@Bri: Ik ben ook bekend met bijna alle luchtwegmedicatie. Ik denk dat jij Seretide bedoelt als combinatie van ontstekingremmer en luchtwegverwijder. Seretide is een combi van serevent (verwijder, langwerkend) en flixotide (ontstekingsremmer). Althans ik dacht dat het zo is. Leuke tip Sab. Is inderdaad misschien wel wat om voor sinterklaas te kopen.
Och die Tygho toch... Het blijft maar bezig bij jullie heh . Heel veel beterschap. Sab thnx voor de tip, ik heb hem hier ook meteen besteld . Simone wat een lieve foto, idd echt zusterliefde . Hier lijkt het echt de goede kant uit te gaan. De koorts is goed weg heb nu iedere keer een vrij lage temp. 36,5. Maar volgens mij hoort dit bij mij want die had ik tijdens de kraamweek ook.
Hoi meiden, Ik zal me ook weer eens hier melden. Weer lange tijd geleden. ik zie dat er een aantal meiden weer terug van weggeweest zijn. Gezellig. Ik ga eens even wat teruglezen. Niet alles hoor want dan ben ik nog wel even druk (moet dan vanaf 16 augustus terruglezen)
Sab leuke tip. Ik ben al zo goed als klaar voor sinterklaas. Ik heb van little people de winkel/ markt gekocht. Hij was van 40 naar 20 euro afgeprijst hier in de outlet. Het is wel vanaf 2 jaar maar goed. Simone wat een mooie foto. Zo lief.
Bri...ik denk inderdaad dat het is zoals Marleen zegt. Sab...leuke tip. Ziet er ook leuk uit. Als je meer van dat soort tips hebt hoor ik het graag Tijn speelt hier nog steeds veel met de boederij en garage van little people dus ik ga hem niet bestellen. H25...leuk om weer eens van je te horen. Alles goed bij jullie? Kwebbel
Jeetje wat heftig zeg. Erg slopend niet alleen voor Thygo maar ook voor jullie. Hopelijk gaat het snel beter.
Hier is alles goed. Alyshia gaat supersnel nu. Ik haar doen en laten en met kletsen. Ook uitproberen is ze een kei in. Je moet haar dan horen als ze iets niet mag..... een echte meid hihi. Ze snap heel veel en ze zegt sinds donderdag ook neej als ze iets niet wil. Klinkt zo schattig.
hi meiden, Simone wat is Luna opeens een hele meid geworden zeg. Booky hihi hier ook een AP-pel gek. Alle het fruit noemt hij appel Nou Mams het zit je echt niet mee zeg. Sterkte met alles. Bri jouw mannetje heeft echt wel een grote woordenschat zeg. Haha moet hier helemaal lachen om waterdamp. En balen zeg van je fototoestel, ik hoop dat je hem (snel) terug vindt. Kwebbeltje alvast een fijne dag morgen. Ik vind je originele foto's mooier Simone, die andere vind ik er ook iets te geshopt uitzien. Booky fijn zeg dat je weer koortsvrij bent. Ik hoop voor je dat het eenmalig was.
Hai hai, Booky, fijn dat je weer opgeknapt bent. Moet je de AB nog lang gebruiken? Wanneer mag Nils weer "live" voeden? Cyn, het zit jullie ook niet mee met Tygho, ik hoop iig dat de medicijnen snel gaan helpen. En helpt bij pseudo kroep het stomen ook niet goed (douche aanzetten en gewoon in de badkamer blijven staan)? Dikke knuf voor Tygho én jullie! En hoop dat kwebbel gelijk krijgt en hij nu zoveel weerstand opbouwt dat hij straks bijna nooit ziek is... Helga, welkom terug! Simone, ook hier fan van de originele foto's, erg leuk zo met z'n tweetjes. Bri, hoop dat je camera snel weer terecht is. Kwebbel, hier nog niet echt napraten, maar ze kletst wel steeds meer. Alleen papa en mama verstaan nog niet alles . Wat we al wel herkennen: papa, mama, klaar, die, kijkes (kijk eens) en ik zou zweren dat ze laatst spekje zei (die krijgt ze als ze weggaat bij de gastouder). Veel plezier morgen met Isa's verjaardag! Sab, bedankt voor de tip maar wij gaan met sinterklaas voor een driewieler. Die heeft ze nog niet..
simone ik vind de originelen ook mooier paint shop pro ken ik niet, maar als het een tegenhanger van photoshop is dan zit het er vast wel op.
Boni, die kuur duurt 5 dagen. Ik heb 10 pillen en vanavond neem ik de 5e pil. Dus donderdagochtend de laatste. Zou niet gelijk daarna weer gaan aanleggen .
Nee, haha, dan krijg je ook zo'n suf kind... Maar gelukkig helpt het je wel! Hoe is het verder dan met Nils, is er nog nieuwe bookyspam???
Zou ie er heel suf van worden? We hebben de oom van Bookyman nog gebeld die is ha en die gaf aan dat we gewoon mochten blijven voeden . Maar goed omdat de andere arts zei dat we de melk moesten weg gooien hebben we maar het zekere voor het onzekere genomen. Moet de camera nog leeghalen dan zou ik van de week nog wat spammen .
Ach, ik weet het ook niet, heb er ook geen verstand van. Maar moet zeggen dat ik het zelf ook zou weggooien, je weet maar nooit. En wacht in spanning af op de spam! Ook van Mats natuurlijk..
