Zo... laat ik na lange tijd ook maar weer eens wat van me horen. Heb wel al die tijd grotendeels meegelezen. Hier gaat alles wel goed. Nog wel wat problemen met Jochem. Hij heeft een aangeboren afwijking aan z'n rug. D.w.z. een flinke bochel op z'n rug. Eerst dachten ze dat het door de voorkeurshoudings is gekomen, maar later bleek dit dus niet. We hebben nu allerlei onderzoeken gehad bij de uroloog en neuroloog. Gelukkig is het geen syndroom of iets dergelijks. Wel zal er regelmatig gecontroleerd moeten worden of het niet erger geworden is. Zodat hij niet scheef groeit. Hopelijk kunnen we snel weer bij de orthopeed terecht. Want we zitten nu al zeker 2 maanden in onzekerheid. Voor de rest is en blijft het een ontzettend vrolijk mannetje. Hij is alleen ontzettend ondeugend en alles aan het uitproberen. Las dat er al weer een aantal 'verse' zwangeren zijn. Gefeliciteerd!! Kom snel weer even reageren.
Oh ja, kan iemand mij vertellen hoe ik de datum en de tijd goed kan zetten? Die staat bij mij namelijk op 25 januari 2006. Heb al van alles geprobeerd. Maar krijg het niet voor elkaar
Corina...fijn je weer te zien. Ik schrik wel heel erg van je bericht. En dan die onzekerheid. Gelukkig haalt hij de nodige kattekwaad uit...hoort erbij! En betreft de datum....dat is je registratiedatum. Marleen....leuke dag gehad gister. Fijn dat er nu meer quality-time gezin komt. Missco.....super dat je volgende week begint met lessen. Isra...moest wel lachen om je anekdote versus rijles Simone...leuk geweest op de kinderboederij? Hier hebben we ook nog een pannenset nodig Tijn heeft er sinds vanmorgen een nieuw woord bij. Hij zegt nu de hele dag EJA...en sjokt dan steeds achter z'n grote zus aan.......zo lief!
Hey Corina, welkom 'terug'! Ik heb wel met jou en met Jochem te doen, al die onderzoeken... Gelukkig blijft hij er vrolijk onder! Volgens mij klopt de datum; dat '25 januari 2006' is de datum waarop je je hier geregistreerd hebt. missc, ik vind je ook stoer hoor! die angst hoort er wel bij (of geldt dat nu alleen voor vrouwen?)... mijn eerste les was zooooo spannend, ik krijg er nog zweethanden van. ik moest dus zelf naar het parkeerterrein rijden (alleen sturen en gas geven, de rest deed de instructeur) en ik had een enorme afwijking naar rechts, oftewel ik reed steeds op de fietsstrook. zie ik ineens in m'n binnenspiegel (knap he, dat ik daar ook toen al aan dacht om erin te kijken) dat mijn toenmalige vriend achter me reed... gelachen dat hij heeft om mijn 'stuurmanskunst'! Maar het is helemaal goed gekomen. ik ben bij de 2e keer geslaagd voor het examen, dat vind ik best netjes (1e keer was ik er niet aan toe; was nog veel te onzeker). en inmiddels heb ik al zo'n 400.000 kilometer gereden, met niet al te veel brokken. een begripvolle instructeur doet wonderen! ik had eerst les van een man, maar die was ook heel goed en geduldig (en helemaal niet zo van: ach ja, vrouwen...). Hij zei ook altijd, wat ik hier ook een aantal keer gelezen heb: alle anderen hebben het ook moeten leren, dus ze moeten gewoon geduld met je hebben. Er staat niet voor niets zo'n levensgrote L op het dak! En dat heeft wel geholpen; ik voel altijd mee als ik zo iemand met L de snelweg op zie zwabberen en probeer ze de ruimte te geven. Ik hoor het hem nog zeggen... Verder? gisteren een gezellige middag gehad, met Deane op kraambezoek bij Noa en vooral een middagje met Jari in de zandbak! Ik was wel bekaf 's avonds; heb nadat Deane op bed lag, lekker op de bank liggen pitten tot het tijd was om naar bed te gaan. Ik kan me van de vorige keer echt niet herinneren dat ik zooooo moe was in het begin... nou ja, we zien het maar als goed teken, dat er van alles gaande is en aan het groeien is.
