April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Tijn, stoer binkie ben je hoor! Gewoon lol na zo'n operatie! En idd, lekker laten verwennen nu (ijsjes zijn héél goed voor een zere keel...)

Booky! De laatste voorbereidingen.. succes ermee!

2. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Booky, was nog wel een leuke avond hoor na de nederlaag! Haha, zo'n grote voetbalfan is boniman nu ook weer niet, maar was wel mooi geweest als ze hadden gewonnen...

3. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Marleen super leuk je kapsel!

Simone heb hem nog wel staan maar hij heeft er denk in geen 2 maanden meer ingezeten. Ik gebruik hem nu als opbergruimte haha. Al zijn speelgoed gooi ik er s'avonds in als hij naar bed gaat. Ik heb nog een oude kist staan die wij in het andere huis als salon tafel gebruikte. Deze wil ik gaan opknappen en in leuke kleurtjes verfen en dan neerzetten en dan haal ik de box weg, vind het anders zo'n ontplofte bedoeling in huis met al dat speelgoed.

Leuke banner Simone.

Jeetje Bri heftig hoor op je werk. Nou zal toch maar is een praatje gaan maken met je ex directeur, je weet maar nooit...

Kwebbel heb even gegoogled en idd Ryan heeft precies diezelfde vlekjes als de kinderen op de foto's. Dus ik denk idd ook 6de ziekte. Ach idd hij kan het maar gehad hebben. En ze zijn hier ook bijna alweer weg, alleen op zijn beentjes nog.
    Hoe is de OK gegaan met Tijn, ach gozie toch wel zielig hoor zo'n klein mannetje al onder het mes, het is natuurlijk voor zijn eigen best wil, maar toch wel sneu.
    Aahh wat lief dat een vriendinnetje van Eva jou als moeder wilt hebben. Echt grappig he die gedachtengang van die kleintjes.

Lekker Miss dat Tygho al een paar nachten zo goed heeft geslapen.

Booky waar ik op gesolliciteerd had was een kantoorbaan. Heb vandaag weer op iets anders gesolliciteerd. Dit is een heel jong bedrijf en deze vrouw kan het alleen niet meer aan en nu hoorde ik van een vriendin dat zij er iemand bijzoekt. Dus ik heb haar een email gestuurd dat ik zeer geinteresseerd ben, dus ik hoop ontzettend dat dit iets gaat worden.

Voor jou nu ook spannend hoor Booky, echt aftellen nu hoor. Heerlijk ook even lekker met zijn 3tjes en de hond er een lang weekend tussenuit. En wat goed zeg dat het kleine smurfje al zo goed loopt. Hier gaat het ook steeds beter en loopt steeds meer. Maar ik vind het nog wel een beetje eng omdat hij nog erg wankel is.

Jeetje Kwebbel wat een kanjer zeg die kleine Tijn. Nu een high five terug van Ryan :D :)

4. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Ohh spannend Isra, hoop dat je snel een reactie op je mail krijgt!
    Moet zeggen dat Mats al aardig stevig op de beentje staat. Hij is ook ERG voorzichtig, als hij denkt dat het niet lukt zakt ie heel rustig door z'n knieen.

Gelukkig maar Boni dat de sfeer niet meteen verpest was gisteren. Wij hebben ook gekeken en hoopte echt dat Twente zou winnen maar helaas. Naja wie weet volgende keer beter ;).

5. @Kwebbel: wat een sstoere knul zeg jullie Tijn!!!
    Goed te horen dat alles goed verlopen is!

@isra: hopelijk krijg je snel bericht op de mail die je hebt gestuurd, succes!

@Bri: idd heftig zeg op je werk! goede dat je er zo rustig onder kan blijven!

verder hebben we gister lekker gezwommen, Luna vond het helemaal super(bijna nog leuker dan esmee). Ook is Esmee net voor we naar huis gingen kei hard gevallen tegen de rand vt bad, ze heeft n bult op dr hoofd zo groot als een tennisbal! huilen dat ze deed!
    Vandaag weer n hele dag gewerkt en dan woe en vr nog!

6. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Kwebbel: Fijn dat alles goed is gegaan vandaag met Tijn!

@Booky: Leuk dat je er ook weer even bent! Nog twee dagen inderdaad en dan is de grote dag. Ook lekker dat jullie daarna nog een lang weekend weg gaan! Bijzonder he, dat schoppen van de baby. Voor Bookyman ook leuk dat hij het nu kan voelen!

