uhmm ja :S.. ik weet wat je bedoeld vind het ook geen feest maar ja het moet he! Hoop dat dit ook wel een fijne tandarts is en geef gewoon gelijk aan dat je een beetje angstig ben dan kan hij daar iig rekening mee houden en je op je gemak stellen.
goedemorgen, daar ben ik heel even tussen de luiers en flesjes ed door marleen fijn dat de koorts weg is bij roel, gek eigenlijk he hoe snel dat kan gaan? cynthia succes bij de tandarts, ik ben er ook altijd heel erg bang voor wuppie wat een mooie foto's van Sophie! ik ben gek op krulletjes Es die arme dani helaas wel herkenbaar, daimy heeft 1 blauwe wang en gisteren ook weer een tand door haar lip. het is echt een kleine brokkenpiloot. boni wat een heerlijke foto's van Jasmijn ! volgens mij heeft Daimy boekjes uit dezelfde serie, ook met flapjes en achterin een spiegeltje, is ze ook helemaal gek op ! ze kan sowieso heel lang zoet zijn met haar boekjes, zo schattig om te zien. Je vroeg naar een draagdoek, daar ben ik idd helemaal verslaafd aan ik heb van alles, een buidelsling, een ringsling , maar ik vind vooral geweven knoopdoeken fijn. het hangt er een beetje vanaf waarvoor en hoelang je brusje wil gaan dragen. voor korte stukjes en even snel is een ringsling of buidelsling wel heel fijn, die hoef je niet te knopen en gooi je zo om. nadeel is dat het wel zwaar kan worden als je er lang mee loopt, omdat het maar over 1 schouder gaat. Maar ik vind het goed te doen en ik heb Daimy ook regelmatig in de buidelsling, vind ze hartstikke leuk! als je langer wil dragen en ook nog een ouder kindje wil kunnen dragen zou ik voor een geweven knoopdoek gaan, daar is alles mee mogelijk en het gewicht word dan mooi verdeeld over 2 schouders. Ik draag daimy regelmatig en ze weegt 10 kilo, maar dat voel je gewoon niet. ik draag haar ook vaak op mijn rug, vind ze prachtig! ik heb altijd 1 kindje in de doek en 1 in de buggy Daimy is altijd helemaal teleurgesteld als ik Jenna in de doek doe van geweven knoopdoeken heb je heel veel verschillende, dunne en dikke doeken. anders even bij de algemene clubs kijken, daar heb ik een draagdoek clubje en een mooi buikje al boni! Daimy is nu steeds meer en verder aan het lopen, erg leuk om te zien! ze krijgt ook steeds meer zelfvertrouwen, het gaat steeds makkelijker zegmaar
Nee dat snap ik mams Kan er niet iemand met je mee? Goeiesmorgens sab, Ahh daimy ook al gevallen gister Dani deed eindelijk losse stapjes op de creche en te fanatiek naar het raam waardoor hij viel Hier ook een ringsling!! Ben er heel blij mee en zit standaart in me luiertas zodat mocht dani even niet in de kinderwagen willen of we gaan ergens met de fiets heen ik hem makelijk kan tillen Dani vind het geweldig ook
Jeetje, had een berg bij te lezen. Hele mooie spam gezien van alle april dreumessen. De reden dat ik hier weer een beetje mee kletst, is dat ik nu een stuk lekkerder in m'n vel zit,gelukkig!
nee helaas niemand om met me mee te gaan Dus moet het helemaal in mn uppie doen(En Tygho in de wandelwagen hahahaha)
Heb hier ineens een hele moeilijke eter. Dinsdag heeft hij alleen ontbijt op. Gisteren ontbijt, fruit en brood. Maar avondeten gaat er niet meer in. Zijn er toevallig meer dan deze dwarse eters?
