JAAAAAAAAAA......4000! Op naar nog veel meer berichten, gezelligheid en vooral ervaringen met elkaar delen. (Marleen.....niet vertellen over de vele pagina's he) Kwebbel
Ik snap nu ook waar de naam Kwebbel vandaan komt. Je hebt inmiddels al 3,5 pagina volgetypt. Pagina 4000 heb je al lang geopend!
Kwebbel is in het echt ook van toepassing ja Ben al bezig het één en ander te verwijderen......voordeel van moderator zijn
Ik merk de afgelopen dagen dat Roel ons ontzettend aan het testen is. Doen jullie kindjes dat ook? Hij kan driftig worden en maakt soms ook van die boze schreeuwtjes. Mijn ouders passen twee dagen op en als mijn vader of moeder dan naar hem kijkt dan is het meteen over. Bij mij lijkt het of hij juist nog bozer wordt. Erg frustrerend. Ik ben echt consequent, maar ik vind dit erg lastig.
Marleen....ik herken het wel bij Tijn. Daarbij gaat meneer ook rustig op de buik liggen en dan driftig heen en weer met de benen schoppen en boos gegil! Ik blijf (ook) consequent. Nee is nee! En dit dan met een stemverheffing en wijzende vinger. Meestal is het even en als ik dan de negeermodus gebruik gaat Tijn 9 van de 10 x weer vrolijk spelen. Als mijn moeder Nee tegen Tijn zegt is het gelijk klaar! Zoals je ook omschrijf betreft Roel. Kleine rakkers zijn het gewoon Wat ik soms moeilijk vind is dat ik soms ook wel om iets moet lachen. En dan ook nog serieus blijven. Maar consequent moet ik wel zijn want ik kan het niet maken dat Tijn wel iets mag wat bijvoorbeeld de meiden niet mogen. Eva zegt nu al wel eens......dat is niet eerlijk.......en ik moet ze dan wel gelijk geven. Maar er is hoop marleen....het gaat weer over. Kwebbel
Het doet me eigenlijk wel goed dat jij het ook herkent Kwebbeltje. Ik voel me er soms echt rot over. Vandaag ook weer bij mijn ouders geweest. Die zeggen dat hij zo lief is geweest en de hele dag geen kik heeft gegeven. Dan ben ik er en dan begint het... Ik zie dan meteen van die "Nanny-taferelen" voor me. Kinderen waar geen land mee te bezeilen is. Maar als ik jou begrijp is dit een fase.. Daar hoop ik dan maar op! (Hij is trouwens heel vaak ook wel heel lief hoor! )
Voor mijn gevoel is het echt een fase. Net zoiets als de peuterpubertijd. Ik kan me herinneren dat Eva en Isa het ook gehad hebben en bij beide is het goed gekomen. Maar als moeder zijnde voelt het wel eens als falen. En aan de andere kant is het voor mijn gevoel ook weer goed dat ze het bij ons wel doen en bij opa/oma niet. Het blijft dubbel. En Tijn is hier ook wel lief hoor.
