28 bevallen april mama's van 29 baby's 21 jongens 8 meisjes Cristel1986- wo 5 maart 2008 - Yorgos Alessio mamaatjevan5-vrij 7 maart- Nagéamo Angélo Pasquenelle 4Catsandagirl - ma 24 maart 2008 - Noelle Adriana LaDi - di 25 maart 2008 - Benjamin Floris Alexander Corina- di 1 april 2008 - Jochem [Bri- vr 4 april 2008 - Deane Robin tweeling1 -wo 9 april- tweeling! - Lars & Kevin Isra - do 10 april 2008 - Ryan Tearke - do 10 april 2008 - Jurre Nikita - vr 11 april 2008 - Jari Petrus Hendricus Esjuh - vr 11 april 2008 - Dani Marleen - zo 13 april 2008 - Roel oOMisscOo - zo 13 april 2008 - Tygho Gerrit Vermanen - zo 13 april 2008 - Hannah bloempje79 - di 15 april 2008 - Tijn Tinkerbel - di 15 april 2008 - Thomas Ingrid77 - wo 16 april 2008 - Wayne Donovan Mielenl - wo 16 april - Mika Oliver H25 - do 17 april 2008 - Alyshia. kwebbeltje - zo 20 april 2008 - Tijn Astrid v D - zo 20 april 2008 - Benthe Maria Emmetje - di 22 april 2008 - Quinty Alysha 8samantha8 - di 22 april 2008 - Kyano Boni001 - wo 23 april 2008 - Jasmijn Gerry Maria Sab - do 24 april 2008 - Daimy Amina Simone - do 24 april 2008 - Luna Anicha Booky - za 26 april 2008 - Mats Christiaan Chelleke zat 26 april 2008 - Damian Kili - vr 9 mei 2008 - Andy Agenda Juni 13 juni - oOMissCOo jarig (22) 21 juni - Bri naar Oldtimerdag in Lelystad (organisatie) 22 juni - Tijn Cb 24 juni - Luna orthopeed ziekenhuis 14.20u 25 juni - Jasmijn CB (prikken) 27 juni - Kwebbelfamilie naar K3 27 juni - Nikita uitgerekend! 28 juni - Simonefamilie naar zomerfestival 29 juni - Luna cb 15.40u Maten en gewichten geboortegewicht en lengte tweeling1- Lars -------------- 1970 gram tweeling1- Kevin ------------ 1993 gram mamaatjevan5- Nagéamo - 2360 gr. 41 cm LaDi - Benjamin ------------- 2500 gr. - 47 cm 4cats -Noëlle ---------------- 2950 gr. - 45 cm boni001 -Jasmijn ----------- 2970 gr. - 48 cm Chelleke - Damian --------- 3065 gr. - 48 cm Tearke - Jurre -------------- 3090 gr. - 51 cm cristel1986 - yorgos -------- 3134 gr. - 49 cm Simone - Luna ------------- 3170 gr. - 49 cm Vermanen - Hannah ------- 3445 gr. - 52 cm oOMissCOo - Tygho ------- 3530 gr. - 49 cm Ingrid - Wayne ------------- 3605 gr. - 51 cm H25 - Alyshia -------------- 3630 gr. - 52 cm Marleen1979 - Roel ------- 3720 gr. - 52 cm Bri - Deane ---------------- 3800 gr. - ? denk 51 cm Nikita - Jari ---------------- 3810 gr. - 52 cm Mielenl - Mika ------------- 3810 gr. - 52 cm Bloempje - Tijn ------------ 3840 gr - ? denk 52 cm Kwebbel - Tijn ------------- 3875 gr. - 50 cm Esjuh - Dani --------------- 3880 gr - 49cm AstridvD -Benthe ---------- 3900 gr. - 52 cm Corina - Jochem ---------- 3925 gr. - ? Isra - Ryan ---------------- 4040 gr - 53 cm Sab85 - Daimy ------------ 4194 gr. - 53 cm Booky - Mats -------------- 4400 