April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Marleen...heerlijk dat de studio klaar is. Over een paar maandjes kom ik hem bezichtigen en testen :D
    Gelukkig heeft Roel nergens last van. Altijd zo sneu als ze moeten overgeven.

Missc...wat een boef zeg. Maar een bril is natuurlijk wel erg interessant voor onze kleintjes8). Ik duim voor je dat die snel gevonden is.
    En op naar een goede nacht.

Kwebbel

2. moguh.

@Boni: nog van harte met jullie huwelijksdag!
    en wat een naar bericht idd bij d efebruari mama's.

@Mams: wat balend at je je bril kwijt bent...
    hopelijk vind je hem snel terug.

@Marleen: veel plezier/succes in je studio

Hier lekker n vrije dag vandaag, beetje relaxen...
    Lag ister al om half 10 in bed, en kon er echt niet uit vanochtend toen de wekker ging, viel gewoon weer trug in slaap. Om half 8 schrok ik weer wakker...dus ff jakken!
    Maar nu lekker n rustig dagje.....

Luna zit ff voor de tv met druifjes...
    Dus ff tijd voor mezelf;)

3. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Oja, vanmiddag krijgt Isa oorbellen. Ze wil ze zelf zo graag dat ik laatst overstag ben gegaan. Ik heb altijd gezegd dat ik 6 jaar vroeg genoeg vind. Ik heb Eva gevraagd of zij ze ook wilde, maar nee. Reden: het doet pijn, als ik 20 jaar ben wil ik ze pas:D
    Nu krijgt ze ze van tante M. voor d'r verjaardag. (over 1 week) Ben benieuwd.
    Ik heb nog niets verteld...ze merkt het vanmiddag wel. Volgens mij vind ik het spannender dan isa zelf.

Kwebbel

4. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    @ marleen fijn dat roel zelf nergens echt last van heeft. Hopelijk gaat het vandaag weer een stukje beter. Fijn dat je studio klaar is :D

@ mams wat balen zeg dat het nu zo met tygho loopt. even in de rust vandaag weer voor jullie.. Heb je je bril al gevonden?? Kleine draak haha ;)

Simone wat is jakken?? :shame: Lekker een dagje vrij :D

Kwebbel wat spannend!! Hopelijk doen ze niet te veel pijn :D Zal vast heel mooi staan 2 mooie glinsterknopjes bij eva. Suc6 vanmiddag

Uhmm zusje voor dani???? wordt aan gewerkt haha

Hier nog steeds last van hoofdpijn :( Wat baal ik daarvan zeg :S

Met dani alles goed :D Hij loopt steeds meer en KWIJLT zo veel haha.. rottandjes ook ;) er liep toch nog een kleintje?? wie was dat nou?? Echt goed hoor :D nu gaan alle kids ongeveer wel een beetje stappen he.

5. Goedemorgen ladies

@ Boni, nog gefeliciteerd met jullie 7 jarig huwelijk!!
    Pff wat een verschrikkelijk nieuws bij de feb 2010 mama's. Wordt je even met beide benen weer op de grond gezet..

@ Mams, wat een boefje die Tygho. Ik hoop dat je de bril weer snel terug vind.. En dat hij nog heel is..

@ Ladi, jahoor, als je ongi bent mag je chocola.. Daarna ook wel hoor.. Hahaha..

Zo. Wayne ligt net in bed hier.. Lekker zijn middagslaapje aan het doen.. Vanmorgen alweer een poos rondgebanjerd hier in huis.. Dus hij was lekker moe..

Morgen gaat de afspraak bij Ballorig gewoon door trouwens. Heb gistermiddag gemailt of het nog doorging, en kreeg gisteravond nog een mailtje dat we gewoon gaan. Leuk.
    Dan heb ik morgenmiddag helemaal niks meer aan Wayne. Hahaha..

Als we klaar zijn bij ballorig ga ik nog ff naar de stad, nieuwe laarzen kopen.

VAndaag doe ik verder niet zoveel meer...

6. jakken=haasten esjuh! hihi

@KWEBBEL: SPANNEND HOOR OORBELLETJES, ESMEE HEEFT ER OOK.

hier vanoxhtend alle hoektandjes ontdekt!!!! Joehoe ben er ff vanaf!!!!!!!

7. hier nog steeds eentje die niet los loopt hoor!!!!

8. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    #41508 sab85, 29 sep 2009
    Laatst bewerkt: 29 sep 2009
    @marleen, fijn dat roel is opgeknapt! En leuk dat je studio helemaal af is, maak je daar ook een foto van? :D

@kwebbeltje wat spannend dat Isa oorbellen krijgt! Ik ben benieuwd naar haar reactie! en naar hoe het staat natuurlijk (hint) ;)

@Es wel goed je best doen he voor dat vriendinnetje van Daimy en Jenna :D

@mams weer een shitnacht dus...je zal wel gebroken zijn inmiddels, wissel je wel een beetje af met harmen?
    Hoeveel slaapjes doet tygho overdag?
    toen daimy iedere nacht wakker werd ben ik naar 1 slaapje gegaan overdag en toen sliep ze snachts weer netjes door. 2 slaapjes was dus echt teveel. maar dat heb je vast al geprobeert.

