Even iets heel anders: We hebben sinds gisteravond geen warm water! Erg lastig! Vanavond komt mn zwager om er naar te kijken. Ik hoop dat het dus vanavond weer verholpen is.
wow moest zowaar een aantal pagina's bijlezen Booky...met Tijn gaat het ook beter. Hij hoest en rochelt al een stuk minder. Hier alweer ruim 15 jaar in bezit van rijbewijs. 3e x geslaagd Ik geloof dat ik toen iets van 35 gulden per les betaalde. Kwebbel
OOh das idd niet erg handig geen warm water . Hoppa vrijdagochtend naar de kapper. 9.00 uur, lekker op tijd
Booky...ik zou je mams ook een rijles kado doen. Daarna kan ze zelf beslissen of ze wel/niet wil. Marleen, idd lastig geen warm water. Hopelijk heb je een handige zwager
Wat ga je doen met je haren? Ik heb ze 2 dagen terug thuis weer wat donkerder gekleurd. Had van mij wel iets minder donker gemogen (choko-bruin), moet nu maar wat vaker wassen
Ja mijn moeder heeft 4 jaar terug ofzo wel eens een rijles gehad. En dat viel haar niet tegen. Maar ze heeft iedere keer excuses, dan is het weer heel veel geld (is ook zo, maar ik ben het huis uit en mijn broertje is door de weeks ook weg), dan kent ze de regels niet goed genoeg (nee die leer je met lessen). En ze heeft vrij reizen (met de trein) alleen gaat ze NOOIT met de trein . En zo kunnen we nog wel even doorgaan.....
Weet het eigenlijk nog niet zo goed. Mag van mij wel een aardig stuk af. Het is nu tot over de schouders en het is wel heel heet en en zit weinig model meer in. En dan misschien idd zelf nog wat donkerder kleuren. Haha idd wat vaker wassen en dan komt de goede kleur vanzelf (en dan moet je even wat minder wassen ).
Ik denk dat ik in totaal met examengeld en ook 1 keer gezakt zo'n 3000 gulden kwijt was. Ik heb het helaas zelf moeten betalen. MIjn ouders zeiden altijd als jij niet gaat roken dan krijg je hem, maar ik ben wel gaan roken, dus moest hem helemaal zelf betalen. Marleen ik ga s'middags, want moet in de ochtend nog gewoon werken. Maar ik had net mijn schoonzus aan de telefoon en die heeft zich in Gouda ingeschreven, dus dat zal eventueel ook nog een optie zijn voor mij. Booky mijn schoonmoeder heeft ook geen rijbewijs. Echt waardeloos ja. Haar familie woont in Oosterhout, maar altijd moet mijn schoonvader mee ze kan nooit is alleen. Maar als mijn schoonvader er ooit niet meer is, hoe dan.....
oh dacht dat ik inmiddels alweer bij was met reageren, maar er is zoveel getypt dat ik er nog niet was Leuk cadeau Booky om je moeder te geven. Al is het maar een paar lessen om te beginnen, dan heeft ze de smaakt te pakken en gaat ze echt wel door. Gewoon al datums inplannen, dit haar niet zelf laten doen want dan komt er niks van. Balen Marleen geen warm water zeg. Oh lekker Kwebbel bijna vakantie.
@Isra: Gouda is inderdaad ook goed te doen dan vanuit jullie woonplaats. Mocht je nog langs Gorinchem komen, vanaf 16.00 uur ben ik thuis.