Jardin staat idd niet zo heel best bekend. En ik heb ook in de mail gezet dat ik bij een goedkope set geen topkwaliteit verwacht. Maar een tafel van 3 maanden mag toch niet zomaar kapot gaan omdat er een klein briesje onder de parasol(MET ontluchtingsflapjes) slaat??? Kreeg dit als reactie en een paar aanwijzingen voor het foto's sturen: Geachte mevrouw Scholten, Wij danken u voor de tijd en moeite die u hebt genomen om ons te contacteren. Uw ervaring is voor ons als fabrikant van grote waarde. Wij vinden het heel vervelend dat er tuinmeubelen zijn beschadigd en we begrijpen dan ook uw teleurstelling. Jardin tuinmeubelen zijn TÜV getest en mogen bij normaal gebruik zeker niet spontaan beschadigen. De standaard fabrieksgarantie van Jardin voor haar producten assortiment staan vermeld op onze internetsite Welkom Jardin Netherlands B.V.. Winkel- en consumenten meldingen van defecten aan onze tuinmeubelen komen altijd terecht bij onze afdeling Kwaliteit. Omdat wij alle meldingen nauwgezet bijhouden, kunnen wij u verzekeren dat een melding over een van onze producten voor ons steeds de beste reden geweest om het productie proces te onderzoeken en, indien noodzakelijk, verbeteringen aan te brengen. ------------------------------------------------------------------------ Booky, ze is idd vk hier Superaardige vrouw Had haar graag bij de bevalling gehad maar dat is niet gelukt. Ze heeft wel Tygho's hielprikje gedaan en een paar afspraken van mij.
Hai hai, Kwebbel, wat een lekker rooster. Dat is soms ook het voordeel van het zkh natuurlijk. Ingrid, Leuk gehad in de dierentuin lees ik! Booky, mooi een goede echo! Ben wel benieuwd naar foto's, ga zo ff spieken. MissC, vervelend dat je ziek bent. En gelukkig slaapt Tygho weer wat beter. Balen van je tuintafel! Was die niet net nieuw? Zou toch niet moeten kunnen.. Oh, lees nu dat je al naar Jardin hebt gemaild (en helemaal terecht! Hoop dat ze er iets aan doen).
Goedemorgen! Ik kom nog even gedag zeggen . We vertrekken straks naar Texel dus ik ben een week niet online. Geniet van het zomerse weer allemaal!
pfff Luna wil niet slapen, ze is al vanaf half 7 vanochtend wakker, op 3 min in de auto na dan(toen viel ze in slaap). En we moeten om 15.45u naar die praktijk voor dr spalkjes, dus zou graag hebben dat ze van te voren geslapen heeft.. Anders is ze stik vervelend Maar t schiet nog niet echt op, ligt al 3 kwartier te jammeren en huilen:S Vanavond en morgen moet ik werken, heb totaal geen zin maar goed... hoort erbij he!
wat is het stil hier... Nou Luna heeft dr schoentjes... tis echt een lomp zicht. Corné heeft ze er vanaaf mee op bed gelegd om half 8 en nu horen we ze nog... volgens mij is het echt niet fijn:S
hi meiden, Was ik ook weer. Drukke dagen achter de rug. Woensdag was mijn vader jarig dus daar de hele dag gezeten. En gisteren en vandaag gewerkt. En nu weer even tijd om jullie gedag te zeggen. Marleen hele hele hele fijne vakantie. Geniet er lekker van met zijn 3tjes. Simone jee meid wat sneu zeg dat Luna spalkjes moet, maar gelukkig is het alleen maar voor s'nachts. Oh heerlijk kwebbel ook lekker lang vrij zeg. Veel plezier morgen bij het zomerfestival. Vriendinnen van mij gaan er ook naar toe met de kids. Fijn Ingrid dat je dag dierentuin weer geslaagd was. Booky wat leuk zeg je pretecho. Ik begin ook nieuwsgierig te worden naar jullie kleine. Ik dacht nog een leuke naam te hebben bij Mats, Jons?? Jeetje Miss dat is idd wel schrikken zeg de tafel doormidden en de parasol bijna bij Tygho op zijn hoofdje. Gelukkig is het goed afgelopen. Leuk simone dat Esmee het zo naar haar zin gehad heeft op schoolreisje. Ik lees nu dat ze de spalkjes al om heeft. Lijkt me idd ook niet zo prettig zitten. Hopelijk kan ze er een beetje aan wennen.
Hai hai, Even een kort berichtje, want ben erg moe. Slechte nacht achter de rug, want Jasmijn heeft waterpokken. Op zich valt het mee, ze heeft er niet zoveel en de meeste zitten op haar rug, buik, benen en op haar hoofd onder haar haar. Maar vannacht had ze koorts en werd ze elk uur wel wakker. Pfff dat is echt minder als je dat niet gewend bent (MissC: respect voor jullie!!!). Maar goed, we hebben het overleefd. Ze was alleen vanmorgen nog heel moe dus ligt nu alweer voor de tweede keer in bed. Zie wel hoe we vandaag doorkomen verder met slaapjes. Marleen, veel plezier. Simone, hoe heeft Luna geslapen vannacht?
