April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    eventjes een snelle mededeling dat ik helaas bri niet ga volgen deze maand. verder geen tijd maar dan weten jullie het vast ;)

2. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    Jammer Mielenl Hopelijk volgede ronde beter nieuws..

Kwebbel jij hebt ook een uitnodiging ;)

Verder weet ik het ff niet meer.. ik moet vanmiddag naar het cb..temiste ik niet maar dani ;) ben benieuwd weer :D

3. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    He verdorie Mielen....ontzettend jammer. Hopelijk kan ik je de volgende keer wel feliciteren.

Esjuh...gezien!

4. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Bogi, leuk om wat van je te lezen. Veel succes met de 2e!

Ingrid, hopelijk is Wayne al wat opgeknapt.

Marleen, leuke vakantie gehad lees ik! Heerlijk. Je had idd goed weer.

Bri, leuk, de eerste vk afspraak en MvM!

Isra, lees leuke verhalen over Ryan, zo lief haha!

Simone, leuke dag gehad lees ik.

Booky, mooie buikfoto! En gelukkig viel het mee met Mats.

Kwebbel, hier bevalt de canon eos prima. Wij hebben ondertussen al een oud modelletje (eind 2005) maar hij doet het goed.
    En zal je ff opzoeken op hyves ;)

Mielen, jammer! Ik hoop dat het volgende maand wel raak mag zijn... duim voor je!

5. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Hier lekker rustig weekend gehad. Zaterdagmiddag nog ff naar familie geweest en gistermorgen naar mn schoonouders. Maar verder hadden we weinig gepland dus lekker genoten van Jasmijn en het mooie weer!

6. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Goeiemiddag meiden.

zo Tygho ligt weer ff te slapen, de lasagne staat in de oven en de kamer is aan kant.
    Hoef dus lekker vandaag niks meer te doen :p

Pff heb wat knopen doorgehakt dit weekend met Harmen.
    Ik ga zo snel mogelijk beginnen met rijlessen(al moeten we daar echt financieel flink voor inleveren :() en dan ga ik volgend jaar september beginnen met een 1jarige opleiding tot kraamverzorgende.
    Dan word het ff flink afzien en Tygho veeeeeel naar de oppas doen :( maar daarna kan ik meteen aan het werk, heb ik dus een "echt" inkomen (ipv een ongeregistreerd inkomen als gastouder) en kunnen we een huisje gaan kopen :D
    En dan komt er een 2e kindje :D
    Ben helemaal gelukkig :p:D
    Dat zal dus over 2-3 jaar ongeveer zijn.
    We zaten heel erg te twijfelen over wanneer dan een 2e?
    Als Tygho 5 is vind ik veeeel te laat en nu vind ik eigelijk nog te vroeg.
    Had een topic in de lounge geopend omdat ik niet wist wat ik ermee moest.
    Ben er goed geholpen :D

Mielenl, jammer meid:( succes met de volgende ronde

Kwebbel, gezellig dat we nu ook kunnen hyvesen!

Esjuh hoe is het gegaan op het cb?

Booky, mooie foto, had ze op hyves ook al gezien!
    Je groeit goed :)

Bogi, long time no see! Succes met het klussen.

Isra wat is Ryan toch een heerlijk mannetje :D

Marleen, fijn dat de vakantie zo geslaagd was! Je hebt er idd super weer bij gehad.

Ingrid, hoe is het nu met Wayne?

Simone, hoe kan het dan dat Esmee zo bang is voor water?

7. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    Missc wat een mooi vooruitzicht zo :D fijn dat jullie het er goed over hebben kunnen hebben en de knoop hebben doorgehakt.

Op het cb ging het goed hoor :D 2 prikken gekregen en dat ging goed. dani kreeg een boze aanval omdat ik hem bij het speelgoed vandaan moest halen dus snel de prikken en hup weer op de grond om te spelen en het was over haha.. hij weegt nu 10760 en is 76.5 lang.

8. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ben idd blij dat we heel goed met elkaar kunnen praten over hoe we de toekomst zien, wat we willen bereiken,hoe we dat willen gaan doen e.d
    Ben weer helemaal gelukkig hahaha

fijn dat het goed ging op het cb :D
    Hahahahahaahhaah mama toch, je mag toch ook niet zomaar je kind bij het speelgoed vandaan halen :D das toch oneerlijk hahahaha

9. Goedemiddag,

@ Miss, nou dat zijn grootse plannen.. Spannend hoor!!