Goedenavond allemaal, @ Boni en Booky, Wij gaan naar Parc Sandur van Landal Greenparks, bij Emmen. We blijven idd in de provincie, maar dat maakt me niet uit. Heb er onwijs zin in, om gewoon even weg te zijn van hier. Het huisje is ook ietsje pietsje luxer dan wat we hier hebben, we hebben daar een badkamer met een echt bad.. Hebben we hier ook niet... @ Marleen, ja ik merk ook dat Wayne aan het testen is hoever hij kan gaan.. Vooral als hij buiten de box is.. En hij weet het ook dondersgoed hoor, wat wel en niet mag.. Meestal als hij een paar waarschuwingen heeft gehad, en dan toch weer iets probeert wat niet mag, begint hij bij voorbaat al nee te schudden.. Maar ik ben wel heel consequent, ik waarschuw 2 keer met nee mag niet, en de 3e keer is het voorbij met de pret, dan gaat hij terug de box in.. En ja, dan kan hij flink boos worden en drammen, maar dat interesseert me niet. Nou vandaag bij mijn moeder is het gebeurt hoor, Wayne is gaan lopen. Ik was er wel zelf bij, en het waren ook niet zijn allereerste stapjes, want die heeft hij eind juni hier thuis al gezet, maar het was wel voor het eerst, dat hij zonder aanmoediging zelf ging lopen.. Ruim een meter legde hij af. Daarna weer kruipen. Maar de rest van de dag ging gecombineert kruipen en lopen. Wel steeds maar korte stukjes, 4 tot 5 stapjes, maar hij loopt.. De grote afstanden komen nu vast snel.. Verder met mijn moeder afgesproken dat als het over 14 dagen goed weer is, dus droog en niet te warm, dat we dan naar de dierentuin gaan. Mijn tante komt vanaf 1 augustus een weekje logeren, mijn tante is verstandelijk beperkt, heeft het vermogen van een kind van een jaar of 7/8, en we willen haar dus verassen met een dagje dierentuin.. We zeggen haar van te voren niks, zodat ze ook niet teleurgestelt zal zijn als het weer het niet toelaat, maar ik ga er dan 's morgens heen, en dan zeg ik tijdens de koffie dat ik zin heb om naar de dierentuin te gaan, en of Afke, zo heet ze meegaat.. Mijn moeder gaat dan uiteraard ook mee.. Maar ben wel benieuwd hoe ze zal reargeren.. Nou ja. Verder geen bijzonderheden.. Oja nog wel wat.. @ Boni, ik weet nieteens meer of ik jullie alweer gefeliciteerd had met de zwangerschap, maar dan bij deze alsnog van harte!! En nog een vraagje, hoe krijg je het voor elkaar om hier die foto van Jasmijn laatst te laten zien. Ik kan hier alleen maar links plaatsen.. En ben er al een hele tijd mee aan het klooien geweest..
@Ingrid: Wat goed dat Wayne uit zichzelf is gaan lopen! @Boni: Ah, wat lief dat Jasmijn zwaaide naar de baby! En erg fijn dat de echo goed was. Spannend allemaal!
Foto's staan in mijn album! Ingrid, voor het plaatsen van foto's klik ik bij het reageren op "meer opties". Als je dan naar beneden scrolt zie je onder het reageervak het vak "overige opties". Hier staat een knop "beheer bijlagen" in. Je krijgt dan een apart venster waarin je kunt kiezen voor het uploaden van een bestand vanaf je computer. Als je dat doet komt hij vervolgens als bijlage bij je bericht, zoals deze prachtig mooie foto Denk dat je wel je foto eerst moet verkleinen naar 640x480 op je pc.
@ Boni, mooie foto hoor.. En thnx voor de uitleg. Gelijk ff testen... Bekijk bijlage 5707 Jaah het werkt.. Dankjewel..
hi meiden, Zo vandaag weer een daagje gewerkt. Veel last minutes op moeten zoeken. Veel mensen willen toch nog even naar de zon. Booky ZWARTE CROSS dit weekend, nou dan moeten we nog even een date prikken WHAHA, want ik zou dan ook eindelijk gaan bubbelen hihi. Boni super zeg dat je echo goed was en dat je het kindje al goed kon zien bewegen. Joehoe ons 4000ste berichtje is geopend door kwebbeltje. Op naar de volgende 4000 met idd wat kwebbeltje zegt veel gezelligheid en ervaringen met elkaar delen. Marleen hier ook een mannetje die mij ook ontzettend aan het uittesten is. En mij gewoon aan het uitlachen is als ik boos word. Sommige dingen probeer ik ook gewoon te negeren, want hoe meer (negatieve) aandacht ik ergens aan geef, hoe meer interesse Ryan er in krijgt. Ja Kwebbel dat heb ik ook als Ryan iets doet dat het eigenlijk soms ook best heel grappig is en ik mijn gezicht dan echt in de ploei moet houden, maar dit valt me niet altijd mee, want hij kan me dan echt met zo'n blik aankijken van je moet wel lachen. Maar hij is ook echt heeeeeeeeeeeel lief hoor. Mijn lieve kleine schattige ondeugende monster! Ingrid wat goed zeg van Wayne dat hij aan het lopen is gegaan. Super mooie echo boni. Heel mooi.