April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Nou, eigenlijk voor aankomende maandag al haha.

De volgende kosten zitten er aan verbonden:

Exclusief:
    • € 16,- servicekosten (einschoonmaak)
    • Toeristenbelasting € 1,- p.p.p.n.
    • Milieuheffing 1,85 € per nacht
    • Verplicht lakenpakket € 7,50 p.p.

2. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Nikita....dan gaat het helaas over voor ons want de meiden moeten volgende week nog naar school. Daarna hebben ze pas vakantie;)

Hopelijk kan je er nog iemand blij mee maken.
    Maarre even een nieuwsgierig vraagje....jij hebt een bod van 1 euro uitgebracht. Stel je wordt het niet kwijt, moet jij dan toch de overige kosten betalen?

Kwebbel

3. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ nikita haha wat grappig zeg die vakantie. helaas moeten wij ook gewoon werken maar bedankt voor het aanbod hoor ;)

@ bogi wat leuk om weer eens van je te horen en helemaal met zulk leuk nieuws! Hopelijk zien we je snel met een nieuwe bannerrrrt :D

@ kwebbel leuk, de eerste zwemles! heeft ze er zelf ook zoveel zin in als jij?

en tsja ik hoop natuurlijk ook ontzettend dat ik Bri mag volgen naar de maart mama's :)
    over de wasmachines......mijn man werkte een paar jaar geleden bij Siemens, en ons neefje kon mijn naam niet goed uitspreken en zei altijd Miele tegen mij. Dus vandaar de bijnaam van Mika.

4. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Mielen...wat grappig zeg hoe een bijnaam kan ontstaan.

Eva kan niet wachten om te gaan. Vanaf vanmorgen staat ze al te popelen.

Kwebbel

5. Hoi Meiden,

@ Bri, gefeliciteerd!!! Leuk nieuws zeg..

@ Mielen, duimen dat jij snel mag volgen!!!

@ Kwebbel, hoe ging de zwemles??

Hier zitten we met een ziekige Wayne.. Tis een beetje half half bij hem.. Niet fit, maar ook niet heel erg ziek. Hij heeft wel koorts, eind van de middag had hij 39,4. Even in de gaten houden. Denk dat dit een reactie is op de BMR prik van vorige week.
    Hij wil ook niet echt eten. Heeft een paar hapjes warm eten op, maar dat ging met kokhalzen.. Ben er na 10 pogingen maar mee gestopt. Fruithap ging er wel in. Ben blij dat ik dat nog altijd in huis heb voor "noodgevallen". Drinken doet hij gelukkig wel goed.

Tja, en ik ben blij dat het hier eindelijk een beetje regent.. Van het noodweer is hier niets te merken, Tenminste rond kwart voor vijf werd het eng donker, en begon het onwijs hard te waaien, maar verder dan dat kwam het niet. Sinds een half uurtje regent het hier nu echt.

6. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Even weer een berichtje van mij. Wij zijn vanmiddag terug gekomen van een weekje Texel. Het was in één woord GEWELDIG!!!! Ik vond het echt jammer dat we weer naar huis moesten. We hebben natuurlijk ook erg goed weer gehad. Roel heeft ook echt genoten. Veel buiten geweest, naar het strand. Hij vond de schelpen en de zee zeer interessant!

Ik heb niet alles bijgelezen hier, maar ik zag wel dat Bri zwanger is!!! Gefeliciteerd!!! Erg leuk!

7. Bri

Bri Niet meer actief

Dank, dank, dank voor alle felicitaties. Ik voel me haast jarig, maar dan al een paar dagen. Ik heb m'n eerste vk-afspraak staan (29 juli) en volgende week komt er een dame van moeders voor moeders; ik ga gewoon weer meedoen.
    Tot nu toe heb ik nog nergens last van; vanmorgen beetje weeig gevoel maar na het ontbijt was dat over. Ik hoop zo dat de misselijkheid mee gaat vallen!

nikita, jammer van die vakantie; Briman en ik vertrekken morgen naar Berlijn dus wij kunnen er geen gebruik van maken. Wel goed om te weten dat je op die veilingssite succes kunt hebben!
    ingrid, beterschap voor wayne!
    marleen: over 2 weken gaan wij een weekje met z'n drieen weg en het is de bedoeling om dan ook naar Texel te gaan. Goed om te lezen dat het daar zo leuk is met een kleintje.

8. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Marleen fijn dat het leuk was :D
    En idd jullie hadden prachtig weer!

Nikita, helaas hier ook niet de mogelijkheid om het tripje van je over te nemen.
    Wij hebben ook een bon thuisliggen van holidayconcept.
    Ook via vakantieveilingen :p Nog geldig tot mei volgend jaar...
    Hoogstwaarschijnlijk gaan mn ouders, maar mijn vader zit met zn gewrichten dus is het nog ff aankijken.

hier lekker alles tegen elkaar open staan... was hier gisteravond 28graden in huis.
    Echt niet lekker :(
    Maar buiten is het nu wel weer goed te doen.

Iemand hier trouwens een tip tegen fruitvliegjes???

9. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Marleen...geloof graag dat het GEWELDIG was. Ben benieuwd naar spam.

Missco...hier ook snel last van fruitvliegjes, maar sinds ik geen fruit meer buiten de koelkast heb is er geen fruitvlieg meer gezien.
    Dus hier helpt dat.

Bri...fijne daagjes samen met bri-man.

Arme Wayne...hopelijk is hij snel weer in orde. Kan goed van de prikjes komen. Tussen dag 5 en 10 kans op bijwerkingen zeiden ze hier.

Ben weg! Zitten paar huizen verderop bij een housewarming-party.
    Lekker aan de rosé.

Kwebbel

10. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Hi,

Marleen super zeg dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad. Qua weer hebben jullie het ook wel fantastisch getroffen natuurlijk.

Bri wat goed zeg dat je weer mee gaat doen aan MvM. Spannend 29 juli naar de VK.

Echt waar Kwebbel helpt dat. Maar ik heb de fruitvliegjes ook boven, zou het dan ook helpen?
    Ohhhh kwebbeltje jij zit nu lekker aan de rose, jammie, het is vast gezellig!

Ryan is echt zo'n heerlijk mannetje. Vanavond was hij ons echt aan het vermaken echt zo leuk. En hij begrijpt ons ook al zo goed, dat is ook zo leuk. Hij kan zo ontzettend lekker kriebelen, dus dan ga ik op mijn buik liggen en dan zeg ik doe mama is kriebelen, dan komt hij op mijn rug zitten en gaat mij met die piep kleine handjes kriebelen, echt zo lekker. En als ik dan heel hard en overdreven ga lachen, gaat hij steeds harder kriebelen en giert hij het ook uit van het lachen. Ook stond hij op een gegeven moment alleen in zijn pamper, toen stond hij zich echt uit te sloven, te stampen met zijn voetjes op de grond en met zijn hoofdje heen en weer te schudden en toen hij door had dat wij aan het lachen waren werd hij alleen maar gekker, hihi.
    En nog even een momentje om trots op te zijn, hij kan een duif naar doen, :D koekekoe koekekoe hihi. En als hij een duif hoort dan zit hij ook koekekoe koekekoe, soms hoor ik die duif niet eens en dan hoor ik hem omdat Ryan mee zit te doen met die duif, dus aan zijn oortjes mankeert echt helemaal niks. En ook wel grappig als hij dan die duif hoort en begint te koekekoe'en dan steekt hij echt zijn wijsvingertje in de lucht van "hoor je hem ook" .

Zo even een heel verhaal, maar wilde het even met jullie delen.

11. wij zijn igster naar de voorvertoning van de mega mindy film geweest! Wat GEWELDIG zeg!!!! haha
    Zelfs wij leefden er helemaal in mee....
    Esmee wil nu dus weer niet anders als alleen in dr mega mindy pak lopen en dat nieuwe liedje zingen.
    Maar helaas..ik kan nergens de mp3 ervan vinden:S

Daarna naar blijdorp geweest was ook erg leuk!

12. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Marleen, welkom terug. Goed om te horen dat jullie zo genoten hebben.

Beterschap voor Wayne!

Kwebbel lekker genoten van de rose??!?! Hmm ik zou ook wel een glaasje, of nog 1 lusten .

Hier ook fruit in de koelkast en weg fruitvliegjes..

Isra, wat een heerlijk mannetje die Ryan. Kan me helemaal voorstellen dat je daar onwijs van kunt genieten, hihi.

Simone, hihi die Emsee zoek nog maar even goed door naar de mp3-tjes .

