Jaah hehe, hij doet het weer.. Ja sorry hoor dames, maar me banner werkt ook weer.. Zal van de week ff een nieuwe freubelen. Als we de nieuwe foto's van Wayne opgehaald hebben. Vorige week stond er hier weer een fotograaf in het winkelcentrum, bij de supermarkt. Ze heeft voor zover we het toen konden zien een heleboel mooie foto's van Wayne gemaakt..
bij mij lukt mn banner ook niet, iemand een idee wat t kan zijn? het was weer erg gezellig vanmiddag.... Harmen,Cynthia en Tygho zijn net een tijdje weg. Alleen t weer werkte niet zo mee helaas, dus moesten we binnen blijven!
Hai hai, Ingrid: we zitten in de buurt van de Wijk, tussen Meppel en Hoogeveen. Dat is meer aan de andere kant dus.. De banner: moet je alleen het stuk met http://.....jpg plakken in je handtekening en niet de rest. Datum wijzigen weet ik zo niet? Misschien ook via gebruikersinstellingen en dan opties wijzigen?
hi meiden, Daar ben ik weer. Ik dach heel wat bij te moeten lezen, maar ik zie dat er weer berichten zijn verwijderd van het forum. Dus dit scheelt heel veel bijlezen, maar wel jammer dat ik nu niet meer helemaal meer op de hoogte ben. Nog belangrijke nieuwtjes die ik gemist heb? Cyprus was super leuk. Het jammere alleen was dat ik 20 uur vertraging had op de terugweg en hier baalde ik ontzettend van. Ik wilde zo graag naar mijn mannen. En moest zaterdag een bruiloft fotograferen en die heb ik helaas moeten afzeggen. Dus jullie kunnen begrijpen dat ik flink zat te balen. Marleen super leuk dat je reunie geslaagd was. Ik zie dat je het idd al gemeld had dat ik een fikse vertraging had opgelopen. Gisterenavond om 22.15 was ik pas thuis, dus ik heb de avond helaas ook moeten afzeggen Oh leuk Simone en Cynthia dat jullie vandaag weer hebben gemeet. Was vast weer een super gezellige dag. Was ik inmiddels helemaal gewend aan het nieuwe forum, is er weer het e.e.a. vernieuwd. Dus het is weer even uitvogelen...
Isra, welkom terug! Waar zat je op Cyprus? Wel balen van de vertraging inderdaad.. dat is altijd minder. Zit even te denken of er nog belangrijke nieuwtjes waren.. Cynthia's oma is ziek maar ook al een heel klein beetje opgeknapt.. Cynthia heeft een andere auto gekocht Volgens mij viel het verder wel mee, kan me zo niets belangrijks meer herinneren.
Hallo dames! Kom me nog ffies snel melden. Vanmiddag was supergezellig De kinders lekker gespeeld en gesnoept (en wij ook ) Helaas niet naar de kinderboerderij maar ons prima vermaakt met de Wii We zijn onderweg naar huis bij de Burger King gestopt Tygho ligt nu al een poosje te slapen maar het duurde wel ff voordattie toegaf. Isra welkom terug!Balen dat je zoveel vertraging had en de bruiloft moest afzeggen Nu ga ik lekker douchen en naar bed! Tot morgen
Goeiemorgen! Ben de eerste zie ik! Vandaag een hele dag werken ipv een halve, collega's hebben cursus dus heb mijn vrije middag omgeruild. Dus moet zo gaan, maar kon nog snel ff gluren hier! Cynthia, we willen natuurlijk wel spam zien haha! Fijn dat het zo leuk was! Hier gisterenmiddag ook weggeweest, Jasmijn heeft op de terugweg al wat in de auto geslapen. Daarna thuis nog toetje (we hadden daar al wat gegeten) en daarna ging ze heerlijk slapen in bed. Ben wel blij dat ze daar zo makkelijk mee omgaat. Nou, ik moet naar mijn werk! Groeten allemaal.
Wat was je laat thuis Isra! Dus het zat echt allemaal tegen.. Jammer dat je ook niet meer kon fotograferen op die bruiloft. Hebben die mensen het nog op kunnen lossen? Super dat het zo gezellig was Simone en MissC!
