April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    ballenbak was ook geweldig:D

2. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    en glijen:)

3. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    blokken stapelen:)

4. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    supertrots:D

5. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    de terugweg:)

6. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    Jenna ook moe van alle drukte;)

7. tearke

tearke Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    haha sab,wat een mooie fotos zeg...daimy is ook nergens bang van he lijkt me?
    en idd jurre is al een hele kerel,hij zit in maatje 104,is nog wat ruim zoals jullie aan zijn hemd zien op de foto.maar niet heel veel hoor
    ook zijn schoenen groeit hij uit terwijl je erop kijkt :) hij heeft nu maatje 23!!

heb je geen fotootje ladi van roos die naast haar kussen raakt??lijkt me een heel mooi zicht haha

hier een klein varkentje die het niet zag zitten vannacht om te slapen.bjarne heeft om half een een fles gedronken en heeft daarna mama wakker gehouden tot half vier....tussendoor kwam jurre ook voor een fles om twee uur(dat begint hij nu terug te doen snachts pfffff) en heeft hijzelf ook nog ene gedronken.
    hij was niet aan het wenen maar was wel onrustig.wss wat krampen of zijn maag die niet helemaal juist voelde.

jurre gaat vandaag naar zijn oma,elke maandag trouwens,om daar met zijn neefje sybbe te gaan spelen.nico en ik gaan vanmiddag op babybezoek bij een vriendin van me.die is donderdag bevallen van een flinke zoon lars

zo ik doe nu vlug verder,ze slapen nog alletwee dus mama is al druk in de weer van half zeven.ben ik de rest van de dag op mijn gemak :)

xxx

8. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    mooie foto's zeg

9. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Goeiemorgen meiden!

Gave spam heb ik gezien :D

Hier weer een drama nacht.
    Tygho heeft de laatste tijd erg veel nachtmerries.
    Hij is daar heel moeilijk uit wakker te krijgen en schreeuwt constant..z'n stem word er zelfs helemaal schor van :(
    Begin van de nacht was het dus weer bingo, en rond een uur of 4 weer.
    Ook was meneer om 6uur wakker.

Vandaag dus maar weer lekker rustig aan prutsen bij huis.
    Vanmiddag weer rijles.
    volgens mij nr 11 alweer :)
    Es hoe gaat het met jou rijlessen?

Tearke hoe gaat het met Bjarne?

10. tearke

tearke Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    mams,gelukkig gaat het beter met bjarne en jij ook een dramanacht....

hier mijn twee mannekes samen

11. tearke

tearke Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    hier dus haha

12. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    LEuke foto!

Je kunt echt goed zien dan Jurre een manneke word ipv een dreumesje :D

13. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Tearke nee heb er geen foto van gemaakt, zal ik de volgende keer ff doen haha. Jurre al maat 104 :O! Ik dacht dat ze dat pas met een jaar of 3/4 hadden :D.

Mams vervelend dat Tygho weer zo slecht slaapt. HOe weet je eigenlijk dat het nachtmerries zijn?

Hier nog ff een foto van Roos in de ringsling en met dr nieuwe laarsjes aan:

14. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    Hey julie ;)

Ik heb alleen ff deze laatste blz gelezen.. loop er weer heel wat achter :S ZIe mooie spam van me schoondochter en zusje.. Wat een beeldige meisjes zijn het ook he!

Belgski ook super spam van je mannen:D

Cyn wat (*#$( zeg dat je weer zo'n nacht heb. Is het druk geweest dit weekend??
    Met me rijlessen gaat het redelijk hoor. Ben nu bij 17 en heb volgens het boekje alle voorbereidingen op het echte rijden gehad. We gaan nu parkeren en de snelweg op en dan is het alles wat ik heb geleerd toepassen, toepassen en toepassen. Bij jou schiet het ook op he zo les 11 al :D Heb je je afspraak voor je theorie al staan?

Ahh diana wat een lieve foto en die laarsjes!!! Ik wil ook roze kunnen kopen als ik de spam van jou en sab zie ***JALOERS*** ;)

Huh jurre al 104?? Wow die steekt dan zeker al een kop boven dani uit :confused:

15. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    Sabje!! de foto's die je hebt gemaild zijn super gaaf!! wat een lief stel he die kids van ons :D:D:D

16. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    hi meiden,

Marleen fijn dat alles op school goedgekeurd is. Leuk je presentatie over Erwin Olaf, als je een model nodig hebt voor je reconstructie :D :) ik bied me aan, haha blij dat je het niet over Govert de Roos doet, had dat anders niet geroepen :)

Leuke spam Tearke

Ladi wat is Roos een vlotte meid zeg.

