Meiden, thnx voor de reacties op het kaartje. We zijn er zelf ook HEEL erg blij mee . Ladi, we hebben een leuke nuchtere kraam. Niet zo'n zeur erg gezellig en lief voor Mats en Nils. Hihi die Daimy in de zapp . Wij vonden het toen ook een nadeel dat de Zapp niet kon liggen maar we vonden hem wel ERG mooi. We hebben nu eentje die erop lijkt. De Titanium Snooze, kan in de ligstand en de maxicosi kan er ook op.
Nou, net voor de 20 weken echo geweest en alles zag er prima uit! Pff toch wel weer een opluchting, was vandaag best gespannen....
heel fijn dat alles er goed uitzag boni! wat een opluchting is dat weer he? ik vond het de 2e keer nog spannender als de 1e keer.. nu lekker genieten van de 2e helft van je zwangerschap!
Dankje. Wij hadden nasi met sate. En Wayne heeft aardappeltjes met spinazie en een stukje hamlap gegeten.
Zo, het eten is weer binnen.. En we zitten nu allemaal gedoucht en wel op de bank.. Wayne kijkt even baby-tv voor hij naar bed gaat. Straks krijgt hij nog zo'n avondpapje. En tegen 7 uur hoppa naar bed..
Gelukkig dat alles goed was Boni! Ik toch weer een opluchting altijd. En alweer op de helft.. de tijd vliegt!
He he, daar was ik weer. Even een poepluier verschoond (nu ze loopt poept ze veel vaker, herkennen jullie dat?) en Jasmijn in bed gelegd. En nu lekker...................... strijken. Bah, geen zin in haha. En hier is hij/zij dan: Bonibeeb! Bekijk bijlage 17388
Ja, een hele duidelijke echo inderdaad. Mooi hoor! Hier nog geen loper dus ik kan ook niet zeggen of ze dan vaker gaan poepen
hoi meiden! sorry er wordt nu zoveel gekletst ik kan het echt niet meer bijhouden! Ik heb prachtige broertjes- en zusjes spam voorbij zien komen. Sab wat lijken je meiden op elkaar zeg, als je had gezegd dat het foto's van daimy waren had ik het ook geloofd. En Tearke, ook goed te zien dat jouw jongens broertjes van elkaar zijn Ik las een hele hoop pagina's terug dat er veel voor ons geduimd wordt, vind ik heel lief van jullie! En Onze Bosch was ook het produkt van ronde 7 dus ik heb goede hoop Nog niet op het wachtbankje, hopelijk vanaf morgen wel Maar nu eerst......lekker een weekendje euro disney dus toedeledokie!!!!
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELLL veel plezier miellenl!!! Kom met veel leuke spam terug en met goed nieuws
haha esjuh ik zou willen dat ik zo snel al IETS wist (goed of slecht) maar de spam wordt geregeld hoor
Have fun Mielenl!!! Mooie echo Boni! Nou ik heb lekker ff een uurtje uitgeraast op de dansvloer Nu ff snel de vaatwasser inpakken, huiskloffie aan en op de bank voor legally blonde 2
Dames, Ik ga afsluiten. Nu GTST kijken, daarna weet ik het nog niet. Maar ga in elk geval lekker bankhangen... Slaap lekker voor straks! En tot morgen