@Isra: Spannend met je sollicitatie. Ik hoop het het wat wordt!

Ik ben vandaag de hele dag bij mn schoonmoeder geweest. Die is vandaag jarig. Was erg gezellig!

7. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Simone, werk ze nog deze week. En vervelend dat Esmee zo gevallen was...

Marleen, gefeliciteerd met je schoonmoeder!

Isra, leuk idee een opbergkist. Wij zijn ook nog op zoek naar iets om het speelgoed in op te bergen...
    Beterschap voor Ryan, die ziekte heeft hij in ieder geval weer gehad. En succes met je nieuwe sollicitatie!

Ben aan het leren, heb woensdag cursus maar geen zin! Pff zal toch ff moeten doorbijten vanavond..

8. Wij hebben bij ikea zo'n kastje gekocht waar je gekleurde lades in kan doen,
    hij is wit(hout) en dan witte met roze bakken erin.
    Ideaal voor het speelgoed!!!!

@Marleen: van harte met je schoonmoeder!
    @Boni: succes met leren!
    @Isra: beterschap met Ryan!
    @Booky: alvast een hele plezierige fijne dag morgen(ik moet werken en anders vergeet ik t mss)geniet er lekker van en een fijne vakantie!

9. Bri

Bri Niet meer actief

Jammer Twente-meiden, het heeft niet zo mogen zijn... wij reden zondag over de A6 en kwamen een enorme colonne met Heerenveenbussen tegen. En ik moet bekennen, dat ik ze vanuit mijn auto heb aangemoedigd. Normaal heb ik niets tegen FC Twente, maar ze hadden niet boven Ajax moeten eindigen dit jaar!

Marleen: ik ben consultant bij een middelgroot bedrijf (180 medewerkers). Ik was net voorgedragen om manager te worden, maar ook dat is nu allemaal in de wachtstand gezet totdat de interimmer heeft bepaald wat hij wil gaan doen qua reorganisatie en zo. Het zal er voorlopig hard aan toe gaan. Maar dat is nu in heel veel bedrijven het geval. De ex-dir neemt nu even een paar weken tijd om alles op een rijtje te zetten en om zijn eigen relaties in te lichten. En over een maandje of zo wil hij uit eten of wat drinken met mij en nog 2 collega's, o.a. om te verkennen of we met z'n vieren een eigen bedrijf gaan starten. Moet zeggen dat ik het een spannend idee vind! Briman is zelfstandige dus ik weet wat er bij komt kijken. Maar ik wil het bedrijf waar ik nu werk ook niet helemaal in verwarring achterlaten, voel me naar een paar collega's wel verantwoordelijk...
    Nou ja, we zien wel waar het allemaal op uitloopt.

missco, wat heerlijk dat tygho het nu door heeft!! (houden zo mannetje, daar maak je je mama en papa heel blij mee!) daar word je een ander mens van, of niet dan?

kwebbel, knuffeltje voor tijn.
    en isra, ook een voor ryan. ze moesten 'm wel hebben he... hopelijk is hij weer gauw helemaal in orde!

Deane was gisteren niet lekker; heel bleekjes toen ik hem ophaalde uit het kdv. En na het avondeten heeft hij overgegeven. Hij doet dit wel vaker, maar volgens mij komt het niet door wat hij eet/drinkt. Lijkt eerder of hij last heeft van spanning / onrustige dagen. Vannacht heeft hij onrustig geslapen, en ik ook. Zit echt een beetje voor me uit te staren: wat moet ik doen? bah... ben blij dat ik vanaf morgen vrij ben; 5 dagen in totaal. ben er echt aan toe!

zo , en nu ga ik even kijken of er al nieuws is van sab. haar uitgerekende datum is al een tijdje voorbij en ik ben benieuwd of Daimy's zusje er al is.

10. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Isra ik heb voor het speelgoed hier een grote houten speelkist zelf geverfd met de namen erop en bovenop de afbeeldingen van de geboortekaartjes. (die van Tijn moet er nog bij)

Simone....jakkes dat Esmee zo hard is gevallen.

Bri....succes met alle werktaferelen.

