dank je sab, ik ben blij dat ik het weer een beetje heb goedgemaakt. hij is echt een fotogeniek mannetje, maar ik sta er te vaak niet meer bij stil om een camera te pakken...
wat heeft wayne een ogen zeg!!die zal hij later goed weten te gebruiken ingrid,mss moet je een beroep kiezen waar je met mensen werkt,ik bedoel dan iets richting zorg ofzo?daar krijg je echt een heel goed gevoel bij...mss is dat iets voor jou
mijn camera heb ik echt altijd bij me, ik maak juist veel te veel foto's , zodat ik niet meer kan kiezen wat ik moet spammen of af moet laten drukken ik neem me steeds weer voor om 'af te kicken' maar nog zonder succes, sinds Jenna er is is het nog erger geworden, want samen zijn ze ook zo leuk
Geloof me, hij weet nu die grote blauw ogen al te gebruiken hoor.. In winkels, en in de stad. Hij windt de een na de ander zo om zijn vingertje.. De gastouder waar hij straks naartoe gaat als ik therapie heb, klinkt dat idioot, en als ik later weer werk, zijn ook stapelgek op hem. Tja wie niet.. En ja.. De zorg daar ligt wel mijn hart idd.. Heb je goed gezien.. Ben oorspronkelijk ook activiteiten begeleidster. Heb stages gedaan op een buitenschoolse opvang, en in een verpleeghuis met dementerende mensen.. Helaas nooit aan het werk kunnen komen in die sector.. Was altijd wel een smoesje klaar. Te jong, te oud of te weinig ervaring. Inmiddels zijn we ruim 10 jaar verder.. Maar wie weet, met een opfriscursus ofzo.
ja geeft een mens een goed gevoel,ik werk nu zes jaar bij demente bejaarden(zwaar dement) en ze hangen echt af van je...dat je iets betekend voor hen is echt iets wat je een goed gevoel geeft.vooral als je weet dat sommigen niks bezoek krijgen...
ja tearke ik vind het heel mooi (en volgens mij heel zwaar!) werk wat je doet en ing, als dat is wat je echt graag wil doen zou ik er gewoon voor gaan! tearke , jij bent nu toch parttime gaan werken trouwens, gingen ze daar een beetje mee akkoord?
Ik heb een goede camera op mijn telefoon.. Tja en ik ga nergens heen zonder telefoon. Dus heb altijd een camera bij me. Moet zeggen, ik maak meer foto's met mijn telefoon dan met mijn digi cam..
ja zwaar is het wel,en zeker toen ik zwanger was!brrr hoe ik dat heb gedaan twee keer tot ik zes maand ver was..... maar het is idd echt mooi werk om te doen(de vuile werkjes inbegrepen ) en ik ga idd terug parttime werken,ik ga morgen mijn papieren op mijn werk gaan afgeven dus ze weten er nog niet van....ben eens benieuwd welk antwoord ik nu weer ga krijgen... ik hou jullie op de hoogte haha maar ik moet pas 9februari terug aan de slag,dus laat ze maar zagen he...
@ Tearke, maar jij doet echt de verzorging van die mensen toch? Toen ik destijds, stage liep, was ik niet met de zorg bezig maar met het vermaak.. De recreatie zeg maar. Maar we deden ook doelgerichte spelletjes, die gericht waren op de realiteit. Dansavonden, carnaval.. Nou ja. Wat je maar kunt verzinnen.. Dat was echt leuk.. Heel dankbaar werk vond ik..
Dames, ikvond het weer heel gezellig.. Maar ik ga afsluiten. Ga nog ff lekker bankhangen en tv kijken... Tot morgen..