Vanmiddag met Mats naar de ha-post geweest. Had van de week al een loopoor, dus contact gehad met de kno arts. Moest het droog houden en niet met een wattenstaafje in gaan prikken en dan zou het goed komen. Mannetje heeft idd ook helemaal nergen last van geen koorts en nog steeds zo gek als een deur . Vanochtend was ik hem in de haren aan het kriebelen, voel ik ineens een bult achter het oor :(. Ik mocht er ook gewoon aanzitten, geen pijn dus niet rood. Post bellen, 's middags er heen. Gelukkig zat onze eigen ha er. Blijkt het gewoon een opgezette klier te zijn, GELUKKIG. Man man ik zat alweer helemaal in de stress :).

Hier nog een dikke buik spam van vanavond.....(28 wkn en 3 dgn)

13. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Booky nou dat is idd even schrikken zeg. Gelukkig een opgezet kliertje en niks ernstigs.

Ik had je foto's ook al op hyves bekeken, echt al een mooi buikie hoor.

We waren vanavond lekker met Ryan en aan het spelen, meneertje was ook super vrolijk maar was hem aan het kriebelen in zijn nekje en die voelde echt warm aan. Dus ik toch maar even zijn temp opgenomen, had hij 39,2 koorts, maar hij was helemaal niet hangerig of ziekjes. Dus vraag me af wat het zou kunnen zijn, tandjes misschien?

14. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    #39674 kwebbeltje, 5 jul 2009
    Laatst bewerkt: 5 jul 2009
    Simone....hier staat de film ook bovenaan de "to do list":D

Booky....gelukkig vals alarm. En een prachtige buik heb je.

Isra...sneu voor ryan. Soms hebben de kleintjes ineens hoge koorts en is het de volgende dag weer weg. En wat ze dan gehad hebben?
    Mocht hij wakker worden gewoon wat extra vocht aanbieden. Kan nooit kwaad.

Eva's eerste zwemles ging goed. Ze genoor ervan. Ik moest wel even slikken. Mij kleine grote meid zonder bandjes net met har hoofd boven het water....pfff...weer een stukje loslaten.
    Eva zelf kan niet wachten tot het weer vrijdag is.

Hier gister echt genoten. De rose was heerlijk!:):)
    Vandaag met z'n 5-jes lekker 2 uur wezen fietsen. Pit-stop bij een waterplas waar de meiden lekker konden pootje baden en toen langs de Rijn terug gefietst.

Onze fotocamera werkt niet meer optimaal. Ben nu een beetje aan het rondkijken voor een spiegelreflex-camera. Nog tips van onze ervaren fotoschieters?

Kwebbel

15. beterschap voor Ryan en Mats!!!

Mooi buikje booky
    leuke vakantie gehad zo te horen Marleen, leuk dat je er weer bent!
    Kwebbel wat goed van Eva dat ze op zwemles zit en t zo leuk vind! Esmee wil niet helaas...

16. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Simone...Esmee is 4 jaar toch? ik heb bewust gewacht tot Eva 5 jaar was. Schijnt toch beter te zijn voor de kinderen. En waar ze nu op les zit mag je ze ook pas inschrijven in de maand dat ze 5 jaar worden. Maar het ene kind is er natuurlijk eerder aan toe dan het andere kind.
    Ik zag trouwens net nog een prachtige foto van jou gezin. Ik was op hyves aan het rondneuzen en zag bij zp-hyves je foto direct staan. Prachtig plaatje hoor.

Kwebbel

17. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Simone, dank je. Alleen is Mats niet ziek hoor (gelukkig) alleen gek in de kop. Hihi hij is onwijs vrolijk, alleen die bult achter het oor zat me niet lekker ;)

18. Ja klopt Esmee is 4, hier mogen ze vanaf 4 jaar op zwemles.
    Het is ook niet dat ik persee al wil dat ze een diploma heeft, maar gewoon t watervrij maken.
    Esmee wil heel graag t water in, maar ze is toch ook wel weer bang.
    Als ze nog maar een spetter in dr ogen krijgt raakt ze al in paniek!

Welke foto bedoel je?
    bij t strand? Dat is vd vakantie in menorca.
    Maarre, heb je hyves dan? Mag je me weleens toevoegen;)

19. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Hier in de omgeving ook veel baden vanaf 4 jaar, maar in waar ze nu zit dus vanaf 5 jaar.
    Enne je hebt een uitnodiging :D

Kwebbel

20. dank je wel;)

Deel Deze Pagina