hoi dames, ik ben er maar heel effies hoor... vandaag weer bhv cursus gehad en ben bejaf daarvan. Is zo anders he n hele dag in de schoolbank zitten Maar goed, ben geslaagd! Dus dat hebben we weer gehad. ff een paar dingetjes die me zijn blijven hangen: @Mams: meid ik heb je nie gesproken natuurlijk vandaag maar wil je ff een dikke knuffff geven! succces morgen bij de ha, en laat je niet zomaar weg sturen he @Sab en Boni en Ing: mooie kleertjes heb ik gezien! @Kwebbel: mooi hoor de oorbelltjes, en Je paardenmeisje @Sab, over dat slapen van luna....dat is idd alleen als ze de schoentjes aan heeft.... Nu is ze ook verkouden en een hees stemmetje erbij dus dat speelt nu ook wel mee @Tearke, Luna heeft mt 19/20 scheelt per schoentje Nou morgen is het zover...Luna naar het kdv brengen en Esmee gaat uit school met een taxi naar de bso. Ik vind het nog maar niks hoor.... Maar tis natuurlijk ook de 1e keer he. Dus we zien maar hoe t loopt. Ga iig lekker aan de poets ofzo zodat de tijd lekker snel voorbij gaat! haha Nou dames tot morgen!!
goedemorgen,boni en ing!mooie spam,die laarzen zou ik zo dragen....welke maat is het hahaha mams,jeetje klinkt niet lekker he zo een krijsende tygho,en wat zielig dat hij je zo aankijkt met triestige oogjes.als jurre onlangs ook zo twee dagen had dat ik er absoluut niks kon mee doen(was nog zwanger toen) kon hij ook zo kijken van:alsjeblieft mama,doe iets!!!savonds zijn we naar de arts gegaan(de eerste avond)en er was niks aan de hand zei die;snachts niks geslapen.smorgens terug naar de arts.en toen had die PLOTS een dubbele ooronststeking.heb de arts toen wel even goed mijn gedacht gezegd. mss is het zoiets he??had hij koorts?daar heb ik even overgelezen denkik.... simone,gefeliciteerd zeg,daar ben je ook weer vanaf!! hier vroeg uit de veren.ik kon nog blijven liggen maar ik besloot toch maar op te staan.ik heb de vrijdag graag dat ik kan strijken en dweilen en zo.dat doe ik dan voor jurre opstaat.maar dat is eignelijk geen interessant nieuws he haha bjarne heeft vannacht echt lief geweest voor me.om half negen een fles,dan om twee uur en om vijf uur.dus ik heb in de eerste helft van de nacht goed mogen slapen kikkert een mens van op he
bjarne nog eens kijk naar zijn haartjes.die krijg ik met geen meter plat!!!ik mag er opsmeren,spuiten,gooien wat ik maar wil haha dat blijft opspringen.
wat is bjarne vlug groot geworden he hij had zijn blok erin gegooid(gelukkig was bjarne niet in de wieg) en papa had hem erin gezet.heeeeeeeeel slim papa,nu wil hij dat constant...die papas he
de laatste(ik hoor jurre wakker worden!!!ik moet nog beginnen met mijn werk haha normaal slaapt hij tot negen uur zal je nooit anders zien he)
Goedemorgen, @ Tearke, de laarzen zijn in maat 40. @ Sab, ik zal mijn best doen vanavond voor mijn nieuwe outfit spam. Maar ik ben zelf niet van plan om een fototoestel mee te nemen, dus dat is nog ff te bezien. @ Cynthia ik hoop dat de nacht goed verlopen is met Tygho. En dat de HA wat voor jullie kan betekenen vandaag.. Succes. Zo, tis hier ook een vroegetje vandaag. Wayne heeft heel onrustig geslapen vannacht. Hij was vanaf 4 uur al bezig, met elke keer huilen. In het begin pakte hij het nog, als we hem troostten en weer terug legden. Maar vanaf 6 uur ging dat niet meer. Nou ja, zijn wij straks lekker optijd bij de Aldi.. Als Wayne vanmiddag slaapt, gaat deze mama ook nog ff slapen..