Goeiemiddag meiden. Simone, hoe is de nacht gegaan? Laten we binnenkort de agenda's even naast elkaar leggen voor land van jan klaassen. Misschien meer dames die zin hebben in een meeting???? Boni, Heel veel beterschap voor jullie Jasmijn gewenst. hopelijk is ze een beetje gewend aan het gevoel zodat ze weer beter gaat slapen. Momenteel gaat het slapen hier weer een periode goed Gisteravond verjaardag gehad en meneer ging zonder morren slapen in het campingbedje bij de speeltuinvereniging. Alleen het wakker maken en mee naar huis nemen en weer in bed stoppen wassie het niet mee eens. Hij was boos! hahaha Maar na een paar slokjes drinken was hij weer lekker rustig ingeslapen tot HALF 8!!! Het zijn hier steeds vlagen. Voornamelijk door de tandjes, dat weet ik zeker. Hij heeft nu rechts boven en onder flinke punten die aant drukken zijn(hoektanden) maar soms is de druk eraf en dan gaat het prima. Het verschilt dus enorm hoe het slapen gaat maar wat zal het hier een rust worden snachts als alle tandjes door zijn Kijk er nu al naar uit
Even een kort bericht.... Zomerfestival was SUPER (vonden wij en de meiden) Volgend jaar is het in de Amsterdam Arena....en wij zijn er weer bij @ Simone....mocht je dit nog lezen....de voorstelling duurt ongeveer anderhalf uur en een tip.....trek luchtige zomerse kleding aan. Het is binnen stik heet/ benauwd. Gelukkig hadden wij allen een zomers tenue aan, maar met sommigen had ik echt spijt. Al met al een leuke dag achter de rug! Kwebbel
@Kwebbel: heb je geen spam?????? Dus het was wel de moeite waard! Ga zeker luchtige kleren aan doen! tnx voor de tip! Nou meiden dr 1e nacht van luna ging redelijk... al lag ze snikkend te slapen, was zo zielig. Net of ze jammerend in slaap was gevallen... Vanochtend zag je wel hele afdrukken op dr voetjes, echt sneu Zal zometeen wel ff foto's laten zien hoe t er uit ziet. Klinkt hard hoe ik t zeg maar t zijn net klompvoetjes nu in die schoentjes. Ze trekt ook steeds het klitteband los, dus ze moet echt wel een slaapzak aan in bed. Anders zitten de schoentjes niet meer strak en heeft het geen effect. @Boni: beterschap voor Jasmijn! @missc: ja idd, ff de agenda's erbij pakken vd week!
Simone....spam hebben we zeker, hoewel ook een tig tal foto's wazig zijn, maar alles staat nog op de camera. Geen zin om dat er nu af te halen. Enne....je moet morgen zelf kijken . Ze hebben er in ieder geval voor de kids een leuk verhaal van gemaakt. Meer verklap ik niet! Gelukkig heeft Luna wat geslapen. Natuurlijk is het sneu, maar als dit helpt.... Kwebbel
Goh....wat kan je dat goed zien op de foto's zeg. Noemen de professionals dat een dwangstand? En heeft Luna aan beide voetjes zoveel ruimte tussen grote teen en naastliggende? En de gipsschoentjes...was het nu de bedoeling dat die beide voetjes corrigeren? (sorrie voor al die vragen) Leuke foto van een kruipende dochter en schoolreizende dochter. Ik ga hier nog even met kwebbelman bankhangen. Morgen gaan we naar mijn broer. Weer ruim anderhalf uur in de auto heen en anderhalf uur terug. Och ja.....moeten er wat voor over hebben. Maar niet weer de hele weg K3 muziek...dat weet ik wel Fijn weekend nog allen en Simonefamilie....veel plezier morgen. Kwebbel
ja zie je erg goed he... nu ze gaat lopen valt het erg op. Zou goed kunnen dat het zo heet in doktersterm haha Ja dit moet allebei dr voetjes corrigeren, er zitten in ieder schoentje 3 drukpunten, 1 bij dr grote teen(zodat die weer dichter naar dr andere groeit) 1 aan de zijkant van dr kleine teen en 1 net naast dr hiel. Bij dr linkervoetje is de afstand tussen de 1e en 2e teen groter als rechts. schrikken he????
Ach Luna toch. Tis idd goed te zien Simone. Wel super dat je er vlot bij was en dat ze er nu vrij 'simpel' wat aan kunnen doen. Maar ik kan me goed voorstellen hoor dat de tranen je in de ogen springen wanneer je zo naar je meisje kijkt. Boe ik kan ook helemaal niks hebben met Mats, hihi.. Die kleine mensje maken ons erg kwetsbaar heh . Geef Luna maar een dikke kus van ons allemaal en een knuffel voor jullie! Wat een leuke foto trouwens van Esmee ook, helemaal klaar voor d'r eerste schoolreis. Kwebbel leuk dat de show zo'n succes was. Veel plezier morgen, je moet er idd wat voor over hebben heh . Hier morgen ook een druk dagje. 's Ochtends eerst een kinderverjaardag van een meisje dat 2 wordt. Dan Mats naar bed en daarna naar de verjaardag van mijn oma. Vieren het bij mijn oom en tante iedereen maakt wat te eten dus het zal wel weer gezellig worden . Zit me hier rot te vervelen. Bookyman is naar een feestje (wagenbouwersfeest). Had er niet zo heel veel zin in en we hadden geen oppas geregeld, haha. Er is geen bal op tv. Ben van ellende maar aan het opruimen e.d. .
Toch nog heel even.... Booky leuk dagje dus morgen. En is Bookyman voor een bloemencorso een wagen aan het bouwen? Ik zit en beetje in dubio....volgende week is er de avondvierdaagse en ik had me voorgenomen om daar met eva aan mee te doen. Nu lees ik net dat de 5 kilometer (kortste afstand) pas om 18.30 vertrekt. Ik vind dat best laat aangezien ze de volgende dag gewoon weer naar school moet. En ik denk niet dat we er met 1 uur lopen weer zijn. Owwww....wat moet ik nou? Verdorie, baal hier echt van. Kwebbel