Blijf het leuk vinden om jullie ervaringen met de kleintjes te lezen. Alleen is het reageren af en toe onbegonnen werk Marleen, Jochem z'n bolletje trekt steeds meer bij. Is nog steeds behoorlijk plaat en scheef. Maar lang niet meer zoals het geweest is. Zeker als ze haar wat langer is, valt het niet op. Ingrid, fijn om te horen dat het wat beter met je gaat. Wie weet weten hun iets geschikts voor je.
hi meiden, Boni wat goed zeg dat Jasmijn het lopen helemaal ontdekt heeft. Simone hoe is het oefenen vandaag gegaan. Is het jou ook een beetje meegevallen? Kwebbel wat schattig dat Tijn met zijn vingertjes het gebaar maakt van centjes verdienen. Ik zeg dat ook altijd tegen Ryan als hij zegt "Papa Papa" Corina fijn dat het steeds beter gaat met Jochem zijn hoofdje. Ik ben net geslaagd op esprit.nl voor een leuke winterjas voor Ryan. Ik ben er helemaal weg van. Zal hem even spammen.
Nee kwebbel in 92/98. Ik wil er graag het hele winterseizoen meedoen, dus ik heb hem wat ruimer genomen. Zijn zomerjasje is nu 86, dus verwacht wel dat hij de 92/98 nodig zou hebben!
Wat een grote jongen toch al. Ik wilde voor Tijn een nieuwe vest en dat is een 86 geworden. Zit hem ruim genoeg.
ben ik weer ff... nou het was wat hoor dat oefenen vandaag.... Bij Luna ging het heel goed, die ging gelijk spelen. En de rest vd middag had ze ook lekekr gespeeld. Alleen het slapen daar is niet gelukt... dus das wat minder..maar goed het is natuurlijk ook erg wennen he! Bij Esmee was het in het begin echt heel erg drama. We kwamen daar binnen en ze klapte helemaal dicht, kroop bijna in mn broekzak,at dr vingers op en zei helemaal niks!! Ik werd er echt een beetje moedeloos van en baalde flink. Ze had hele natte ogen maar durfde volgens mij niet te gaan huilen. Wij een gesprekje gehad en daarna zijn ze gaan buiten spelen en zijn wij nog even weg gegaan. Toen we ze weer op kwamen halen wilde ze niet mee naar huis en had ze al wat praat.... @Kwebbel: wat goed dat Isa zo graag naar school wilde! @Isra: gave jas zeg!!!! En wat een grote jongen al als Ryan 92/98 al aan kan! (zelfs Esmee heeft nog broeken mt 98!!)
Simone, het was dus wel even wennen voor Esmee. Maar gelukkig ging het later wel beter zo te lezen. Gaan ze nog een keer wennen of moeten ze binnenkort al voor het echie? En gaan er bij Esmee nog meer kindjes uit haar klas? Kwebbel, fijn toch dat Isa het zo leuk vindt! En die Tijn, weet nu al wat centjes verdienen betekent haha. Corina, fijn dat Jochem zijn hoofd toch flink is bijgetrokken. En hoe gaat het verder met hem, hij had toch nog iets met zijn ruggewervels? Isra, geweldig leuke jas! En jeetje, al 92. Hier nog een jas maat 80 gekocht... Verder zelf geshopt vandaag, leuke broek, witte bloes en paars vestje. Kan ik mooi combineren met alles wat ik van Jasmijn nog heb...
Hier nog een probleempje, onze gastouder stopt per 1 januari ivm de verscherpte eisen. Gelukkig ga ik dan net met verlof, dus hoeven we pas half mei het weer geregeld te hebben (ik neem lekker mijn vakantie op na mijn verlof). Maar goed, het is wel weer lastig. Helaas zijn (schoon)ouders geen optie, mijn moeder woont een uur rijden hier vandaan en schoonouders zijn 79 en 80. Maar goed, er zal wel een oplossing voor komen, gastouderbureau is ook al op zoek en ze staan ook al op de wachtlijst bij het kdv waar Jasmijn nu ook 1 dag naartoe gaat.
Leuke jas Isra! Roel draagt ook al een tijdje maat 92. Gaat zo snel allemaal he! 86 kan nog net, maar vaak zijn de mouwen van shirtjes te kort (bij shirtjes met lange mouwen natuurlijk). Ik ben nu ook dingen in maat 92 of 98 aan het kopen. Denken ze dat het hoofdje van Jochem wel bijtrekt op den duur? Omdat je zegt dat het nog wel plat is? Of blijft het zoals het nu is? Balen Boni, dat je gastouder er mee stopt... Nou Kwebbel, Isa heeft de smaak te pakken he, qua school. Is wel fijn toch? Beter dan dat ze huilend naar school zou gaan. Wat rot Simone, dat Esmee echt moeite had met de BSO. Gelukkig ging het later wel beter.