Missc SUPER joh dat je gaat lessen, stoer hoor! Corina, gezellig dat je er weer bent . Jeetje wel heftig allemaal hoor met Jochem. Gelukkig blijft het een dondersteentje en houden ze hem nu goed in de gaten. Bri, wat gezellig op kraamvisite bij Noa. Ik was aan het begin van deze zwangerschap ook ERG moe. Kon me ook niet herinneren dat dat bij Mats zo was. Naja idd alleen maar goed natuurlijk. Verder nog misselijk? Hier alles top. Was vandaag erg moe dus ben lekker gaan slapen toen Mats ook sliep . En JOEHOE alweer 30 weekjes vandaag .
gefeliciteerd booky, wat een mijlpaal alweer! ik ben nog niet echt misselijk, heb nog niet gespuugd of zo. vanmorgen wel even een klein 'kokhals'momentje, maar ik kon dat gevoel nog 'wegademen'. ben bang dat het nog wel gaat komen, de Hcg piek moet nog komen he... verder voel ik me wel goed, maar man, wat ben ik moe!!! gelukkig volgende week en de week erna vrij, dus even niet werken!
Bri, ik zal voor je duimen dat de misselijkheid uit blijft. De keren dat ik deze zwangerschap echt heb overgeven zijn op 1 hand te tellen. Ik was idd ook zoooooooooo moe. Lekker joh even 2 weekjes niet werken . Kwebbel, ahh wat lief dat Tijn zijn grote zus kan roepen, schattig hoor.
Hoi allemaal, @ Isra, ik vind het wel komisch hoor, rechtdoor gaan vanwege een mooie man.. @ Corina, fijn hier weer even wat van je te lezen.. Kan me de onzekerheid goed voorstellen. Gelukkig gaan ze Jochem nu in de gaten houden, en blijft Jochem er vrolijk onder.. Hier verder weinig nieuws.. Maar aangezien we toch over rijlessen bezig zijn, zal ik mijn verhaal van mijn rijexamen maar vertellen. Is wel leuk, vind ik zelf.. Om te beginnen, kreeg ik een andere examinator dan mij in eerste instantie was verteld. Een paar weken voor het examen kreeg ik van mijn instructeur te horen wie mijn examen af zou nemen. Nou prima, kende hem niet. Mijn instructeur zei, dat het een goede vent was, streng maar wel rechtvaardig. Echter, een week voor mijn examen, kreeg die examinator een motorongeluk, en helaas voor hem heeft hij dat niet overleefd.. Dus ik kreeg een vervanger, maar er was nog niet bekend wie.. Viel me allang mee dat het door kon gaan.. Ik mocht 's maandags na de TT afrijden. (Voor de mensen die het niet kennen, de TT van Assen is een groots motorevent met de MotoGP races op het circuit van Assen, en de week voorafgaand, inde binnenstad groot feest met heel veel drank, lawaai etc etc.) Ik ben dat jaar nog naar het circuit geweest naar de races. Ennieweej, Maandagmorgen keurig om 8 uur kwam mijn instructeur voorrijden. Ik moest om half negen zijn. Voor vertrek snel nog even onder de motorkap gekeken. OF ik het allemaal nog wist, maar das niet zo ingewikkeld.. En op weg naar het CBR, een ritje van normaal 10 á 15 minuten. Bijna bij het CBR een klein beetje vertraging, en jawel.. Prompt klappen er voor ons, 2 op elkaar, of beter gezegd, de een klapte er bij de ander aan de achterkant in.. Ik had en genoeg afstand, en reageerde gelukkig goed, en wij konden er om toe rijden. Wel werden we nog door onze voorligger gevraagd of wij wilden blijven om te getuigen, maar mijn instructeur zei, helaas zij moet examen rijden, dus dat gaat niet lukken.. Oke, bij het CBR binnen even wachten, bloedje nerveus, ook door wat er even daarvoor voor ons was gebeurt. Ik werd opgeroepen, en we liepen naar de examinator.. Hij stelde zich voor, ook aan mijn instructeur, wat die 2 kenden mekaar dus ook niet. Praatje gemaakt om het ijs weg te nemen.. EN op naar de auto, ik moest even kenteken lezen, en laten zien of ik de richtingaanwijzers van de auto kon vinden. Mijn instructeur ging niet mee met het examen. Dat paste niet in de auto ( een toen nog nieuwe VW Beatle). Eenmaal in de auto vraagt de examinator hoelang ik al les had gehad, en waar ik goed in was en waar ik niet goed in was.. Dus ik geef braaf antwoord, 20 lessen gehad, ben goed in straatje keren, slecht in file