Roel is toch nog niet helemaal fit... Hij heeft net over gegeven onder het eten. Arm ventje.. Maar toch blijft hij vrolijk. Hij zei wel: Bah, bah! Ik zie hier het een en ander over draagdoeken. Zoals ik begrijp is het nu ook nog goed te doen met een draagdoek? Wij gaan binnenkort ergens heen waar een buggy niet handig is. Dus ik heb ook wel interesse in een draagdoek. Roel zat toen ie kleiner was in een Babybjorn, maar dat gaat nu niet meer. Roel weegt denk ik 13 kilo (of iets meer). Waar kan ik die dingen het best bestellen Sab? Het lijkt mij dat en gewone draagdoek het handigst is voor ons? Een rekbare/tricot is ook niet aan te raden he? @Boni: Buikje gaat al goed groeien he! @Corina: Vervelend dat Jochem niet goed wil eten. Ik verwacht dat het een fase is. Ik heb verder ook geen tips.
Zoooo mn strijk is klaar, Tygho slaapt nog lekker dus ik ga ff op mn kont, brood eten en daarna iets van een gezicht opsmeren en dan richting de tandarts.Ik neem voor tygho wel brood mee, kan die zich daar bij de tandarts mee vermaken hahahaha
Succes bij de tandarts en de tandartsen van tegenwoordig zijn vaak erg menselijk toch? (de jonge tandartsen) Komt helemaal goed!
Roel al 13 kilo Ik had Tygho rond de 12 kilo geschat, maar hij is ook "nog maar" 11,5 kilo hahahahaha Heb hier ook een doek liggen, mocht ik testen van een vriendin. Helaas vind Tygho het niks maarja hij is het ook niet gewend he. Bij een volgende wil ik het vanaf het begin af aan gaan doen
een rekbare is idd meer geschikt voor de 1e 6 maanden, daarna zijn ze te zwaar en gaan die doeken doorhangen. als je echt een dagje weggaat zou ik idd een geweven knoopdoek kopen, hiermee kun je roel op je rug knopen en dat draagt wel het fijnste met 13 kilo. als je tegen het knopen opziet , zou je ook voor een beco butterfly kunnen gaan, een soort draagzak maar dan ergonomisch en makkelijk om te doen. Ik heb deze ook en sabman gebruikt hem veel om daimy te dragen, ideaal voor dagjes weg! beco verkopen ze bij blozekriekske.nl en doeken bij slingomama.nl , heel veel keuze! ik zal even een foto zoeken van daimy in de doek en 1 van daimy in de beco
Die slings zien er wel handig uit ja, makkelijk om te doen. Maar dat lijkt me voor de lange afstanden inderdaad te zwaar over 1 schouder. JIj bent wel de draagsystemen expert hier he Sab
gare foto, heb even geen betere dit is de beco butterfly, hier kunnen ze tot 25 kilo in en het draagt echt heel fijn. het voordeel is dat je roel er dan eerst in kunt zetten en hem dan op je rug kunt doen, en hem ook zo kunt overgeven aan je man bijvoorbeeld, bij een doek moet je roel eerst 'los'op je rug leggen en dan knopen, en dat vergt wat oefening zegmaar er zit ook een slaapkapje bij voor als ze in slaap vallen, maar dat doet daimy nooit
Wat handig zeg die draagdoeken. Wij hebben een babybjorn en daar heb ze maar 3 keer ingezeten Vind het van je af dragen een stom gezicht. Die laatste die je showde vind ik wel heel mooi zal het onthouden als we zoiets weer nodig hebben Mams waarom laat je Tygo ook niet even in de stoel zitten kan hij gelijk wennen. kan die mama's handje de volgende keer vast houden ik ben heel bang voor de tandarts en ben al een hele tijd niet geweest
Ziet er wel een beetje uit als een babybjorn, alleen dan op de rug zie ik. Dus als ik Roel in een draagzak wil dan moet ik m los op mn rug leggen Dat lijkt me erg lastig!
het lijkt idd op een draagzak, alleen bij een babybjorn hangt het hele gewicht op het kruis (niet ergonomisch en slecht voor het ruggetje) en bij de beco zitten ze er echt met de billetjes en bovenbenen helemaal in hier mogen ze dan ook onbeperkt in.
Dat ziet er ook geweldig uit! Daimy heeft het wel naar dr zin he! Ik heb even gekeken naar die Beco, maar die is wel prijzig zeg! Ik verwacht dat we m niet zo heel vaak gebruiken dus dan vind ik het wel behoorlijk duur.
hihihi vind sabman het niet erg om met een roze doek rond te lopen?? Wuppie, Misschien mag Tygho wel even in de stoel zitten, weet niet hoeveel tijd er is. Even een ander vraagje. Gaan jullie je kindjes naar de peuterspeelzaal doen over een jaar? Wij willen dat wel maar weet niet wanneer je ze dan moet aanmelden.
nee de beco kun je hem van te voren in zetten, en hem dan net als een rugzak omdoen zegmaar erg manvriendelijk haha want sabman ziet dat knopen ook niet echt zitten bij een doek leg je roel idd eerst op je rug, en dan knoop je de doek eromheen
nee hoor cynthia dat maakt hem niets uit, sabman is een trotse meisjesmama Daimy gaat vanaf 2.5 naar de psz , heb haar nog niet ingeschreven want hier is geen wachtlijst, hangt een beetje van je woonplaats af, ik zou even bellen. marleen is idd wel prijzig, maar wij gebruiken hem dan ook veel. Je kunt er ook mee op je buik dragen en Jenna kan er ook in, heel fijn dus. jullie snappen wel dat ik de duowagen zelden gebruik er zijn nog meer soorten dragers als alleen de beco, beco is de duurste maar er zijn veel vergelijkbare. je zou eens kunnen googlen op yamo,angelpack, bondolino, ergo, en zo zijn er nog een aantal. slingomama verkoopt ook ergo dragers.