Nou harmen baalt nogal van het bericht dat matzilver glanzend word, vooral omdat het accent in de ring glanzend is...Dan lopen we straks met een simpel stuk zilver om onze vingers. We gaan dus de bestelling annuleren... en voor andere ringen kijken. Pfff denk je toch dat je leuke ringen hebt gevonden en dan laten omsmelten over een jaar of 5...Maar als dat betekend dat we ruim 3 jaar met lelijke ringen moeten rondlopen...nee bedankt.
@Mams: Je zou ook mat zilveren ringen kunnen nemen met een recht lijntje er doorheen (i.v.m. golvend lijntje). Snap je wat ik bedoel? Dat hebben wij ook (in witgoud dan wel). Bij de juwelier zeiden ze dat als het niet meer mat is, dat je dan een draadje door de lijntjes kunt doen en de rest weer mat maken met een schuursponsje. Dan blijven de lijntjes/randjes dus glimmend en de ring is weer mat. Ik vraag me trouwens wel af of het handig is om ringen om te laten smelten. Als je daar iets anders van wilt laten maken dan ben je veel meer geld kwijt dan het zilver waard is volgens mij (aan arbeid) Isra: De schoolopdrachten waren inderdaad goedgekeurd. Ook mijn idee voor een presentatie (Erwin Olaf toch maar) en het plan van aanpak voor de straat. Weer druk aan de slag dus! Wat een heerlijk weer is het he! Zo zou het altijd moeten blijven (en 's nachts af en toe een buitje voor de planten)
super roel!!!flinke kerel! ik vind het altijd zo raar dat de meeste van jurre zijn leeftijd nu pas beginnen lopen.bjarne mag van mij ook gerust wat langer wachten dan zijn broer hoor iets langer wat rust haha jurre liep al op elf maand en dan gaat alles zoooo vlug he mams jammer die tegenslag met de ringen.... hoe maken jullie die banners zelf?ik kan dat niet haha mag ik even spammen?
Corina je bent al lekker weg maar toch ook hier vandaan fijne vakantie . Jeetje Booky wat heeft Nils echt een jongenskoppie! Wat leuk! Simone leuk zo'n buurtfeest! Marleen wat goed!!! Go Roel! Haha Bri dus je gaat eerst bij Briman maar even Klaas en Piet voorstellen (of raad ik nu juist de namen die je in gedachten hebt ?). Tearke wat fijn dat het beter gaat met Bjarne! Hopelijk blijft dat nu zo! Mams wat vervelend dat je nu weer opnieuw op zoek moet. Hopelijk vind je snel DE ringen! Hier ook nieuws: Roos heeft zich vandaag van rug naar buik gedraaid! Ze draaide al vanaf 2 weken naar op beide zijdes maar nu dus doorgerold naar dr buik. Maf hoor, Ben was een maand of 5 toen hij dat voor het eerst deed.
Ik dacht ook te zien dat Nils erg op Mats lijkt. Goed zo Roos! Inderdaad erg snel dat ze nu al omrolt. Leuke foto's Tearke.
en nu het filmpje van ons kleine gekke bjarne bij mijn ma... je kan proberen mijn ma en pa hun gesprek te verstaan maar het is in ons dialect dus jullie verstaan er toch helemaal niks van haha eindseptember008.flv video by tearke - Photobucket
Ah Tearke leuke spam!!!! Ik moet zo lachen, Roos lag lekker naast ons op de grond op het aankleedkussen. Maar ze zet zich dus al weken lang af met dr voetjes, dus even later ligt ze al met hoofd en schouders van het kussen af en weer even later ligt ze er helemaal af en ook nog eens een kwartslag gedraaid haha.
zo daar was ik weer na een druk weekend bedankt allemaal trouwens ik vind Daimy en Dani ook zo'n mooi stel samen was echt lief om te zien. Simone leuk dat je straatfeest zo geslaagd was! heb je nog spam? en succes met puinruimen marleen wat goed van roel, zijn eerste stapjes!*applaus*Ik vond het zo bijzonder toen daimy het deed nog heel even en je rent erachteraan! Bri ik ben heel benieuwd naar welke naam jullie nodig gaan hebben zelf een voorgevoel of totaal niet? kwebbel wat een leuke nieuwe banner heb je, mooie foto van Tijn zeg! Tearke fijn dat het wat beter gaat met Bjarne en dat hij niet meer spuugt. hoe gaan de nachten nu? mams wat zonde dat de ringen nu toch niet doorgaan , hopelijk vind je snel iets nieuws naar jullie smaak. gelukkig heb je nog even Isra wat leuk dat Ryan gezellig meestapt buiten kijk ik ook heel erg naar uit hier! Tearke wat een leuke spam weer, en wat is Jurre al groot zeg! echt een peuter. Ladi hoera voor roos!! leuk he van die snelle dames daimy deed het ook met 6 of 7 maanden en Jenna rolt nu al 2 kanten op, ik denk dat ze een goed voorbeeld hebben van de oudste nu, dat scheelt Ben benieuwd wanneer ze lopen Wij zijn vandaag naar ballorig geweest, dat was echt zo leuk! Daimy is er helemaal los gegaan Jeetje wat was ze wild en ze is echt overal op in en af geweest, erg leuk om te zien allemaal. het kon haar niet hard genoeg gaan Ik wist niet dat er voor die kleintjes ook al zoveel te doen was daar, was echt puur genieten om naar haar te kijken (en vermoeiender als de sportschool om daar de hele dag achteraan te rennen ) ik zal uiteraard even wat spammen