Jammer Kwebbel dat je precies nachtdienst had tijdens de meeting van de moderators. Wel leuk dat je de beheerders al wel hebt ontmoet. Wie weet komt het er met de april mama's ook is van. Hier slaapt Ryan s'ochtends tot 7 a 8 uur. En dan gaat hij er rond 12.30 weer in en slaapt dan ook zo'n 3 uur. En s'avonds ook zo rond 7 half 8 zijn bedje in.
kreeg vanmiddag mail: Geachte mevrouw Scholten, Het spijt ons te vernemen van de pech die u heeft gehad met onze tuinmeubelen. Daarom kunnen wij u mede delen dat, na beoordeling van uw foto’s en na overleg met de Kwaliteitsdienst, u in aanmerking komt voor vervanging van uw tuintafel Elise in de kleur groen. Als u hiermee akkoord gaat verzoeken wij u om een afleveradres en telefoonnummer waar wij de nieuwe tuinmeubelen kunnen afleveren. Wij gaan ervan uit dat u geen gebruik meer zult maken van uw kapotte producten en menen hiermee uw klacht naar tevredenheid hebben opgelost. Hebt u nog aanvullende vragen dan kunt u middels onderstaande gegevens contact met ons opnemen. Hopende u hiermee van dienst te kunnen zijn geweest verblijven wij Met vriendelijke groet, JARDIN NETHERLANDS Service Afdeling Netjes he
Luna slaapt hier ook nog 2x Alleen eigenlijk zou ze t in 1x kunnen hoor, maar ik zit met school. Ze slaapt nu van 10 tot 11 en van half 4 tot 5 maar net als op woensdag als esmee smiddags vrij is slaapt ze van half 1 tot half 4 en dat gaat net zo goed. Maar als esmee smiddags naar school moet kan Luna pas 13.15u tot 15u naar bed, en dat is te kort tot savonds 7u half 8 dus erg lastig met school hier. @Kwebbel: ik had t over t tuinfeest! haha vond het wel een strak plan! Leuke traktatie!!
Daar was ik eindelijk weer. We hebben een paar drukke dagen achter de rug dus weinig tijd om te forummen.. Cynthia, fijn dat je eruit bent wat je wilt doen. Succes met je rijlessen! En een 1jarige opleiding is nog te overzien, toch! Hoop voor je dat je een opleiding in de buurt kunt vinden. Super van je tuintafel! Netjes opgelost zo. Ingrid, Wayne weer opgeknapt gelukkig! En ben benieuwd naar spam van jullie tuin. Isra, gefeliciteerd met je certificaat. En mooi verhaal over je neusspray haha! Wil je minderen, mag het niet Booky, het schiet nu wel heel erg op! Bijna "vakantie"! En dan wel heel lang, je begint toch pas ergens in 2010 weer? Marleen, vervelend voor je moeder! Hoop dat ze snel weer opknapt. En gefeliciteerd met het diploma van Marleenman! Jasmijn kan soms ook heel lang slapen. Het ligt er ook aan wat we de dag ervoor hebben gedaan. En soms slaapt ze 's ochtends ook nog, dan is het 's middags wat korter. Kwebbel, knap van Eva! En tuinfeestje vind ik wel een goed idee haha. Voor mij ook niet zo heel ver weg. En leuke traktaties. Simone, vervelend dat Luna nog niet goed slaapt. Hoop dat ze er snel een keertje aan went. Aukie, ook geen ervaring met de quinny buzz hier.
Verder alles oke hier. Jasmijn is gisteren met papa wezen winkelen. We moesten gisteravond even kraamschudden en er moest nog een kadootje worden gekocht. Er was uitverkoop in de kledingwinkel dus Jasmijn is ook verwend door boniman. En nieuwe schoenen heeft hij gehaald, erg leuk. Was ook twee halen een betalen dus daar heeft ze ook twee paar van. Haha, hij vond het nog gezellig ook zei hij! Ze hadden een leuke dag gehad samen. En vandaag is mama lekker vrij met Jasmijn. Ze zit nu ff in de box te spelen, oh nee, ze ligt lekker zie ik. Nog een beetje moe denk ik, het was gisteren dus iets later. Denk dat ik haar zo nog maar even in bed leg.. kan ze nog even bijslapen.
