Mielen...jammer van je ongesteldheid. Boni...altijd lekker zo'n dagje vrij. En succes met je zoektocht naar een auto. Tijn heeft het lopen nu echt ontdekt. http://nl.tinypic.com/r/2d7vwx4/5
Och wat een lief filmpje Kwebbel!! Echt het eerste onzekere lopen, ik smelt daar helemaal van. Ik vind het ook jammer dat ik dat niet op video genomen heb. Ik vind dat echt het toppunt van schattig! Mielenl: Tijdens een sprong leek het erop dat Jari naar één slaapje ging, maar daar is hij echt van terug gekomen. Hij slaapt nu echt weer twee keer, anders is hij aan het einde van de dag zoooo moe. Tweede slaapje maak ik hem vaak wel wakker na een uurtje slapen, anders moet ik hem 's avonds weer later wegleggen waardoor hij uit zijn ritme gehaald wordt. Boni: Ik las op hyves dat je goed geslaagd bent voor een auto! Super! Miss: Dat Tygho nu minder uit zijn fles haalt heeft denk ik te maken met het feit dat (opvolg)melk geen voeding meer is, maar nu gewoon drinken. De doorstroom naar de darmen is nu veel sneller waardoor melk gewoon als drinken doorgesluist wordt. Hopelijk blijft hij een beetje doorslapen nu! Ben nu toch wel een beetje benieuwd naar bookyspam hoor! En morgen hoop ik toch ook wat Ladispam te zien!
Nou eindelijk kan ik er weer op... Lekker traag is het vandaag Zo traag dat ik aan de lopende band errors krijg. Kwebbel wat een ontzettend schattig filmpje!! Nikita, bedankt voor je antwoord. Zo iets dacht ik al wel... Moet denk ik ff wennen aan het feit dat hij nu echt baby-af is Zelfs geen flessen meer drinken.. Tygho is sinds vanmiddag ziek Na z'n slaapje werd hij wakker met 40 graden koorts en met stijgen en dalen is het nog niet onder de 39,4 geweest. Hij is ook ontzettend hangerig en wil de hele tijd bij me liggen. Arm ventje. Gelukkig drinkt hij erg goed dus daar hoef ik me geen zorgen over te maken
Jeetje we missen echt weer heel wat berichtjes.. maar goed, laten we maar met goede moed weer beginnen. Had wat moeite met inloggen, maar een keer je wachtwoord opnieuw aanvragen hielp (hint..) Vanmiddag zijn we naar Ermelo geweest, daar was de "dag van het schaap". En omdat boniman 7 schaapjes heeft wou hij graag even gaan kijken. Konden we op de terugweg mooi bij mijn moeder langs in Apeldoorn, was een verrassing. Ze vond het ook erg leuk, en Jasmijn ook!
28 bevallen april mama's van 29 baby's 21 jongens 8 meisjes Cristel1986- wo 5 maart 2008 - Yorgos Alessio mamaatjevan5-vrij 7 maart- Nagéamo Angélo Pasquenelle 4Catsandagirl - ma 24 maart 2008 - Noelle Adriana LaDi - di 25 maart 2008 - Benjamin Floris Alexander Corina- di 1 april 2008 - Jochem [Bri- vr 4 april 2008 - Deane Robin tweeling1 -wo 9 april- tweeling! - Lars & Kevin Isra - do 10 april 2008 - Ryan Tearke - do 10 april 2008 - Jurre Nikita - vr 11 april 2008 - Jari Petrus Hendricus Esjuh - vr 11 april 2008 - Dani Marleen - zo 13 april 2008 - Roel oOMisscOo - zo 13 april 2008 - Tygho Gerrit Vermanen - zo 13 april 2008 - Hannah bloempje79 - di 15 april 2008 - Tijn Tinkerbel - di 15 april 2008 - Thomas Ingrid77 - wo 16 april 2008 - Wayne Donovan Mielenl - wo 16 april - Mika Oliver H25 - do 17 april 2008 - Alyshia. kwebbeltje - zo 20 april 2008 - Tijn Astrid v D - zo 20 april 2008 - Benthe Maria Emmetje - di 22 april 2008 - Quinty Alysha 8samantha8 - di 22 april 2008 - Kyano Boni001 - wo 23 april 2008 - Jasmijn Gerry Maria Sab - do 24 april 2008 - Daimy Amina Simone - do 24 april 2008 - Luna Anicha Booky - za 26 april 2008 - Mats Christiaan Chelleke zat 26 april 2008 - Damian Kili - vr 9 mei 2008 - Andy Agenda Juni 13 juni - oOMissCOo jarig (22) 22 juni - Tijn Cb 25 juni - Jasmijn CB (prikken) 27 juni - Kwebbelfamilie naar K3 27 juni - Nikita uitgerekend! 