April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vanmiddag hebben wij personeelsfeestje.
    Ik heb het geregeld en heb besloten iets actiefs te gaan ondernemen met zn allen.
    We gaan een adventure game doen met daarna bbq-en.

Ben erg beneiuwd want het houdt nogal wat in:
    spijkerbroekhangen/pamperjumpen(4m hoog)/bierkratstapelen/hindernisbaan/lasergamen

Dus hier gaat t fototoestel en filmcamera mee!

2. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Hopelijk is het wel wat verbeterd bij de controle.
    Opereren is ook nogal wat.

Veel plezier dan maar Simone

3. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Wat een grote kindjes allemaal!

Simone, veel plezier vanmiddag. Ik hoop dat het meevalt bij de volgende controle van Luna.

Corina, toen Jasmijn achter haar poppenwagen ging lopen, liep ze ook heel snel los, dus wie weet..

4. Goeiemiddag meiden!

@ Simone, veel plezier vandaag!! Hopen dat er in oktober toch wat vooruitgang inzit. Zo'n operatie lijkt me ook niet niks voor zo'n kleintje. Maar als het niet anders kan..

@ Corina, leuk dat je een prijs hebt gewonnen, mag ik vragen wat je hebt gewonnen??

@ Mielen, leuk een oranje jasje. Dan zal hij wel opvallen..

Zo, hier ook weer een beetje aan het opknappen.. Had vrijdag en zaterdag onwijze oorpijn. Eerst mijn rechteroor dicht, en pijnlijk, en bijna niets kunnen horen. En gister ging ook mijn linkeroor mee lopen doen. En lekker dan.
    Ingman is gisteravond om half tien nog voor mij naar de apotheek in het ziekenhuis gereden, want ik kwam tot de ontdekking dat ik geen ibuprofen meer had.. Dat was het enige wat nog enige pijnstilling gaf..

Vannacht gelukkig wel goed geslapen, en de ergste pijn, en druk is weg. Alleen hoor ik rechts nog zo'n hele irritante piep. Jeweetwel, wat je hoort als je bij een concert ofzo, te dicht bij de box hebt gestaan..
    Dat gevoel, en gehoor, dat doffe had ik gister de hele dag dus..
    Maar ja tis weer weg..

Vanmorgen ging mijn telefoon.. Mijn moeder. Of ik het zag zitten om ff te praten.. Heb Wayne in de auto gezet, en ben er meteen heengereden. Een en ander uitgepraat.
    Mijn moeder geeft aan niet te weten wat haar bezielde op dat moment.. Ze kan niet verklaren waar die uitval ineens vandaan kwam..

Ik heb haar excuses geaccepteerd, maar wel aangegeven dat het misschien tijd is dat ze in elk geval met de huisarts gaat praten, voor evt een controle om te zien of ze een TIA heeft gehad. Dit omdat ze er al 2 keer eerder 1 heeft gehad, plus een zware beroerte toen ik 15 jaar was..

Ze zei daar in elk geval geen nee op..

Verder heeft ze het speelcomputertje van Wayne teruggeven. Toen mijn vader ontdekte dat ze die weggepakt had, heeft mijn moeder gigantisch op der lazer gehad van mijn vader..

Nou ja..

Wayne lag om half een in bed, en hij slaapt nog.. Ik heb net ondertussen lekker sentimenteel de dvd van Dirty Dancing maar even gekeken..
    Blijft een mooie film. Alleen besefte ik op het einde, bij het nummer She's lik the wind, dat het grote idool van mijn beste vriendin er nu ook niet meer is, net als mijn vriendin..
    Die gedachte deed me ff wel wat, kon het ook niet drooghouden.. Maf mens ben ik he...

Nou ja, nu is het wachten tot Wayne weer wakker is....

Ben vandaag alleen.

Ingman zit in Alkmaar vandaag..

5. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    ehm ik wil niemand ontmoedigen maar mika loopt al maanden achter zijn "rollator". 't is gewoon een bangepoepert hahaha! Nu is het de laatste dagen een paar keer gebeurd dat hij "per ongeluk" helemaal los stond, dan gaat hij zitten en BRULLENNNNN!

6. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Ingrid, wat fijn dat je het hebt uitgepraat met je moeder! En goed dat ze in ieder geval even naar de HA gaat..

