cristel wat ben jij vroeg zeg. hier ligt Tygho nu in bed, maar hij wil niet slapen. hij is net lekker in badje geweest en in de schone kleertjes. hij is de hele dag al zoooo aant jengelen en vanacht ook al, elk 1,5 uur had meneer honger. maar de flessen leegdrinken? neeeeeeee vanavond ga ik lekker naar mn ouders. in bad voor het eerst sinds de bevalling. (dat mag toch wel met hechtingen ofniet?) ga morgen naar de dokter, gesprek over anticonceptie en mn laatste hechting(en?) eruit laten halen...lijkt me niet horen dat oplosbare hechtingen na 3,5 week nog zitten
Hier komen ze morgne voor intake van het buro... ben benieuwd of ze Luna wil wegen... heb t idee dat ze niet echt aan komt met die flesjes van dr met maar 60cc
iedere 2 en half uur ong. komt gewoon door die spruw....doet stik zeer in dr mondje.... ze knort na 2 en half uur echt vd honger, maar kirjgt gewoon te veel pijn en daarom maar 60 iedere keer
aaaaaaaaaaah das zielig zeg hopelijk werken die medicijnen snel! oooh ik word hier helemaal gek van het gekrijs! is 1 klein momentje voor mezelf teveel gevraagd na zo'n nacht?
volgens mij mag je gewoon in bad, ik zit nu 3 keer per dag in een bad met soda voor de hechtingen, op advies van de huisarts dus volgens mij moet een gewoon bad dan ook geen kwaad kunnen
missc haha erg he , hier ook zon schreeuwlelijk eventjes trek ik wel, maar als ze dan een hele dag zo bezig is trek ik t soms ook even niet hoor. niet normaal hoe hard ze tekeer kan gaan, wat een geluid er uit zon klein lijfje komt simone anders kan je die thee tegen spruw altijd nog proberen als de medicijnen niet werken.
ja lang huilen dan denk ik altijd dat ik iets niet ged doe gelukig maar 1 keer voorgekomen dat ie echt lang huilde... nouja lang 10 min
daimy werkt met gemak 120 cc weg, alleen komt ze nu soms wel pas na 4 uur in plaats van 3, en dat vind ik helemaal niet zo erg
hier drinkt laura meestal tussen de 12 en 25 minuten aan de borst. En met kolven vaak zo'n 80 a 100cc per borst
Roel is ook weer vrij onrustig.. Ik baal wel hoor! Ik had een Puckababy besteld (bakerzakje) en ik had verwacht dat ie vandaag bij de post zou zitten. Maar niet dus... Dus nog weer een dag wachten.. Met moederdag gaan wij naar mijn moeder en naar mn schoonmoeder en voor de rest weet ik het niet. Mijn man koopt wel iets namens Roel voor mij denk ik.
Zijn er trouwens baby's met een sterke voorkeurshouding?!?! Quinty ligt continu naar links met haar hoofd. Probeer, nu ze op haar rug slaapt, haar tijdens de slaap wel te draaien, maar geloof niet dat het echt succesvol is... Heb het idee dat dit wel vaker voorkomt bij kinderen die met de vacuum zijn geboren dan "gewoon". Iemand tips?! Overmorgen komen ze van het CB hier thuis, zal het ook meteen even voorleggen...
Wij gaan inpakken met moederdag, de week erna gaan we verhuizen... denk dat we dit jaar dus maar even overslaan, al is het niet leuk... mijn 1e moederdag...
je kunt proberen haar andersom in bed te leggen. je moet hier wel wat aan doen hoor, vrienden hadden dit ook met hun dochtertje en die heeft nu een vergroeide schedel en slaapt met een soort van helmpje op hier heb ik tygho net fles gegeven maar hij drinkt em niet leeg. hij sliep op mn buike n ik leg em in bed en meneer begint weer te krijsen
mijn 1e moederdag word ook niet gezellig helaas... harmen gaat als leider mee met het pupillenkamp van zn voetbalclub
Dat heb ik ook vaak Cynthia. Roel slaapt dan heerlijk bij ons op schoot en als hij dan in bed ligt dan is ie ineens helemaal wakker en gaat hard liggen huilen!
ik check altijd of yorgos diep in slaap is door zn handje op te tillen eenbeetje en te laten vallen als die niet slap is dan hoef ik m ook echt iet alleen in bed te leggen ooh al die neiuwe moeders met geen moederdag
zielig zijn wij he ja dat doe ik bij tygho ook wel...maar het heeft echt geen nut, want hij heeft van die stuipjes waar die van wakker word