@ing wat leuk dat je morgen naar ballorig gaat! Wayne gaat zich vast prima vermaken! maak je veel foto's? ;)

9. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    wow simone, alle hoektandjes tegelijk? heeft Luna er veel last van gehad?
    hier nog geen hoektandjes te zien...

Daimy heeft het los lopen nu helemaal ontdekt, ze gaat steeds minder kruipen en krijgt ook steeds meer zelfvertrouwen, zo leuk om te zien :)

10. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Jep, Tygho doet 1 slaapje overdag.
    Voor mijn gevoel hebben we alles geprobeert... breekt je echt op.

pfff alle hoektanden in 1x...heftig

11. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    ohh haasten! haha.. zijn ze allemaal ook echt door nu de hoektandjes?? had luna er last van? Doet luna wel stapjes aan de hand?? Miss loopt ze nog niet los omdat ze met dr voetjes zit, t komt echt wel hoor :d bij dani was het ook uit het niks en begint het nu langzaam steeds vaker te worden.

Sab ik doe erg me best.. heb jou recept overgenomen dus komt goed :D

Ingrid leuk dat het morgen doorgaat :D

Cyn wat balen he :( We hadden het er net al een beetje over.. miss heeft de ha ideetjes.. Doen jullie het wel samen snachts het eruit gaan enzo??

12. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    cyn misschien kan harmen idd even 1 of 2 nachten voor zn rekening nemen zodat jij even flink kan bijtanken? en wat zegt het cb ervan dat hij nog steeds niet doorslaapt?

Isra hoe gaat het eigenlijk met Ryan zijn BHS aanvallen? heeft daar nog last van gehad of is het nu een beetje onder controle?

13. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    We gaan om en om eruit.
    Aangezien het elke nacht wel meerdere keren bingo is heeft het weinig zin om de ene nacht ik en de andere nacht harmen te doen...Je blijft aant lopen.

14. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    hi meiden,

Gisteren al wel even bijgelezen maar geen tijd meer gehad om te reageren. Ga nu niet weer alles terug lezen om te reageren, maar er was geloof ik ook niet iets heel belangrijks gebeurd. Alleen het bericht van Boni is mij bijgebleven van de februari mama's, heftig hoor! Zulk nieuws zet je idd weer met beide benen op de grond.

Marleen super zeg dat je studio klaar is. Ik ben erg benieuwd hoe het is geworden, kom snel een keertje kijken.

Miss succes met zoeken van je bril. Is hij niet onder het bed gevallen, dat heb ik ook wel eens.

Kwebbel wat spannend Isa oorbellen. Succes vanmiddag ik ben erg benieuwd hoe het ging.

Sab leuk hoor dat Daimy het stappen nu ook helemaal ontdekt heeft, nog even en ze stapt ook vrolijk buiten met jullie mee. Dan wil ze niet meer in de draagzak.

Ik zit hier met een pot dropjes voor mijn neus en ben ze een voor een na binnen aan het stoppen. Heb het dekseltje nu maar op de bus gedaan voordat ik kotsmisselijk ben.

15. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek

Wat ze zeggen????
    Hmm dat is wel erg vreemd...maar ze komen met dezelfde ideeen die ik al heb uitgeprobeerd :(
    Mijn enige optie blijft nog...ander bed.

Dat staat eigelijk voor december gepland maar als het zo doorgaat zie ik het volgende week al gebeuren;)

16. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Sab lief dat je erom vraagt. Het gaat ontzettend goed met Ryan zijn aanvallen. Ik weet niet of je dat nog hebt meegekregen maar we zijn ervoor in het ziekenhuis geweest om het e.e.a. te testen aangezien mijn vader epilepsie heeft. Want hij kreeg op een gegeven moment zo'n 4 keer in de week een aanval. Maar gelukkig heeft hij geen eplipsie en ik loop ook met Ryan bij een homeopaat en nadat we in het ziekenhuis zijn geweest hebben we de dosis wat verhoogd en sindsdien geen aanval meer gehad gelukkig.

17. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Miss en dan echt een peuterbed?? Of wel een ledikant!

18. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    ik heb inderdaad nog wel gelezen dat het gelukkig geen epilepsie was, wat een opluchting moet dat ook geweest zijn! 4 keer in de week is idd wel erg heftig, ik denk dat zoiets nooit 'went' he, lijkt me zo eng om mee te maken!
    Maar wel super dat hij nu al een tijd geen aanval meer heeft gehad zeg! Misschien kan hij nu ook wat beter met zijn woede omgaan, of is dat het niet denk je? hoe dan ook wel een hele opluchting dat het beter gaat, hopelijk is er hij er gewoon helemaal vanaf.

19. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Ja 4 x in de week was idd wel heftig. Ondanks ik er makkelijker mee omging blijft het wel echt een rot gezicht om te zien.

Ik zie ook wel aan hem dat als hij nu boos is dat hij dit op een andere manier uit. Maar ik weet natuurlijk niet dat als ik de druppels ga afbouwen wat hij dan doet. Maar goed dat zal de tijd wel leren.

20. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ja en peuterbed word het dan.
    Ga niet nog weer veel geld uitgeven om binnen een half jaar/jaar weer iets anders te kopen.

Deel Deze Pagina