April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoi meiden

We zijn alweer thuis. De vakantie is voor ons geëindigd in een klein drama.
    Gister onwijze ruzie gehad met mijn moeder.. Dusdanig dat het voor mij niet houdbaar was, om daar vandaag nog 1 dag gezellig te gaan zitten doen.

Vanmorgen meteen de auto ingepakt, en om 9 uur reden we weg..

Nu lekker thuis, bijkomen..

2. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Ingrid: Oeh, klinkt heftig! Dan was het wel een flinke ruzie! Was je moeder met jullie mee op vakantie dan?

Alle zieke en gewone mensen/partners heel veel beterschap!

@Bri: Wat goed dat Deane al zoveel zegt! Roel gaat ook steeds meer praten. Als ik aan hem vraag: "Hoe heet jij?" dan zegt ie: Oel! Vandaag ook een rondje "lichaamsdelen" gedaan :D Ik zeg een woord en Roel wijst het dan aan. (Hoofd, oren, neus, mond, voeten, duim, knie etc...) Erg leuk! Hij zegt ook: Kaas en dat klinkt zo grappig! Om koelkast moet ik ook altijd lachen.

Zo maar weer verder klussen in en om mn unit. Wat een werk! Valt best tegen. Alles staat nu in de grondverf en ik ga het zo groen maken. (bovenrand en raam).

3. @ Marleen, ja we waren samen met mijn ouders op vakantie. Maar dat doe ik echt NOOOOOOOIT meer.. Niet vanwege mijn vader, maar dan vanwege mijn moeder..

Ik heb nog nooit zo'n ruzie met haar gehad!!

4. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Marleen...ik geloof graag dat het een hele klus is. Maar het resultaat zal er straks wezen. Krijg ik dan in je unit een workshop?:D Denk die toch een keer nodig te hebben :) Ik zei tegen kwebbelman kan je leuk een keer mee.....zijn reactie :$:$...hihi

Boni..succes bij de tandarts.

Ingrid....heftig zeg. Mag ik vragen waar de ruzie over ging? Hopelijk komt het snel weer goed tussen jullie.

Isa gaat vanaf dinsdag oefenen op de kleuterschool...ze heeft er zin in.

Kwebbel

5. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Ingrid, vervelend dat je zo'n ruzie hebt gehad, dikke knuf voor jullie.

Marleen, succes met schilderen.

Isa, succes op de kleuterschool!

Hier weer terug van de tandarts, gaatje is gevuld. Helaas moet ik nog een keer terug, er zat er nog eentje...
    En bedankt voor de beterschapswensen, boniman is alweer wat opgeknapt gelukkig.

6. @ Kwebbel. Waar de ruzie over ging?? Nergens om.. Maar mijn ma was de hele tijd al sikkeneurig, en sjaggerijnig, eigenlijk vanaf de 2e of 3e dag al. En vraag me niet waarom...

Gisteravond kreeg ik allerlei verwijten naar mijn hoofd, en zei ze dingen die niet waar zijn.

En dat ze nooit wat met Wayne mag doen, ook niet als we op donderdag bij hun zijn, zoals normaal.. Nou dat is dus niet waar, want ik ga regelmatig op donderdag ff alleen de stad in of boodschappen doen..

En afgelopen dagen heb ik er wat van gezegd, dat ze Wayne steeds zijn zin gaf, als hij begon te huilen.. Als hij iets niet mocht of kon, dan gaf zij hem zijn zin.. En dat is niet nodig.

En vlak voordat ik naar bed ging, kwam ze huilend bij me, dat ze spijt had, en dat ze op de brug van eht park had gestaan, en als een man haar daar niet vanaf had gehaald, dat ze in de plomp had gelegen..
    Sorry, maar die emotionele chantage werk ik niet aan mee..

Mijn vader gaf op de parkeerplaats al aan, dat dat vreemde gedrag, dat ze dat al een tijdje heeft. En dat het niet aan ons lag.. Hij gaf ons groot gelijk dat we weg zijn gegaan.. Die spanningen wil ik mijn kleine mannetje nog niet tussen zetten..

We zouden nu eigenlijk gaan midgetgolfen, en daarna uit eten op het park. Maar dat zag ik niet zitten..

7. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Kwebbel: Ja hoor, de workshop kan ik de unit/studio en Kwebbelman mag uiteraard mee, want dan kan ie meteen model staan HAHAHA :D:D:D (en kids natuurlijk ook welkom!)

Oh spannend dat Isa gaat wennen op school! Wat gaat het toch snel he.

8. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Wat een moeilijk verhaal Ingrid. Maar kan je helemaal begrijpen, dat je Wayne daar niet aan bloot wil stellen.
    Wel vervelend dat ze daar al een tijd last van heeft, wellicht is er meer aan de hand? Denk dat ze er zelf nu het meeste last van heeft.. moeilijk allemaal hoor!

9. Bri

Bri Niet meer actief

pffff Ingrid, dat is inderdaad nogal wat. Als ze normaal helemaal niet zo doet, is er nu misschien toch wel meer aan de hand. Is ze zelf wel in orde? Je hoort het wel eens, dat mensen ziek worden en dat je het vooral merkt doordat hun gedrag zo verandert. Ik hoop het niet hoor, we hebben allemaal wel eens een rotbui.
    Maar ik snap dat je daar allemaal even geen zin meer in had!

boni: oei, gaatjes.... toen ik zwanger was van Deane, moest ik er 3 ineens laten vullen.. hopelijk blijft dat me nu bespaard. gelukkig knapt boniman al op.

marleen: het is hard werken, maar het wordt vast supermooi en dan kun je er echt trots op zijn. Ik vind Oel ook heel schattig! En koelkast zegt Deane dus echt nog niet, hij houdt het bij kast.

kwebbel: wat wordt isa ook al groot dan zeg... nu wennen op de kleuterschool. succes!

10. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Marleen...lijkt me echt hardstikke leuk. En ik weet zeker dat kwebbelman en kids mee gaan komen...haha lees hij moet :D:D:D

Bri..kleine meisjes worden groot;), maar Isa heeft er reuze zin in. Mama iets minder.

Ingrid....wow heftig hoor. Wel knap van je dat je de kleine man er niet aan bloot stelt (althans probeert). Misschien kan je moeder een keer met haar HA hierover praten.

Booky...een fijn weekend. De juf van Eva zei al van de bloemencorso en de kermis. Ze had maandag ook vrij...

Morgen gaan kwebbelman en ik een lange muur in de huiskamer donkerder maken. Kids gaan de hele dag spelen bij opa en oma zodat wij de handen vrij hebben. Als het resultaat af is zal ik even spammen.

Had ik trouwens al verteld dat Isa nu ook heel goed op 2 wielen fietst. Ze kon het maanden terug al totdat ze een keer viel en het fietsen gebeurd was. Ze wilde er niet meer op. Zijwieltjes er weer aan gemaakt en vorige week er maar weer eens afgedaan. Het was even drie dagen doorbijten voor zowel Isa als mama, maar met resultaat. Heerlijk hoor al twee meiden die gewoon met mij mee fietsen. Echt leuk.

Zondag gaan we bij opa en oma naar de kermis. Dus weer een beetje feest.

Goed weekend allen.

Kwebbel

11. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Jeetje Ingrid, jammer zo'n einde van de vakantie.. Heb je alweer contact gehad?

Simone, balen van Corné hoe is het nu met zijn enkel?

Boni, ik moet volgende week naar de tandarts... Brr ben benieuwd...

Wauw Isa wordt nu echt groot heh Kwebbel, naar de kleuterschool op 2 wielen fietsen. Super knap hoor. Wat grappig komt de juffrouw uit Lichtenvoorde? Hier is mannetje alweer lekker druk met bouwen. Vanaf nu tot en met zaterdagnacht gaan ze in 1 ruk door. Zal straks nog een foto spammen van onze kleine wagenbouwer :D. Hij heeft net zo'n shirt al papa gekregen, een paar maten te groot :D:D

12. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Booky...juf komt inderdaad uit Lichtenvoorde:D Misschien ken je haar wel. Ik stuur je even een Pb;)

Kwebbel

13. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Wat grappig wat is het wereldtje toch weer klein. Ik kijk even,...

14. Goedemiddag dames,

Bedankt voor de lieve woorden.. Doen me goed.

Heb nog niks van mijn moeder gehoord. Maar ik heb ook met mijn vader afgesproken, gister, dat ik haar even met rust laat. En dat zij weer contact op moet nemen als ze eraan toe is.
    Laat ze maar even bijkomen, en de boel op een rijtje zetten.

Het heeft nu toch geen zin om ernaar toe te gaan, want ik zit in carantene.. Jaja.. Ik ben grieperig.. Keelpijn, hoofdpijn, verhoging, verkouden, spierpijn.. Niet veel eetlust..
    En omdat we net terug zijn van het vakantiepark, heb ik vanmorgen de HA even gebeld, kreeg de assistente, en die heeft het een en ander genoteerd.
    Ze gaan niet testen, maar er is wel notitie gemaakt van mijn klachten, en het wordt behandeld als de Mexicaanse Griep. Gewoon uit voorzorg.
    Ook als Wayne grieperig wordt, moet hij gewoon een weekje binnen blijven.
    Mazzel dat Ingman nog thuis is ivm zijn vakantie.. Anders had dat binnenblijven toch echt lastig geworden..

Nou ja.. Ik ga lekker verder bankhangen, en tv kijken..

Als ik me beter voel, ga ik weer teruglezen en reargeren.. Nu geen energie voor. Sorry!!

15. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Beterschap Ingrid. Rustig aandoen en goed uitzieken.

Kwebbel

16. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Ingrid beterschap

17. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Hai hai, goeienavond!

Volgens mij ben ik het belangrijkste nieuws van deze week nog vergeten te vertellen :):

Jasmijn loopt!

Nu kon ze al een paar pasjes, maar sinds dinsdag loopt ze echt de hele kamer rond. Handjes in de lucht (echt grappig om te zien!) en stappen maar! En trots dat ze dan is (en wij natuurlijk ook ;))

Kwebbel, succes met schilderen. En super dat Isa nu zo goed kan fietsen.

Booky, hoe voel je je? Alles nog rustig?

Ingrid, beterschap!

18. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Wauw wat goed van Jasmijn!!!! :D:D

Ja hier alles nog erg rustig. Naja maar goed ook, even het corso afwachten en dan mag het losbarsten :D.

19. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Mats was toch ook te laat of niet? Hoop voor jullie dat deze dan ook nog even blijft zitten zodat bookyman lekker van het corso kan genieten ;)

20. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Ja Bookyman kan lekker genieten van de cola ;). Haha maar ik wil zelf ook van het corso genieten. Ze komen hier langs het huis op dus moet lukken.

Mats was idd ook 8 dagen te laat. 6 dagen over tijd braken de vliezen maar hij bleef lekker zitten ;).

Was vandaag half op weg naar jullie toe ;). Moest even naar Eibergen, heb nog wel geroepen ;).

Deel Deze Pagina