April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    kwebbel ik voel me aangesproken haha ;) Ik heb lang me scherm open in een ander tapblad van me internet explorer.. staat een beetje sneu he als je heel de dag ziet dat esjuh online is haha ;)

2. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    ik verstop me gewoon graag :D

3. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    heb jij trouwens geen beroepsgeheim kwebbeltje? :D

4. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    ingrid het zou wel leuk zijn als het nog door gaat woensdag. Hier in delft zin een kids-playground ben ik met dani een tijd geleden ook heen geweest en het was GEWELDIG!! Dan zie je pas echt goed wat je kleintje kan hoe goed ze zijn ontwikkeld :D

Lekker he zo ff in alle rust schoonmaken en doen. zal voor jullie 3e wennen zijn hoor dat ingman aan t werk is.

5. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    ze zei toch geen namen sab.. we verraden onzelf hoor :D

Ik ga naar huis!! tjuuuus

6. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Kwebbel: Ik heb eigenlijk geen idee of dat het te zien is dat ik online bent. Kun je dat instellen dus? Het interesseert me eigenlijk niks of dat andere mensen zien dat ik online ben. Ik heb ook de hele dag het tabblad open staan en het is prima dat iedereen dat ziet. :D

@Tearke: Heeft Jurre maat 104?? Hoe lang is hij dan wel niet? Roel is al behoorlijk groot voor zn leeftijd. Dan zit Jurre wel heel ver boven de groeicurve neem ik aan?

@Isra: Misschien heb ik je inderdaad wel een keer nodig als model :D Erwin Olaf heeft ook een serie over sexy bejaarden gedaan. HAHAHAHA!

Ballorig klinkt leuk en de foto's zien er ook leuk uit! Ik ga het onthouden voor de toekomst

Roel heeft tussen de middag weer overgegeven. Hij is dan niet ziek, maar geeft wel ineens veel over. Eerst kokhalzen en dan komt alles eruit. Al de tweede keer in een week tijd.

7. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    es en mams, jullie schieten lekker op zeg met lessen!
    nog even en je kan hier zelf naartoe rijden es :D

8. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Es lekker bezig al met je lessen! Ga je het wel vertellen wanneer je je theorie hebt? Spannend hoor!!!

Mams ah dat is sneu dat hij daar zo'n moeite mee heeft. Je kan ook moeilijk nooit wat doen natuurlijk haha. Ik heb weleens gelezen dat het wel schijnt te werken om dan voor het slapen gaan een beetje de dag te bespreken, maar misschien is Tygho daar nog wat jong voor alleen.

Kwebbel ik vind het eigenlijk niet zo netjes dat je dat vraagt. De mogelijkheid is er om dat zo in te stellen en daar hoeft toch verder geen uitleg over gegeven te worden waarom iemand daarvoor kiest? En ja ik heb dat dus zo ingesteld :D.

Ing hopelijk gaat het door Ballorig. Wij gaan binnenkort ook met Ben, lijkt me super leuk!

Marleen bah wat balen dat Roel weer overgeeft :(. Wel fijn dat hij verder niet ziek is.

9. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    ik zag ook pas vorige week dat die optie er was en ik vind het wel fijn als niet iedereen mijn naam ziet bij topics waar ik lees maar eigenlijk niet 'hoor' :D die optie is er ook niet voor niets toch? ;)

10. Oja, gisteravond laat nog een leuk geintje gehad. We lagen op bed tv te kijken, rond half elf.
    En ineens begint onze rookmelder boven te piepen. Niet een echt alarm, maar steeds 2 losse piepjes.. Batterij leeg.. Gelukkig is Wayne er niet wakker van geworden..

We hebben hem er maar afgehaald, en vanmorgen een nieuwe batterij ingestopt, nu hoor ik hem niet meer piepen.

Leuk die rookmelders!! Maar kan dat ding niet gewoon overdag gaan zeuren om nieuwe batterijen..

11. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    wat naar marleen dat hij dan zomaar overgeeft! geen idee waar het van komt? he bah lijkt me zielig om te zien!

12. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Marleen...misschien dat hij toch een buikvirus heeft. Vervelend hoor.
    Knuffel voor Roel.

Esjuh en Missco...wauw jullie schieten al een eind op met lessen. Lekker hoor.

Ingrid...het rijk dus weer alleen.