Ja corina ook hier een moeilijke eter :S Ook sinds gister.. hij wil geen brood hij wil geen avond eten.. heeft alleen zijn toetje op en een appelmoesje.. Nu had dani dit bij zijn eerste hoektandje ook heel erg en zit nu hoektandje 2 te duwen dus kan best daar aan liggen.. Of hij had erg last van zijn hoofdje dat kan ook.. Goeie reden van jou corina!! ben heel blij dat te horen
Dat dacht ik van de week ook bij Jochem. Hij was dinsdag gevallen met z'n loopfietsje. Dikke bult op zijn hoofd en zijn handje wat geschaaft. Die dag heeft hij alleen zijn ontbijt op. Maar het gaat sinds vorige week al knudde. Op het kdv eet hij wel gewoon goed, maar thuis niet.
Pfff Tearke de gebroken nachten ken ik, maar 6 uur maar opstaan trek ik echt niet haha. Mams succes bij de tandarts! Boni Roos is idd net als Ben ook lang en slank. Heb ff de gegevens naast elkaar gelegd: Ben 2500/47 cm, 1 mnd 3445/52 cm, 2 mnd 4410/57 cm Roos 3460/50cm, 1 mnd 3875/54 cm, 2 mnd 4580 56,5 cm Oh Boni een lodger schijnt heel waardeloos te zijn en ook niet ergonomisch trouwens. Kun je beter een geweven draagdoek kopen. Ik zie dat Sab al uitleg gegeven heeft . Ah leuke foto's van Jasmijn! Ben heeft ook 1 van die kiekeboe boekjes, kiekebo olifant . Marleen wat fijn dat Roel weer beter is! Wuppie wat lijkt Sophie al groot!! Oh Es bah! Dat klinkt heel naar zeg. Geef Dani maar een dikke kus van me op zijn bult . Ah Daimy ook al , geef haar ook maar een dikke kus! Corina vervelend zeg! Hier gaat het eten heel goed, rond 12 maanden was het wel een tijdje lastig. Ging toen vanzelf over. Ah Es Dani ook 2 hoektandjes, bij Ben komen ze onder ook allebei tegelijk door nu. Ga voor Ben ff broodje maken en daarna wil Roos weer een fles dus ben wel weer ff bezig haha.
bahbah,de tandarts,hier ook een tijdje geleden,ik ga eigenlijk alleen maar als ik pjin heb haha poetsenpoetsenpoetsen,dat ikzeker geen gaatjes krijg haha jurre heeft eigenlijk nog nooit slecht gegeten,hij eet alles dat hij te pakken krijgt. hier geen ervaring met draagdoeken enzovoort,ik gebruik de topmark duowagen,vind het echt een ideaal ding.he ber lang genoeg over getwijfeld en gezaagd ook,nietwaar sab??haha hier ook een ventje die constant met builen en blauwe plekken rondloopt.hij wil overal veel te snel mee zijn,haha corina echt leuk dat je je weer beter voelt,tis helemaal niks he om je ellendig te voelen.... boni,toch wel een bescheiden maar wel mooi buikje,twintig weken?zal nu wel vlug vooruit gaan hihi ik heb wss nog wel mensen vergeten...sorry daarvoor ooh trouwens,ik ben echt niet elke morgen om zes uur uit mijn bed hoor.maar bjarne had geen zin meer om te slape ndeze morgen...en dan slaap ik zelf ook niet meer.dus kan je jezelf maar beter nuttig maken he hihi meestal ben ik tussen zeven en half acht uit bed.soms heb ik eens heeeeel veel geluk en slapen ze beiden tot negen uur.kan ik nog eventjes een kopje koffie drinken en rustig wakker worden haha
Jochem heeft voorheen ook nooit problemen gehad met eten. Hij vond ook eigenlijk bijna alles lekker. Maar sinds vorige week ineens een getob. Iedereen zegt dat ik me geen zorgen hoeft te maken, maar doe het toch wel een beetje. Tandjes zou kunnen, maar voel nog niets. Tearke, lekker dat ze af en toe tot 9 uur slapen. Kan je idd even rustig wakker worden.
