Cyn, gelukkig mankeert Tygho lichamelijk niets. Ik hoop dat de druppels idd helpen. Ingrid, veel plezier vanavond! Simone, was het goed gegaan met Esmee en Luna vandaag? Tearke, mooie foto's van de kids!
@Mams: gelukkig dat er niks ernstigs is gevonden bij Tygho. Wel balen dat er alleen weinig aan te doen is aan het slapen. Ik hoop dat de homeopathie wel aan gaat slaan. @Simone: Het is vast een rare dag voor je geweest met de kids de hele dag weg. Alles goed gegaan?
het is heel goed gegaan vandaag bij alle 2 gelukkig! Luna heeft heel eventjes gehuild in de ochtend maar dat was zo weer over gelukkig. ze heeft goed geslapen,gegeten,gedronken en zelfs geknutseld! haha 20 okt komt de fotograaf daar, mag ze ook komen...dus super leukl! Esmee had t ook goed naar dr zin gehad maar was blij ons weer te zien. met de taxi was wel leuk zei ze. morgen weer werken..... en dan savonds met esmee de finale van k2 zoekt k3 kijken.... dat vind ze erg leuk en kijken we iedere week samen(gaat ze smiddags ff dutje doen) Fijn weekend allemaal!!!!
Goeiemorgen meiden. Simone fijn dat het zo goed is gegaan met de meiden! Toch een opluchting he We hebben gisteravond grof geschut ingezet. Bij het eten z'n 1e korreltje gegeven, extra lang opgehouden, om 8uur in een bad met kneipp weltrusten badolie(ruikt lekkerrrrr) en daarna nog ingesmeerd met bedtime lotion van natusan. Plus nog een flesje avondpap. Met resultaat Hij heeft de hele nacht geslapen!!! En daarna nog gezellig tegen mij aangelegen in bed, lekker tutten en dommelen. Heeeeeerlijk zeg om weer eens een goeie nacht te hebben gehad.
Wat fijn Cynthia! Voor jullie maar natuurlijk ook voor hemzelf. Simone, ook lekker dat het zo goed was gegaan met de kids. En Luna ook al geknutseld, Jasmijn ook. Opa is vandaag jarig.. dus ben benieuwd wat het is geworden, het is mooi ingepakt dus heb het zelf nog niet gezien. Vanmiddag even de boodschappen doen, Jasmijn ligt er namelijk weer even in. Die was héél moe van gisteren, had blijkbaar een drukke dag gehad op het kdv . Dus straks ff eten en daarna met z'n drieën even naar het dorp. En later naar mijn schoonvader, dan zijn we tegen acht uur weer terug en kan Jasmijn (wel iets later als normaal) lekker naar bed.
Hoop mensen hebben weer lekker geshopt zag ik , voor de kleintjes en zichzelf. Leuke spam ook allemaal weer! Ing hoop dat het leuk was gister! Lief idd dat je moeder zoveel heeft betaald! En Marleen ringsling al binnen ? Cyn fijn dat er lichamelijks niks mis is. Hopelijk helpt dat homeopatische spul, maar arsenicum is toch rattengif? Wat fijn dat het vanacht zo goed gegaan is! Es fijn dat het met Dani weer beter gaat! Simone fijn dat LUna en Esmee het zo naar hun zin hebben gehad. Maar ik moet wel lachen dat je lekker een dagje alleen met Corne hebt en dan het huishouden gaat doen haha. Boni gefeliciteerd met je schoonvader!
LaDi je kunt je dus mijn reactie wel voorstellen... Heb ff flink gegoogled voordat ik het hem heb gegeven. Tis van Vsm en is voor mij extreme onrust.
hi meiden, Even niet geweest. Moest 2 dagen werken en s'avonds ook weer allerlei druktes. Maar ben nu lekker thuis en de kleine man ligt op bed dus weer tijd om jullie gedag te komen zeggen. Sab zal even een leuke foto maken van Ryan met zijn "stoere" winterjas. Leuk dat jij je spullen ook hebt binnengekregen. Jenna al maat 74 zeg, wat gaat dat snel bij je meisje. Mareen wat is je studio super gaaf geworden zeg. Echt heel mooi. Kwebbeltje je box verkocht, echt het einde van de babytijd. Enne gefeliciteerd met je 11.000ste bericht. Ah wat schattig zeg Isa met haar oorbellen, heeft Eva nu ze het ziet ook niet zoiets van ik wil ook. Ook schattig zeg Eva als paard. Avondje scheveningen van mijn werk was erg leuk. Er werden 15 reizen naar de Antillen verloot, maar helaas zit ik er weer niet bij Ladi je geeft aan straks blij te zijn als de box helemaal de deur uit kan, betekend dat dat jullie het ook bij 2 kindjes houden? Haha boni jij bent lekker wezen shoppen zeg Ik heb ook nog een nieuwe spijkerbroek voor Ryan gekocht van Vingino, deze staan zo leuk bij Ryan. Omdat hij heel lang is maar bijna geen kontje heeft, hebben deze broekjes echt de perfect pasvorm. Sab jij ook al zo lekker veel geshopt. Die korte broekjes staan Daimy echt zo leuk. Wat een superleuke laarsjes heeft Jasmijn zeg. Tearke Ryan heeft maat 24 Miss jee joh wat heftig met Tygho. Als ik dit zo aan hoor zou ik echt wel bij een homeopaat langs gaan, dit kan zo toch niet langer. Simone ik ga vanavond ook de finale kijken van K2 zoekt K3. Ik vind Josje de leukste. Fijn miss dat jullie een goede nacht achter de rug hebben. Jasmijntje gefeliciteerd met Opa, ook voor je papa en mama natuurlijk.