Goedemiddag dames, @ Mams, Arme Tygho. Hoop dat de medicijnen snel aanslaan en hij weer opknapt. @ Simone, ja op paint shop pro, zit bij het selectiegereedschap ook doezelen. @ Sab, bedankt voor de tip, ging net kijken, maar is al uitverkocht. @ Kwebbel, hier ook nog niet een echte naprater, maar er komen wel meer woordjes bij. @ Helga, leuk je hier weer te zien. Fijn dat het goed gaat met Alyshia. Zo hier gaat verder alles zijn gangetje. Wayne is weer opgeknapt, maar hij zit nog wel erg vol. Gelukkig slaapt hij weer normaal. Hier eigenlijk weinig nieuws onder de zon.. Ik ben inmiddels ook wel weer redelijk bijgekomen van het optreden van de 3js van vrijdagavond.
Ingrid, fijn dat Wayne weer is opgeknapt en jezelf ook na het optreden. Hoe gaat het verder met de medicijnen en jezelf, merk je al veel verbetering?
Boni leuke spam! kwebbeltje jeetje isa alweer 4 jaar morgen! gaat ze nu al hele dagen naar school of alleen nog oefenen? zeker wel stil in huis dan? (of breekt Tijn de boel in zn 1tje ook wel af?) fijne dag morgen! Booky fijn dat het weer beter gaat! Tearke ik hoop dat het een sprong is bij Jurre want die gaan gelukkig weer over en arme Bjarne met zn krampjes, die zijn met 6 weken geloof ik ook het ergst hopelijk helpen de nieuwe flessen iets! hier ligt daimy in een slaapzak en Jenna in de puckababy trouwens kwebbeltje, heel herkenbaar dat napraten, daimy zegt en doet tegenwoordig alles na! en dan niet als we erom vragen, want dan houd ze haar mond maar als wij gewoon aan het praten zijn of ze hoort iets op tv dan zegt ze opeens van alles na, erg schattig! Daimy praat sowieso heel veel Leuk Simone dat je weer naar k3 gaat! volgend jaar gaan wij denk ik ook wel met de meisjes en wat een lieve spam van je meisjes in het bos, ik vind ook de orginele mooier, je bent tenslotte niet voor niets naar het bos geweest he de kusjesfoto is ook superlief!! Leuk he om te zien hoe gek je meisjes zijn op elkaar Isra Ryan ook al zon lekkere kletskous dus daimy's mond staat ook geen seconde stil en het is allemaal best verstaanbaar. wat schattig hoe Ryan zijn naam zegt, 'ayan' , heel lief! Mams jeetje wat heftig allemaal weer vannacht! arme tygho, het zit hem echt niet mee en jullie natuurlijk ook niet, je zal wel gebroken zijn...hoe gaat het nu met hem? beterschap daar! mielenl ook hier word weer volop geduimd! tijd voor een nieuwe zwangere april mama!!! Bri wat balen zeg van je camera! hopelijk vind je hem snel terug!en wat leuk de dierentuin, je hebt zeker geen foto's kunnen maken nu? Je banner is weg zie ik, hoever ben je nu inmiddels, en voel je je nog goed? Marleen leuk dat je sling er was en fijn dat hij goed beviel! wel wat last lees ik...hoelang heb je roel gedragen? had je de doek helemaal over je schouder verspreid? hopelijk is het idd een kwestie van 'wennen' want het is wel heel makkelijk he! Heb je er een foto van? H25 leuk om weer wat van je te lezen, fijn dat alles goed met jullie gaat! Boni de driewieler is hier ook nog steeds een groot succes gaat Jasmijn ook vast leuk vinden! Booky ik ben ook benieuwd naar nieuwe broertjes spam had je nog een puckababy gekocht? Ing balen dat hij al is uitverkocht zal wel heel hard gegaan zijn! Fijn dat het optreden zo geslaagd was vrijdag! ennuh...spam? zo ben weer een beetje bij
Hier een druk weekendje gehad , zaterdag lekker wezen shoppen in middelburg en zondag hier de stad in geweest, er was kermis en Daimy vond alles prachtig! Jenna keek ook haar ogen uit Vanmorgen met Jenna naar het cb geweest en ze was goed gegroeid! de laatste keer 5750 en 59 cm en nu alweer 7475 gram en 67 cmdie komt dus niets tekort de wijkverpleegkundige was erg tevreden en vond Jenna superwijs ook met het rollen was ze erg snel volgens haar. prikjes waren minder leuk maar gelukkig was ze het al snel weer vergeten. vraagje voor de mama's van de kindjes die nog niet lang loslopen, wat doen jullie ze buiten aan? daimy wil wel graag buiten stappen maar ze mag pas 'echte' schoentjes als ze 6 weken los loopt natuurlijk... en van haar slofjes vind ik het zo zonde..hoe doen jullie dat?
zo weer aardig wat te lezen gehad haha ben me aan t verdiepen in mn nintendo ds, heb een nieuw spel en het is zeer verslavend! haha Alleen ik kom nu ineens niet meer verder en daar kan ik toch slecht tegen Ja originele foto's is natuurlijk ook echter he! maar vond het gewoon ff leuk om wat te proberen, ben daar namelijk geen ster in