Leuke foto van papa en dochter samen boni! Nou Esmee heeft vandaag sportdag.... En de 1e regenbui valt al flink uit de lucht, dus ben benieuwd hoe ze de dag zal doorbrengen. Als t weer t toelaat gaan we vanmiddag ff kijken natuurlijk! Kan ik wat foto's maken!
Boni leuke foto simone is het bij jullie zo slecht weer hier schijnt al heel de tijd de zon vanaf vanmorgen Las ik iets over een tuinfeest???!! Missc spannend je opleiding. En gezellig dat er een "bekende" dezelfde opleiding gaat volgen. Hebben veel meiden de box nog staan?? en is tie nog veel in het gebruik??
hallohallo.. Hier staat de box nog en Tygho speelt daar sochtends toch bijna 2 uur nog in. En smiddags ook nog een uurtje. En als mama met iets gevaarlijks bezig is(strijken/koken oid) dan moet hij er ook in, of hij het nou wil of niet. Ben nog even verder aan het kijken gegaan. Het graafschapcollege in doetinchem bied dezelfde opleiding BOL. dus 4 weken werken, 1 week school. BBL kan, mits jezelf een werkplek "meebrengt" Heb dus de yunio aangeschreven of dat mogelijk is voor schooljaar 2010-2011... iig optijd MAar wat nou zo achterlijk is. Ik ben gastouder, en vanaf januari 2010 is het verplicht om helpende niveau2 als opleiding te hebben ivm de vergoedingen. Maar dat is exact dezelfde opleiding als voor kraamverzorgende(alleen bij kraam zijn er wat deelcertificaten niveau 3 aan toegevoegd) Dus ik zei tegen mijn contactpersoon dat ik de opleiding zowieso ga volgen, maar dan in september. Ja zegt ze, dan houd het werken in januari voor je op. Ik zeg tegen haar ja wat moet ik dan doen? 500 euro neer gaan leggen voor een opleiding die ik 6 maand later, betaald en wel kan gaan doen??? met het risico dat ik het werk alsnog niet kan doen door overlappende school/werkdagen? Ja zegt ze dat is ook lastig... Maar ik probeer nog via hun mn kinder-ehbo eruit te slepen en dan kan iig tot aan de volgende zomervakantie hiermee doorgaan( als je zelf kinderen hebt en dus zorgervaring mag je met een kinder-ehbo diploma ook gastouder zijn heb ik gelezen)
hello, ik heb bijna niks teruggelezen en ook te druk om uitgebreid te reageren. Maar ik zag dat mielenl weer terug op de wachtbank zit.... balen voor je! ik vind het echt jammer, had graag met jou samen een maart 2010 groepje gevormd, en vooral gun ik het je zo om gauw weer zwanger te zijn. Door naar de volgende ronde (aprilkindjes zijn geweldig!)... ik blijf voor je duimen. Hier gaat 't redelijk; voel me wel goed maar ben oooo zooo moe. Nog niet misselijk, maar dat begon de vorige keer ook pas later. Hopelijk blijft het helemaal weg, ik zit er niet echt op te wachten. Logeerpartijtje van Deane (3 nachtjes bij opa&oma) is erg goed gegaan; en Briman en ik hebben het fijn gehad in Berlijn. Moet weer gaan; veel groeten!!!
De sportdag is vanochtend nog afgelast, ze hebben maar 2 spelletjes gedaan... daarna de rest vd dag(tot half 3) op school ind eklas speleltjes gedaan. Echt zonde voor de kids, maar ja niks aan te doen... En nu schijnt de zon volop!
Bri...lekker hoor dat alles goed is gegaan met logeren en dat jullie van elkaar genoten hebben. Simone...zonde van de sportdag. Zul je altijd zien dat het juist dan gaat plensen!
hallo dames. Wat is het hier toch rustig vandaag. Hier lekker rustig dagje gehad. Beetje gepoetst en geprutst in huis. Strakjes eten en boodschappen en vanavond heeft Tygho een avondje met papa Want mama gaat lekker dansen Heb er super zin in! En dan misschien in september nog weer lessen... heeeerlijk!