Haha Mielenl. Jasmijn ging in onze vakantie achter een wagentje lopen (half augustus) en 8 september liep ze echt goed los. Zo zie je idd dat ze allemaal anders zijn!

7. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Ingrid, fijn dat het uitgepraat is.
    Heb een stoere loopfiets gewonnen voor Jochem, zo eentje zonder trappers.

Boni, ben benieuwd hoe het met Jochem zal gaan.
    We zien het wel.

Mielenl, dat bange herken ik ook wel van Jochem. Maar nu sinds vorige week is hij een stuk zekerder geworden

8. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    Hey corina wat gezellig om je weer te lezen! Gaat alles goed met jou ook?? Ohh het komt vanzelf wel hoor! Dani liep ook al even achter zijn loopauto maar opeens zet hij stapjes los en gaat dat steeds meer doen :D:D

Simone hopen dat het op de controle een vooruitgang is te zien. .een operatie zit je ook niet op te wachten denk ik. Hoe gaat het met slapen nu?? Ook al beter?

Ingrid Fijn dat je het hebt uitgepraat nu.

uhmmmm ff terug lezen want ik weet het niet meer haha

9. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Ingman in Alkmaar? Heb hem niet gezien :p

Meiden, die kleintjes lopen straks nog een heel leven lang en geloof me: als ze straks twee zijn wensen we vast af en toe dat ze nog niet konden lopen haha.

10. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    waarom krijg ik geen mail meer:S

Hier trouwens maatje 74 van de broekjes en truitjes 80.. Hier komt ook gewoon een winterjasje maatje 80. Koop wel weer een nieuwe mocht dani opeens einde van de wintere een maatje groter nodig hebben ;)

11. Bri

Bri Niet meer actief

Ingrid, fijn dat je een goed gesprek met je moeder hebt gehad en ze een beetje voor rede vatbaar lijkt. het is vast niet 'vergeven en vergeten' maar wel een stap op de goede weg.

Van 't weekend een winterjas voor Deane gekocht (felblauwe van mexx, echt leuk - dus die prijs kijken we maar even overheen). op aanraden van verkoopster toch maar 86 ook al lijkt die voor een véééél groter kindje bedoeld. Hij zwemt er nu nog in, maar ws zit 80 te strak voor het einde van de winter en da's ook zielig.
    Smurfje was een beetje ziek van 't weekend, er komt maar geen eind aan dat gekwakkel. Zaterdagnacht heeft hij z'n bedje ondergespuugd - maar geen kik gegeven, dus ik kwam er 's ochtends pas achter. ALLES zat onder: z'n nek, z'n haren, het zat zelfs in z'n oren (bwwwweeegh - lekker met die oorontsteking die hij net gehad heeft).
    De hele dag ging het wel, gewoon gegeten, alles binnengehouden, alleen een beetje jengelig en knuffelig. maar 's avonds na het eten kwam alle andijviestamp (dijvie! dijvie!) met lamsworstjes die hij zo heerlijk had gegeten er weer uit... echt zielig (en heeeel vies): ik had net zijn handen en gezicht gewassen, ging hij staan huilen in de keuken. Dus ik pak hem om op te knuffelen en ja hoor, mama werd helemaal ondergespuugd... daarna zijn we dus maar even samen gaan badderen, terwijl papa de keuken dweilde.
    Vannacht heeft hij wel weer supergoed geslapen en werd hij heel vrolijk wakker, dus hij is gewoon naar het kdv. Hopelijk gaat het goed...

Lopen: dochtertje van mijn beste vriendin had supertiming. Ze had ooit een paar pogingen gedaan toen ze ongeveer een jaar oud was, maar blijkbaar beviel het haar niet zo, dat vallen. Dus vervolgens heeft ze het tot 18 maanden niet meer gedaan. Net één week voordat papa&mama gingen trouwen is ze ineens gaan lopen, wat wel handig was omdat zij dan de ringen kon brengen (staat een beetje raar, een kruipende ringdrager).
    Ik moet zeggen dat ik nu heeel blij ben dat Deane al goed kan lopen; ik vind hem knap zwaar worden en dat wordt alleen maar moeilijker als m'n buik dikker wordt... Je moet wel ogen in je achterhoofd hebben en véél geduld, want meestal wil hij ergens anders naartoe dan ik, dus ik heb al regelmatig een sprintje mogen trekken achter meneer Eigenwijs aan.

