miele: lijkt me een heel goede insteek; geduldig zijn en hopen dat het nog dit jaar mag gaan gebeuren... makkelijker gezegd dan gedaan misschien, maar het scheelt wel als je je erop instelt dat het iets langer kan duren...
Is ook zo. Op Mika hebben we ook bijna 2 jaar moeten wachten, waarvan ruim een jaar van heel onregelmatige cylcussen en onderzoeken bij de gyn. En aangezien ik nu wel regelmatig ben, hoop ik dat het nu dan in elk geval binnen een jaar lukt. Ach en zo niet heb ik er ook vrede mee hoor. Ben zó gelukkig met mn lieve kleine mannetje! (En die grote ook natuurlijk, haha!)
Goedemiddag allen, @ Boni, gefeliciteerd met jullie zwangerschap!! Geniet ervan!!! @ Miss, goed in de gaten houden of je je al kunt inschrijven. Spannend!! En dat enge van die rijlessen is er zo vanaf hoor.. Mijn eerste rijles vond het grootste gedeelte plaats op een lege parkeerplaats. Om de auto te leren "voelen", hoe het stuurt en zo.. Ik mocht wel zelf naar huis rijden, maar dat was maar 5 minuten ofzo.. En vooral belangrijk, laat je niet gek maken door andere automobilisten, die je willen gaan opjagen, ze hebben het zelf allemaal ook moeten leren.. Hier verder geen bijzonderheden.. Wayne heeft nog geen rozijntjes gehad, wel gaan de krentebollen er over het algemeen goed in.. Heb er ook nog niet aan gedacht om hem rozijntjes te geven.. Wayne begint ook steeds meer te "praten". Behalve papa en mama, zegt hij ook Lekker, en drinken. En alle dieren zijn bij hem wafwaf.. En als onze hond blaft omdat de postbode langskomt, dan wafwaft Wayne dapper mee.. Verder weet Wayne heel goed wat de dingen zijn.. Als ik hem vraag waar is je beker, pakt hij zijn beker, of ik zeg, ga maar even drinken, dan doet hij dat dus ook.. Verder is Wayne gek op Bumba, Sesamstraat en de Teletubbies. Hij heeft een Bumbaknuffel, en een Elmo knuffel. Als Bumba op tv is, pakt hij zijn Bumbaknuffel, en houdt die vast totdat het is afgelopen. En met Elmo eigenlijk ook.. Elmo noemt hij overigens EM..
Hihi Marleen, goed bezig met je straatwerk. De foto's zijn er idd nog niet van gekomen. Zal het zo gelijk even doen. Hier ook een zandmannetje zo af en toe. Ach ja stofzuigen moeten we toch..... Mats krijgt ook al een tijdje gewoon rozijntjes, heerlijk vindt hij ze. Ik geef ze af en toe i.p.v. een ander tussendoortje. Mielen, ik duim ook voor jullie dat het dit jaar raak zou zijn. Zal toch wel ERG leuk zijn . Ingrid, leuk heh dat die kleintjes al zoveel begrijpen echt erg leuk. Nou ik ga even snel foto's op de mail gooien
ja Mika begrijpt ook ontzettend veel! Hij zegt nog niet veel woordjes (of ik hoor ze gewoon niet ) maar inderdaad drinken, beker, stoel, naar boven, in bad, dat snapt hij allemaal prima. Zo drinkt hij meestal uit een jip en janneke tuitbeker, maar soms houdt hij de beker achterstevoren. Dus nu zorg ik altijd dat het tuitje aan de kant zit van jip en janneke. Dus als hij dan zijn beker verkeerd om heeft, dan zeg ik "waar zijn jip en janneke?", dan gaat hij op zoek en als ik de beker draai dan wijst hij ze aan. Alleen was hij laatst iets TE fanatiek en draaide hij de beker op z'n kop en wees heel triomfantelijk jip en janneke aan. Nog even oefenen dus haha! Tegenwoordig pakt hij ook zelf zijn jas van de kapstok, en probeert hij hem aan te trekken. Volgens mij een teken dat hij op stap wil. Ja en sesamstraat kijkt hij ook af en toe. Misschien ben ik wel een heel ontaarde moeder hoor, maar ik heb overdag eigenlijk nooit de tv aan staan (alleen in het weekend, autoracen ) dus teletubbies en bumba heeft hij misschien 3 keer gezien meer niet.
@ Mielen, ik zie dat zo voor me met die beker... Hier staat de tv ook niet de hele dag aan hoor.. Maar dit zijn toevallig de 3 waar hij het meest gek op is, waar hij dan ook niet bij gestoord wil worden.. Meestal is het 's morgens even Bumba, en voor mij dan het ontbijtnieuws.. En dan 's avonds even Sesamstraat, mits we optijd klaar zijn met eten.. De teletubbies is nog heel af en toe. Hahaha, Wayne is weer aan het spelen buiten de box.. Zit net heel ff ergens een site te lezen, hoor ik ineens, tuutpieptuutpiep.. Komt Wayne langs gewandeld met zijn Nijntje auto.. Was hij er zelf achter gaan staan..
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! Ik heb gebeld! Volgende week woensdag heb ik mn 1e rijles! En ik ben nu al zenuwachtig
heb de instructrice(jaaaaa een vrouw) vertelt over mn angst. Ze zij, we doen de 1e lessen heel erg rustig zodat je vertrouwd kan worden met de auto en het rijden want als we het standaard schema afgaan als je er nog niet klaar voor bent word het bij voorbaat al niks Superaardige vrouw! Ben wel iets gerust gesteld maar nog steeds bloedje zenuwachtig!