Booky hoe is het met jou en je mannen?? Al een tijdje niks meer van je gehoord! En heeft iemand toevallig al iets van Corina gehoord hoe het is in Lanzarote? Is het vliegen ook allemaal goed gegaan met Jochem?
Mijn ringsling zat net bij de post. Ik heb m even geprobeerd en het werkt goed! Ik ben er dus blij mee! @Mams: Fijn dat Tygho nu wel goed heeft geslapen! (en jullie dus ook)
Ik denk ook dat we een ringsling vragen (als kraamkado aan vrienden). Voordeel is dat we die beiden kunnen gebruiken. En wil hem vooral voor korte stukjes voor de beeb, bij het uitlaten van de hond bijvoorbeeld. Dus ben er wel uit, nu nog een mooie uitzoeken
Goedenavond meiden, Ben er ff heel kort. @ Mams, wat fijn dat Tygho vannacht zo goed geslapen heeft. Hopen dat dat zo doorzet!! Nou zoals ik zei, ik ben er maar heel kort. Gisteravond echt een superavond gehad. Was echt weer genieten geblazen. Heerlijk gewoon.. Het optreden van de mannen was echt geweldig, zo met live band. En natuurlijk hadden we een mooi plekje bijna vooraan.. Echt super.. Was vannacht om half een thuis. Dus redelijk optijd al zeg ik het zelf. Ben nu alleen wel helemaal af, komt ook doordat ik mijn medicijnen natuurlijk veel te laat heb ingenomen. Om half een pas. En normaal neem ik ze 's avonds om half tien in. Maarja, dan had ik niet kunnen rijden. Maar goed straks lekker optijd naar bed, dan kunnen we er morgen weer tegen. Tot morgen!!
@mams, wat lekker zeg zo;n goede nachtrust!!!! @Ladi: ja corne zit nog in de ziektewet dus we zijn al 3 weken samen thuis(met of zonder slapende kids) en ja.. nu was het een mooi poetsmoment zonder dat er iemand wakker werd of in de pad liep! En nu.....k2 zoekt k3 kijken samen met Esmee op de bank!!!!!!
Hoi meiden even snel. Met de mannetjes gaat alles super. Gisteravond begon ik te spoken . En jawel een borstonsteking... Bookyman heeft ab gehaald alleen mag ik niet doorvoeden. de ab waarbij je wel mag doorvoeden daar ben ik allergisch voor. Vandaag nog aangekeken zonder ab, heel veel aagelegd, gemasseerd e.d, maar de koorts begon op te lopen naar 39,9. Vk gebeld en besloten te beginnen met de ab, voordat het erger wordt. Veel gejankt vandaag.. Ik ga nu kolven, gooi de voeding weg en we geven Nils met een cupje voeding. Dat willen we proberen, lukt het niet dan de fles en hopen dat hij over 5 dagen de borst nog wilt...
He wat ontzettend rot Booky.. Ook erg vervelend dat je niet tegen die AB kunt. Ik wil je in ieder geval veel beterschap wensen en sterkte!
Oh Booky wat rot En dat je uitgerekend die AB die wilt hebben niet kunt hebben. Duim voor je dat het allemaal snel goedkomt en je kleine man dan de borst nog wil! Hier weer een goeie nacht gehad. Wel een slechte avond, het inslapen was weer drama. Maar rond half 12 hebben we gewonnen en viel hij in een diepe slaap tot 7uur vanmorgen. Nu is hij lekker aant spelen in zn speelhoek. Hij vind het echt superinteressant!
@Booky: wat balen meid! beterschap!!!! @mams, dat gaat goed die nachten bij jullie!!!! Hier gisteravond met Esmee genoten van k2 zoekt k3. Ze had smiddags geslapen om savonds op de blijven. Ze vond het allemaal reuze interessant en heeft lekker mee staan dansen hier binnen! Vandaag gaan we denk maar eens naar t bos! En kijken of we dan een leuke foto van de dametjes kunnen maken!
Hoe is het nu Booky? Goed geslapen? Koorts al wat gezakt? Wij zijn vanmorgen naar het zwembad geweest met Roel. Was leuk! Roel heeft genoten en wij ook. Lichamelijk moet ik nog even wennen aan de ringsling denk ik.. Ik heb m gisteren even om gehad met Roel erin en nu heb ik echt last van mn schouder en nek. Het zijn toch andere spieren dan die je normaal gebruikt.
Booky, vervelend van je borstonsteking! Hoop dat je snel opknapt en Nils weer terug aan de borst wil. Ingrid, leuke avond gehad lees is. Ben je vandaag een beetje uitgerust? Mams, ook weer een goede nacht gehad lees ik, super! Simone, hier ook naar het bos geweest Bekijk bijlage 19652