Goedemorgen meiden, @ Booky, 39 weken alweer.. @ Isra, mooie jas hoor.. Gelijk heb je dat je iets groter heb gekocht.. Kan hij het hele winterseizoen mee.. @ Boni, dat is balen zeg van de gastouder. Maar ik denk dat ivm die nieuwe eisen, er wel meer zullen stoppen dan. Hier vorige week ook al een nieuwe winterjas gekocht voor Wayne.. Bekijk bijlage 15883 Ik heb gekozen voor maat 92, hij zit nu in 80/86 dus 92 kan hij wel een poosje aan. In oktober ga ik met een vriendin shoppen voor de wintergarderobe voor Wayne.. Van de kinderbijslag.. Dus ik denk dat ik met heel veel spullen thuis ga komen voor hem. Heb al leuke dingen gezien bij de H&M. We gaan in Groningen shoppen, daar zijn de winkels groter, en er zijn ook winkels die we hier niet hebben.. Vanmiddag komt een andere vriendin ff op theevisite. Gezellig. LEkker ff bijkletsen.. Verder niet zoveel bijzonders.. Alleen nu doet mijn rechteroor pijn, maar zal wel te maken hebben met de verkoudheid van de afgelopen week.. Prettig weekend alvast!!
hmm ik krijg geen meldingen meer..Ook niet bij mn gebruikersinstellingen. Hier ook al een winterjas gekocht voor Tygho, maat 86. Vermoed dat hij daar nog wel ff in blijft hangen, want hij zit nog aardig ruim. Boni, balen zeg van je gastouder. Ik moet ook nog maar afwachten of ik in het nieuwe jaar nog verder kan Booky, rond en gezond nog steeds? Simone, fijn dat uiteindelijk alles goed is gegaan! Kwebbel, Zozo ze heeft de smaak goed te pakken he op school Hier net ff boodschappies gedaan Harmen komt over een half uurtje thuis ivm vogelschieten op de kermis. We gaan eerst nog ff zaaltje kijken waar we eventueel de receptie willen houden. Daarna ga ik naar huis met Tygho en komt mn moeder oppassen zodat ik ff kan rijlessen. Daarna gaan wij met zn 3tjes ook richting de kermis
Drukke dag Cynthia! Maar wel allemaal leuke dingen zie ik. En van die herinneringen heeft blijkbaar te maken met een fout bij MSN/hotmail, staat wel een berichtje bij "over de site"; ze hebben alle abonnementen moeten wissen.. Ingrid, leuke jas! Ben er even in mijn lunchpauze, moet zo alweer weg.. gelukkig nog maar 4 uurtjes en dan is het alweer weekend!
Kwebbeltje, nou 86 is ook al lekker aan de maat hoor . Ik heb vanochtend ook weer nieuwe schoenen voor Ryan gekocht. Want van de zomer had ik open schoentjes en daar heb ik nu dan sokjes in, maar hij zit alweer met zijn teentjes voorin. Hij heeft gewoon al schoenmaat 24. Vanaf mei zijn dit al zijn 3de paar schoentjes. Ray die zei hij blij dat ik een jongen heb, want meiden willen iedere maand een nieuw paar schoenen hebben WHAHAHA, nou Ryan doet er niet voor onder Simone fijn dat het wennen bij Luna goed gingen en wat rot dat het bij Esmee een beetje drama was, maar zoals ik het begrijp heeft ze het uiteindelijk toch wel naar haar zin gehad. Boni jammer joh dat je gastouder er mee stopt en helemaal als je er zo tevreden over bent. Nou hopelijk kan ze een extra dagje naar het KDV. Marleen hier idd ook dat de mouwen wat aan de korte kant zijn. Hij heeft volgens mij ook echt een groeispurt gehad, want in ene keer is alles te kort bij hem. Ingrid jij hebt ook een leuke jas gekocht voor Wayne.
Wauw jullie mannetjes zijn echt GROOT. Ik ben hier net volledig overgestapt naar maat 80. En van de week wil ik rompertjes maat 86 gaan halen. Hihi klein smurfje die Mats.
Wayne heeft ook schoenmaatje 22. Maar volgens mij wisselt de schoenmaat ook per merk, en model.. Want hij heeft hier ook een paar schoentjes staan goedkopere, ook 22, nou rekenmaar niet dat hij daar nog in past.. Of de maat staat daar gewoon verkeerd op. Kan ook.. Maar ik merk het bij mezelf ook weleens hoor, als ik schoenen koop.. Dat niet alle 39 ook 39 zijn..
Marleen, in principe trekt het nog wel bij. Maar weet niet of het echt volledig bij gaat trekken. Wij zien het natuurlijk vrij goed, een ander misschien al niet meer. Boni, moeten nu voorlopig ieder half jaar op controle blijven komen bij de orthopeed. Er worden dan rontgenfoto's gemaakt en als hij wat ouder is een MRI scan, zodat ze meer kunnen zien. Het is een aangeboren afwijking. De onderste ruggewervels zijn niet helemaal volgroeid in de zwangerschap. Isra, jij ook al zo'n grote knul. Jochem gaat nu ook naar maat 92. Hij heeft heel de zomer maat 86 gedragen. We moeten ook achter nieuwe schoenen aan, want maatje 22 is te klein. Maar doen we wel na de vakantie. Simone, hoe het gaat met de voetjes van Luna?