Booky....bijna is het zover.....leuk leuk

Hier heeft Tijn een goede nacht gehad. We hebben afgelopen nacht 1x moeten kijken of er een nabloeding was, maar gelukkig gaat alles goed. Hij is alweer druk aan het spelen.
    Ook is Tijn van 2 kiezen ineens naar 4 gegaan :confused: Aan elke kant zowel boven als onder heeft hij er nu één.

Kwebbel

11. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Bri, wel een spannende periode dus op je werk. We horen het nog wel...
    Beterschap voor Deane! Hoop dat hij snel weer opknapt. Misschien ook wel een sprongetje? Volgens mij was er wel eentje in deze periode (moet mijn oei ik groei boek toch echt weer eens opzoeken, die ligt ergens hélemaal onderop de stapel).

Sab, ben ook benieuwd! Laat je het hier ook weten als je bevalt van zusje??

Kwebbel, fijn dat Tijn het zo goed doet! En ook een paar kiezen erbij.. wat gaat dat hard.

Vandaag een dag werken, ben nu ff thuis in de lunchpauze om de hond uit te laten. Morgen dus cursus en dan lekker lang weekend! Genieten dus... heerlijk.
    Verder weinig nieuws op het Jasmijnfront. Ze trekt zich nog steeds op in de box, maar blijft op haar knietjes zitten. En de tandjes is ook nog hetzelfde, nummer drie boven komt nu echt door (zag gisteren een klein beetje bloed zitten).
    Ze is trouwens weer erg aan het mutsen met warm eten de laatste tijd. Het is niet dat ze het niet lekker vind, maar ze wil niet gevoerd worden. Maar als je haar zelf laat eten eet ze ook niet zoveel..lastig. Maar goed, gelukkig was ze vorige week wel héél goed gegroeid, nu ben ik er wel weer wat geruster op.

Booky: morgen jullie grote dag! Als ik je niet meer spreek: heel veel plezier en vooral: genieten!

12. Bri

Bri Niet meer actief

Ja booky, ik wens je een heel mooie dag toe! ik duim voor mooi weer.

boni: ik heb nooit echt iets gemerkt van sprongetjes bij Deane, dus daar had ik helemaal niet aan gedacht. ik heb alleen gemerkt dat hij twee keer na een drukke verjaardag heeft gespuugd, dus vandaar dat ik de link leg naar iets van spanning voor hem. ik hoop het niet, zou het erg zielig voor hem vinden als hij daar zo'n last van heeft. maar een sprongetje o.i.d. zou natuurlijk ook kunnen: hij is echt enorm aan het oefenen met los lopen en dat is natuurlijk heel spannend voor hem.
    Dat eten is ook wat he... de ene dag wil Deane het zelf doen (met lepel of met z'n handjes) en de andere dag laat hij zich heel gedwee voeren. de ene dag eet hij waanzinnig veel, de andere dag een paar happen en dan is hij er klaar mee. Schijnt heel normaal te zijn op deze leeftijd, ze geven zelf wel aan hoeveel ze nodig hebben. En dat ze wat minder groeien nu hoort er ook bij. 't is wel even wennen.
    bordje voor zijn neus zetten is overigens echt geen succes, dan ligt het in no-time allemaal op de grond. dat doen we dus niet. bij de boterham houd ik hem het bordje even voor zodat hij zelf een stukje kan pakken, dat gaat steeds beter (eerst kon hij echt niet kiezen, dan moest ik 2 stukjes apart leggen en daar pakte hij er een van, maar als er meer lagen raakte hij helemaal in de war. nu zit hij even te dubben en te voelen, en dan pakt hij er gewoon een of twee van het bord).

vanmorgen was er nog niets bij sab. ze zit nu op 40+5 en er waren nog geen aanstalten.

13. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Ahh Simone wat zielig zeg voor Esmee. Dat zou wel een flinke smakkerd geweest zijn.

Marleen nog gefeliciteerd met je schoonmoeder.

Nou Bri succes met het hele gebeuren op de werkvloer.

Kwebbel dat is idd ook wel een heel leuk idee om de namen op de kist te verven. Ik moet er binnenkort echt even aan gaan beginnen. Hij staat nu nog bij mijn schoonouders, ik denk dat ik hem daar ook maar ga verven die hebben toch ruimte zat en als ik knoei is het niet zo erg. Ik zal tzt het resultaat wel even showen.
    Fijn zeg dat Tijn zich er zo goed door heen slaat, bikkeltje!!