Het is hier zeker rustig! Ik las geloof ik iets over de box. Hier staat de box nog en wordt ook dagelijks gebruikt. Ik laat m dus voorlopig ook staan. Ik vind het ideaal en Roel vindt het prima om in de box te spelen. Hij vermaakt zich daar heel goed.
Zo was ik weer eens een keer.... HIEP HIEP HOERA, VAKANTIE EN VERLOF, hihi april ga ik maar weer eens kijken op school . Wel een ERG gek idee hoor. Heb na deze week de knollen helemaal op, schooldisco gehad, veel overgangsvergaderingen, gisteren bbq hier in de tuin met de collega's.... Van de week MOEST ik alle keukenlades uitpakken, soppen en opnieuw inpakken. Net zoals de kelder en de kledingkast. Nu al nesteldrang??? Heb net dan ook heerlijk geslapen toen Mats op bed lag en ik denk dat ik straks gelijk na hem weer mijn nest in duik. Zal vanaf hier de draad weeer oppakken en weer meeschrijven .
Hoi allemaal, @ Miss, leuk dat je een opleiding wilt gaan volgen.. Hoop dat je snel kan starten. Tenminste als ik ff naar mezelf kijk, zou ik bij zoiets het liefst dan ook meteen willen starten. Echt morgen ofzo.. @ Booky, lekker vakantie en verlof. Lijkt me idd best een raar idee dat je pas volgend jaar april weer moet werken. Maar ook wel lekker. Heb je straks lekker de tijd om te wennen aan de nieuwe situatie, en genieten van je 2 kindjes.. @ Simone, jammer dat de sportdag niet doorging. Zul je altijd net zien, dat het met dat soort dagen plenst.. Nou hier vandaag een lekker dagje gehad. Vanmorgen is Wayne bij de oppas geweest, en terwijl hij daar was ben ik gaan sporten. Was al 2 weken niet geweest, en dat merk je dan toch snel. Maar het ging best lekker. Merk goed dat mijn lijf eraan gewent raakt. Het roeien deed me in het begin nog pijn, maar vandaag ging het echt superlekker. Toen ik klaar was met sporten kwam het hier werkelijk met bakken uit de lucht zetten, en ik moest nog naar de apotheek vandaag, dus ik ben daar gelijk maar heengereden met de auto. Normaal loop ik daarheen met Wayne in de buggy, maar ja, met dit weer.. Bij de oppas van Wayne gelijk ff het eetprobleem van hem besproken, sinds vorige week is het eten een beetje een drama, broodeten, hij weigert, alles haalt hij uit zijn mond. Warm eten, gebeurt onder een hoop geschreeuw en gehuil van zijn kant. Hij wil niet. Maar fruit en toetjes willen dan weer wel.. Maar goed, bij de oppas had hij een halve banaan op. En wonder boven wonder heeft hij vanmiddag thuis een hele boterham met kaas op, en nog een beker melk. En het avondeten vanavond heeft hij een krimp gegeven, lekker zitten eten.. Nou net hebben de mannen samen gedoucht, en zometeen krijgt Wayne nog pap, en dan hoppa lekker naar bed.. Ik zal zo ook even wat foto's van mijn gsm op de laptop zetten, en een filmpje, van een lopende Wayne achter zijn Nijntje auto... Maar eerst even iemand van een poepluier verlossen...
Heerlijk Booky, dat je nu al vrij bent tot april! Wat een vooruitzicht! Weer goed je best gedaan met sporten Ingrid! Vandaag was onze laatste vakantiedag. Volgende week begint het werken weer. Helaas! Maar in augustus nog 2 weken vakantie dus dat is niet verkeerd. Marleenman is vandaag wat offertes op gaan vragen voor een nieuwe (lease)auto. Hij is nog erg in dubio. Ben benieuwd wat het gaat worden. Het wordt in ieder geval een station. Het is of deze: of deze:
Nou dan doe ik het zo maar even spammen.. Jammer dat het niet meer via IMG kan om foto's te uploaden.. http://www.zwangerschapspagina.nl/members/ingrid77-albums-wayne-picture4491-zwemmen-wayne.jpg Onderwater foto van Wayne en mij.. Wayne buiten spelen in zijn eigen mini zwembadje.. Leuk he mama!! Hmm wat is dit nu weer voor raar spul?? Dit vind ik wel leuk hoor!!!