Genoeg over ons.
    boni, wij willen het (gelukkig) allebei niet weten, lijkt me lastig als de ene het wel wil weten en de ander niet. Beide niet lijkt me dan het beste - je wilt (en kunt) dat waarschijnlijk toch niet geheim houden voor de ander! Wel gaaf hoor, bijna die 20-weken echo. Ze zien er dan zo mooi uit, vind ik, zelfs op 2D.

alle zieken/zwakken/misselijken: veel beterschap! lastige tijd van het jaar he, alles slaat ineens toe.

oooh, waarom weet ik de rest niet meer? heb het allemaal gelezen, maar wie schreef ook alweer wat?
    Corina heeft een prijs gewonnen, gefeliciteerd!
    karin, noelle is dus inderdaad een mooie boef. ze klinkt als een heeeeel slim grietje, leuk hoor.
    booky, nog maar even... wordt het een september- of oktoberkindje? spannend!!

nou, ik ga nu echt weer aan het werk (foei, zit je nou alweer te forummen op het werk?!). koffie is op, over 15 minuten mijn eerste afspraak. Groeten!!

12. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Goeiemorgen meiden!!

Ik durf het bijna niet hardop te zeggen(dalijk verpest ik het weer)
    Maar Tygho slaapt al 4 nachten geweldig!!
    Normaal was het OF vaak wakker snachts en dan sochtends 8uur OF snachts door tot half 6 en dan is het ochtend.
    Nu is het al 4 nachten 7-half8.
    Wat doet dat een mens goed zeg!
    Merk dat de sprong weer weg begint te trekken.
    Nog niet helemaal maar het word minder.
    Z'n humeur verbetert ook weer en hij is slimmer geworden:p

Gister waren we op visite bij mn schoonzus en Tygho kreeg een zakje Nibbits.
    Nou waren die niet zo lekker als dat wat op tafel stond dus ging meneer z'n Nibbits op de grond gooien.
    Mama werd toen dus "boos".
    Heb hem bij de arm gepakt en meegenomen naar de chippies.
    En toen heb ik hem opgedragen alle chippies weer op te ruimen.
    Even rondgekeken en toen pakte hij het zakje en ging netjes alle chipjes 1 voor 1 weer terug in het zakje doen!
    Daarna dus een vette high 5 gedaan want dat vonden we toch wel zo knap!
    En de laatste dagen heeft hij wel meer dingen dattie het "ineens" snapt!
    Helemaal super dus!

Ingrid wat fijn dat je met je moeder hebt gepraat.
    Hopelijk ziet ze wel in dat ze hulp nodig heeft.
    En dat bezoek aan de dokter dat MOET gewoon...Tis voor haar eigen gezondheid.

Simone, hoe was het uitje?

Nikita, hoe gaat het met Jari en Noa??
    En ej hebt groot gelijk wat dat lopen betreft, Tygho loopt nu al zo'n 6,5/7maand en af toe zou ik wensen dat hij eens eventjes gewoon op zn plek zou blijven! :p

Kledingmaat, hier voornamelijk 80 maar sommige dingen ook nog wel 74 en anderen al wel 86. Maten verschillen natuurlijk ook per merk.
    Heb een winterjas voor hem gekocht, maat 86.
    Z'n rompers zijn voornamelijk 86/92.
    Maar als ik het zo zie dan hebben jullie best wel reusjes hahahaha

Bri, hoe gaat het met de zwangerschap?

Booky, meldplicht ;)
    Hoe is het in Bookybuik?

Corina, leuk je weer te lezen!
    Fijn dat het goed gaat met Jochem :)

En verder ben ik het helemaal kwijt..

13. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    hi meiden,

Hier het hele weekend zo'n beetje feest gehad. Was erg gezellig. Vanmorgen Ryan opgehaald want die had bij opa en oma geslapen. Echt schattig hij wist al precies dat hij bij opa en oma was, want vanochtend toen hij wakker werd zei mijn moeder dat hij had geroepen 'Oma' echt lief en oma was super super trots.

4Cats vind het ook zo leuk om de ontwikkeling te horen van alle andere april kindjes. Maar toch rondom de sprongetjestijd maken we toch allemaal weer hetzelfde mee/door.