Ladi...ieder zijn mening, maar wat heeft zo'n vraag met netjes te maken? Het is gewoon een vraag.
    Ik noem geen namen en vraag het puur uit nieuwsgierigheid zoals je kon lezen.
    Daarbij verplicht ik niemand tot antwoorden. Jij vindt het niet netjes dat ik het vraag, mijn mening is dat ik je reactie erg overtrokken vind.
    Marleen de optie is inderdaad in je profiel in te stellen;)

Esjuh en Sab.bedankt voor jullie uitleg. :D

Kwebbel

13. @ Marleen, Arme Roel, dat hij weer heeft overgegeven. Maar er gaat wel een buikgriepvirusje rond hoor. Een kennisje van mij heeft het afgelopen weekend min of meer gelogeerd op de wc..
    Ik hoop in elk geval dat hij snel weer opknapt..

14. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Ik merkte net in de auto dat Tijn nu tijdens het autorijden alles aan het aanwijzen is. Hij deed dat op de fiets en in de kinderwagen wel, maar in de auto nog niet eerder.
    Het is één en al gebrabbel en zodra we een koe of paard voorbij gaan is het hard gillen :) Alsof hij ze voor het eerst ziet.

Kwebbel

15. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Kwebbel ik vind het gewoon niet erg netjes dat je er bij vermeldt dat jij als moderator kan zien wie dat dus hebben aan gegeven. Dan noem je misschien geen namen je wil toch even laten weten aan die mensen dat jij ze wel ziet. Vind ik persoonlijk dus gewoon niet netjes.

16. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Ladi...ik denk dat jij er meer achter zoekt dan ik heb bedoelt met de hele vraag. Je maakt je eigen versie.
    Laten we er maar over ophouden want hier heb ik geen zin in.

17. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    LaDi ik begrijp wel wat je bedoeld. er worden heel de week al rare vragen gesteld waarom (we) jullie terug zijn.. en aan sommige schrijfwijze kan je merken dat er nog even aangewent moet worden dat er weer zo veel en gezellig gekletst wordt.. Deze vraag over waarom sommige onzichtbaar zijn en dan het stukje erachter want ik zie jullie toch wel kan dan verkeerd schieten. Dacht ook maar geef maar eerlijk antwoord anders krijgen we dat weer haha.. tja.. soms he ;)

Vind het leuk dat we weer zo veel kunnen delen met z'n alle en laten we het nou eens nog een keer leuk houden en niet zo raar doen naar elkaar.. we hebben toch niks misdaan

18. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Toch wil ik hier ook even op in gaan. Het lijkt nu net of het ineens gezellig is omdat er weer meer mensen bij zijn. Voorheen was het ook gezellig met de mensen die hier waren. Misschien wel wat rustiger, maar wel gezellig en goed bij te houden. Dat het nu weer drukker is vind ik ook prima, maar het is niet nu ineens wel gezellig en daarvoor niet.

Verder begrijp ik echt niet waarom mensen het blijkbaar nodig vinden om anoniem hier mee te lezen. Ik krijg er toch een beetje een rare smaak van dat er massaal meegelezen is (anoniem) de afgelopen tijd en dat er dan niet gereageerd wordt. Sab plaatst hier dat Booky bevallen is en ineens komen er mensen bij die hier al maanden niet geweest zijn. Dat roept inderdaad vragen bij mij op.

De vraag van Kwebbel vind ik dan ook absoluut niet onbeleefd. Het komt wel over of mensen zich aangevallen voelen door haar vraag.

Maar goed, ik wil de sfeer verder ook gezellig houden. Ik wilde het toch even kwijt.

19. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    ik bedoelde ook niet dat het hier niet gezellig was maar ik persoonlijk heb nu weer meer zin om ook te posten en zo.. en dat kwam bij meer mensen terug. En ja tuurlijk kan ik begrijpen dat het raar is dat er nu weer veel mensen opeens uit het niets komen maar ja we mogen ook blij zijn met elkaar toch we hebben zulke mooie periodes met elkaar meegemaakt. En soms lees je gewoon topics waar je dan even niet wil dat je naam eronder staat. Dat is wat sab ook al aan gaf. De functie is er niet zomaar en voor sommige mensen een uitkomst om niet elke keer te hoeven uitloggen maar dus wel gewoon alles kunnen lezen wat en waar ze willen.

Enne verschil van mening is juist leuk en moet ook kunnen! Zou zo onwijs saai worden als we het altijd maar eens zijn

20. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Volgens mij heb zelfs ik dat ingesteld?Donnow why hahahaha.

Ff snel tussendoor: Rijles ging werkelijk waar SUPER!! Zo'n goed gevoel vandaag :D De instructrice was helemaal tevreden :D

Nu snel eten.

Deel Deze Pagina