April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. @Sab: gave spam van je meiden zeg!

@Marleen: beterschap voor roel!
    ik ben ook niet van de paracetamol enzo...probeer t altijd eerst
    zo....

@kwebbel: ieuwwwwwwwwww een muis!

verder weet ik t al niet meer, er is zoveel gekletst!
    wel weer super leuk zo met zn allen hoor!
    Ik krijg geen foto;s in de spam, mn bestanden zijn te groot denk..dus moet alles verkleinen en daar heb ik nu ff geen zin in... erg he!

2. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Hier ligt een hele collectie fabeltjeskrant, Bob de bouwer,Elias, Wielen van de bus en nu dus ook hopla.
    Bumba kijkt hij op tv en vind hij ook geweldig!

3. Goedenavond dames,

Zodejuh, moet echt weer bijlezen..
    Heb de pagina nu maar 2 keer geopend.
    Kan ik op 1 pagina bijlezen, en op de andere meteen reargeren.

@ Tearke!!!! Jaah leuk om jou ook weer te zien. En wat heb je toch een prachtige mannetjes!!! Bjarne lijkt idd op Jurre!! Leuk hoor!!

@ Cynthia, fijn dat je wat gerustgesteld bent. En Wayne kan ook niet tegen de echte Pampers hoor..

@ Ladi, wat een mooie spam!! Leuk hoor met die grote Bert en Ernie!! Was vast een heel serieus gesprek..

@ Sabje, wat een leuke spam!! Jenna lijkt wel op Daimy vind ik.. Dat wordt nog wat die 2 dametjes..
    En fijn dat je het hier weer gezellig vind.. Ondanks dat ik ook mijn stille periodes heb, heb ik het clubje wel gemist hoor..
    @ Marleen, arme Roel.. Vervelend he, als je kleintje ziek is.. Fijn dat hij wel gewoon in slaap is gevallen.

@ Kwebbel.. Juk. Muizen zijn sowieso al juk, maar een dode muis. Gatverdarrie..

Zo.. Ik ben vanmorgen bij het GGZ geweest. Voor een indicatie gesprek om te kijken of ik in aanmerking kom voor deelname aan een zelfbeeld groep. Nou het antwoord is ja dus.
    Over 2 weken start er een groep. Hopen dat ik zo wat meer van mijn onzekerheid afkom.

Gelijk toen ik thuiskwam de oppas gemaild, of hij daar terecht kan op de momenten dat ik naar de groep moet. Dus ook dat is geregeld.

Verder vandaag niets bijzonders gedaan eigenlijk.

Nog een paar dagen dan zit de vakantie van Ingman er ook alweer op. Maandag mag hij weer gaan werken..
    Ik vind het jammer, maar ook wel weer lekker. Dan kan ik overdag ook gewoon mijn gang weer gaan.

Nou verder hier eigenlijk niets bijzonders.

Oja, Wayne is gek op Bumba en de Teletubbies. Hij heeft van allebei een knuffel, en als het op tv is, zoekt hij de bijpassende knuffel op, en gaat dan lekker zitten kijken.
    In de vakantie hebben we een paar Bumba dvds gekocht. Best leuk..

Nou ja ik zal ook eens wat gaan smappen, euh spammen. Heb nog wat vakantie spam liggen geloof ik..

4. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ooooh teletubbies is hier ook favo!

Je zou haast denken dat hij hele dagen tv kijkt hahaha.
    Maar dat is niet zo hoor!

5. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    daimy en ik kijken vaak smorgens even, dan mag ze zelf een dvd uitkiezen en dan kruipt ze bij mij op schoot, heerlijk!

simone thanks ;) en idd schandalig hoor, ik wil spam! :D

6. Bri

Bri Niet meer actief

jaaaaa halloooo dames... er wordt nu wel een beetje heeeeeel veel gekletst. hoe moet ik nou weer gaan bijlezen??

7. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    misschien weer tijd voor samenvattingen? :D :p

ingrid wat goed om te lezen dat je zo bezig bent om aan jezelf te werken, fijn dat je al snel terecht kan ook! Hopelijk heb je er echt iets aan, is het iedere week?

8. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Hier ook een teletubbie fan.....teletu teletu horen we dan.

En op muziek is Tijn verzot...maakt hem niet uit welke :D
    De meiden zijn hier dagelijks aan het dansen en meneer staat er middenin mee te doen.

9. Ja dat is hier net zo hoor..
    Als ik vertel wat hij allemaal leuk vind, krijg ik vaak te horen, ooh nu al tv verslaafd..

Terwijl hij alleen smorgens even Bumba mag kijken, en 's middags als hij uit bedje komt, even teletubbies..
    En 's avonds na het eten, als hij gedoucht is en in pyama zit, mag hij even een half uurtje baby-tv kijken op de digitale televisie..

Valt best mee.. Vind ik zelf eigenlijk.. Toch?

10. Ja het begint 7 oktober en het is 9 keer, en dan elke week, behalve in de herfstvakantie. Nou prima..
    Ik hoop idd dat ik er wat aan heb. En dat ik over een paar maanden vol zelfvertrouwen kan beginnen aan een nieuwe baan..

Maar verder gaat het heel goed met mij hoor.. Ben heel tevreden. hihi.. En de psychiater en mijn huisarts ook.. Gelukkig..

11. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    wat is wayne veranderd zeg, echt een heel peutertje al! echt leuk om te zien! :)

12. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    goed om te horen allemaal ingrid! weet je al wat voor soort werk je straks wil gaan doen?

13. Ja er is niks baby meer aan bij Wayne.. Hij is echt al een peutertje..
    En een kleine charmeur.. Hij lacht werkelijkwaar naar iedereen..

Gister in de stad ook weer.. Zwaaien en maar haaaai zeggen tegen iedereen die hem maar even aankeek.

14. Bekijk bijlage 17151

Dit was ons dagelijks bezoek bij het vakantiehuisje. Een zwanenfamilie kwam elke dag even wat brood bietsen..
    En uit de hand eten.. Ja uit mijn hand, Wayne heb ik op een afstand gehouden.

Deel Deze Pagina