April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    goeiemorgen dames.

Gisteravond was het een latertje voor Tygho.
    M'n opa was jarig en hij had het zo leuk (in nde grindbak :p hahaha) dat hij pas half 10 in bed lag.
    En dan nog niet slapen he...
    Niet raar ik kon ook niet slapen van de hitte.

Nu ff aankleden en naar de markt fruit halen.
    Strakjes werken.
    Moest van de oppaskids Tygho's zwembroek meenemen hahaha dus dat beloofd wat.

simone, ook hier geen huisbezoek hoor...
    Tygho heeft weinig last van de prikjes.
    Gister beetje stijve armen maar dat was het wel.

2. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    woehoeeeeeeee roze donderdag!!!!!!
    bri en briman en deane gefeliciteerd :D

3. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    Bri wat goed en wat snel!! Gefeliciteerd :D:D:D Geniet ervan meid en is dat een voorteken die roze koeken??;)

4. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ esjuh ik mag hopen van wel :D :D

(niet dat ik nou zo bijgelovig ben maar ik zag TIJDENS mn eisprong een ooievaar)

5. Bri

Bri Niet meer actief

haha miele, nu maar hopen dat die ooievaar jou ook zag! Heb je gezwaaid?

volgens de chinese kalender is dit een jongen, dus het zal inderdaad wel een meisje zijn (volgens die kalender had Deane een meisje zullen zijn)

dank voor de felicitaties, ik kan het eigenlijk niet geloven. heb vanmorgen dus het tweede staafje ook ondergeplast maar het was binnen 10 seconden al helemaal duidelijk een dikke vette streep. Het is inderdaad weer supersnel gegaan, net als bij Deane in de 2e ronde. Niet gek voor zo'n oud wijf, hahaha!

Tygho in de grindbak?? 't is maar wat je leuk vindt he jongen. vandaag lekker badderen, mazzelaar.

Deane was ook eigenlijk helemaal niet ziek van de prikken; het deed hem tijdens het prikken wel zeer maar daarna geen centje pijn meer. Hier ook geen huisbezoek; misschien slaan we de 18 maanden controle helemaal over. Ze hebben onderbezetting en als het goed gaat met een kind vinden ze dat de 18 maanden controle geen prioriteit heeft. Dan komt Deane pas weer bij 2 jaar (en dan is zijn broertje/zusje er al, wat een bizar idee!!)

6. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Mielenl, als je gezwaaid hebt...kan et bijna niet missen ;)

Bri idd lekker vlot (en dat oude wijf...zijn je eigen woorden he! ;))

Tja mijn opa heeft een hele grote plantenbak met daarin kleine plantenbakjes en de rest is grind.
    En wat is er nou leuker dan 2 volle vuisten pakken en die door de tuin rondgooien.
    En hoe vaker papa/mama/opa/oma/overgrootopa/oom/tante of wie dan ook! zegt dat het niet mag...hoe leuker het word.
    pfffffffffffffffffffff :p

7. kili

kili Niet meer actief

@ bri:

Gefeliciteerd met je zwangerschap. Wanneer ben je nu uitgerekend ?

Liefs,

Kili

8. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    Bri hoe reageerde Briman eigenlijk?? je hebt toch samen getest?? jammer dat het klussen nu is afgelopen he ;) omdat hij zo leuk reageerde toen jullie voor een 2e gingen.

Mielenl ooievaars brengen tot baby's en geen eitjes ;) Grapje hoor.. het zou wel een mooie voorteken zijn :D:D Echt leuk dat er zoveel voor een 2 gaan of al hebben of zwanger zijn :D

9. Bri

Bri Niet meer actief

Ik ben volgens mij op 8 maart uitgerekend. M'n cyclus is wat onregelmatig, dus de echte uitgerekende datum hoor ik wel als er een echo is geweest.

10. Bri

Bri Niet meer actief

esjuh: Briman was niet thuis toen ik testte. Maar 's avonds heb ik hem de streepjes laten zien. we hebben elkaar gefeliciteerd en het daarna samen in bed 'gevierd'. Wat hem betreft komt er geen einde aan het klussen - en ik voel me prima, dus wat mij betreft ook niet :D

11. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    ... of al bevallen :D

maar nee ik zwaaide dus naar die ooievaar en toen riep hij nog "tot over 9 maanden!!!" :p

12. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    haha goed zo bri ;)

13. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    ja ik zei al of hebben ;)

14. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    overheen gelezen ;)

15. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    is het bij jullie ook zo WARM!!! ga vanmiddag lekker weer badje in met Dani. even afkoelen :)

16. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Bri: Nogmaals van harte gefeliciteerd! Hopelijk heb je het goede voorbeeld gegeven en volgt Mielenl je zeer snel met een AEG-tje of zoiets:D Enne: Jari klopte volgens de kalender maar dit had toch echt een jongetje geweest als ik de kalender had moeten geloven. Ik heb net nog eens goed gekeken maar ik kan er echt geen jongetje van maken...

