Heej Isra, welkom terug. Ja hier alles nog erg rustig hoor . 7 maanden sprong?? . Simone nog gefeliciteerd met je verjaardag!! Missc, van harte met jullie voorgenomen huwelijk!
Missc: ik vind het echt super voor je hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ja ik wist t lekker al een dagje eerder he de 7 mnd sprong...stond er idd grappig! morgen lekker vrij, dan kom ik nog wel ff spieken hier!
ow heb ik niet verteld.............. weet je wat ik voor mn verjaardag heb gehad van corné en de meiden?????? 3dgn+2nachten euro disney!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Missc Gefeliciteerd!!!!!! Wat super Haha lache he..vrijdag zo zenuwachtig en nu het goeie nieuws.. Nu kunnen we lekker voorbereiden he! Simone nog gefeliciteerd met je verjaardag. Wat een superkado Lekker hoor Wanneer gaan jullie? Isra welkom terug! Het klinkt alsof jullie nog een heerlijke nazomerse vakantie hebben gehad Lekker hoor Booky hoe gaat het?? Marleen hoe was je eerste schooldag?? Boni wat super dat jasmijn loopt!! HIer zijn van het weekend ook de eerste losse stapjes gezet!! (zie filmpje op mijn hyves)
Simone mooi kado zeg. Ben je er al eens geweest? Echt superpark vind ik. Isra....joehoe back in town. Vertel vertel vertel. Ging het middagslaapje ook goed met de kleine deugniet? En het vliegen? Kwekken laatst wilde niet lukken he Esjuh...nog een stapper erbij. Zal straks even het filmpje bekijken. Kan je er achter aan gaan vangen Booky...goed weekend gehad? Vanmorgen is Isa voor het eerst wezen oefenen op de kleuterschool. Ze vond het helemaal geweldig Ben er helemaal blij van dat ze het zo leuk vond. De juf zei al het was één en al kwebbel ....heeft ze niet van een vreemde Kwebbel
Kwebbel het vliegen ging echt super super goed. De heenvlucht heeft hij 2 uur bij mij op schoot gezeten helemaal onder de indruk wat er allemaal gebeurde. Toen begon hij te wiebelen, maar we hadden gelukkig 3 stoelen dus toen heeft hij op de middelste stoel gestaan en kiekeboe zitten spelen met de mensen achter ons En de terugvlucht vlogen we pas om 19.00 en kwamen aan in Rotterdam om 22.45 en hij is al die tijd wakker gebleven, ook nu weer helemaal onder de indruk en alle aandacht die hij kreeg van de mensen om hem heen vond hij GEWELDIG. Maar toen we in de auto naar huis zaten was hij binnen anderhalve minuut vertrokken. Thuis is hij niet eens meer wakker geworden met het omkleden, lekker moppie! We zijn maar 1 ochtend op het strand geweest, dit was niet zo'n succes. Hij vloog alle kanten op zonder ook maar 1 keer achterom te kijken waar wij waren. Het was niet zo dat we rustig een zandkasteel met hem konde bouwen. Want wij waren aan het bouwen en hij was alweer ergens anders een zandkasteel aan het slopen eps: En bij het appartement kon hij heerlijk langs het zwembad dribbelen zelf het peuterbad in en uit, dus dat was perfect joh, en als hij naar bed ging lagen wij lekker met de beeldbabyfoon aan het zwembad! Tegenover ons appartementen zaten een aantal restaurants en daar bestelde wij s'avonds het eten en ze kwamen het bij ons op het terras bij het appartement bezorgen en de vuile borden konden we gewoon weer terugbrengen, echt vakantie dus. En ook zijn we nog 4 keer uiteten geweest met het nodige speelgoed voor Ryan om het zoet te houden. We zijn ook nog naar de MarinaZoo geweest dat is een soort van Dolfinarium, echt super leuk en Ryan vond de vissies (zoals hij het zelf zegt ) helemaal geweldig. Ook van de dolfijnenshow was hij erg onder de indruk. Ook ben ik nog een middag wezen golfen echt een super mooi baan, echt niet zoals ze hier in Nederland zijn. Dus dat was ook helemaal leuk. Echt genoten van een heerlijke relaxte vakantie. En nu weer druk aan de was en strijk, dat is altijd even wat minder, maar heb het er bijna alweer doorheen gelukkig! Zal zo ook nog even wat leuke foto's spammen.
Oja Kwebbel het kwekken is idd niet gelukt. Heb er ook weinig van meegekregen, ik las gisteren je krabbel wel, toen dacht ik al EUHM. Maar je hebt dus proberen te kwekken met me HIHI. En wat goed zeg dat het bij Isa goed is bevallen. Hihi een en al kwebbel, t'ja we hoeven idd niet te vragen van we ze dat zou hebben.
Isra....supers! Welke acco. zijn jullie geweest? Altijd goed om te weten als iets goed is bevallen Over twee jaar kan je echte zandkastelen met je ventje bouwen. Enne het kwekken...hihi jij nodigde mij uit......haha en ik wil antwoorden en weg is ze Ben benieuwd naar spam. Kwebbel