@Nikita: balen meid dat Noa in het ziekenhuis ligt, veel sterkte ermee. Hopelijk mag ze weer snel anar huis! Verder niks bijgelezen, druk geweest met verbouwen hier! Heb nu dr bed en nachtkastje op zolder staan en daar een beetje leuk aangekleed... prinsessenkussentjes en dekbedovertrek gekocht. En dan maar kijken of het goed gaat, dan maken we er echt een mooie kamer van. Maar we hebben ze tot nu toe nog niet gehorod en ze wilde heel graag naar bed!!! Dat zegt ook al heel wat! truste allemaal!
moguh, ff snel voor ik wer moet gaan werken! Esmee heeft weer de hele nacht door geslapen, dus ben ik ook helemaal uitgerust en was er dus al vroeg uit! @Missc: een hele fijne vakantie meid! Geniet ervan! nu ga ik me ff klaarmaken en de meiden zometeen uit bed halen! fijne dag allemaal!
Ook goedemorgen! Wat goed dat Esmee weer door heeft geslapen! Roel ging vanmorgen voor het eerst ook zelf zitten nadat hij was gaan staan. Daar ben ik wel erg blij mee want ik moest hem nog steeds helpen als hij wilde gaan zitten. Je ziet wel dat hij het een beetje eng vindt om los te laten, maar hij doet het wel. Ik herken mezelf wel in hem haha. Ik ben motorisch ook niet zo handig
Goede morgen!! Wat fijn dat Esmee weer doorgeslapen heeft. Hopen dat het nu lekker zo blijft. Is wel erg prettig heh een beetje nachtrust . Boni, wat leuk een klein indiaantje . Wat gaat ze ineens snel met d'r ontwikkeling!! Wat goed dat ze nu langs de tafel loopt. Hier gaan sinds kort de handkusje goed, zo schattig hij maakt er ook echt een kusgeluid bij. Marleen wat goed van Roel!! Hier een snotverkouden mannetje. Veel hoesten en het snot druipt eruit. Vooral 's nachts minder. Zijn nu al 2 nachten een uurtje op met de kleine man. Erg sneu . Weet iemand hoe je foto's kunt plaatsen in je album? Ik wilde een buikfoto plaatsen maar ik kan hem niet verkleinen. Waar of hoe kan ik dat doen??
he nikita, wat vervelend voor jullie dat Noa opgenomen moest worden. veel sterkte en we hopen allemaal dat zij snel naar huis mag. las ook dat de bv je pijn deed; gaat het inmiddels iets beter?
NOA IS WEER THUIS . Kreeg het volgende smsje ************************************************** Gaat goed! Kleine is weer lekker mee. Gehaltes zijn op het randje maar ze vonden me stabiel genoeg om haar goed te observeren haha ************************************************** Geweldig dat ze weer thuis is! Nu lekker genieten!!
Bedankt voor de lieve reacties meiden! Het is natuurlijk allemaal niet zo'n drama voor Noa om onder te lamp te hebben gelegen maar mijn hormonen maakten me flink emo toen we weer opgenomen werden. Toen ze haar nadat ze een nacht onder de lamp gelegen te hebben ook nog 24 op de neo afdeling en dus niet naast mij wilde leggen brak ik. Gelukkig was er een hele lieve zuster die voor me geregeld had dat ik haar toch naast me kreeg. Probleem was dat ze dan evengoed de lamp beschikbaar moeten laten voor als ze weer terug moest. Nou ja, ik kreeg haar de tweede nacht dus gelukkig bij me en nadat ze vanmorgen weer geprikt was (wat is dat zielig!!) mochten we naar huis. Ik reageer snel weer wat meer op jullie berichten!
Fijn dat jullie toch weer zo snel thuis zijn Nikita. Kan me goed voorstellen dat je emo wordt als je daar naar toe moet en al helemaal als je kleintje niet naast je mag liggen.
Hai hai, vandaag weer een hele dag gewerkt, mijn collega's hadden cursus (normaal werk ik maar tot 12.15 uur). Maar daarvoor heb ik woensdagmiddag lekker vrij (nu maar hopen op mooi weer..). Ingrid, succes met opruimen! En leuk, een nieuwe keuken. Hoop dat het snel klaar is. En super, een lopend mannetje! Kan me voorstellen dat je heel trots bent.. Simone, fijn dat Esmee weer zo goed heeft geslapen. Dan ben je zelf ook weer beter te pas. Marleen, fijn dat Roel het zitten nu ook zelf heeft uitgevonden. Booky, vervelend dat mats zo verkouden is. Mooie buikfoto, en wat een enorm mooie foto van Mats staat er in je albums (die eerste dat hij net geboren is).. Kwebbel, ik dacht het even met je pb's naar kili haha. Moet ook niet zo raden.. Oh wat een goed nieuws over Noa. Fijn dat ze weer thuis is. Lekker genieten nu! Zag ook al erg mooie foto's op de hyves.
Super dat jullie weer thuis zijn! Gelukkig allemaal niet ernstig, maar je hebt je kindje natuurlijk veel liever thuis dan in het zh. Kan me goed voorstellen dat het je allemaal even teveel werd. Zeker toen je d'r eerst nog niet bij je mocht hebben!