Nou, hier is Wayne gelukkig alweer opgeknapt.. Vrijdag en zaterdag morgen nog hoge koorts, de hoogste gemeten op 39,6. Maar zaterdag middag zakte te koorts. Wat ook meteen zichtbaar was aan Wayne. Niet meer die rode wangetje, en hij werd weer ondeugend.

Alleen het eten gaat nog niet helemaal lekker. Brood haalt hij weer uit zijn mond, en warm eten gaat onder protest. Soms moeten Chris en ik allebei zijn handen vasthouden anders mept hij zo de lepel uit je handen.. Maar ik ga ervanuit dat dat een fase is.. Ik heb er wel meer over gehoord, dat kindjes rond deze leeftijd een beetje dwars gaan liggen met eten..

Zaterdag hebben we onze achtertuin weer eens lekker onder handen genomen. Nieuwe schuttingen en een nieuwe poort erin. Grote struik teruggesnoeid. En gister alvast begonnen met de borderrandjes erin te zetten. Echter had ik tekort, dus moet morgen of overmorgen er een paar bij halen..

Ondanks dat het nog niet af is, vind ik het al een hele verandering zo.

10. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Hi meiden,

Joehoe ik heb mijn certificaat basisopleiding fotovakschool op zak en toelating tot de vakopleiding. Helemaal blij!

Kwebbel ik heb een Canon 400 D, ik geloof dat de nieuwste versie van dit type de 500 D is. Hij beviel tot voor kort erg goed, maar nu ik er wat meer mee ga doen wil ik een andere met wat meer mogelijkheden en die wat sneller is en dit zal waarschijnlijk de Canon 50 D zijn.

Mielen jammer meid. Op naar de volgende ronde.

Spannend Miss weer een opleiding gaan volgen, maar wel erg leuk. Succes. Fijn ook dat jullie er samen zo goed over kunnen praten.

Heerlijk Ingrid even lekker in de tuin rommelen.

Ryan heeft nog steeds koorts. Net een zetpil gegeven en nu ligt hij lekker te slapen. Ook heeft hij een hele bloedblaar in zijn mondje op een plek waar een kiesje moet komen, dus ik zei laatst al dat Ryan er helemaal niet zoveel last van heeft, maar van deze rot kies heeft hij dus erg veel last. Arm mannetje.

Morgen moet ik zelf om 09.05 in het ziekenhuis zijn. Ik ben namelijk verslaafd aan de de neusspray. Heb van de HA al andere spray gehad om af te kicken en ik moet zeggen dat die al bijzonder goed helpt. Maar morgen moet ik foto's laten maken om te kijken of ik poliepen (ofzoiets) in mijn neus heb en wat de schade is (van 6 jaar neusspray gebruik). En om 10.30 heb ik dan weer een afspraak bij de HA om te praten hoe het gaat met mijn nieuwe spray.

11. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Zozo wat een plannen voor toekomst Missc, goed bezig.

Ooh Esjuh dat doe je toch niet zomaar die kleine man van het speelgoed vandaan trekken.

Ingrid, fijn dat Wayne weer aan het opknappen is.

Isra verslaafde wat goed dat je de opleiding succesvol hebt afgerond, klasse!!
    Ahh die Ryan, die rot kiezen ook...

Mielen, shit zeg :(. Op naar de volgende ronde!

Leuk weekend gehad ze te lezen Boni!

Tellen jullie mee, nog 6 dagen 'werken'/ vergaderen en dan......................... 8)

12. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @MissC: Grote plannen zie ik! Goed dat je een opleiding wilt gaan doen. Is toch een investering in de toekomst.

@Isra: Hoe is het gegaan in het ziekenhuis? Voelt Ryan zich alweer wat beter?

@Mielenl: Balen zeg... Altijd weer even een teleurstelling lijkt me als je weer ongesteld wordt. Ik had dat in ieder geval wel toen ik zwanger wilde worden van Roel.

Hier gaat alles verder prima. Vandaag een "spannende" dag want mijn man heeft nu zijn eindpresentatie van de HTS. Hij heeft dit in deeltijd naast zijn werk gedaan. Hij zal me zo wel bellen hoe het gegaan is. Ik ga er vanuit dat alles goed is gegaan en dat hij zn diploma gehaald heeft. Volgende week diploma-uitreiking.

Verder hier wel vrij druk, want mijn moeder is gevallen en heeft een rib gebroken. Daardoor help ik haar nu ook veel. Ik heb net het bed verschoond en doe ook veel andere dingen zoals de was en stofzuigen. Ze kan niet zwaar tillen. Wel lastig ook, want ze past twee dagen op Roel. Nu heb ik nog vakantie, maar straks niet meer. Mijn vader gaat Roel dan tillen. We zien wel hoe het zal gaan.

13. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    Isra: gefeliciteerd met je certificaat!!! :D Suc6 bij de ha hopelijk kom je er snel vanaf met je nieuwe spray. Hopelijk is bij ryan zijn kiesje ook snel door arm ventje

Oehh booky lekker!! zal meetellen hoor ;)

Marleen spannend voor je man :D Denk wel dat ik alvast gefeliciteerd kan zeggen toch!! Wat erg van je moeder :( Is ze wel heel hard gevallen zeker ook. Hopelijk gaat het snel beter. Lief dat je haar nu zo veel helpt.

14. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Isra..al terug uit het ziekenhuis?

Booky...wow, nog heel eventjes.

Marleen....wat naar voor je moeder. Zal wel een hele pijnlijke situatie zijn. Sterkte ermee.
    Heb je al bericht van je man?

kwebbel

15. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Mijn man had een 9 voor zn eindpresentatie en zijn scriptie. Hij is nu cum laude afgestudeerd en ik ben erg trots! Het was een zware tijd, want hij heeft een drukke baan en daarnaast natuurlijk ook zn gezin (en die studie dus). Maar nu is het gelukkig voorbij en krijgen we meer tijd met zn drieen!

Ja, mn moeder is heel hard gevallen. Vorige week zondag was ze met de fiets gevallen en toen deden haar ribben al erg zeer en haar schouder was ook helemaal blauw. Nu is ze afgelopen zaterdag voor de 2e keer gevallen en ben ik met haar naar de huisartsenpost gegaan. Haar gezicht is ook helemaal paars want ze is ook op haar gezicht terecht gekomen nu. De arts constateerde meteen een gebroken rib. Er is verder weinig aan te doen. Alleen pijnstillers. Mijn moeder is een taaie dus het komt wel weer goed. :D

16. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Drie maal hoera voor Marleen-man.

Wat vreselijk voor je moeder. Maar 2 x zo kort op elkaar gevallen...toeval of kan dit een oorzaak hebben?

Kwebbel

17. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Booky ik tel mee, nog 5 :D !

Het ging goed vanochtend in het ziekenhuis. Moest foto's laten maken daar krijg ik vrijdag de uitslag van. En bij de HA even een praatje gehad hoe het ging met mijn nieuwe spray. Ik vertelde hem vol trots dat ik die ook al 2 dagen niet had gebruikt, maar dat was nou weer net NIET de bedoeling. Die moet ik zo'n 4 weken blijven gebruiken (en zijn niet verslaven hihi) om mijn neusslijmvliezen tot rust te krijgen ofzoiets.

Marleen van harte gefeliciteerd met Martin, wat ontzettend goed van hem zeg. Heerlijk nu weer wat meer tijd met zijn 3tjes te hebben.
    Echt zielig voor je moeder zeg. Wel fijn dat je nu vakantie hebt en je haar een beetje kan helpen. Succes!

18. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik denk dat het vallen gewoon toeval was. Toen ze de eerste keer viel met de fiets verloor ze haar evenwicht toen ze tussen twee hekjes door moest fietsen. De val van afgelopen zaterdag kwam doordat ze iets in haar handen had en daardoor een stoepje niet had gezien en daar is ze over gestruikeld. Maar ik moet wel zeggen ze al vaker behoorlijk hard is gevallen. Ze tilt haar voeten misschien niet goed genoeg op? ;) Ik ben wel blij dat ze geen heup gebroken heeft want dan kon ze helemaal niks meer. Ze is nu 66 dus niet erg oud, maar ook niet piepjong! :D

Ben benieuwd naar de uitslag Isra! Ik moet wel een beetje lachen om deze neusspray. Jij helemaal trots dat je zo aan t afkicken bent, MOET je m juist wel gebruiken! :D

19. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Isra....spannend....nog even wachten op de uitslag.
    Ik moest ook even lachen om je neusspray verhaal:), denk je al goed buiten te kunnen MOET je hem gebruiken.

Marleen...och dikke pech dus. Hopelijk wordt de pijn snel minder.
    En 66 jaar is in mijn ogen niet oud hoor.

Kwebbel

20. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Och vergeet ik helemaal te vertellen dat ik super trots op Eva ben.

Ze leest al zelf de AVI-1 boekjes voor. Dat zijn de eerste leesboekjes voor de kindjes in groep 3. (Na de zomer gaat ze naar groep 2)
    (en ze wordt niet gedwongen hoor :D)

Kwebbel

Deel Deze Pagina