ja ik doe de verzorging,maar smiddags als we laatdienst hebben kunnen we ook wel eens met de mensen iets doen hoor.maar voor de grotere activiteiten die jij daar noemt hebben we een ergotherapeute.... jij bent toch echt niet te oud om zoiets te doen???ben jij zestig ofzo haha bij ons zoeken ze iemand voor die job
Kwebbel gatver zeg die muis! Marleen ik heb niet echt bewust iets besloten ofzo. Las hier af en toe nog wat mee om een beetje op de hoogte te blijven van sommige kindjes en mama's. En toen ik las dat Booky bevallen was wilde ik haar gewoon ff feliciteren. En toen werd het opeens helemaal gezellig haha en heb ik nog wat meer geschreven. Kan ook niet zeggen of ik hier blijf ofzo, maar vond het gister en vandaag wel ff gezellig. Over de paracetamol, ik heb het niet gedaan ivm idd omdat de koorts een functie heeft. Mams gaat wel goed met lessen dus? Es hoe gaat het bij jou eigenlijk met lessen? Oh Sab wat een interessant stukje! Waar heb je dat vandaan? Mams leuke spam . Wat grappig dat jullie kids echt al zo bewust tv kijken. Het enige op tv wat ben interessant vindt is reclame haha, dan zit hij echt heel gefascineerd te kijken en zodra er dan weer een programma komt is hij weer weg voor de tv haha. Ing leuke spam! Zo te zien hebben jullie het leuk gehad op vakantie . Isra gefeliciteerd met je neef en zijn vrouw, wat een geluk zeg toch opeens spontaan zwanger! Wat een wonder! Wat lief Bri, en idd wat een haartjes al . Ben heeft ook die gouden gloed idd, Roos lijkt wel echt flink rood te zijn, maar dat kan nog alle kanten op natuurlijk . Nou ga maar weer ff naar die kleine dame want die is al de hele middag en avond wakker (op een paar hazeslaapjes na van een minuut of 20) kijken of we dr in slaap kunnen krijgen.
goedemorgen. wat ben ik vroeg he,herrinneren jullie dan die periode niet meer??haha om de drie uur uit bed en dan omduur maar besluiten om uit bed te komen en iets nuttig te doen??haha ik ga dadelijk strijken nu jurre nog slaapt.jurre is zo lief om altijd onder mijn strijkplank te komen staan,zitten,hangen...dus dan heb ik direkt gedaan met strijken he.zou niet mogen dromen dat hij zich verbrand door de stoom van mijn ijzer. doe het maar als hij slaapt....en wat heb ik er een hekel aan aan dat strijken brrrrrrrr ik kuis nog liever drie huizen dan 1uur te strijken zo genoeg gezaagd haha,ik begin eraan
Daar was ik weer! Er is echt weer eens flink gekletst, gezellig. Maar dat betekent ook flink bijlezen dus tot zo...
Goeiemorgen. Jemig Tearke, ben jij elke dag zo vroeg? Ik moet nog wel strijken maar dat doe ik straks als Tygho weer naar bed is. Hij moet vandaag 2 slaapjes doen want ik moet vanmiddag naar de tandarts (AAAAAARGH) En ik heb dus geen oppas. Maar ga dus tussen 11 en 1 strijken. Hebben we dat ook weer gehad. Booky, zal Ingrid ff vragen ofk de volgende x mag toeteren hahahaha
Isra, ik hoop dat het wat wordt met je sollicitatie! En haha, zo de verkeerde avond voor je party, gelukkig was je er nog niet.. Cynthia, vervelend van het eczeem. Maar fijn dat ze zulke goede adviezen hadden bij het CB, daar ben je dan echt mee geholpen. En ook al mooie foto's van Tygho. Vooral natuursmurf is erg grappig! Booky, een bevalling uit het boekje lees ik, daar zou ik ook wel voor willen tekenen... Jeetje, wat is dat snel gegaan. En fijn dat je je zo super voelt! En wat een super foto van de twee mannetjes! Ingrid, leuke schoentjes! En fijn dat je kunt beginnen in de groep! Super foto's! Ik ben het er mee eens, Mielenl is nu écht aan de beurt! Wuppie, leuk dat je ook nog even langskomt! Ladi, wat een super foto van Ben met Bert en Ernie! Echt helemaal geweldig. En ros is ook al zo mooi, en mooi lang en slank of niet? Hé Tearke komt zich ook al melden! Mooie foto's van Bjarne en Jurre! Leuke tekst op je geboortekaartje trouwens. Kili ook al terug haha. Het is de zoete inval hier! Fijn dat het ook goed gaat met Andy! Corina, ook al mooie foto's (ik blijf mezelf herhalen hier, maar het zijn allemaal zulke mooie kindjes ) Ach, wat een rotnieuws over Sharon en Jamelia. Is inderdaad klote. Als ze hier nog eens leest: heel veel sterkte! Sab ook al mooie foto's! Leuk die zelfde shirtjes in een andere kleur! En zie je met een doek, ik ben zelf aan het twijfelen wat ik wil. Na de bevalling lijkt het me wel handig om iets van een lodger of toch een doek te hebben. Kan ik wandelen met Jasmijn in de buggy en beeb in de doek/lodger. Maar het is dan natuurlijk wel februari, dus koud. Wat raad je aan? Marleen, beterschap voor Roel! Waaaaaaaaaah Kwebbel, dooie muis! Brrrrrr.... Moet wel lachen om de pieppiep haha. Komt Bri ook nog langs met foto's, ik zal eens even zelf kijken want kan niet achterblijven nu haha.