April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    en nog even klein meisje in een geweven doek:) dan heb ik mijn verkooppraatje wel weer gedaan ,ik zou aandelen moeten nemen:D

2. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Nou Tearke jij bent idd erg vroeg vandaag. Pfff ik zal me eigen nog zo'n 16x omdraaien. Ryan en ik kwamen er vanochtend pas om 9.30 uit.

Fijn Marleen dat Roel weer koortsvrij is. Je weet het met die kleintjes soms toch niet, zo snel als dat ze het hebben zo snel dat ze het weer kwijt zijn.

Aah wat is sophie een mooi meisje zeg, echt een schatje om te zien.

Boni mooie spam van je meisje. Ook al zo'n lekker koppie!

Esjuh wat zielig dat Dani zo hard is gevallen.
    HIer ook die vallen en stoten zalf (noem het wondercreme :D )

Fijn om te horen Corina dat je weer een stuk lekkerder in je vel zit. Nu nog heerlijk op vakantie, gaan jullie met zijn 3tjes?
    Ryan heeft bij ons op vakantie heel slecht gegeten en toen begon ik me ook wel een beetje zorgen te maken hoor, maar ik heb er verder wel weinig aandacht aan gegeven hij kreeg als tussendoor gewoon een xtra 7 granen koekje en sinds we terug zijn eet hij als een volwassen vent, echt zo grappig.

Werkse vandaag kwebbel, zal je zo even een PB sturen.

Nou Jasmijn en Daimy hebben idd hele kleine voetjes. Komt mijn reusje aan met maat 24. Shoesme vind ik idd ook hele leuke schoenen hebben, daar waren Ryan zijn eerste schoentjes ook van. Nu heb ik schoenen van Jochie, die zijn ook heel leuk en stoer!

Echt leuk zo'n draagdoek Sab en ideaal ook met 2 kleintjes die zo kort op elkaar zitten.

Ah Marleen wat zielig, Roel toch niet helemaal fit. Dikke knuf voor hem.

Daimy glinsterd helemaal in die doek zeg, echt geweldig.

Mams wij willen Ryan idd naar de PSZ doen. Van vriendinnen heb ik begrepen dat ik hem moet opgeven als hij 2 jaar is en als hij dan 2,5 is kan hij terecht.

3. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    nog even Daimy met 1 kind in de wagen en 1 kind in haar poppendoek:D

4. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    isra jij hebt ook al zon lekker slaapkopje lees ik, daimy slaapt ook vaak tot 9 uur :D alleen haar zusje heeft iets minder slaap nodig helaas :p
    Fijn om te horen dat het slechte eten bij ryan een fase was, dat geeft weer hoop :)

5. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    ik lees nu pas dat roel heeft overgegeven :( wat zielig zeg! toch niet helemaal lekker dus,heeft hij geen koorts meer?

6. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Zo... je bent er inmiddels een expert in Sab.

Isra, ja we gaan lekker met z'n drietjes.
    Oh.. dus Ryan heeft ook even moeilijk gegeten.
    Met het avondeten eet hij de laatste dagen nu fruit en een toetje. Warm eten moet hij gewoon echt niet.
    Dat word op vakantie dus niet uit eten gaan vrees ik

7. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    succes bij de tandarts zo cynthia, hopelijk is hij/zij een beetje lief voor je ;)

8. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Sab hij slaapt niet tot 9 uur hoor, meestal is hij om 8 uur wakker, maar dan neem ik hem lekker bij mij in bed en dan liggen we saampjes nog tot 09.30 televisie te kijken en lekker te kroelen saampjes.

Corina wij zijn een aantal keer uiteten gegaan en gaf hem voor die tijd meestal een potje, maar die at hij echt niet. En s'avonds bestelde ik dan voor hem kipnuggets of vissticks maar ook die at hij niet. Ook yogurt waar hij helemaal woest van is moest hij niet. Dus ik nam maar een berg speelgoed mee :D en zo was hij lekker aan het spelen en wij eten. Maar wij hadden ook het geluk dat tegenover ons appartement diverse restaurants zaten, dus als Ryan op bed lag gingen we daar wat bestellen en dat werd gewoon bij het appartement op ons terras bezorgd en de vuile borden konden we gewoon weer terugbrengen, dus toch nog een beetje uiteten hihi.

9. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Oh das helemaal ideaal.
    Ja speelgoed is ook gewild bij 'm. Maar ben toch een beetje bang dat hij de boel op stelten zet tijdens het eten.
    We zien wel, misschien gaat het volgende week weer beter

10. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Lief hoor, die foto's van Jenna in de sling. Ziet er mooi uit. Ik denk er nog even over na wat ik wil...
    We hebben van Jasmijn ook nog de babybjorn, wel veel gebruikt maar daar mogen ze pas na een paar maanden in. En met een tweede lijkt het me wel handig om iets te hebben vanaf de geboorte.

Marleen, wat zielig dat Roel moest overgeven.

Isra, hier ligt Jasmijn op vrije dagen ´s ochtends ook vaak bij ons in bed. Dan gaat ze zitten en wijst naar de tv: die! Haha, dan moet ie aan dus. Maar dat krijgt ze niet altijd voor elkaar bij ons..

11. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Nou idd Corina. Ik maakte me eigen ook wel een beetje druk voor die tijd. Als dit maar goed gaat en als dat maar goed gaat. En het vliegen daar zag ik ook zo tegenop omdat meneer echt niet stil kan zitten. Nou alles is me 100% meegevallen, hij heeft zich zo voorbeeldig gedragen. T'ja en 2 uur tafelen zit er met zo'n kleintje toch niet in, althans bij ons niet!

12. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Ja dat vliegen gaat ook nog heel wat worden denk ik
    Maar we hebben al een draagbare dvd speler klaar liggen, zodat hij bumba kan kijken. Maar dat is echt ons laatste redmiddel. Eerst maar met gewoon speelgoed beginnen.

13. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Ik ben ook helemaal weg van draagdoeken :D (heb Sab ook verslaafd gemaakt haha). Ik heb 2 ringslings (1 voor mij en 1 voor mau, gemaakt door moeders :D), een beco (die is zoooo fijn!) en 3 draagdoeken (1 van draagdoek.nl, die had ik bij Ben al en ga ik na de winter verkopen, 1 Girasol en 1 Didymos Eva).

Super spam Sab! Ik zal ook ff doekjes/beco spam zoeken haha.

Marleen arme Roel! Lijkt me zo naar als die kleintjes over moeten geven :(, hier gelukkig nog niet meegemaakt.

Wuppie dat van je af dragen is ook zoooo slecht voor die kleintjes, en het ziet er idd ook heel zielig uit.

Mams ik heb Ben wel opgegeven voor de peuterspeelzaal. Moet er nog niet aan denken om hem weg te brengen, maar is voor hem natuurlijk wel goed en leuk om met andere kindjes te spelen. Ik weet alleen niet of hij ook echt terecht kan als hij 2 is, want hier in Haarlem is echt voor ALLES een wachtlijst :(. Wordt er gek van! Hier heeft de gemeente een speciale website over alles wat er is voor kinderen enzo, kreeg een folder erover op het CB. Dus zou het gewoon ff aan je CB vragen, die weten dat wel.

Wat lekker die uitslapers zeg haha. Ik zit meestal om 7.30 uur toch wel beneden met 2 kids haha.

14. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Haha Corina ik moet wel lachen, wij hadden namelijk ook onze draagbare DVD speler bij als laatste redmiddel, maar de heenvlucht hebben we hem niet eens nodig gehad, zo goed ging het. En terug hebben we hem wel nodig gehad, maar toen vlogen we laat en hij was zo moe, maar gunde hemzelf niet de rust en tijd om te slapen, want hij vond alles zo interessant en toen hebben we hem ook Bumba laten kijken zodat hij toch lekker rustig bij ons bleef zitten.

15. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Ben afgelopen zondag in Burgers Zoo in de Beco:

16. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Pas geboren Roos in de Girasol!

17. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    LaDi, Roos ligt er ook lekker bij.
    Hoe vond Ben het in Burgers Zoo?

Isra, wij vliegen terug ook vrij laat.

18. LaDi

LaDi Fanatiek lid

En een oudje, pasgeboren Ben in de draagdoek van draagdoek.nl:

19. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Nou het was een beetje jammer Corina, want Ben was eigenlijk hartstikke moe :(. Dus hij was vrij zeurderig, de visjes vond hij wel helemaal fantastisch haha!

20. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    wat een lieve foto's Ladi, wat hebben ze toch allebei een mooi koppie! je ziet ook heel goed dat Ben en Roos 2 druppels water zijn!

Corina hopelijk valt het allemaal mee met vliegen en vermaakt Jochem zich een beetje ;) zou ook niets voor Daimy zijn, die vind het in de auto al vreselijk;)

Deel Deze Pagina