Boni, fijn dat je een goede echo gehad hebt. Nu genieten van de 2e helft. Booky, leuk geboortekaartje Kwebbel, de schoolfoto's zijn echt super! Tearke, balen van je nacht. En zielig voor Bjarne. Hopelijk krijg je snel duidelijkheid Jeetje Es, dan schrik je idd wel even. Dan komt het ineens wel heel erg dichtbij. Ingrid, kan me voorstellen dat je helemaal blij was, dat je broer niet aan het werk was. Mams, balen van je rotnacht. Voor de rest ben ik het weer een beetje kwijt geloof ik. Zo... mijn vakantie is begonnen!!
wat heerlijk zeg corina! hebben jullie ook wel verdiend morgen koffers inpakken? vlieg je een beetje op een normale tijd zondag? alvast heel veel plezier! lekker genieten van je gezin en wel veel foto's maken he
Morgen nog wat administratie doen en idd koffers pakken. En ff langs beide ouders gedag zeggen. We vliegen zondag om 3 uur, vertrekken 's ochtends tussen 9 en 10 ofzo. Dus is wel een redelijk tijd
@ Corina, alvast een fijne vakantie gewenst. Jullie vliegen idd op een redelijke tijd. Je hoeft in elk geval niet in het holst van de nacht te vertrekken.
Even iets compleet anders hoor. Hebben jullie gisteravond Tis hier weer fantastisch gezien? Met die 2 hotels in Turkije.. Dat Titanic hotel, en dan dat andere luxe hotel.. Vooral die hele luxe.. Onwijs duur natuurlijk. Maar daar wordt je wel helemaal in de watten gelegd...
Ingrid daarom zullen ze dat ook wel luxe noemen Heerlijk lijkt me dat hoor.. dat is pas vakantie houden!!
voor iedereen die vandaag niet zo vrolijk is een filmpje van de kleine Jenna YouTube - stoppen met zoeken, de nieuwe k3 is gevonden!