Welkom terug Isra. Wat balen zeg zo'n vertraging. En dan ook nog een fotoshoot mislopen.... Simone en Missco leuk een geslaagde zondag. Kwebbel
banner test. Haha yes yes hij doet het, thnx Boni las ergens je tip en toen deed hij het . Boni ik zie at je rond de Wijk op vakantie gaat, daar heb ik mijn trouwjurk vandaag Jeetje Isra wat balen zo'n hoop vertraging . Balen van de bruiloft, hadden ze nu wel een fotograaf? Leuk dat het zo gezellig was Simone en Cynthia! Boni werk ze vandaag. Ingrid wat fijn dat jullie een goede gastouder hebben gevonden voor Wayne. Thanx trouwens allemaal voor het meedenken voor een jongensnaam. De naam zat er nog niet tussen maar het komt vast goed . Bookyman was laatst helemaal blij hij had DE naam bedacht, Tijn hihi leuk heh Kwebbel . Mats en Tijn het zou idd wel kunnen, toch? Alleen heet ons neefje Pepijn, maarja hoeveel rekening moet je daarmee houden??
Booky......ik ben natuurlijk een beetje bevooroordeeld, maar Mats en Tijn vind ik SUPER bij elkaar passen. Wat zeg ik....super.....GEWELDIG! Bij het uitspreken liggen de namen ook lekker. Als ons neefje pepijn had geheten had ik gewoon voor Tijn gekozen. Doen wat jullie mooi vinden. Kwebbel
booky ik zou me daar ook niet veel van aan trekken (mijn neef heeft een zoontje Mika maar omdat we die in zijn hele leven nog maar 2 keer ofzo gezien hebben - hij is een jaar of 12 denk ik - hebben we toch voor die naam gekozen). Wat ik ermee zeggen wil is: ik vind het ook een super goeie combo! isra balen van je vertraging! missc en simone leuke dag gehad lees ik, we zien de spam binnenkort wel voorbij komen?? missc hoe gaat het trouwens met tygho z'n arm? hier zenuwpezend op het wachtbankje. nog een paar daagjes dan kan ik testen. wat kunnen twee weken dan lang duren!
ja! gelukt... haha Hij was gewoon iets te groot. Je afmetingen zijn hier kleine als bij t vorige forum. Ik mocht vandaag lekker om 5u stoppen met werken.(ipv kwart over 6) Dus lekker met zn allen gegeten. En lekker op tijd avond! @Isra: goed te lezen dat Cyprus leuk was, balen vd vertraging en dat je de reportage heb af moeten zeggen. @missc: Tygho nog geslapen onderweg? @Marleen: leuk zo'n reunie!
Ja de combi is idd wel lekker heh Mats en Tijn. Hihi Bookyman had het er vandaag alweer over . Pepijn is het zoontje van het zusje van Bookyman die zien we wel meer maar ach... En we bedachten ons net dat Pepijn een hele andere achternaam heeft dan Mats en Meisje/Tijn . Mielen ooh wat spannend!! Dat wordt de aankomende dagen weer even extra goed het forum in de gaten houden . Simone dat is nog even een leuke meevaller om vijf uur weg in plaats van kwart over zes . Mats had vanmiddag voor het slapen echt de dolle 5 minuten. Mannetje werd helemaal gek in de kop, hihi. Hij had een doos gevonden die deed ie op z'n hoofd en maar rondrennen en kletsen, lachen, gek doen. Heb wat foto's en wat filmpjes gemaakt, zal ze straks op de computer zetten. Net weer eens lekker gegeten voor de afwisseling (hij at de laatste dagen niet echt goed), zo lang hij zelf het bordje maar voor zich heeft en er in mag prikken met een vork/lepel is het goed. Dan eet hij ook zo af en toe een hapje als we het geven. Maar als wij het bakje voor ons hebben en hij moet dan eten dan vergeet het maar, hihi. We hadden draadjesvlees (sucadelapjes) nou dat ging er onwijs snel in. Hij was echt aan het smullen .
