hahaha wat een leuke foto's ingrid! je hebt je best gedaan vooral die laatste in bad is erg grappig en de pannekoek ging er geloof ik ook wel goed in grappig dat je Jenna zo op Daimy vind lijken, ik vind het soms ook wel , maar het verschilt eigenlijk per dag haha soms heeft Jenna toch echt een heel ander gezichtje. Maar je ziet iig wel goed dat het zusjes zijn
Bekijk bijlage 17164 En de 2 honden die ook meewaren op vakantie. De voorste is Doeschka van ons. En de achterste is haar broertje Nero van mijn ouders.
Euhm.. Tja dat wordt nog een probleem. Dat weet ik niet. Echt geen idee wat ik zou willen doen. Ik weet wel wat ik niet wil. Maar daar komen we ook vast wel uit..
Ja Wayne is gek op pannekoeken.. Als wij hier pannekoeken eten, en hij zit in zijn kinderstoel dan te wachten tot hij er eentje krijgt, zit hij steeds Kekker kekker te roepen. Lekker dus.. Nou ik zag net een foto van Jenna voorbij komen, en daar vind ik haar opp Daimy van vorig jaar lijken. Zeg maar van toen Daimy zo oud was als Jenna op die foto.. Maar toch leuk dat je ziet dat het zussen zijn..
ik ben weer bijgelezen.... gelukkig veel spam, dat scheelt weer. wat een leuke foto's allemaal! ik schaam me rot: de laatste maanden heb ik heel weinig foto's van Deane gemaakt. z'n website is ook al een eeuwigheid offline, dus dat is ook niet best. ik moet nodig mijn leven gaan beteren, want het is zo'n prachtig kereltje!! kwebbeltje, ik moest echt lachen om Tijn met z'n piep piep muis... lekker die jongens! ik schrok van het nieuws over sharon, lijkt me echt moeilijk voor d'r. wel fijn om te horen dat het goed gaat met jamelia, na haar spannende start. ingrid, goed dat je het hebt geregeld met die groepsbijeenkomsten. je bent lekker bezig! verder weet ik het nu al niet meer... waar wilde ik allemaal op reageren?
Jee meiden wat is hier gaande, pfff moet opeens wel heel veel bijlezen. Marleen ik hoop ook zo dat Ryan die kleinere jas past, want ik ben er zelf ook helemaal weg van. Bri ik herken het gedrag van Deane. Maar meid ik kan je vertellen het is echt een fase, want Ryan is nu zo ontzettend lief en behulpzaam. Jee Ladi wat Ben een mannetje geworden zeg. Echt een heel ventje al! Aah en Roos is ook een schatje. Esjuh wie weet krijg ik idd ook ooit nog eens mijn droombruiloft. Kwebbeltje heb je een reisbureau in de buurt?? Zoja dan moet je daar is de gids van Interhome ophalen, hier staan hele mooie (prive) vakantiewoningen in met o.a. privezwembad, grote tuinen etc etc. Hier heb ik zelf namelijk ook voor zitten kijken. En in de gids van Hotelplan Italie staan ook wel hele mooie dingen, net als in de Vrij Uit Exclusief! Miss kan me voorstellen dat het bezoek aan het CB je een goed gevoel geeft. Kili ook weer leuk om wat van je te horen. Fijn dat het met Andy helemaal goed gaat. Ik kan me voorstellen dat je erg tegen een KS opziet, maar ik moet heel eerlijk zeggen dat het mij toch is meegevallen. Het herstel ging bij mij ook heel voorspoedig en was ook weer lekker snel op de been. Ik kon ik alles gewoon met Ryan doen. Alhoewel ik realiseer me ook wel, nu je Andy hebt rondlopen het natuurlijk allemaal wel wat zwaarder zal zijn. Weer hele lieve spam voorbij zien komen. Marleen wat zielig zeg Roeltje ziek. Wel fijn dat hij nog goed blijft eten en drinken. IIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEUUUUUUUUUUUUUUUWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW, gadsie bah een dode muis. AAAAAAAAAhhhhhhhhhhhh en moet nu eigenlijk wel weer heel hard lachen dat hij PIEP PIEP zei toen je kwam aangelopen. Ondeugend mannetje! Mams ik denk ook net waar je aan gewend bent en wat je vanaf het begin gebruikt, want ik zweer echt bij pampers, ik zal echt niks anders willen! Heb 1 keer huggies gekocht, toen het van die leuke jeans broekjes waren, maar heb zowat het hele pak weggegeven. Fijn Mams dat je rijles weer goed ging. Sab jij was toch ook begonnen met lessen?? Heb je je rijbewijs inmiddels gehaald?? Oh ik lees dat je tijdens je zwangerschap gestopt ben en het weer moet oppakken, snel doen joh, het is zo fijn om een rijbewijs te hebben! Ik ken Hopla ook niet. Hier is nog steeds Bumba 1 van de favorieten. Maar inmiddels vind hij die verschrikkelijke teletubbies ook leuk, maar ook Bob de bouwer behoort tot zijn favorieten. Wij kijken s'ochtends altijd saampjes op bed televisie. Als hij wakker is dan neem ik hem mee naar onze slaapkamer en dan zegt hij het al zelf 'tevisi kijkuh' schattig he! Vandaag weer voor het eerste wezen werken na mijn vakantie. Had er echt geen zin in, maar uiteindelijk viel het ook wel weer mee. En volgens mij heb ik jullie wel is verteld over mijn neef en zijn vrouw die bezig waren met IVF en wat mislukt was, maar uiteindelijk heel spontaan zelf zwanger is geraakt, ze zijn vandaag bevallen van een dochtertje "Fiene". Ik ben heel blij voor ze.
Oja, nog ff over de luiers. Wij hebben voor Wayne die van de Aldi. Prima dingen. Lekker bij ons nooit door. En ze zitten prima. En goed betaalbaar ook. 70 luiers voor 10 euro.. Doet Wayne ongeveer 14 dagen mee.. Lekker goedkoop. En gelukkig kan Wayne niet tegen de Pampers. Dan heeft hij in no-time zijn billen helemaal kapot..
@ Isra, tja zo zie je toch maar weer. Wonderen zijn de wereld nog niet uit.. Wayne is ook zo'n onverwacht wondertje!!
waren maar een paar foto's he ing wel erg leuk hoor! jammer dat je niet echt weet wat je wil gaan doen, misschien eens zo'n beroepentest (laten) doen? Bri, jij mag gerust de helft vergeten he, jij hebt een goed excuus en het is idd lang geleden dat ik een foto van deane heb gezien!
ik las hier heel veel mee,maar nooit meer meegeschreven...nu ik er zoveel zag terugkeren besloot ik ook maar weer eens wat te posten,maar ik wil er wel bijzeggen dat ik niet altijd even veel tijd heb om te posten,dus soms zul je me eventjes niet zien
ik kreeg nooit lieve pbtjes!!!!nou ik stop maar weer met meeschrijven dan hahahahahahaha grapje hoor dames vermanen!!!die is hier niet meer??
Ik doe m'n best... Werkt 't zo? afgelopen zomer op het strand, vond hij errug leuk. mooie haartjes heeft-ie he?
Oke, duidelijk verhaal waarom jullie er (massaal ) weer zijn. Nee, Vermanen komt hier nooit meer. Ik weet ook niet hoe het met haar en Hannah is.