@ Sab. Ja zal wel iets van een beroepentest worden idd.. Ik verwacht elk moment weer een oproep van het UWV, en dan zal een en ander wel besproken worden. Ja het waren maar een paar fotootjes. Heb nog wel meer, nog van gister, maar dat komt nog wel. Morgen weer een dag..
Ik sprak Vermanen laatst nog via Hyves. Gaat goed met haar en Hannah. Ze heeft alleen geloof ik een ander plekje gevonden om te kletsen..
isra ik kan het idd nog wel herinneren van je neef, wat leuk om te horen dat ze nu een mooie dochter hebben, leuke naam ook! gelukkig dat het werken meeviel, zag er ook altijd tegenop na de vakantie heerlijk he die 'momentjes' samen je kleintje, ik kan er ook zo van genieten. ik moet idd maar weel snel beginnen met lessen, de 1e maanden met Jenna waren op zijn zachtst gezegd nogal heftig dus het is er nog niet van gekomen. nu er weer wat 'rust' in huis is word het wel weer tijd vermanen is trouwens verhuisd naar een ander forum belgje
wat een knap mannetje Bri! is hij een beetje rossig of lijkt dat nu maar zo? echt een lekker wijs koppie
@Isra: Wat superleuk voor je neef dat ze nu een dochtertje hebben! Ah Deane!!! Daar heb ik inderdaad al tijden geen foto;s van gezien. Wat een leuk ventje! Dat vraagt om meer foto's
Sab ja het zal zonde zijn om het te laten versloffen. Heb je al wel veel lessen gehad. Ik zie nog niks hoor Bri
zooooo.... hij is inderdaad een knapperd, al zeg ik het zelf klopt sab, hij is een beetje rossig, door de zomer blond geworden maar altijd met iets van een gouden/warme gloed erin.
bri je hebt letterlijk een gouden mannetje dan vind ik wel mooi zo licht rossige kindjes haha ik bleef maar bijlezen....gekjes haha
ik ben gek op rossige kindjes, zo schattig! (he ben? ) nou je hebt het nu weer een beetje goedgemaakt