Booky, van harte gefeliciteerd met jullie zoontje Nils. Geniet lekker van je kraamtijd en van elkaar.
Booky Gefeliciteerd met de geboorte van je zoon Nils! Hoop dat alles goed is gegaan Geniet lekker van elkaar met zijn 4tjes en geniet van je kraamtijd
dank je boni,helemaal zelf gemaakt (nou ja, de kindjes dan) (de rest heeft een of andere diana voor me gemaakt, wel lief he?)
Zozo Sab, nou die Diana verdient een lading met complimenten dan hoor . En jij dan voor de mooiste meisjes (op Roos na ) ooit!
Haha Sab, ik weet toevallig dat het wel hele mooie schoentjes zijn om naast te lopen . Ah Es misschien moet je dan maar ff flink slijmen bij die Diana!
Booky , Bookyman en Mats......gefeliciteerd met jullie 2e zoon en broertje Nils. Heel veel geluk met z'n 4-en! Kwebbel
het is vast niet moeilijk voor diana om een mooie banner te maken van Dani, de knapperd ennuh isra? ik ben nu ook wel heel benieuwd!
Booky,bookyman en Mats van harte met jullie zoon/broertje NILS! Heel veel geluk emt zn 4tjes en geniet er van he!