Zo, was ik weer. Heb even flink ingeslagen in kleertjes voor Jasmijn. Schoenen wou ik ook nog kopen maar eerst het opmeten; was een drama. Huilen huilen.. weet niet waar ze nou bang voor was. Toen we eindelijk hadden opgemeten (maat 20) bleek dat ze niets leuks in die maat hadden... pff kunnen we nog een keer haha. Sab, bedankt voor het advies. Ik wil het vooral voor korte stukjes gebruiken. Denk dan toch aan een buidelsling, daar kunnen ze zo lekker in liggen toch. We gaan hem waarschijnlijk als kraamkado vragen aan onze vrienden, heb je nog leuke sites waar ik die kan vinden? Wil wel een goede meteen. Kan dan altijd nog een geweven draagdoek bijkopen. Corina, hier ook wel eens problemen gehad met eten. Vaak bleek er een paar dagen later toch een tandje of kiesje door te komen. En die zie ik meestal pas als ze er echt door zijn.. mag dan vaak ook niet voelen van haar. En dat het op het kdv wel goed gaat heeft Jasmijn ook wel eens gehad. Andere kindjes zien eten doet eten blijkbaar.. Tearke, het is inderdaad nog een bescheiden buik maar hij groeit de laatste weken wel duidelijk. Gewone broeken lukt al niet meer zeg maar.. Mams, heel veel succes bij de tandarts! Waar is mijn banner toch gebleven ?!?!
Pfff...niet bij te benen hier. Even kijken wat ik heb onthouden. Isra.....wat heerlijk voor je neef. Leuk hoor. Zou je die reisgidsnamen nog even in een Pb willen sturen aub Marleen....fijn dat de koorts weer weg is. Dat bedoelde ik met plots ziek en plots weer beter. Bri...leuk om deane ook weer eens op foto te zien. Prachtige knul. Jasmijn en Sophie twee mooie beauty's. Echte dametjes al. En Boni mooie buik al. Missco...susses bij de tandarts. Ik vind er ook nooit iets aan. Ik ga er zo weer één naar school brengen en daarna lekker werken. Kwebbel
corina wel herkenbaar hoor, brood weigert ze nu al 2 weken en avondeten gaat wel, maar moeizaam en met een hele show eromheen ik gooi het maar op de 17 maanden sprong, die schijnt nogal heftig te zijn en lang te duren ik probeer me ook niet te druk te maken en bied wel andere dingen aan , die ze wel lekker vind. ze eet nu bijvoorbeeld veel volkoren beschuitjes, je moet toch wat he met die eigenwijsjes. Boni ik denk dat een buidelsling een goede keuze is hoor, ik gebruik hem echt zoveel! Jenna heeft er de 1e maanden bijna 24 uur per dag ingelegen (reflux) en zo sliep ze toch heerlijk. Het enige ding is dat bij een buidelsling je echt goed de maat moet opmeten die je nodig hebt, want je kunt er niets aan verstellen. Je moet dus ook beslissen of je hem over of onder je jas wil gaan dragen. Ik heb een M en ik draag hem dus onder mijn jas, ik wil zelf nog een iets grotere maken voor van de winter zodat ie over mijn jas heen kan. ik heb er 1 van lilybalou.be , omkeerbaar dus wel heel leuk. Je hebt nog wel meer soorten, ook hotsling die verkopen ze bij slingomama. en ze kunnen er op 5 manieren in , Jenna lag er vaak in toen ze klein was en tegenwoordig zit ze er lekker rechtop in, kan ze alles zien en jasmijn ook nog maar een klein voetje dus Daimy heeft ook maat 19/20. shoesme heeft wel hele leuke schoentjes en laarsjes vind ik tearke, hier vanmorgen ook 6 uur op maar geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om dan te gaan strijken hoor kwebbeltje, werkse