parkeren(kan ik nog niet). Dus ik me voorbereiden op het file parkeren. En de examinator gaf te kennen dat hij helemaal niet bekend was in Assen.. Oowkeeey.... Dus wij rijden, nu hebben we hier in Assen het Kerkplein, een druk punt, die altijd gedaan wordt met examens, omdat je daar ook zit met wegen van rechts enzo.. Tis echt het examen punt van Assen. Maar op de heenweg konden we daar niet heen, want die een gedeelte van die straat was afgesloten. Dus ik de auto omkeren, en de route die de examinator gaf volgen.. Hoe we precies gereden zijn weet ik niet meer. Ik weet wel dat ik op een gegeven moment mocht laten zien of ik echt zo goed was in straatje keren. Nou dat was appeltje eitje, makkie dus.. Dus ik denk, nou krijgen we het file parkeren ook nog.. Maar we deden nog een stukje snelweg, en op een gegeven moment raakten we aan de praat over de TT, en dat ik er was geweest, en hij wilde er vanalles over weten.. Leuk, werkt ook ontspannend.. Maar tijdens het gesprek zei hij bij een rotonde, die nemen we 1 kwart, dus de 1e afslag er weer af. Maar ik dacht dat hij zei 3 kwart. Dom dom, dus ik reed de eerste afslag voorbij en toen zegt hij, euhm, je had er hier af gemoeten. En ik heel droog, oow dan rij ik toch een rondje.. Dus helemaal rond op de rotonde, en alsnog de afslag gepakt.. Maar ik dacht echt, ohow.. Dat is vast niet goed. Vanaf daar zei hij, we gaan nu terug naar het CBR. Oke goed. Kwam via die kant nog wel bij dat beruchte kerkplein, maar dat ging allemaal goed. En na een ritje van ongeveer 20 minuten arriveerden we weer bij het CBR. Waar ik hem gewoon vooruit op de parkeerplaats mocht zetten. Mijn instructeur zag ons aankomen en omdat we zo vlug terug waren, dacht hij ohow.. Dat zit niet goed.. Ik ben met mijn hart in mijn keel mee naar binnen gelopen met de examinator, waar ik te horen kreeg dat ik was geslaagd.. Gelukkig. Ik vroeg ook nog, oh, en die rotonde dan. Maar dat had ik volgens hem keurig opgelost, en het was ook een beetje zijn schuld zei hij, want hij leidde me af.. Domme opmerking maar goed. Ik kon het roze papiertje gaan halen bij het gemeentehuis.. Dat is nu net 9 jaar geleden. Volgend jaar mag ik eindelijk mijn rijbewijs laten verlengen, krijg ik ook eindelijk een pasje, die tenminste gewoon in mijn portemonnee past. Ondanks dat het goed verlopen is, vind ik dat ik best wel een vreemd examen heb gehad.. Slorry voor het lange verhaal..
hi meiden, Vandaag mijn mamsie jarig, was erg gezellig. Mielen Ryan kan bij mij heerlijk s'ochtends stil in bed liggen en tv kijken. Echt van die geniet momentjes, want dat zijn er maar weinig die we zo samen hebben want het is niet zo'n knuffelkont. Corina super leuk dat je even komt vertellen hoe het met jullie gaat. Gelukkig hebben we hyves nog, zodat we toch nog een beetje op de hoogte blijven he. Ach wat schattig dat Tijn zijn grote zus al wil roepen en er vervolgens achteraan sjokt. Bri wat leuk zeg dat je op kraambezoek bent geweest bij Noa, dat zal idd wel een hele gezellige middag geweest zijn. Ik was bij Ryan ook echt heel moe.
Zo was een paar dagen niet geweest. Woensdagavond kreeg ik me toch een buikgriep, niet meer leuk. Boniman had er ook last van dus of het nou een virus was of iets dat we hebben gegeten, geen idee. Gelukkig heeft Jasmijn nergens last van gehad. En vanochtend voor het eerst weer normaal gegeten en dat gaat ook goed gelukkig! Allemaal bedankt voor de felicitaties! Kwebbel, hier een grote fan van rozijntjes! Jasmijn vindt ze erg lekker. MissC, succes met je rijles! En nderdaad, gewoon rustig aan doen. Dan komt het vanzelf goed. Hé Corina, leuk weer wat van je te horen. Vervelend voor Jochem van zijn rug, ik hoop dat je snel bij de orthopeed terecht kunt. Bri, hier ook moe moe moe geweest. Gaat nu weer een beetje over gelukkig! Isra, nog gefeliciteerd met je moeder! Nou, vandaag weer werken, en dan nog een weekje voor de vakantie! Heb er nu al zin in...