Sab wat leuk naar ballorig. Laatst zei mijn collega ook al dat dat zo leuk voor Ryan is, maar ik kon het me eigenlij moeilijk voorstellen, maar dat is dus echt zo. Super leuke spam ook!

WendySunny??? Nieuw???

17. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ik vermoed dat het nachtmerries zijn omdat dit soort taferelen alleen gebeuren wanneer we een paar hele drukke dagen gehad hebben.
    Als Tygho ook maar iets op zn mama lijkt kan hij ook moeilijk indrukken verwerken en dingen van zich af zetten.
    Bovendien zodra we hem wakker hebben en even rustig in het volle licht wat hebben gedronken en getut is hij helemaal gekalmeerd en gaat hij rustig weer slapen.

Wow es, heb je ALLES al gehad dan?
    Ook speciale verrichtingen?
    Het enige dat ik heb gedaan nog is de hellingproef,en opzij inparkeren en achterwaarts draaiend er weer uit.
    Maar jij bent dus ook de snelweg nog niet op geweest?

18. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Marleen...klinkt leuk over school.

Hier zijn de speel indoors ook favo bij al de drie kids. En als Tijn kan klimmen is het goed:D

Ik zie dat steeds een paar onder ons niet zichtbaar gezien willen worden dat ze online zijn....hebben jullie daar een bepaalde reden voor? Dat vroeg ik me namelijk af 8)
    Ik zie dat als Moderator namelijk wel:D:D

Kwebbel

19. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    Nou ja bijna alles dan ;) Heb helingproef gehad gelijk les 2 al omdat hier veel helingen e.d. zijn. Heb 2 lessen terug straatje keren gehad. Maar heb al veel achteruit gereden en achteruit door de bocht gehad als voorbereiding op het parkeren. Ben 1 keer de snel weg opgeweest. Vorige week had ik een les met alleen maar invoegen en van de rechterrijbaan naar de linker gaan en andersom ook tervoorbereiding voor het echt werk op de snelweg..

Ik ga deze week een afspraak maken voor me theorie :D

Echt balen joh dat tygho er zo last van heeft als het druk is geweest. Jullie hebben toch wel regelmaat? Echt balen :(

20. Goedemiddag,

@ Tearke, leuke foto's. Wat een kereltje is Jurre al. Jeetje maat 104?? Pfieuw.. Dan is hij echt wel lang...

@ Sab, leuke foto's. Hier in Assen is ook een Ballorig.. Zou er eigenlijk woensdag heengaan, met iemand die ik ook via i-net heb leren kennen, haar dochter is 8 dagen jonger dan Wayne, alleen reargeert ze nu niet meer op mijn mailtjes. Dus ik weet niet of het doorgaat.

@ Mams, vervelend dat Tygho dan zo schreeuwend wakker wordt.. Jammer wel van de ringen, maar je hebt nog even de tijd om echt DE ringen op te zoeken die het moeten zijn..

@ Marleen, knap van Roel. Nu voor je het weet kan je erachteraan rennen, want dan blijft het niet bij een paar stapjes...

@ Ladi, knap van Roos dat ze zich al op haar buik draait!!!!

Euhm, verder weet ik het ff niet meer. Sorry..

Hier eigenlijk verder niets bijzonders te melden. Ingman is vandaag weer aan het werk gegaan na 5 weken vakantie.. Pff wel ff weer wennen hoor, maar aan de andere kant, was het vanmorgen ook wel weer lekker om mijn eigen gang te kunnen gaan.
    Lekker ff alles weer schoongemaakt, zonder dat er iemand in de weg loopt.

Nou ja. Ik zal zo eerst es ff een paracetamol innemen, en mijn bril weer opzetten, heb giga hoofdpijn.
    Misschien helpt het ook als ik ga drinken. Heb nog niet zoveel gedronken vandaag.. Stomstom...

Deel Deze Pagina