr 9 mei 2008 - Andy Agenda Mei 28 mei - boni001 naar tandarts 31 mei - Simone man jarig Juni 13 juni - oOMissCOo jarig (22) 22 juni - Tijn Cb 25 juni - Jasmijn CB (prikken) 27 juni - Kwebbelfamilie naar K3 27 juni - Nikita uitgerekend! 28 juni - Simonefamilie naar zomerfestival Maten en gewichten geboortegewicht en lengte tweeling1- Lars -------------- 1970 gram tweeling1- Kevin ------------ 1993 gram mamaatjevan5- Nagéamo - 2360 gr. 41 cm LaDi - Benjamin ------------- 2500 gr. - 47 cm 4cats -Noëlle ---------------- 2950 gr. - 45 cm boni001 -Jasmijn ----------- 2970 gr. - 48 cm Chelleke - Damian --------- 3065 gr. - 48 cm Tearke - Jurre -------------- 3090 gr. - 51 cm cristel1986 - yorgos -------- 3134 gr. - 49 cm Simone - Luna ------------- 3170 gr. - 49 cm Vermanen - Hannah ------- 3445 gr. - 52 cm oOMissCOo - Tygho ------- 3530 gr. - 49 cm Ingrid - Wayne ------------- 3605 gr. - 51 cm H25 - Alyshia -------------- 3630 gr. - 52 cm Marleen1979 - Roel ------- 3720 gr. - 52 cm Bri - Deane ---------------- 3800 gr. - ? denk 51 cm Nikita - Jari ---------------- 3810 gr. - 52 cm Mielenl - Mika ------------- 3810 gr. - 52 cm Bloempje - Tijn ------------ 3840 gr - ? denk 52 cm Kwebbel - Tijn ------------- 3875 gr. - 50 cm Esjuh - Dani --------------- 3880 gr - 49cm AstridvD -Benthe ---------- 3900 gr. - 52 cm Corina - Jochem ---------- 3925 gr. - ? Isra - Ryan ---------------- 4040 gr - 53 cm Sab85 - Daimy ------------ 4194 gr. - 53 cm Booky - Mats -------------- 4400 gr. - 54 cm Gewicht/Lengte met 1 jaar! Boni - Jasmijn ---=-------- 7670 gr. - 71 cm (lengte met 11 mnd) Simone - Luna ------------ 8780gr. - 73,5cm H25 - Alyshia ------------ 10.250 gr. - 77 cm (11 mnd en 3 wkn) oOMissCOo - Tygho ------- 10.200gr. - 76cm Gewicht/Lengte met 13 maanden Boni - Jasmijn ------------ 8060 gr. - ?? cm (gewicht 12 mnd 3 wk) De lijst maar weer tevoorschijn getoverd.
Isra, ik duim voor je! Hoop dat je sollicitatie een succes is.. Tijn, beterschap! Is dat ook een vlekjesziekte Kwebbel? Nog een dagje werken en dan is het weer weekend. Zaterdag gaan we 's middags naar Enschede, daar zijn wat evenementen in de wijk waar boniman werkt (hij is wijkbeheerder bij de gemeente). En zondag naar mijn moeder, vorige week op moederdag konden zij én wij niet... Blijven we daar lekker eten, asperges, jammie.
Isra....ook bedankt voor de tips. Denk dat ik de meiden dan beide een spijkerrok aan doe met witte shirt en Tijn een spijkerbroek met wit shirt. Kwebbelman ook in spijkerbroek en wit shirt en uiteraard en ik dan ook maar spijkerrok met wit shirt voor de verandering Boni..de 6e ziekte is inderdaad een vlekjesziekte. Start met drie dagen hoge koorts en daarna komen de vlekjes. Ben vanmorgen nog even met Tijn langs de HA gegaan, maar maandag mag de ok gelukkig doorgaan. Ik heb nu ook weekend. Had eigenlijk een late dienst, maar werd net gebeld of ik een bereikbare dienst wilde. Er lagen maar 3 patienten. Kwebbel
Kleine update Tijn.... Hij kan weer wat nieuwe dingen. Hij gaat met de telefoon aan het oor zitten en begint dan hard te praten Zal binnenkort proberen er een film van te maken want het is echt komisch om te zien. Wijzen met z'n wijsvinger en dan zeggen daar....klinkt als dah High five geven Zelf toetje happen Wat gaat het allemal toch snel he. Kwebbel
het is rustig geweest weer vandaag. ik heb gewerkt en mag morgen nog een dag:S Ben nog nie helemaal opgeknapt, loop nog flink te snotteren maar goed....wat wil je met dit rot weer hier in nederland! We zouden zondag naar de dierentuin gaan, maar vrees dat het nix gaat worden zo met dit weer.... Iedereen fijn weekend!!!!