goeiemorgen meiden. Corina, leuk je weer te lezen. wat zitten jullie toch steeds in onzekerheid Dikke knuf voor jullie. Gelukkig valt het mee met Jochems rug en heeft hij er weinig last van. Boni, wat vervelend zeg gelukkig ben je weer opgeknapt Isra, nog gefeliciteerd met je mams. Ingrid, wow dat was idd wel een aparte dag dan, jou rijexamen. Maar je hebt een mooi roze papiertje Kwebbel, wat leuk dat Tijn z'n zus wil roepen... lijkt me echt heel schattig Bri, wat leuk op kraamvisite bij Noa en familie. Hoe gaat het met ze? Verder hier weer wat ontdekt... Sinds Tygho doorslaapt, slaapt hij 11 uur achter elkaar. Wat dus betekend dat we hem niet om 7 uur naar bed moeten doen hahahahaha Dan is hij stipt om 6 uur wakker...Dat is me toch iets te vroeg af hahahahaha. Maargoed hij slaapt aan 1 stuk door en daar zijn we al heel gelukkig mee. Ook kan hij zijn eigen naam zeggen het klinkt al tuhgo. Echt super schattig hahahaha Maar ik heb een vraagje... Als jullie kleintjes wakker worden. Zijn ze dan rustig? Tygho begint namelijk zodra hij wakker word te huilen En ik snap niet helemaal waarom
grrrrr had net hele reactie getypt en nou is-ie weg... stomme laptop! missc: wat heerlijk dat Tygho nu goed doorslaapt. Hier ook 11 uur achter elkaar, meestal van 20 tot 7, dus best lekker voor ons. 's ochtends wordt Deane rustig wakker (2 keer kuchen/hoesten, dan een jengeltje en dan gaat hij kletsen). Overdag wordt hij soms wel hard huilend wakker, maar waarom weet ik ook niet. Lief dat hij ook al zijn naam zegt! Deane roept soms heel hard Die! Die! Die! maar of hij dan het ding bedoelt dat hij aanwijst, of dat hij zegt dat het voor Deane is, weet ik niet. Hij zegt nu wel met zijn allerliefste stemmetje de hele tijd Haaaaai tegen iedereen. Met Noa en familie gaat het volgens mij goed. De kleine meid lag heerlijk bij haar papa op de borst te slapen, zag er zo vredig uit! Daan is een heel trotse grote broer, Jari een stoer ventje dat een halve kop groter is dan Deane. En Nicky zag er stralend uit, in elk geval een stuk energieker dan ik nu En Bobby is een heel lief hondje, dat zich geduldig liet aaien door onze kleine hondenvriend. woef woef, zegt hij dan, en aaaaaai! Deane aaide Bobby volgens mij voorzichtiger dan hij Noa aaide... oeps! Leuk, die rijlesverhalen!
Fijn dat het goed gaat met met ze Is Jari echt zo groot dan??? Hihi Tygho is ook een klein onderdeurtje dus die zullen ook wel flink wat schelen dan. Wel lekker he die lange nachten. En als we dan zelf ook eens op tijd naar bed zouden gaan... zouden we nog uitgeruster zijn
Leuk om te lezen Bri dat met Nikita familie alles goed gaat. Missco...hier wordt Tijn smorgens na meestal 13 uur doorslapen ok rustig wakker. Of hij is aan het brabbelen of hij staat in bed papa/mama te roepen. Lief dat Thygho zijn naam al kan zeggen. Kwebbel
Tja, of Jari nu zo lang is, of Deane zo klein.... Ik weet wel dat Deane qua lengte in de buurt van de -1 lijn zit op het CB, dus hij is wel een onderdeurtje... of nee, een 'compact mannetje' (quote van de kdv-leidster); kort en stevig, met korte pootjes. En Jari is lang, met flinke handen en voeten! Wat een lekkere slaapkop die Tijn! Dat zouden we hier praktisch gezien niet redden, 13 uur slapen... Zo rond 7 uur, 7.30 moet hij echt wel opstaan ivm ons werk (gelukkig is hij dan uit zichzelf ook al wel wakker; ik heb hem in totaal misschien 5 keer moeten wekken). En om hen nou al om 18 uur op bed te leggen... hij zou niet eens meer tijd hebben voor z'n avondeten!
Hihi ja als je een -1 kindje naast een ruim +2 kindje zet krijg je een leuk lengteverschillteje! Wat een heerlijk ventje is Deane! Lekker ondernemend en blij. Jari is normaal gesproken ook erg ondernemend maar hij is al een paar dagen zichzelf niet. Hij heeft vorige week de BMR gehad en denk dat daar het probleem ligt. Hij wordt ook huilend wakker terwijl hij normaal altijd met een stralende lach wakker wordt. Ik kom straks nog even verder posten, ben met twee donderstralen bezig. Even spitsuur hier!
*babynieuws!* Om 15.17 is na 2 minuten persen een heel erg mooi prinsesje geboren!Ze weegt 3460 gram en is 50 cm! de naam stond niet in de sms maar ik neem aan dat ik het wel mag vertellen ze hebben haar Rosalie Eva Isabella genoemd!! ladi van harte gefeliciteerd meid!! Wat is het snel gegaan hoop dat alles goed is met jullie 2tjes en geniet er van meid