Ja is toch logisch dat je zenuwachtig bent.. Tis wel een hele stap.. Maar het klinkt alsof ze het goed oppakt.. Dus ik denk dat dat helemaal goed gaat komen.. Je moet je nu vooral niet gek laten maken door alle ramp scenarios die sommige mensen weten te vertellen. Mijn 1e rijles was ik ook bloednerveus, maar de instructeur reed dus naar een grote lege parkeerplaats. Waar ik achter het stuur mocht gaan zitten.. En toen ik daar zat, kreeg ik eerst de gelegenheid om eens goed te kijken wat voor knoppies en hendeltjes er allemaal in die auto zitten... En toen pas mocht ik de eerste 2 meter rijden..
Ik ben net terug van de diploma-uitreiking van mijn man. Was leuk! Ook heeft hij vandaag zijn nieuwe auto besteld. Het is de Volkswagen (Golf Variant = station) geworden. Hij heeft een zwarte gekozen met alles erop en eraan. (navigatie, lichtmetalen velgen e.d.). Over een paar weken zal ie er wel zijn. Roel gaat ook steeds meer zeggen. Erg leuk! Spannend Miss, je eerste rijles! Gaat vanzelf wennen en als die vrouw zo aardig is zal ze je vast op je gemak kunnen stellen.
Marleen leuke dag dus bij jullie Het is idd een erg aardige instructrice. Harmen heeft ook bij haar gelest. Zelfs toen hij moeite had met de theorie kwam ze bij ons thuis om hem te helpen. En ik ben echt blij dat ze een vrouw is. Heb toch altijd het idee gehad dat een mannelijke instructeur je bij voorbaat al bekijkt als: och het is een vrouw die kan toch niet rijden. Misschien totaal onzin maar het bepaalt wel hoe je je eronder voelt. Vind het echt fijn dat ze gewoon aangeeft dat we net zo langzaam starten als ik prettig vind. En niet dingen gaat doen als ik iets anders nog niet onder controle heb.
hi meiden, Mielen nee hoor heeft niks met ontaarde moeder te maken hoor dat Mika weinig tv kijkt. Wij kijken hier s'ochtends altijd op het grote bed tv, als hij dan rond een uurtje of 8 wakker wordt neem ik hem altijd nog even lekker mee bij mijn in bed en dan liggen we zo nog rustig een uur / anderhalf uur Bumba, teletubbies etc te kijken. Hij kan ook al televisie zeggen teviessssssssie Spannend Miss je 1ste rijles. Alles lekker over je heen laten komen je eigen niet oplaten jagen en goed luisteren en als je iets niet begrijpt vragen. Haha moet weer even aan mijzelf denken met rijlessen. Op een gegeven moment stond ik voor de stoplichten voorgesorteerd om naar rechts te gaan vanzelfsprekend ook mijn knipperlicht aan om naar rechts te gaan. Staat er naast me toch een auto met een ontzettende mooie man erin. Dus op een gegeven moment stoplicht op groen en ik rij zo rechtdoor hihi. Wilde nog wat langer naar die mooie man kijken. Mijn instructeur vol verbasing "heee joh je moet naar rechts, wat doe je" hihi leg dat maar is uit Leuke dag Marleen. Wow mooie auto hoor.
Oh dat zal ik niet eens meer weten haha, ik denk dat ik het gewoon gezegd heb, oeps lekkere man links van mij
hey missc ik vind je een stoer wijf hoor, dat je toch gaat lessen ondanks je angst. ik was de eerste lessen ook bloednerveus, hoort er wel een beetje bij denk ik. Gaat heus goedkomen, straks vraag je je af hoe je in vredesnaam zonder rijbewijs hebt kunnen doorkomen @ marleen gefeliciteerd met jullie nieuwe auto! (en je man met z'n diploma natuurlijk ) @ isra een uur stilzitten/-liggen op bed?!?!?! hahaha dat redt onze bosch nog geen twee minuten! Voor sesamstraat moet ik hem in de kinderstoel zetten anders kijkt hij er ook niet naar om. Niet dat hij nou verplicht naar sesamstraat MOET kijken naar mij hoor
Goeiemorgen dames. PFf heb vanacht geen oog dicht gedaan. Of het nou zenuwen waren hahahaha maar ik kon de slaap niet vatten! Droomde ik ook nog eens dat ik van een tweeling moest bevallen,1tje ging thuis en 1tje in de...jawel AUTO. Sloeg helemaal nergens op hahahahahaha. Maargoed ben dus knetterduf nu Tygho ligt alweer te slapen, die was om 6 uur al wakker vanmorgen. De kindertjes kijken tv en vanmiddag gaan we naar de speeltuin Mielenl bedankt voor je compliment, voel me nu nog niet stoer maar dat komt wel als ik in de auto heb gezeten denk ik Meiden bedankt voor de aanmoedigingen. Ga er wel van uit dat het goed gaat komen maar blijf dooooooodsbang
heej misc: super zeg dat je volgende week al begint met lessen!!!! Komt vast helemaal goed meid! Hier lekker n dagje vrij vandaag! En ga ook lekker niks doen denk ik...(lui he) zometeen lekker een rondje fietsen met mn meisje om te tijd te dooien...want ik probeer sinds deze week ze maar 1 keer te laten slapen. Maar dan kan ze pas om 13u. En rond half 12 wordt ze nogal moe... dus ff wat leuks doen tussendoor. Ze is namelijk verzot op dieren dus gaan we ff langs de kinderboerderij! vanaaf denk ff naar Ikea, nieuwe pannenset halen..... fijne dag allemaal!