Nikita zijn jullie met Jari en Noa naar de efteling geweest? Hoe was het?

Simone hoe was jullie personeelsfeestje?

Bri het is te hopen dat Deane het ergste weer gehad heeft. Zielig hoor dat hij zo aan het kwakkelen is.

14. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Moet wel lachen om al die reusjes en dwergjes. Tijn hoort overigens bij de laatste categorie :D

Simone...balen zeg van Luna's voetjes. Is er echt geen andere optie dan opereren?

Nikita....efteling...lijkt mij ook wel weer een keer leuk. Jeugdsentiment :p

Bri...arme Deane....vervelend hoor als ze blijven kwakkelen.

Corina...super dat je weer wat gewonnen hebt. Wij willen voor Tijn als hij 2 jaar wordt ook een loopfiets aanschaffen. Hebben de meiden nooit gehad en het lijkt me toch een goede voorbereiding op het fietsen.

Booky....nog steeds rond en gezond?

Marleen...studio al bijna klaar? En ben je alweer naar school geweest?

Isra...nog nieuws?

Missco...fijn dat de nachten weer goed gaan. En leuk he om te zien hoe onze boeven al opdrachten begrijpen. Pfff...anderhalf jaar zijn ze al bijna...

Kwebbel

15. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Haha Isra...heb je nieuwtjes weer gelezen :)...je was me net voor.

16. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Hihi ;), en dat was geloof ik ook het enige nieuwtje wat ik had.

17. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Bri, ik hoop met je mee dat Deane weer helemaal is opgeknapt. Wij hebben het ook wel eens gehad, 's nachts gespuugd en de volgende morgen gewoon niets meer aan de hand.. voelt altijd wel vervelend om ze dan naar de oppas te brengen, maar die keer ging het idd helemaal goed.
    Het gaat trouwens wel hard ook bij jou, jeetje, alweer 16 weken!

Booky: meldplicht! Wat spannend...

Cynthia, durf het ook bijna niet te zeggen ;) maar wat super dat Tygho zo goed slaapt de laatste dagen! En leuk is dat, als ze weer meer snappen. Jasmijn kan bijvoorbeeld heel goed haar duplo opruimen, als je dat zegt gaat ze alles in de duplobox gooien.. haha. En sinds gisteren heeft ze weer een nieuw woordje: kijk eens. Blijkbaar zeggen we dat heel vaak haha.

Wat lief dat Ryan al oma zegt, kan begrijpen dat je moeder daar heel trots op was. Hier ook druk aan het oefenen maar het lukt Jasmijn nog niet helaas, de o is nog te lastig.

Kwebbel, onze kindjes vallen gewoon in de categorie "klein maar fijn" haha.

18. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Es, ja probeer weer een beetje mee te kletsen. Is wel zo netjes hè, dan alleen maar meelezen.

Cynthia, fijn dat het slapen nu al 4 nachten beter gaat.
    Jochem is ook lang een probleem geweest wat slapen betreft. Begin de zomer hebben we z'n kamertje flink verdonkerd en dat heeft toch wel geholpen. Hij slaapt nu steeds vaker tot een uur of 8. Echt heerlijk!

Isra, Jochem zegt ook al een poosje opa en oma. De eerste keren hadden de opa's en oma's echte tranen in de ogen.

Arme Deane, vervelend dat gekwakkel steeds

Ja de kleintjes gaan ook steeds meer begrijpen, toch wel bijzonder vind ik.

19. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Meiden nog steeds rond en gezond. Heb nog niet alles terug gelezen, komt nog....

Vanmiddag moest ik naar de vk, maar ze had een bevalling dus belde af. Nu belt ze vanmiddag terug voor een nieuwe afspraak.
    Merk wel dat er nu meer dagen tussen zitten dat ik er wel een beetje klaar mee ben ;). Naja nog max. 2,5 week, dat is te overzien heh...

20. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Tygho's kamer hebben we juist iets meer licht moeten doen, lampje aan enzo want meneer vond dat donker toch maar niks.
    Gaan nu proberen om de lampen weer uit te doen.
    Kijken wat er dan gebeurt.

Booky, jammer dat je afspraak niet doorging.
    Wanneer moet je nu?
    Idd nog 2,5 week max!
    Spannend hoor :D
    Heb je al veel voorweeen enzo?

Deel Deze Pagina