28 juni - Simonefamilie naar zomerfestival Maten en gewichten geboortegewicht en lengte tweeling1- Lars -------------- 1970 gram tweeling1- Kevin ------------ 1993 gram mamaatjevan5- Nagéamo - 2360 gr. 41 cm LaDi - Benjamin ------------- 2500 gr. - 47 cm 4cats -Noëlle ---------------- 2950 gr. - 45 cm boni001 -Jasmijn ----------- 2970 gr. - 48 cm Chelleke - Damian --------- 3065 gr. - 48 cm Tearke - Jurre -------------- 3090 gr. - 51 cm cristel1986 - yorgos -------- 3134 gr. - 49 cm Simone - Luna ------------- 3170 gr. - 49 cm Vermanen - Hannah ------- 3445 gr. - 52 cm oOMissCOo - Tygho ------- 3530 gr. - 49 cm Ingrid - Wayne ------------- 3605 gr. - 51 cm H25 - Alyshia -------------- 3630 gr. - 52 cm Marleen1979 - Roel ------- 3720 gr. - 52 cm Bri - Deane ---------------- 3800 gr. - ? denk 51 cm Nikita - Jari ---------------- 3810 gr. - 52 cm Mielenl - Mika ------------- 3810 gr. - 52 cm Bloempje - Tijn ------------ 3840 gr - ? denk 52 cm Kwebbel - Tijn ------------- 3875 gr. - 50 cm Esjuh - Dani --------------- 3880 gr - 49cm AstridvD -Benthe ---------- 3900 gr. - 52 cm Corina - Jochem ---------- 3925 gr. - ? Isra - Ryan ---------------- 4040 gr - 53 cm Sab85 - Daimy ------------ 4194 gr. - 53 cm Booky - Mats -------------- 4400 gr. - 54 cm Gewicht/Lengte met 1 jaar! Boni - Jasmijn ---=-------- 7670 gr. - 71 cm (lengte met 11 mnd) Simone - Luna ------------ 8780gr. - 73,5cm H25 - Alyshia ------------ 10.250 gr. - 77 cm (11 mnd en 3 wkn) oOMissCOo - Tygho ------- 10.200gr. - 76cm Gewicht/Lengte met 13 maanden Boni - Jasmijn ------------ 8060 gr. - ?? cm (gewicht 12 mnd 3 wk) De lijst maar weer tevoorschijn getoverd.
Nou, het duurt even maar alles is weer zoals ik het wou: onderschrift, avatar en de tijd. Maar ga nu weer, tot morgen!
Oh hij doet het weer zie ik! Ik ben net terug van een reunie van mijn oude brugklas. Het begon vanmiddag al. We hebben eerst wat gedronken, zijn daarna uit eten geweest en daarna twee kroegen in. Was gezellig! We hadden elkaar 16 jaar niet gezien. Heel leuk om te zien hoe het met iedereen gegaan is. Isra belde gisteren nog naar mij vanaf Cyprus. Ze zou vrijdagavond weer thuis zijn, maar ze heeft minimaal een dag vertraging en baalde heel erg (heel begrijpelijk natuurlijk!). Ik hoop dat je nu wel thuis bent Isra! Lekker weer bij je mannen en veel knuffelen om de schade in te halen!
Vervelend Isra, hoop dat je snel weer thuis bent en kunt knuffelen met je ventje. Marleen, klinkt erg leuk!
maar goed, nu ff geen tijd verder. Want zometeen komen Cynthia,Harmen en Tygho. Dus kga ff naar de winkel om wat lekkers! Fijne dag allemaal en tot later vandaag!
Goedemiddag, Hehe we zijn er weer.. Dan bedoel ik de ZP.. Ben benieuwd of het nu ook echt verbeterd is.. Maar de tijd zal het leren.. Idd een aantal berichten weg, das wel jammer, maar ja... Hier gaat het lekker zijn gangetje.. We hebben inmiddels een voor ons gevoel betrouwbare gastouder voor Wayne gevonden. En het mooiste is, ze woont in dezelfde straat als wij, maar een paar huizen verderop.. Wij op 84 zij op 72. Echt dichtbij dus.. Wayne is er vrijdagmorgen al even wezen proberen, ondertussen ben ik gaan sporten, maar Wayne heeft zich prima vermaakt zonder mama hoor.. Die heeft me niet gemist.. Gister zijn we even lekker wezen shoppen. Allemaal nieuwe schoenen, Chris en ik nieuwe spijkerbroeken, en ik nog wat nieuwe t-shirts. Maar van die shirts gaan er morgen nog 2 retour want die zitten te strak. Had in de winkel geen zin om te gaan passen. Maar dan kijk ik wel of ze nog wat anders hebben. Vast wel.. Verder hier weinig bijzonders, Wayne houdt het nog steeds bij kruipen en lopen aan de hand. Maar dat komt nog wel, hij kan nog lang genoeg lopen.. Vanmiddag als Wayne wakker is even bij mijn ouders op visite, we gaan de arrangementen voor de vakantie even bekijken, wat we erbij willen, en dan kan mijn vader die deze week bestellen.
Ingrid, fijn dat jullie een goede gastouder hebben gevonden. Altijd fijn als Wayne ergens is wat je vertrouwd. Hier ook met de vakantie bezig geweest. Gisteren een huisje besproken, we gaan naar Drenthe. Lekker een weekje, fietsen mee, wandelen. We zitten op de grens van Drenthe en Overijssel, Friesland is ook niet ver weg dus wij zullen ons wel vermaken.
@ Boni, waar gaan jullie heen?? Wij blijven dit jaar ook gewoon in Drenthe. Wij gaan naar Parc Sandur bij Emmen. Ligt een beetje aan de onderkant van Drenthe, tegen overijssel en duitsland aan zeg maar..
Raar mijn banner doet het niet.. Staat inmiddels wel in mijn profiel, maar is niet te zien.. Vaag hoor..