gr. - 54 cm Gewicht/Lengte met 1 jaar! Boni - Jasmijn ---=-------- 7670 gr. - 71 cm (lengte met 11 mnd) Simone - Luna ------------ 8780gr. - 73,5cm H25 - Alyshia ------------ 10.250 gr. - 77 cm (11 mnd en 3 wkn) oOMissCOo - Tygho ------- 10.200gr. - 76cm Gewicht/Lengte met 13 maanden Boni - Jasmijn ------------ 8060 gr. - ?? cm (gewicht 12 mnd 3 wk) Gewicht/Lengte met 14 maanden Kwebbel - Tijn------------- 9.970 gr. - 74 cm Bri - Deane --------------- 10.690gr. - 76,5 cm Booky - Mats-------------- 10.700 gr - 75.8 cm Isra - Ryan --------------- 10.800 gr - 83,5 cm Ingrid - Wayne ----------- 11.765gr - 80,5 cm Marleen1979 - Roel ------11.800 gr. - 82 cm
nou....mn meisje is op schoolreis.... Ik heb dr toch nog uit kunnen zwaaien! De invalster bij ons op t werk zei toen ik had geopend en had besteld van ik red me wel hoor ga jij je meisje nou maar uitzwaaien! En dat laat ik me natuurlijk geen 2x zeggen in dit geval. Dus ik als een gek naar huis gesjeest! Was net op tijd, ze stond net in de rij om de bus in te gaan. Dus heb nog ff foto's kunnen maken. Ze had er heel veel zin in en had geen tijd om nog om te kijken. pas toen ze in de bus zat begon ze te zwaaien. En mama moest slikken om t droog te houden...... Ze zullen er nu ongeveer wel zijn denk ik... Om 14u met Luna richting het z.huis.... bah wat zie ik er tegenop. ze heeft trouwens eidenlijk het kruipen echt door! Zo grappig om te zien! Nou ik tut maar wat aan vandaag, er komt toch niks uit mn handen.... was het maar 18u....................
Kwebbel, fijn dat Tijn weer is goedgekeurd. Heb de link voor de lijst weer aangepast. Mats ook al weer goedgekeurd. Isra, fijn dat Ryan niet zoveel last van de prikjes heeft. Simone, succes vandaag bij het zkh. Jammer dat Corne niet meekan. En hoop dat Esmee een leuke dag heeft in Bobbejaanland. Marleen, alvast veel plezier op Texel! Ingrid, veel plezier morgen in Emmen. Mooie dierentuin daar. Hier vandaag lekker vrij, heerlijk. Lekker met dit mooie weer. Straks nog even een boodschapje doen. En verder lekker genieten van Jasmijn!
ben ik weer...net terug uit t z.huis. Tis zonde.... mn meisje moet nacht spalkjes Kijken of het daar mee goed trekt en anders moet ze alsnog gips. Het wordt aan allebei de voetjes gedaan. En schijnbaar volgens die man die ging meten zit het erg irritant en hij adviseerde dus ook om sokjes aan te laten(lekker met 25 graden)Maar gelukkig is het alleen snachts. Moet vrijdag al naar die praktijk toe om alles aan te meten.
Vervelend dat ze spalkjes aan moet Simone. Maar hopelijk is het daarmee wel te verhelpen. Hoe lang moet ze ze proberen? Dikke knuf voor jullie!
Ja, inderdaad vervelend van de spalkjes Simone... Wel heel fijn dat je vandaag Esmee hebt uit kunnen zwaaien. Hoe laat komt ze weer terug?