@ booky 't is zeker spannend! zit nu op 9 dpo en vorige maand al op 8 dpo een roze veeg. verder echt heel heel veel herkenbare kwaaltjes. ik dacht dat het bij een volgende minder spannend zou zijn dan bij de eerste, maar dat is dus echt niet zo! ben reuze benieuwd naar de dolle-mats-spam! met eten valt mij op dat Mika veel beter uit een potje eet dan gewoon met de pot mee. Vooral als het "gescheiden" is, want meestal vindt hij het vlees/de vis het lekkerst en wil hij dus helemaal geen groente en aardappels eten. @ simone da's lekker, vroeg naar huis voor een keertje!
Goedenavond, @ Isra, Welkom thuis. Wel balen dat je door de vertraging de bruiloft moest afzeggen.. @ Mielen, spannend!! Zal voor je meeduimen de komende dagen.. @ Booky, Mats en Tijn is een mooie combi hoor.. Past goed bij elkaar.. Zo hier vandaag een lekkere dag gehad. Wayne heeft vanmorgen tot 8 uur geslapen, hij slaapt echt een paar uur langer sinds vorige week. Wij hebben vorige week op zijn kamertje een dakraam-verduisteringsgordijn opgehangen. Er hing eerder een zelfgemaakt stoffen gordijntje, maar daar kwam heel veel licht doorheen, en dat is opzich niet zo erg, maar aangezien de zon opkomt in zijn kamertje zeg maar, en dat is momenteel al om half zes in de morgen. Hij werd er dus van wakker.. En half zes vind ik toch echt te gek.. Nu hangt er dus een verduisterings gordijntje, en het is hier niet helemaal donker, maar lang niet meer zo fel licht als eerder, en hij slaapt nu meestal tot half acht/acht uur.. Dat zijn betere tijden.. Afgelopen zaterdag zijn we lekker met zijn drieën wezen shoppen. Alle 3 nieuwe schoenen, en Ingman en ik nog nieuwe jeans, en ik nog een stapeltje t-shirtjes. Alleen gingen daarvan 2 shirtjes vandaag weer retour naar de winkel, die waren te klein. Ingman heeft zaterdag ook nog een paar teenslippers gekocht. En omdat ik vandaag toch die t-shirtjes ging terugbrengen, heb ik voor mezelf ook maar een paar teenslippers erbij gekocht. Laat de zomer maar komen.. En bij de Wibra heb ik nog een leuk spijkerbroekje voor Wayne gekocht.. Kon het weer niet laten.. Nou ja.. Morgen naar de 3js in Zwolle, heb er superveel zin in.. En dan, de komende dagen de keuken opruimen, en schoonmaken. Want had ik al verteld dat we een nieuwe keuken krijgen. Ja we wonen in een huurwoning, en er zit nu een saai witte keuken in met zo'n stom aluminium aanrechtblad. En we krijgen nu een beuken keukenblok, met een donker gespikkeld aanrechtblad. Volende week dinsdag de 16e zijn we al aan de beurt.. Heb er zin in. En we krijgen ook een nieuwe afzuigkap.. Nou ja. Ik zal volgende week wel een voor en na foto spammen!! Maar goed. Ik heb het de komende dagen dus best druk.. Met het zwemmen en sporten er nog bij.. Fijne avond allemaal!!
Hai hai, daar was ik weer! Booky, Tijn is inderdaad een leuke combinatie met Mats. En Tijn en Pepijn vind ik nog niet zo storend. Voor broertjes wel, voor neefjes niet. Mielen, spannend op het wachtbankje! Ik duim voor je, veel succes met testen straks! Hoop voor je dat het raak is.. Simone, lekker eerder gestopt met werken. Heerlijk is dat als je onverwacht eerder naar huis kan. Booky, ben benieuwd naar je spam! En mmm lekker draadjesvlees. Jasmijn vond dat vorige week ook héél erg lekker. Ingrid, lekker dat Wayne zo lang slaapt 's ochtends! Dan ben je zelf ook lekker uitgerust. Veel plezier morgen bij de 3js! EN lekker een nieuwe keuken! Ben benieuwd naar de spam straks.. Vandaag een keer een hele dag gewerkt, collega's hadden beide cursus dus baas had gevraagd of ik vandaag hele dag kon. Heb ik vrijdagmiddag lekker vrij voor, dus dat vond ik niet zo'n ramp.