Boni.....je mag altijd raden hoor . Kili had voor mij nog kaartjes voor Jan Klaassen Dus zaterdag gaan we daar met eva en isa naar toe Marleen....Roel zelf zitten...super! En ook direct wat makkelijker. Nikita.....heerlijk weer thuis met je meisje bij de rest van het gezin. Enne betreft je Bv....we hebben hier op de site goede lactatiekundige die voor veel probleempjes een oplossing hebben Simone....ook al zin in het zomerfestival? Tijn kan inmiddels echt rennen....moet er nu vaak achteraan dus. Niets leuker dan steeds de andere kant op rennen. Verder is hij nu met de klank au begonnen. Grappig hoor. Kwebbel
@Kwebbel: ja heb er al zin in hoor het zomerfestival! Jullie ook? Wel ff vertellen hoe t was he voor ik ga Leuk jan klaassen, willen wij ook heen binnenkort, had t er met missc over...die vroeg al of er meerdere wilden...haha Ben aan het kijken voor leuke prinsessen dingetjes voor als Esmee echt op zolder blijft slapen... heb al maar zat gevonden. Dat wordt nog wat, da kamertje staat zo vol denk! Ik ga vanaf nu de site van Luna veranderen in een dite voor hun 2tjes. heb nu van alle 2 anderhalf jaar op dvd voor later. En nu gaan we gezamelijk verder.....
haha simone, je blijft lekker bezig zo.... prinsessenkamers, websites, je hebt er bijna een dagtaak aan! gelukkig wordt er weer goed geslapen bij jullie, heb jij je energie ook weer terug. wij hebben gisteren besloten dat we begin juli een paar dagen op stedentrip gaan en dat Deane dan een paar nachtjes (2-3) bij opa&oma gaat logeren. ik krijg al pijn in m'n buik als ik eraan denk m'n mannetje zo lang niet te zien, maar we zijn er ook wel heel erg aan toe om even met z'n tweeën te zijn. waarschijnlijk gaan we naar Berlijn, lekker met de trein. afgelopen nacht was niet best, deane werd wakker om 22 uur, om 23 uur, om 24 uur, om 5 uur en daarna vanaf 6 uur niet meer geslapen... misschien last van z'n volgende tandje (7 is net echt door en volgens mij komt nummer 8 er nu ook meteen aan). of toch last van 'spanning' met het nieuwe kdv. hij heeft het er inmiddels wel naar zijn zin, gelukkig, maar moet zo verschrikkelijk huilen als ik wegga. 't is en blijft wennen... Deane loopt trouwens al (bijna) de hele weg zelf naar huis! En dat is toch al gauw zo'n 200 meter, denk ik. Je moet hem wel voortdurend bijsturen (tot zijn ergernis) anders staat hij zó in een poepveldje, of klimt hij op tuinbankjes, of staat hij aan brievenbussen te klepperen. Maar hij vindt dat lopen echt fantastisch! Hij heeft sinds vorige week ook supercoole schoenen, van Shoesme, blauw met een zilveren ster erop. Hij vindt ze echt leuk, staat helemaal te stralen als hij ze net aan heeft. sorry dat ik niet zo reageer op anderen; heb het wel allemaal gelezen maar ben het alweer vergeten..
goeiemorgen! nou ja een goeie....slaapt de 1 goed....begint de ander! Luna besloot vanacht lekker te gaan spoken:S Ze was echt mega vaak wakker en huilen joh. ze heeft zelfs nog een flesje op vanacht om 3u. En vanochtend om 6u was ze al weer wakker. Dus nu ligt ze al weer uitgeteld in bed. Er zijn wel 2 kiezen aan t doorkomen, 1 puntje is er al bij alle 2. Dus mss heeft t daar mee te maken. Sinds gister in Luna trouwens ineens begonnen met kruipen!!! En ook het lopen aan 2 vingers gaat steeds beter. Verder vandaag lekker een vrije dag en ik hoef ook eigenlijk niks te doen....alleen ff vaatwasser leegruimen en wat opruimen. schoonmoeder is gister geweest dus die heeft al gepoetst donderdag moeten we op ouder gesprek bij Esmee dr juffen! ze doet zo veel al en zo goed dr best dat ze met ons willen overleggen om haar al werkjes van groep 2 te gaan laten maken! Dus ben erg benieuwd. vorige week in de auto op de woonboulevard zat ze ineens lamp idee te spellen en voor te lezen...ik wist niet wat me overkwam! Ook schirjft ze ineens mama,papa,esmee,luna,opa en oma! zomaar zonder dat we er mee geoefend hebben. Ze vangt gewoon heel veel op van de oudere kleuters! zo genoeg over mij/ons.... @bri: ook al een nachtbrakertje dus bij jou... lekker hoor een paar daagjes weg, alleen ik zou dat dus echt niet kunnen he zonder kids. Ben wat dat betreft een beetje een zeierktje hoor. Luna heeft nog nooit gelogeerd en Esmee ook nog maar een keer of 10 op 4 jaar! En sinds dat Luna er is nog maar 1 keer. Wat goed zeg dat Deane al zo lekker mee loopt!
net een leuke dinsey prinsessen bank gekocht voor esmee. het is tevens een slaapbankje! heb er helemaal zin in haha En tis nog niet eens zeker dat ze t zo blijft doen...
Hoi dames, Kom ff snel hoi en doei zeggen... De keuken is al bijna klaar.. Ja gaat lekker snel hoor. Vanmorgen om half acht zijn de werklui gestart, en om 8 uur was de oude keuken eruit, en om 10u stonden de nieuwe kasten er alweer in. Nu nog ff afwerken enzo, en dan is het klaar. Kunnen wij gaan inruimen, en hier stofzuigen en dweilen, want dat is echt hard nodig nu, met al het in en uit lopen van de mannen... Zal als het klaar is wel ff spammen..
hoi, haha, van die mystery boeking, dat was ik. Toevallig van de week gehoord, we gaan naar het heijderbos. Iemand toevallig al eens geweest,en tips in de buurt om wat te gaan doen ? Verder hier alles goed. Alleen zijn de nachten hier ook niet zo fijn. Andy kletst veel. En is dan gauw al een uur wakker. Dus minder. Maar dat is ook vast een sprongetje Fijne avond ! Liefs, Kili