April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik geloof dat het nu wel gelukt is en dat ik vanaf nu wel weer melding krijg van nieuwe berichten.

2. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Oh ik zie het ineens van Nikita. Ik loop echt achter geloof ik. Wat spannend allemaal!! Succes Nikita!

3. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Boni heel toevallig maar wij hebben ook in dat hotel geslapen. Welke periode zijn jullie geweest? Ik vond het bejaarde gehalte namelijk erg hoog, maar dat kan natuurlijk ook door het seizoen komen. App. Kefalos Beach vond ik echt super. Ik zei al tegen Ray daar gaan we volgend jaar naar toe op vakantie :D

Ahh zielig voor Roel dat hij moest huilen. Lekker hoor dat hij zo goed gegroeid is. Ik moet volgende week dinsdag met Ryan ben ook erg benieuwd.

4. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Dan moet je bij het reageren kiezen voor meer opties, dan krijg je een schermpje waar je bij overige opties kunt kiezen voor abonnement met e-mailnotificatie.

5. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Wij zijn begin oktober geweest. Er waren inderdaad wel veel bejaarden, maar goed dat weet je als je in die periode gaat. En het was onze huwelijksreis ;) dus zoveel aandacht voor anderen hadden we toch niet :D

6. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Bedankt Boni! Het is inmiddels al gelukt ook.

7. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Nikita update, ze ligt aan het infuus....

8. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Nikita, spannend! Hoop dat prinsesje zich snel laat zien.

9. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    spannend nikita!! Hopelijk gaat het nu snel en heb je je meisje in jullie armen.

10. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Goeiemorgen allemaal.

Nikita onwijs veel succes hopelijk gaat alles lekker vlot en voorspoedig en heb je jullie prinsesje snel in de armen!

Hier een onwijs slechte nacht gehad.
    Tygho kon de slaap niet vatten en deed niks anders dan huilen.
    Uiteindelijk (ten einde raad) maar bij ons bed genomen.
    Mannetje viel in slaap, maar super onrustig, hele tijd woelen en draaien...
    Deze mama heeft dus belabberd geslapen en zelfs wallen onder de ogen :(

Heb het verband van Tygho's arm afgehaald :D
    Er zit nog 1 heel klein korstje op maar hij komt er niet aan dus dan lijkt me dat het zo in de open lucht het beste heelt.
    En dan kunnen we volgende week lekker zwemmen in het Tikibad :D

En vandaag krijgen we onze nieuwe auto!!
    Zo supergaaf :D

Helaas is de bieder op de auto weer niet serieus geweest :(
    Heb het hoogste bod verwijderd na enkele onbeantwoorde emails en geef nu anderen de kans.

11. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Wat een toestand allemaal met jullie auto MissC. Je ziet best vaak dat mensen niet serieus bieden op een auto.

Roel heeft nu ontdekt dat het erg leuk is om in bed te gaan staan. Vervolgens weet hij alleen niet meer hoe hij moet gaan zitten! Met het gevolg dat hij dan huilend in bed staat. Vanmorgen heb ik hem wel 3 keer weer in bed gelegd, maar even later staat hij weer. Nou ja, het zal wel een fase zijn!

12. Bri

Bri Niet meer actief

jeeee nikita, go girl, zet 'm op! veel succes en een mooie voorspoedige bevalling gewenst, en vooral een prachtig prinsesje!!!

De last van prikken viel gelukkig erg mee, hij was gewoon lekker vrolijk geweest op het kdv. Vanmorgen was het echter wéér huilen geblazen toen ik wegging. Hij blijft ook enorm aan m'n benen hangen bij het wegbrengen; al gaat hij ook wel spelen maar hij komt steeds heel snel teruggelopen voor een knuffel. Nou ja, hij probeert het in elk geval en als ik hem ophaal zit hij er heerlijk ontspannen en vrolijk bij. Komt vast goed, denk ik. En ik ga zo ff bellen voor een afspraak met de locatiemanager, om wat dingen door te nemen. (o.a. dat ze geen zonneschermen/parasols hebben, terwijl de zandbak dus echt de hele dag in de zon ligt!)

Vannacht was erg moeizaam, volgens mij had Deane onwijze jeuk (eczeem in z'n knieholtes). Toen ik hem heel dik had ingesmeerd met vaseline was hij meteen stil... Vanmorgen dus maar opnieuw begonnen met hormoonzalf.

Dat aaaaaaaaaa op de fiets zijn wij nu aan het oefenen; ik doe het hem voor en aangezien hij nu alles nadoet, begint het al wat te worden hahaha.

mielenl, jammer van je roze... dank voor de uitleg van dpo, ben ik ook weer wat wijzer! maar ik doe zelf ook geen ovulatietesten of temperaturen, dat verklaart mijn onwetendheid. ik zit nu op dag 9 van de cyclus, die gemiddeld 28 dagen duurt.

13. Bri

Bri Niet meer actief

hmmm, heb net een banner gemaakt en opgeslagen, maar ik zie 'm nog niet... (hahaha, hoe vaak heb ik die melding al gezien!? volgens mij heeft iedereen daar last van gehad, het zal wel in orde komen he)

14. Bri

Bri Niet meer actief

missc, wat een gedoe met die nep-kopers! hebben die mensen niks beters te doen??
    wel fijn dat Tygho's armpje zo goed geneest! kun je dat nare hoofdstuk hopelijk gauw gaan afsluiten.
    die wallen komen me bekend voor; ik schrok gewoon van m'n eigen spiegelbeeld vanmorgen. sterkte meis!

15. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Nikita....vanmiddag hebben jullie je meisje in de armen. Op naar een voorspoedige bevalling. En over een paar dagen lekker thuis gaan genieten met z'n 4-tjes.

Bri...kan Deane ook niet in de fase van scheidingsangst zitten?

Missco....he bah! Rotnacht achter de rug en ook weer een koper die niets laat horen.

Kwebbel

16. Bri

Bri Niet meer actief

kwebbel, ik denk wel dat het daarmee te maken heeft. en voor hem valt dat jammer genoeg samen met het feit dat hij nu verhuisd is van kdv; en ik laat hem dus letterlijk bij vreemden achter. zou ik ook ongelukkig van worden, dus ik kan het me zo goed voorstellen!

ik zie nu dat ik m'n avatar terug heb, nu die banner nog! (in een ander forum zie ik 'm al wel)

17. Bri

Bri Niet meer actief

jaaaaa, daar is-ie weer!

18. Bri

Bri Niet meer actief

Vinden jullie ook niet dat Deane steeds meer op Linus (mijn avatar) begint te lijken?

19. Bri

Bri Niet meer actief

ik moest wel even wennen aan het nieuwe forum, vind het niet allemaal even overzichtelijk, maar er zitten wel wat handige functies in!
    Ik kan nu Gebruikersinstellingen als 'startpagina' nemen, daar staan alle topics waarop ik een abo heb. (kon misschien ook wel in de vorige versie, maar daar heb ik dat nooit gezien)

20. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ bri ja vooral z'n haar ;)

@ nikita zet 'm op meis!

Deel Deze Pagina