Simone....vervelend voor jullie kleine meid. Hopelijk zijn de spalkjes voldoende en hoeft er geen gips aan te pas komen. Heeft Esmee het leuk gehad vandaag? Simone...lekker hoor Texel. Als het goed is heb je lekker zomers weer. Veel plezier. Ik hoef ook pas 11 juli weer te werken. Ben zo vrij geroosterd alleen volgende week 1 bereikbare nachtdienst. Dus laat de zomer maar komen. Jullie horen mij niet klagen. Vrijdag nog even met tijn de prikjes halen en dan zaterdag het grote zomerfestival-spektakel. Kwebbel
Goedenavond allemaal.. @ Simone, balen zeg dat Luna spalkjes moet. Nu idd maar hopen dat dat voldoende is, en ze niet in het gips moet. @ Kwebbel, nou dat is lekker geroosterd zo.. Laat dan idd de zomer maar komen. Nou wij zijn dus naar de dierentuin geweest. Was weer helemaal geweldig.. Ondanks dat ik er nu voor de 3e keer in korte tijd was, heb ik nu toch weer andere dingen gezien, en dieren in actie gezien, die ik de voorgaande keren haast niet had gezien.. Toen we door het pinguinverblijf liepen, kwam er een pinguin naar ons toe, tja en dat was voor de 2 kleintjes helemaal geweldig. Die pinguin beet zelfs Wayne heel zachtes in zijn teentje.. Wat blijkbaar kriebelde want Wayne begon te lachen.. Maar wel apart hoor, om zo dicht bij de pinguins te kunnen komen.. Tja en verder veel gezien, en genoten van het mooie weer.. Ik twijfelde vanmorgen om een zonnetjetopje aan te doen, of toch een t-shirtje. Het was een T-shirtje geworden, en maar goed ook, want mijn nek is aardig rood geworden, anders had ik nu mijn schouders en rug verbrand gehad, en dat lijkt me niet handig nu.. Wayne ligt al bijna een uur op bed. Die was helemaal af. Tja vandaag maar 3 kwartier geslapen.. Maar hij vond het wel leuk. Nou ja. Verder morgen weer zwemmen, nog 2 keer tot de vakantie.. Aan de ene kant vind ik het jammer, aan de andere kant ook wel ff lekker.. Maar we gaan wel een paar keer zwemmen in een ander bad hier in de buurt.. Verder hier niks bijzonders.. Fijne avond nog!!
Ik hoop idd ook dat die nacht spalkjes genoeg zijn voor dr... Hoelang we t proberen hoor ik vrijdag verder allemaal. Esmee heeft t super gehad op schoolreis, ze had me niet eens gemist zei ze hahahah @Kwebbel: weet jij hoe lang dat zomerfestival duurt?
Simone, hopen dat de spalkjes van korte duur zijn en dat ze hun werk goed doen. Kwebbel, lekker zo'n rooster . Vanavond pretecho gehad. We waren er om half acht, had ze ons vergeten in de agenda te zetten . Nu mochten we om half tien terug komen. Hebben echt genoten, minimensje liet zich erg mooi zien. Heel af en toe een armpje voor het gezicht maar meestal niet. We konden echt gelijkenissen zien met Mats, dus zal het ook een mannetje zijn? Hihi wij weten het nog net hebben niet tussen de beentjes gekeken. Maar als ik zo naar het koppie kijk denk ik een jongetje. Nog een paar weekjes geduld en we zullen het weten.
Goeiemorgen dames. Simone hopelijk gaat het goed met de spalkjes en trekt het mooi bij! Dikke knuf voor jullie! hoe heeft Esmee het gehad op schoolreis? Booky fijn dat jullie een mooie echo hebben gehad Ben nu idd benieuwd of het dan een jongetje gaat worden. Al is een meisje dat op Mats lijkt natuurlijk ook niet verkeerd.... Mats is toch een knapperd met z'n mooie blauwe ogen Ingrid klinkt als een leuk dagje uit! Hihi die pinguins toch! Hier gaat het momenteel niet lekker Ben ziek thuis. zit helemaal verstopt,klieren opgezet, knallende koppijn met vlagen... Gelukkig slaapt Tygho wel weer goed We horen hem soms maar hij slaapt toch redelijk door Vanmiddag zet ik denk ik het badje voor hem buiten onder de parasol...kan wel 28 graden worden hiero. Gisteren is hier de tuintafel kapot gegaan :S Een klein zuchtje wind(wind aan zee briesje..) sloeg onder de parasol en ipv dat die loskwam uit de poot knapte de tafel in de midden door en kreeg tygho zowat de hele parasol op z'n hoofd :S Ben me weer kapot geschrokken.
