April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Ja idd wat dan... Dan is het gewoon makkelijker als je er zelf 1 hebt. Nou die kan 14 mei 2010 een lesauto voor de deur verwachten :)

2. Dat heb ik er toen ook voor betaald, maar dan nog in onze oude vertrouwde Gulden!!

3. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    pffff dan is het echt gewoon schandalig duur tegenwoordig

4. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Hai hai, was ik weer! Jeetje er is veel gekletst vandaag!

Cynthia, lees dat je rijles goed ging, super! Spannend hoor..

Ingrid, mooie nieuwe banner heb je!

Isra, succes vrijdag bij de KvK!

Marleen, jeetje wat moet je lang wachten op je nieuwe auto.

Hier ook al 15 jaar mijn rijbewijs, volgens mij was het toen ook iets van 40 gulden per les. Eerst een totaalpakket gehad van theorie, 24 lessen en examen (en gezakt..), daarna nog iets van 16 lessen en geslaagd. Heb het wel van mijn ouders gekregen dus dat scheelt..

Lastig Marleen, geen water.

5. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Heb mijn lessenkaart trouwens nog bewaard, ligt nog boven in een doos met oude spullen. Had ook een erg aardige instructeur!

6. Hey allemaal,

@ Isra, spannend zeg, voor jezelf beginnen. Maar wel leuk..

@ Miss, heb je nu niet het gevoel, dat je meteen weer achter het stuur wilt kruipen?? En ja, tis belachelijk duur tegenwoordig. Ben blij dat ik het roze papiertje al heb..

@ Marleen, jeetje duurt nog lang zeg, die auto bestellen. Wel een mooie trouwens.

Hier gaat het lekker.. Ik heb eigenlijk niet zo heel veel bijzonders te melden. Ingman heeft weer een sollicitatie lopen. Ik zeg niet wat en waar, maar het zou dit keer weleens goed uit kunnen pakken, want ze hebben veel mensen nodig daar.

Vanmorgen even wezen shoppen, alleen het hoognodige shoppen. Heb nog een spijkerbroek op de kop getikt voor 5 euro. Hihi.. Schandalig duur. Verder moest ik op zwembroeken jacht voor Ingman. We gaan zaterdag met Wayne zwemmen in een openbaar zwembad hier in de buurt, maar Ingman had geen zwembroek meer.
    Gewoon een simpel sportbroekje gekocht.. Ingman houdt niet van streepjes of bloemetjes op zijn zwembroek, dus gewoon maar een zwarte.

Verder kijken we hier onwijs uit naar de vakantie. Chris moet hiernaa nog 4 weken werken, en over 5 weken gaan we op vakantie..

7. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Nou Book jij hoeft niet meer na te denken over een leuk verjaardagskado. Moeten wij ons schoonmoedertje misschien ook maar is kado doen, ik ga het hier in de groep gooien.

Leuk vooruitzicht Ingrid nog een paar weekjes en dan vakantie. Hopelijk wordt deze sollicitatie iets voor Ingman.

8. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Lekker vooruitzicht idd Ingrid, waar gaan jullie naar toe? En veel succes gewenst voor Ingman, we horen het tzt wel.
    Fijn dat alles bij jullie goed gaat!

9. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Boni, hoe is het met je? Voel je je goed? Morgen de echo of niet?

Ingrid, lekker vooruitzicht de vakantie. Jullie blijven in de provincie of niet?

Nou ik ga hier eens proberen in te loggen bij xplorers. Is al een tijd geleden dat ik dat gespeeld heb.

10. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Booky, voel me wel goed! Als ik maar regelmatig eet gaat het prima, alleen nog steeds eerder moe als normaal. Maar ach, op tijd naar bed en dan gaat dat ook weer goed.
    Morgen idd echo, om kwart voor twee! Ben benieuwd, maar heb er een goed gevoel over.
    Ga dus nu ook weer op tijd naar bed, tot morgen!

11. heej dames,

ik kom ook nog ff spieken!

@Missc: we hebben n date!!;) heb er al zin in.
    Goed te lezen dat je 1e rijles mee viel!

@Boni: veel plezier morgen met de echo!

@Booky, ik ga ook naar xploders

@Kwebbel,. ik dacht dat ze juis beter weer voorspelden vanaf volgende week?

@Isra: succes vrijdag bij kvk!

@Ingrid, lekker hoor wezen shoppen!
    Ik ben ook geweest vanochtend.

Vanmiddag kwam er een vriendinnetje bij Esmee uit de klas spelen, dus lekker druk/gezellig hier!
    En vanaaf lekker niks.....
    Morgen nog lekker een vrije dag!

12. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Goeiemorgen.

Simone dan hebben we idd een date :D

Hier is het ontzettend rotweer.
    Heel erg jammer want vandaag beginnen de aalten-dagen en vanmiddag zou er een kinderrommelmarkt zijn waar ik met oppaskids heen zou gaan, maar dat zal wel afgelast worden zo.
    HEt is half 9 begonnen met regenen en niet meer gestopt...volgens buienradar gaat dat ook niet meer gebeuren :(

13. hier ook alleen maar regen.....
    ben al 3x flink nat geworden met Esmee brengen/halen.
    ben blij dat t bijna vakantie is.
    Alleen hoop ik dan wel op beter weer...

14. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Tis idd mooi triest hier qua weer Missc. Wel sneu voor al die mensen die het weekend naar de zwarte cross gaan. Zal wel weer 1 grote bende worden...

Simone, ik hoop ook voor jullie dat het in de vakantie beter weer wordt (dan hebben wij het ook, hihi :D ).

Nou die kleine smurf gaat hier echt niet slapen. Hij heeft even geslapen in de auto, 20 minuten. Toen heb ik hem meteen door op bed gelegd. Ik hoor nu alleen maar PAPAPAPAAA en TATATATA dan is het weer even stil en dan begint het geklets weer, hihi.

15. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Hai hai, ik was er weer! Echo was helemaal super, een beweeglijk beebje gezien. Toch weer erg mooi om even te kunnen kijken. Jasmijn zat ook erg leuk te zwaaien naar de beeb! Foto's volgen later..

16. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Boni...helemaal super dat je een goede echo hebt gehad. En wat lief van Jasmijn al even zwaaien naar broertje/zusje ;)
    Fijn verder genieten nu!

Op naar pagina 4000 :D

17. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    IK.....................

18. kwebbeltje