wat goed zeg van Tijn! Grote jongen hoor! Luna heeft vanaaf zelf dr avondeten gegeten(met dr handen) ze wil echt geen zelf gemaakt prakje, maar nu zelf laten doen en toch 3 kwart bordje leeg! Dr melk wilde ze ook weer niet..... Geven jullie nog opgroeimelk? Of is iedereen al over op de gewone melk?
Ik ben nu sinds deze week overgegaan op halfvolle melk, gaat prima. Hij lijkt het helemaal niet raar te vinden dat zijn melk ineens koud is. Heb wel Vit D drubbels erbij gekocht.
ja dat zou ik dan ook idd wel doen die druppels. Maar zouden ze de voedingsstoffen niet missen uit de melk? Eerst had ik zoiets van, luna is al geen flinke/grote meid dus ze kan wel wat groei gebruiken. maar nog ff en ze rijst de pan uit...ze heeft me n dikke armen en benen ineens joh gewoon nie normaal haha dus daar hoeven we t niet meer voor te doen
Ik ben net terug van de kapper. Helemaal leuk weer! Schuine bob. Achter korter en dan naar voren wat langer. Nieuw kleurtje erin (donker mahonie) met lichte plukjes dus ik ben blij! Roel krijg 's morgens pap van gewone melk en 's avonds een flesje opvolgmelk.
Hai hai! Allemaal prettig weekend! Heerlijk genieten.. Kwebbel, leuk dat Tijn weer nieuwe dingen kan! Super! Simone, werk ze vandaag... hoop dat je snel weer opknapt. En hier ook al halfvolle melk, met vitaminedruppels erbij (die gaf ik toch al ivm de bv). Sinds gisteren weigert ze trouwens de borst, dus het lijkt erop dat de bv er nu helemaal af is. Ze kreeg nog maar 1x bv per dag maar nu wil ze zelf niet meer. Wat mij betreft ook wel goed zo, vind het wel fijn dat ze het zelf heeft aangegeven. Marleen, ben benieuwd naar je nieuwe kapsel, SPAMMEN!
hi Nou heb bericht gehad op mijn sollicitatie dat ik niet wordt uitgenodigd voor een gesprek. Ze hadden heel veel brieven gekregen en vanuit daar een selectie gemaakt en mijn werkervaring kwam niet overeen met de functie. Wel balen maar nu maar opzoek naar iets anders. Nou kwebbel klinkt erg leuk zo. Ben benieuwd naar het eindresultaat En kwebbel hoe zien die vlekjes eruit? Ryan heeft namelijk sinds gisteren allemaal hele kleine rode vlekjes, alsof hij ergens een allergische reactie op geeft, kan het zijn dat dit ook die 6de ziekte is. Hij heeft geen koorts meer?! Leuk he kwebbel wat die kleintjes allemaal al kunnen. Vind alle ontwikkelingen ook zo snel gaan. Simone wij sinds Ryan 1 jaar is op de gewone biologische volle melk op aanraden van mijn homeopaat. Tinkerbel ik geef hem idd ook door zijn melk de vit. D druppel. Marleen even spammen je nieuwe kapsel ben erg benieuwd.
Balen Isra, dat je niet wordt uitgenodigd voor een gesprek... Wel correct dat ze dat meteen laten weten. Soms laten ze niks meer van zich horen en dat is helemaal rot, want dan blijf je maar wachten. Ik heb even geen foto van mn nieuwe kapsel. Misschien maak ik er straks nog één.