Isra: Volgens mij las ik van de week iets over je opleiding. Klinkt spannend!! Succes!

Ingrid: Alles tot een maand of 18 schijnt snel te zijn met lopen. Ik begreep van het cb dat er meer kindjes na de 18 maanden gaan lopen dan voor. Jari heeft gewoon goed aan zijn moeder gedacht, dat het voor haar niet makkelijk is om twee kindjes te slepen wanneer je met krukken loopt:D Lief he?

Simone: Ik weet eigenlijk helemaal niet of ze hier aan huisbezoeken doen. Wel als je kleintje net geboren is, dus heeft de wvp Jari ook nog even kunnen bewonderen. Ze vroeg zich af of dit echt wel Jari was haha, hij toont zo oud... Hier ook een echte waterrat. Jari speelt soms wel de hele middag in het water. Ik heb het idee dat ie het wel kan hebben. Daarnaast heb ik nooit zo'n zin in de paniek als ik hem er weer uit haal:$

Missc: Fijn dat alles goed gegaan is bij het cb!

Booky: Whaha Mats en zijn dolle 10 minuten! Zie het helemaal voor me, volgens mij lijdt Jari daar af en toe ook aan. Tijd voor een Ritalinnetje? ;)

Kwebbel: Whaha klinkt goed, dat met die glijbaan! Volgens mij nemen die kleintjes waanzinnig veel van elkaar over, nietwaar? Leuk lijkt me dat! (Kan niet wachten...)

Boni: Fijn dat de waterpokken nu aan het indrogen zijn. Wat een ellende, die dingen! Van mij mogen ze nog wel even wegblijven hier...

Esjuh: Klinkt goed, lekker vakantie vieren!! Super!!

Miss: Leuke foto's!! Jari is hier al heeeeeel lang van de speen af maar hij pakt steeds vaker die van zijn zusje haha. Ik pak hem dan weer (in de vorm van een spelletje) af en hij rent dan gillend van de lol weg van me. Echt heel grappig.

Hier geen bijzonderheden. Ik voel me vanaf dag één na de bevalling al niet alsof ik net bevallen ben, maar de gebroken nachten beginnen me wel wat zwaarder te vallen nu. Noa komt nog om de drie uur en de krampjes zijn hier ook begonnen inmiddels dus daar ben ik ook nog makkelijk een uurtje per keer mee bezig. Maar als ik dan zo naar mijn kroost kijk, en Jari (ligt nu lekker te slapen) zoveel lol zie hebben in de zon (en schaduw...) en Noa lekker zie slapen en zichzelf zie uitrekken voel ik mij zeer rijk. En compleet haha. Ik zou niet weten hoe ik dit met drie kinderen zou moeten doen zonder mezelf helemaal weg te cijferen. En ik ben ergens wel blij als de slapeloze nachten achter de rug zijn. Lijkt me super.

17. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ buddy wat leuk om weer even iets van je te horen! wat een rijkdom he, twee gezonde kindjes!

en ja hopelijk komt de nieuwe wasmasjien snel ;)

18. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Haha je lijkt wel een echte verzamelaar! Straks allemaal wasmachientjes bij jou! Kan hier ook wel een extra wasmachine gebruiken maar straks komt er weer een brullend kind uit ipv een wasmachine...

19. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    En het is inderdaad een gigantische rijkdom. Kan werkelijk geen geld tegenop. En dat ik dat ooit zou roepen had ik drie jaar geleden niet kunnen voorspellen haha.

20. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Esjuh het is hier ook WARM!!

gelukkig binnen lekker koel dus daar blijf ik lekker zitten tot kwart over 3.

Nikita, Tygho heeft ook veel minder z'n speen.
    Het is nog een rustmiddel zeg maar.
    En hij vind het leuk om em bij papa/mama in de mond te doen en dan er snel weer uit trekken en gierend van het lachen weg te rennen.
    Hoe gaat het nu trouwens met de bv? dat wou toch niet zo int begin?

Deel Deze Pagina