April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    mogguh allemaal.

Simone balen zeg van je klotenacht :(
    Ik kom bij de club.
    Vanacht was het hier ook weer prijs.
    we lagen amper in bed of Tygho begon te gillen...
    Ontroostbaar.
    Bij ons in bed genomen en dat ging tot half 4 goed, toen begon meneer te draaien en om kwart over 4 was hij klaarwakker en constant aan het schreeuwen :(
    De wallen van gister zijn dus nog gegroeid tot op mn wangen :'(

Heb het vermoeden dat meneertje hoektanden gaat krijgen want als ik hem dentinox smeer gaat het ff beter.
    Dus begin maar met de chamodent te geven weer en hopen dat het in combinatie met dentinox en eventueel een zetpil voldoende is om weer wat nachtrust te krijgen.

2. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Nikita van harte gefeliciteerd met jullie dochter NOA, wat een onzettende mooie naam.
    Is alles goed gegaan en wat vinden Jari en Daan van hun zusje?

3. Bri

Bri Niet meer actief

Oooooh, ik vergeet helemaal om Daan te feliciteren met zijn zusje.:)
    Grote grote broer, van harte gefeliciteerd! Zul je goed op haar passen?

missc en simone, sterkte na zo'n zware nacht!

4. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Wat vervelend zeg die slapeloze nachten.
    Simone....ben benieuwd of het inderdaad met jullie huis te maken heeft.

Missco....balen hoor betreft de auto.

Kili....leuk om weer over jullie te lezen. Je hebt trouwens een Pb terug;)
    Weet je al welk park jullie krijgen?

Hier z'n gangetje.

Kwebbel

5. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Bedankt voor alle lieve felicitaties!! Ik kom binnenkort natuurlijk online om te spammen en te vertellen, maar voor nu is het nog erg druk en wennen. Vandaag thuis gekomen en natuurlijk heeft Jari mij ook een aantal dagen niet gezien. Daar kan ik niet aan voorbij gaan natuurlijk. Alles gaat trouwens goed met ons, we zijn goed door de bevalling heen gekomen. We zijn ontzettend verliefd op ons meisje. Dat de voorletters ook Noa zijn is trouwens bizar toeval. Mijn stiefmoeder heet Odile en mijn schoonmoeder Ans. Omdat Noa Odile Ans niet klonk hebben we er Noa Odylia Anne van gemaakt. Pas daarna kwamen we erachter dat de voorletters vervolgens ook Noa waren... Nog zo'n toeval is dat Jari ik en Noa alledrie op de elfde geboren zijn. Jari op 11-04 en zijn grote broer Daan op 04-11. Maf he? Volgens Henk is 11 het gekkengetal, zou best eens kunnen kloppen ;)

Nou ja, ik ben verder alweer veel te lang online en ga mijn grootste kanjer even op bed leggen om vervolgens mijn kleinste kanjer wakker te maken om te voeden (terwijl er nog niks uit komt, auw!) Tot later!

6. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Nikita fijn te horen dat alles goed gaat!
    Ga lekker genieten van je prachtige gezinnetje en we zien de spam vanzelf wel verschijnen!

7. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Hee leuk even wat te horen van je Nikita! Dat is zeker toeval dat de voorletters gelijk zijn aan de naam! Lekker genieten van jullie gezinnetje. Hoe vindt Jari het? Vindt hij het erg vreemd?

8. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Zo daar was ik weer. Ben druk, maar heb nu even tijd om te reageren.

Cynthia, hoop dat jullie de oude auto snel verkopen. En veel plezier met de nieuwe! Lekker, zo net voor de vakantie.

Simone, vervelend dat Esmee zo onrustig is in haar slaap. Zou kunnen dat het van de aardstralen komt. Ik heb ook wel van mensen gehoord die dat hadden en precies boven de magnetron bleken te slapen. 's Nachts de stekker eruit halen bleek daar te werken.

Tygho ook al zo slecht geslapen gisternacht. Hoop dat het bij jullie beiden vannacht beter ging.. en dat bij Tygho de tanden snel door zijn.

Nikita, leuk om wat van je te lezen! Ben benieuwd naar je spam. Maar nu eerst lekker genieten van elkaar!

Pff vanochtend besloot Jasmijn dat het om tien voor zes wel ochtend was. Ze zat heerlijk te kletsen in haar bedje, jammer is alleen dat de volumeknop dan meteen zo hard moet ;) Om zeven uur hebben we haar er maar uitgehaald. En dat terwijl we er gisteren pas laat in lagen, we hadden een feestje.....

9. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Cynthia, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Heel veel plezier vandaag.

10. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    nikita....leuk om te lezen. Nou de 11e is dus jullie getal.