Hier ook een mannetje wat graag zelf wil eten. De eerste paar happen mag ik hem nog wel geven, maar vervolgens krijg ik er geen hap meer in en als ik het bakje dan voor zijn neus zet begint hij heel ijverig zelf te eten. De 1ste happen gaan zelf nog met de lepen, maar dat gaat na zijn idee volgens mij te langzaam, want vervolgens stopt hij 2 handjes in zijn bord en begint lekker te smikkelen.

14. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Isra....was jij niet met Ryan naar een natuurgenezer of iets dergeliks geweest om te kijken of de wagenziekte behandeld kon worden? Zoja.....hoe gaat het nu?
    Eva heeft met vlagen ook last van reisziekte. Vandaar.

Kwebbel

15. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Kwebbel ja ben met Ryan bij een homeopaat geweest en Ryan is helemaal van zijn wagenziek af. Het werd veroorzaakt door viezigheid in zijn gehoorgang en je gehoorgang heeft te maken met je evenwicht en je evenwicht maakt je misselijk en met autorijden heb je daar voornamelijk last van. Dat viezigheid kon daar komen van een niet opgemerkte oorontsteking, maar het kon er ook al vanaf zijn geboorte zitten doordat hij bijv. in het vruchtwater had gepoept, en ik heb een ruggenprik gehad en uiteindelijk een algehele narcose. Dat is natuurlijk ook allemaal troep wat Ryan ook in zijn lichaampje heeft kunnen krijgen en het kan zijn dat dat ook in zijn gehoorgang is gaan zitten. Maar ik heb dus druppels meegekregen en sindsdien nooit meer gespuugd. Geen lange en/of korte autoritjes. Inmiddels ook al gestopt met de druppel en het gaat nog steeds goed. Ray en ik zijn er echt heel erg verbaasd over, vooral omdat ik in het begin met een dubbel gevoel bij die homeopaat kwam.

Ook had ik voor Ryan druppels gekregen om die BHS aanvallen te stoppen of iig te minderen. In het begin hielpen die niet, maar sinds ik met hem in het ziekenhuis loop heb ik in overleg de dosis verdubbeld en zo waar geen aanval meer gehad.

Dus t'ja is het toeval of......

Maargoed het is op homeopatische basis dus al baat het niet schaadt het ook niet.

Die homeopaat van mij werkt met de NES methode. Mocht je ook nog is verzekerd zijn voor alternatieve geneeswijze kan krijg je het via je verzekering nog terug ook. Wij zijn er niet voor verzekerd, had namelijk nooit gedacht om het nodig te hebben, maar zo zie je maar.

Succes

16. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Nou mijn MR blue eye zelf aan het smikkelen.

17. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    En nog een van een paar weekjes eerder.

18. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    En best vermoeiend zelf eten haha.

19. Bri

Bri Niet meer actief

Isra, wat een mooie foto's! Lekker hoor, kleine smikkelaar.. :D
    Ik weet het ook nooit zo met die homeopaten (de enige echt werkzame stof in die druppels is volgens mij meestal alcohol), maar als het lijkt te werken: vooral doen! Fijn dat hij van z'n wagenziekte af is, en dat hij geen BHS-aanvallen meer heeft gehad. Dan heb ik misschien toch liever dat Deane overgeeft omdat hij het allemaal niet meer kan handelen, dan dat hij zó z'n adem zou inhouden... brrrr!

kwebbel, die speelgoedkist lijkt me inderdaad superleuk, met hun namen en geboortekaart-afbeeldingen erop.

20. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Meiden even heel snel een berichtje. Ik baal als een stekker, we hebben geen internet, telefoon en tv :(. Lang leve UPC... Ik heb meteen gebeld en het is geweldig ze kunnen vrijdag al een montuer langs sturen. Pff wat was ik pissig zitten we 4 dagen zonder alles.. Gelukkig gaan we donderdag weg :). Nu komt de monteur maandag tussen 12.00 uur en 18.00 uur. Pfffffffffffffffff, m'n mannetje gaat vanavond zelf nog even kijken of hij er wat mee kan en anders tot maandag meiden!!

Geweldige foto's trouwens van Ryan!

Super dat de nacht zo goed ging met Tijn, Kwebbel. Wat eeen binkie :)

Boni, geniet lekker van je lange weekend.

Bri is Deane weer een beetje opgeknapt? Geniet lekker van de vrije daagjes (als het lukt).

Deel Deze Pagina