Goeiemorgen meiden! Pfoe Tearke wat was jij vroeg zeg!! Leuke spam Ingrid, Balen dat Wayne zo onrustig was. Maar idd, je bent zo lekker optijd bij de Aldi De nacht hier was gewoonweg geweldig Tygho was helemaal KO! Toen ik terugkwam van streetdance was hij nog op en aant huilen...Nog eventjes bij mij gezeten en wat gedronken en daarna naar bed. Rond half 12 werd hij wakker, Harmen hem speen met Dentinox gegeven en we hebben hem de hele nacht niet weergehoord! Maarja wat wil je als je al een week slecht geslapen hebt...Wij waren ook helemaal van de wereld haahahha. Helaas huilt hij nog steeds niks minder en wil hij ook nog niet echt eten. Nu zit hij lekker in zn pyama op de bank Blinky Bill te kijken. Dalijk aankleden en richting de dokter. Sab, niks speciaals wat ik me in mn hoofd haal hoor, maar ik ben gewoon op van die extreme momenten(zoals gistermiddag) heel erg bang dattie iets ergs heeft. Totaal ongegrond hoor, want verder mankeert hem niks. Hoop alleen dat we wel snel erachter komen wat de reden is dat het zo bagger gaat. De homeopatische medicijnen kunnen we vandaag ophalen. Weet zo ff niet hoe het heet, maar het schijnt zelfs bij de moeilijkste kindjes rust te brengen. Wij gaan dus in een lagere dosering en hopen dat het iig werkt.
moguh.... Nou daar zit ik dan...haha alleen thuis(en corne ook) en de kids de hele dag weg! Ik vind het maar een gekke dag vandaag. Gaan zometeen gelijk maar boodschappen doen. En dan zien we maar de rest vd dag! haha
Hmm, ben erachter waarom Wayne vannacht zo onrustig was. Hij is verkouden!! Arm kereltje.. Net gelijk maar ff een neusspray opgehaald bij de DA..
Nou we zijn bij de HA geweest. Mijn manneke mankeert lichamelijk niks. De HA heeft hem eventjes geobserveerd en is tot dezelfde conclusie als wij gekomen... Het zit in hem. Hij neemt alles in zich op, absorbeerd het en kan het niet meer kwijt. Heb een boekje meegekregen met tips bij slaapproblemen en we mogen in de homeopathie verder zoeken.
@ Mams, fijn dat Tygho niks mankeert. Ik hoop dat je baat hebt bij dat boekje. EN ook fijn dat de HA ook achter homeopatie staat..
Mams....fijn dat er medisch niets mis is. Ga je nu met Tygho naar een homeopaat zodat die zelf kan beoordelen? Mooie spam gezien. kwebbel
Maandag neemt de wijkverpleegkundige van het cb contact met me op en via hun gaan we verder. We hebben nu iig arsenicum album korrels voor Tygho en daar zouden we toch binnen een week wel resultaat mee moeten zien.
@ Mams, nou ik ben benieuwd of die korrels gaan helpen.. Al is het maar dat hij eerst weer gaat slapen 's nachts..
Ja idd ingrid, het maakt niet uit wat, maar iets moet hem uit die neerwaartse spiraal halen. Liefst idd de nachtrust Maar is het zn middagslaapje is het ook goed....alles is een stap in de goeie richting. Net met mn moeder in het dorp geweest en Tygho viel als een blok in slaap in de wandelwagen..heeft ruim 1,5 uur erin liggen slapen
heej mams, goed te horen dat tygho lichamelijk niks mankeerd. ik hoop dat het homeopatische gedeelte dan gaat helpen en jullie weer wat meer nachtrust krijgen!
nou wat een dag vandaag..... ik zit gewoon af te tellen tot half 5... dan kunnen we de meiden weer halen. Maar de boodschappen zijn binnen,de ramen zijn overal gezeemd en de auto is gewassen, dus we zijn wel actief geweest!
Nou rijles ging prut vandaag. Door de vermoeidheid was ik vet traag...liep dus totaaaaaal niet Booky, ben niet langs je huis gekomen dus toeteren had weinig zin.