Neem de tijd en wij zien je vanzelf weer verschijnen....uiteraard met spam van jullie prachtige meid.

Kwebbel

11. @missc: van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

@Nikita: leuk van je te horen meid, idd..we zijn benieuwd naar spam maar geniet eerst maar lekker van het gezinnetje.

Hier een zware nacht achter de rug, we hadden 2 logees, jongetje van 2 en meisje van 4.
    Op zich ging dat heel goed, maar Esmee besloot weer te gaan spoken. Dus dardoor werd het andere meisje ook wakker. Met gevolg dat we Esmee bij ons in bed hebben laten slapen.
    Nou dat doe ik dus never nooit meer, was ook de 1e keer(nog nooit eerder gedaan,bij luna ook niet) maar ook gleijk de laatste.
    Ben echt gebroken.
    En vanmiddag moest ik werken en daarna nog ff over de braderie gelopen. Zijn nu een uurtje thuis en ik zit nu lekker buiten...
    We hebben voor esmee een nieuw 2e handsfietsje gekocht een maat groter als voorheen.
    En voor Luna kleine crocsjes hahaha wat ziet dat er komisch uit zeg! Was eigenlijk zomaar voor de gein. Esmee heeft er en die zag er voor Luna. En ja het was niet eerlijk omdat zij een fiets had en luna niks....
    Luna vind ze mooi denk want ze zegt de hele tijd: oooooooooh

We hebben Esmee wederom op zolder gelegd vanavond, kijken wat het doet als ze op een andere kamer slaapt.... ben benieuwd!

Morgen nog lekker een vrije dag met mooi weer, dus lekker genieten!

12. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Missco...van harte.

13. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    Nicky wat bijzonder met al die datums zo. Ook dat de namen toevallig Noa waren. Echt mooi hoor :D Fijn dat alles verder goed gaat met jou en noa en je weer lekker thuis bent. Jari zal je gemist hebben maar dat komt vast weer goed ;)

Missc en simone balen zeg van jullie nachten.. Hopelijk is het snel beter.

Missc gefeliciteerd met je verjaardag.

Boni hier hadden we ook een vroegertje.. gelukkig viel hij snel weer even een uurtje in slaap waardoor wij ook nog even konden liggen.

Wij zijn nu lekker 2 weken met z'n 3e thuis. We gaan lekker leuken dingentjes doen en zo dus komt helemaal goed. wil lekker gaan zwemmen en naar madurodam we gaan naar beekse bergen. Nu ook nog mooi weer en we zijn helemaal blij.

14. ow al lekker vakantie esjuh...beter!
    veel plezier en geniet ervan.
    Hopelijk gaat het weer een beetje meewerken, want vandaag is het niet veel.

Hier een hele goede nacht gehad!!!!!! woehoe
    Het heeft geholpen denk ik, Esmee op zolder.
    Ze is geen ene keer wakker geweest!
    Ja wel al om 6u vanochtend, maar dat komt omdat we op zolder geen goede gordijnen hebben. Maar toen heeft ze bij ons nog geslapen tot half 9.
    Dus we hebben heerlijk uitgeslapen met zn allen.
    Net Esmee dr bed naar zolder gedaan(ze had nu op n luchtbed geslapen).
    Dus wordt Esmee dr kamer zolang ff mn strijkkamer...
    En dan maar kijken...als het goed blijft gaan dan veranderen we de zolder in een mooie prinsessenkamer voor Esmee als we vakantie hebben denk ik!

15. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Meiden ik kreeg gisteren avond (laat) de volgende sms van Nikita.

We worden opgenomen. Noa moet onder de blauwe lamp in het ziekenhuis.
    Ik vind het helemaal niet leuk!

Heel veel beterschap en we hopen dat jullie snel weer met z'n allen thuis mogen zijn!
    Dikke knuffel!!

16. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    He balen voor Nikita... Kan me voorstellen dat ze het helemaal niet leuk vindt dat ze opgenomen moeten worden.. Sterkte Nikita!

Wat goed dat Esmee nu wel beter heeft geslapen op zolder.

17. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Even bijgelezen. Ben weer uit de nachtdienst :).

Nikita.....he bah! Julie kleine dame onder de zonnebank? Hopelijk dalen de bilirubine waardes snel en kunnen jullie weer vlot naar huis.

Simone...goed hey en erg prettig voor jullie. Is er nu nog iemand geweest betreft die aardstralen?

Missco.....auto al verkocht?

Kili...heb het net de dames verteld en ....ze zijn helemaal door het dolle:D De aftelstickerlijst hangt alweer klaar:D....nogmaals bedankt!

Vanmiddag lekker een etentje met z'n allen.

