April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gelukkig..

Ja nou dat bedoel ik dus. Het zou voor NU idd even lekker zijn, als dat het is, of als dat middeltje zou helpen..
    De rest is dan van latere zorg.. Toch?

Of kom ik nu weer veel te nuchter uit de bocht zetten??

2. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    ik hoop ook dat je snel iets vind waardoor tygho door gaat slapen mams, heb verder ook geen tips als je alles al hebt geprobeert...

3. @ Sab, ja dat weet ik .Maar ik had toen echt niks.. Vond het een beetje onzin ook om te bestellen op internet als de winkel hier in de stad zit. Maar het nadeel met de winkel is, dat ik het daar vaak niet kan vinden, dat wat ik op de site zag..

Volgende week, 10 oktober, ga ik met een vriendin in Groningen de wintergarderobe shoppen voor Wayne.. En de H&M is daar een stukkie groter dan hier in Assen. Volgens mij zit daar zelfs een apart Filiaal met alleen maar kinderkleding..

4. Goh, gtst is bezig en het is ineens stil hier. HAHAHA

Maarrruh.. Het was weer gezellig..

Ik ga vast afsluiten, GTST verder kijken. En daarna kijken we NCIS en Flashpoint..

Tja, van mijn nieuwe banner freubelen komt vandaag niets meer terecht.. Morgen dan maar..

Dames, fijne avond nog, en tot morgenmiddag!!!

5. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    wauw, wat slapen de meeste kindjes nog lang tussen de middag! Ik knijp in mijn handjes als Bosch het anderhalf uur volhoudt ;)

's nachts slaapt hij ongeveer van 19u tot 7.30u of 18.30u tot 6.30u (op de dagen dat ik moet werken)

missc wel fijn dat je verhaal herkend wordt. hopelijk heb je nu snel de oplossing gevonden!

6. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ik kijk geen gtst hoor!

Ga wel dalijk lekker op de bank voor desperate housewifes.
    Lekker een warme pittenzak op de buik(lange leve de duivels)
    En snaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai :p

7. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    hier ook geen gtst.. wel pfaffs :D:D zo leuk

mams hopen dat je nu eens er achter komt wat het is.. hoor je morgen gelijk meer?

8. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Morgen hoor ik idd van de drogist en hoop ik dat de wijkverpleegster me heeft kunnen helpen met een "schema" waar Tygho de meeste rust mee vind.

Hij was overigens net alweer aant schreeuwen...niet wakker, maar toch weer paniek.

9. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    #41569 dreamy12, 29 sep 2009
    Laatst bewerkt: 29 sep 2009
    trouwens dani schema is

7 uur wakker ontbijt
    half 10 a 10 uur fruit
    12 uur lunch
    daarna naar bed meestal is dit om 13 uur
    rond 14.30 eruit
    dan even rust momentje met wat te drinken en cracker of koekje
    half 18 avond eten en toetje
    en tussen 19 en 20 naar bed.

10. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    ben benieuwd!! Hoop dat ze met DE oplossing komen

11. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    We zijn naar Ouwehands geweest, daar mag de hond mee naar toe.
    En die mama is er zelf achtergekomen, als ik het goed herinner voelde ze de beeb niet en is ze toen met de angelsound gaan zoeken en kon ze niets vinden :(

12. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Mams: Wat vervelend dat Tygho niet wil slapen... Ik heb verder ook geen idee wat je hiermee kan.

@Kwebbel: Stoere Isa met haar oorbellen! Zo schattig als ze ergens zo blij mee zijn!

Een aantal van jullie willen graag foto's van mn studio zien. Ik zal morgen even een paar foto's maken hoe het er van binnen uit ziet.

Ik zal ons schema ook nog even doorgeven.

8.30 uur wakker worden
    9.00 uur bord pap
    10.00 uur flesje drinken en een koekje
    12.00 uur boterham en drinken
    12.30 uur slapen
    15.30 uur wakker worden
    15.45 uur fruit eten
    16.30 uur drinken
    18.00 uur warm eten
    19.15 uur naar bed
    Roel slaapt dus nog behoorlijk veel :D.

Ik heb vandaag een ringsling besteld. Ben benieuwd hoe het gaat bevallen. Het lijkt me wel handig moet ik zeggen! Ik hoop dat ie voor het weekend binnen is want ik wil m zaterdag gaan gebruiken. We gaan dan ergens een dagje heen waar de buggy niet makkelijk mee kan. Man en ik wisselen het dragen dan gewoon af en dan moet het wel te doen zijn.

13. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Zal maar ff in één berichtje reageren, anders worden het er heel veel (er is veel gekletst zie ik).

Marleen, gefeliciteerd met je studio! Hoop dat het goed gaat lopen.

Cynthia, vervelend van Tygho! En je bril al terug?
    Lees ook dat iemand het al over aardstralen heeft gehad, maar heb het ook wel eens gehoord van een magnetron. Mensen hadden hier echt last van en hebben het bed verzet: over!
    Ons schema:
    7:00 ontbijt
    10:00 fruit
    12:30 lunch, daarna slapen
    15:00 koekje/drinken
    17:30 warm eten en toetje
    19:00 slapen
    Super dat die vrouw bij de drogist zo met je meedacht! Hoop dat er idd iets homeopatisch is wat helpt..
    En dat hij bij je ouders ook niet slaapt wijst ook meer hierop dan op aardstralen idd.

Ingrid, veel plezier bij Ballorig! En leuke dingen van de H&M.

Kwebbel, super dat het zo goed ging met de oorbelletjes.

Simone, heeft ze veel last van de tandjes gehad?

Isra, fijn dat de druppels helpen voor de BHS.

14. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    wat leuk marleen, wat voor ringsling is het geworden?

Boni hoe gaat het daar verder, hoe reageerd Jasmijn eigenlijk op je buik?

15. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Sab: Via die vrouw die jij gemaild hebt. Het is een blauwe (beetje petrolkleur) met witte versiersels (beetje lastig uit te leggen).

16. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    Leuk hoor,ik ben heel benieuwd hoe die word ;) en of het dragen gaat bevallen natuurlijk!

17. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Stoer hoor die Isa. Ben ook wel benieuwd naar spam!

Cyn ik bedoelde dat hij dan tussen 9 en 10 weer naar bed gaat (als hij om 7 uur wakker wordt om 9 uur en als hij om 8 uur wakker wordt om 10 uur), hij is dan gewoon echt weer moe en slaapt dan 2 uur dus tot 11 of 12. En ja dan slaapt hij echt haha. Ben benieuwd wat het cb zegt en die arts!

Jeetje Boni wat heftig, hoop dat ze niet alleen was toen :(.

Wat leuk Marleen een ringsling! Hoop wel voor je dat Roel het leuk vindt want anders zit je wel zaterdag natuurlijk. Mocht je hem eerder hebben is het misschien wel handig om vast even een kleine wandeling met hem te proberen, voordat je zaterdag zit met een kind wat er niet in wil en geen buggy.

18. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ja, ik ga de ringsling wel eerst proberen. We nemen de buggy wel mee denk ik zodat we in nood toch de buggy nog kunnen halen. Ik bedenk me nu ineens dat het ook wel handig is als ik op de fiets ben. Dan neem ik de ringsling gewoon mee en dan kan ik toch ook een stuk lopen (in een winkel of zo). Normaal kan dat niet omdat ik geen buggy mee kan nemen op de fiets en dragen is dan te zwaar. Ik hoop echt dat het bevalt.

@Sab: Ze had deze nog kant en klaar liggen dus ik vond het eigenlijk wel best. Een andere moest ze dan speciaal maken, maar dat vond ik niet nodig.

19. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Oh ik verwacht morgen ook de TNT :D :D , Ryan zijn nieuwe jas wordt morgen bezorgd. Ik hoop zo dat hij deze wel past.

Ahhh kwebbeltje wat goed zeg dat Isa geen kik heeft gegeven, ze wilde ze dus echt HEEL graag.

Ons schema is als volgt
    08.30 wakker dan nog lekker met mij knuffelen en kroelen in het grote bed
    09.30 ontbijt
    11.00 tussendoortje
    12.30 lunch
    13.00 slapen
    16.00 wakker vervolgens fruit
    18.00 diner
    20.00 slapen
    En ook Ryan drinkt de hele dag door.

Miss hoop voor je dat die homeopaat van VSM je kan helpen. Of ga anders zelf is langs bij een homeopaat, die ziet tygho dan ook en kan misschien wat testen uitvoeren en zo een behandelplan opstellen. Misschien zoek je het ook in de verkeerde hoek. Ik ging ook met Ryan bij de homeopaat langs voor zijn wagenziek en hij zag ook dat Ryan niet met zijn emoties overweg kon en beide zijn nu helemaal onder controle.

Ik ben benieuwd Marleen of de Ringsling je bevalt.

20. goedemorgen!

kom straks pas weer hoor!
    maar denk meld me ff hahaha

Hoe is je nacht geweest mams?!

Deel Deze Pagina