Esmee heeft het heel leuk gehad op schoolreis, ze was heel enthousiast toen ze thuis kwam. Ze had me neit eens gemist zei ze haha De juf zei dat ze kon zien dat ze genoot maar ze was wel heel stil(zoals altijd op school). Balen zeg dat je ziek bent, beterschap meid! Wat zonde voor de tafel, gelukkig is tygho niet geraakt. we moeten snel een nieuwe datum prikken he, tygho zn hondje mist hem
Missc wat shit dat je ziek bent. Beterschap! Jeetje wat zal jij weer geschrokken zijn met het parasol incident . Gelukkig liep het allemaal goed af. Ik zat er ook aan te denken om vanmiddag het badje op te zetten. Simone, geweldig dat Esmee zo genoten heeft. Heb foto's van de pretecho in mijn album gezet. Ideaal heb een dvd mee met ruim 60 foto's . Super gaaf.
Simone...ik denk iets van 2 uur. Hooguit 2,5 uur. Want wij hebben om half 2 de show en om half 5 is er ook een voorstelling. Fijn dat Esmee het leuk heeft gehad. Missco....beterschap. Kan me voorstellen dat je geschrokken bent. Booky...mooie plaatjes hoor! Ben benieuwd of het straks een Tijn of Trijntje wordt hihi Kwebbel
booky je bent zeker ook bij Therese geweest Heb een klachtmail gestuurd naar Jardin over de tuintafel en inmiddels reactie gehad. Moet foto's opsturen van de tafel en de beschadiging en dan gaan ze bekijken wat ze er mee doen. Ze zeggen zelf ook dat bij normaal gebruik een tafel absoluut niet zomaar kapot mag gaan. Ben benieuwd
Wauw Booky! Echt mooi! Dat is schrikken van de tafel Cynthia. Gelukkig goed afgelopen en niks op Tygho gevallen. Had je die tuinset nu pas gekocht? Jardin is over het algemeen niet zo heel degelijk volgens mij. Ik kan me herinneren dat ik eens op een verjaardag was en daar zakte iemand zomaar door zo'n kuipstoel heen (ook van Jardin). Poten braken gewoon af. :s
Missc, ja Therese doet hier idd de 12 weken echo en nu sinds kort de pretecho's. Ben met Mats toen ook bij haar geweest. Ze is bij jullie vk heh? Vind het een erg leuk mens.
Goedemiddag, @ Booky, wat een mooie foto's!! Leuk hoor.. Ben idd ook benieuwd wat het is.. @ Miss, das balen van die tuintafel, maar idd die zou toch niet zomaar mogen breken. Die moeten toch wel tegen een stootje kunnen. Hopen maar dat ze van Jardin er nog wat mee kunnen.. Vanmorgen zijn wij weer wezen zwemmen. Wayne vond het dit keer niet zoveel aan. Aangezien het nu Puppyzwemmen is, ipv babyzwemmen, moet hij nu ook leren zwemmen met van die bandjes om zijn armpjes. En dat vond hij in het begin niet zo leuk. Hij was wat aan het mopperen. Ja jammer dan, hij went er maar aan, want als we in de vakantie gaan zwemmen, dan moet hij ook zwembandjes om. Hij reargeert verder wel goed met die bandjes, als ik hem dan loslaat blijft hij al drijven. Volgende week is de laatste keer voor de zomervakantie... Ene kant vind ik het jammer, aan de andere kant, kunnen we eens wat anders gaan doen op de donderdag.. Ach ja, tis maar 6 weken, die zijn zo voorbij.. Verder zit Wayne vandaag niet in zijn hum.. Is humeurig, wil niets. Slechte eetlust, hangerig. Kijkt ook wat flauw uit zijn oogjes. Zou me niets verbazen als hij toch wat last krijgt van zijn prikjes.. Verder hier weer geen bijzonderheden. Ingman moet nu 3 lange dagen draaien, 3 dagen van 7 tot 19u. Dit ivm de TT-week. Vanavond is het de nacht van Assen, morgen de TT-nacht en dan zaterdag de TT races. Dus het is feest in Assen, en extra druk. Echt superdruk, maar wel gezellig. Er is nu kermis in de stad, en vanavond en morgen overal muziek in het centrum, en heel heel heel veel drank. Niet voor mij hoor, ik sla dit jaar over..