Kwebbel

18. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    hi meiden,

Van het weekend op vriendenweekend geweest, was super leuk en hadden echt super lekker weer.

Nu mijn huiswerk aan het maken, moet morgen een presentatie houden, maar moet daarvoor nog even powerpoint downloaden dus ik dacht heel even snel jullie gedag zeggen :D

NIkita wat leuk al om iets van jullie te horen zeg. Ben ontzettend benieuwd naar je spam.

Boni, Ryan heeft het ook wel is dat hij opeens heel vroeg wakker wordt. Maar meestal laat ik hem dan ook maar lekker kletsen en soms heeft hij dan wel dat hij weer in slaap valt.

MIss ook nog gefeliciteerd met je verjaardag.

Esjuh veel plezier in je vakantie.

Wat fijn Simone dat Esmee op zolder wel goed heeft geslapen. Ik zal het idd even uit blijven proberen en als het toch echt helpt daar een mooie prinsessen kamer maken (of een megamindy kamer :D )

Ah bah Nikita ik lees dat je kleine meisje is opgenomen. Heel veel sterkte.

19. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Zo, na een druk weekend heb ik eindelijk de tijd om rustig bij te lezen en te reageren. Boniman is even weg dus mama zit met de laptop op de bank ;)

Simone, vervelend dat Esmee nog steeds spookt. En lastig als je logees hebt. Hoop dat ze snel weer beter gaat slapen. Dikke knuf!
    Oh, lees nu dat afgelopen nacht beter was, gelukkig! En als ze daar beter slaapt dan geef ik je groot gelijk dat dat haar kamer wordt.

Esjuh, lekker vakantie lees ik. Geniet er maar lekker van. Hier nog 6 weken werken...

Nikita, vervelend dat je met Noa in het zkh ligt :(. Hoop dat jullie weer snel lekker thuis zijn! Dikke knuf.

Booky, hoe is het met jou? Je schiet echt al flink op, 25w3d. Het gaat hard nu!

Kwebbel, fijn dat je nachtdienst weer klaar is. En jij gaat ook naar een mystery park begrijp ik? Alvast veel plezier! Wanneer gaan jullie?

Hé Isra, helaas valt Jasmijn bijna nooit in slaap als ze eenmaal wakker is.. maar gelukkig werd ze vanochtend pas na 7 uur wakker.

Net nog in bad geweest met mn meisje, dat vind ik altijd érg gezellig. Ze doet nu trouwens ook zelf een indiaan na , aaah zeggen en dan je hand voor de mond heen en weer. Erg grappig om te zien.
    Handkus probeert ze ook, maar ze komt niet verder dan met open mond en dan haar hand ervoor. En wijzen en dan "daa" zeggen, daar is ze ook druk mee. Stappen langs de bank/tafel gaat sinds kort ook heel goed. Leuk die ontwikkeling! :)

20. Goedenavond..

@ Nikita, he jakkes. Wat vervelend nu weer dat Noa in het zkh ligt. Ik hoop dat ze snel weer lekker mee naar huis mag.

@ Miss, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

@ Simone, fijn dat Esmee op zolder wel goed heeft geslapen. Hopen dat dat zo blijft.

@ Boni, leuk he, die ontwikkeling bij die kleintjes..

Hier gaat alles zoals altijd zijn gangetje. Zitten nu een beetje in de rommel, want dinsdag krijgen we de nieuwe keuken. Maar ja. voordie tijd moet wel alles leeg zijn. Dus ik maak van de gelegenheid gebruik, om gelijk het een en ander uit te zoeken. Er gaat al een hele bananendoos naar zolder, gevuld met overtollig servies. Verder is er ook een hoop in de kliko beland.
    Morgen nog de potten en pannen wegzetten, en dan zijn wij er klaar voor.. Morgen zijn ze bij de buren, en dinsdag zijn wij dan aan de beurt.

Met Wayne gaat het ook supergoed.. Gister heeft hij heel voorzichtig 3 stapjes gezet. LOS!!
    We hoopten dat daar vandaag wat bijkwam, maar helaas. Maarja. Het begin is er, en hij zal het binnenkort vast nog wel een keer proberen. Maar ik was wel heeel trots gister..

Nou ja.. Verder aftellen naar volgende week zondag. Dan ga ik met een stel vriendinnen een dagje naar Volendam. Wayne blijft dan thuis met Ingman. Ik ga dan naar het Votown Allstars concert met Jan Smit, Nick en Simon en uiteraard, de 3js!! Nu al zin in. Nu nog hopen op mooi weer..

Nou oke.. "

Ik ga the Knight Rider kijken.

Tot later!!

Deel Deze Pagina