Corina, fijn dat de vakantie geslaagd was! En Jochem, GOEDZOOOO Lekker stappen jongen! Het is idd rustig hier. Vanacht weer lekker mogen slapen. Tygho werd door een hoestbui wel vroeg wakker maar heeft in de kamer in zn campingbedje nog heerlijk tot half 11 geslapen(mama dus ook)
aiai,ingrid...gelukkig heeft die andere dame het gehoord...en kon er direkt hulp komen. hopelijk was het geen zware cva maar een tia??of hebben ze daarover niks gezegd?als het een tia was kan ze nog herstellen.bij een cva is dat eerder uitzonderlijk dat de verlamming weg zou gaan he... hoe oud is je oma? mams klinkt lekker he nu.gelukkig dat tygho geholpen is.is hij nu overdag en snachts helemaal beter?of heeft hij nog wel wat last corina,die vakanties vliegen voorbij he.en bravo voor jochem!!!
oja,trouwens met bjarne naar de arts geweest.sinds een dag of twee drie weer problemen met eten en spugen.we hadden het idee dat de reflux nu toch de kop had opgestoken,en idd hij heeft ervan... hij krijgt nu zantac(net als jurre) beginnen met een halve koffielepel en even aankijken wat dat geeft.als het maandag niks beter is mag hij smorgens ook een halve koffielepel.en zo verder doen... vandaag ook de dokter brown flessen toegekregen,dus de krampjes gaan hopelijk ook beter.want hij is al twee dagen non stop aan het wenen.niet de hele dag natuurlijk maar toc hwel van smorgens elf uur tot savonds zeven uur... gelukkig gaan de nachten wel tamelijk goed.
Goeieavond! Was er weer even. Laatste dagen wel af en toe meegelezen, maar had geen puf om te reageren... Simone, vervelend dat Corné nog in het gips moest. En hoe ging het vrijdag op het kdv en de BSO? Isra, haha 5 kindjes. Die droom heb ik niet. Eerst maar eens kijken hoe 2 gaat en dan praten we verder.. haha. Cyn, fijn dat je zulke goede nachten hebt! En idd, gewoon puffen als hij er last van heeft. Jasmijn heeft ook een keer ventolin gehad, toen dachten we ook dat het over was en zijn gestopt maar het kwam toch weer terug. Een paar keer extra gedaan en ze was er helemaal vanaf gelukkig. Hoe gaat het met het toedienen, is het nog zo'n strijd? Ingrid, gelukkig ben jij ook weer opgeknapt. Hoe was het shoppen? En wat een naar bericht over je oma. Hoe gaat het nu met haar? Kwebbel, goede ruil idd, een late voor een nacht! Corina, leuke vakantie gehad lees ik! Ben benieuwd naar jullie spam (van een lopende Jochem!)! Marleen, idd rustig hier. Tearke, hoop dat de zantac snel gaat helpen. Vervelend als ze er zo'n last van hebben. Hier vandaag lekkere dag gehad, vanochtend lekker in huis geklungeld. Nog even de strijk weggewerkt en vanmiddag met z'n allen de boodschappen gedaan. Lekker genieten! 8samantha8, ik heb je gezien
heey allemaal wat een tijd geleden zeg ik krijg het maar niet voor mekaarom steeds hier wat te schrijven vind het zo jammer iedereen is onderhand weer vergeten wie ik ben hiihih maar wat zijn de kinderen groot geworden zeg had ook al gelezen dat er een aantal al lopen wat goed weer een mijlpaal erbij en ladi gefeliciteerd met je dochter wat leuk zeg een zoon en een dochter en tearke ook gefeliciteerd met je 2de zoon hoe vind jurre het en boni gefeliciteerd met de zwangerschap nog en sab ook gefeliciteerd met je 2de dochter wat een dotje zeg en trouwens wat kan jij geweldige kleertjes maken zeg ben bijna jaloers hiih hellaas zit er dat voor mij niet in heb laatst nog 3 broeken kapot gekropen door het spelen met kyano even laten weg brengen en laten naaien 1 broek 8.50 euro achja toch maar gedaan mams wat zielig zeg voor tygho hoop dat hij over de aanvalen heen groeit en beter gaat slapen trouwens he je zij dat hij slecht slaap kan het meschien door het dromen komen ofdat hij bang is heb dat vaker gehoord en gezien is ook op tv geweest ook heel vreemd als je een bed aan de andere kand van de kamer zet kunnen ze heel verward worden of iets verrandert het buurjongetje heeft dat ook die is bijna 3 en daar staat de comode ook nog en het ledikantje zelf slaapt tie nu alleen op een matras omdat hij niet wilt slapen in het ledikantje hier gaat alles wel goed kyano is weer beter opgeknapt naar de ooronsteking en heeft alle hoektandjes al nu nog alleen de kiezen verder slaapt tie nog best veel hij word smorgens om half 9 9 uur wakker en wil dan op 12 uur weer slapen en slaapt dan tot 15.00 uur ongeveer ook vandaag en hij was doodmoe toen die om 19.00 naar bed ging maarja heeft tie van mij was vroeger ook een enorme slaapkop en nu nog steeds trouwnes he hebben jullie dat ook ik ben met 9 maanden gestopt met bostvoeding geven en heb nu nog voeding het is niet veel hoor maar wist niet dat het zolang bleef iemand ervaring ermee? hier nog een spam van kyano het is al zo een tijd geleden
dat was mij spemmetje weer nu even strijken hellaas pindakaas want me mannetje is werken tot 23.00 liefs samantha en kyano
@Ingrid, wat balen voor je oma zeg! is idd ff schrikken! @Mams, hoe ging het puffen? @Samantha: leuke spam! @Corina, goed te lezend at de vakantie zo leuk was en wat goed van Jochem dat hij ook loopt! Ben benieuwd naar de spam verder 2 dgn hard gewerkt en ga nu mn bedje opzoeken maar dacht ff snel spieken nog. Gister op de bso en kdv heel goed gegaan gelukkig!!
Goedemorgen, Rustig geweest hier. Samantha wat een leuke spam. Van die borstvoeding herken ik wel. Ben nu 11 maanden gestopt en het is nog niet weg. Ben ook benieuwd wanneer het weg zou moeten zijn. Boni klinkt als een relaxt weekend lekker hoor,. Mams wat een fijne nacht zeg hoe is het vanncht gegaan. lekker dat de rijles weer goed ging. Simone wat rot dat je mannetje toch weer in het gips moet. Nog even volhouden dus. Isra 5 kinderen! Wel leuk hoor als je die wens hebt. Als wij al voor een tweede gaan blijft het daar ook bij. Ingrid wat een rotbericht over je oma. Kan me voorstellen dat het je veel doet hoor. Corina wat leuk dat jullie zo'n fijne vakantie hebben gehad. Nu eerst bijkomen. Tearke wat rot voor bjarne zeg. Hopen dat de medicijnen aanslaan. Ga nu eten. Tot later.
heey irsra 5 kinderen poeh poeh wel erg gezellig als je het financieel kan betalen ik hou het er bij 2 volgens mijn alle paragnosten zonder iets te zeggen zijde ze dat ik eerts een jongen kreeg en dat was dus kyano en daarna een meisje ben is benieuwd en dat was het dan ook hiihih mams wat fijn dat de korrels helpen en ingrid kleding hallen is altijd zo leuk en bij mi is dus het geld zo op heeft nog geen 3 dagen op me rekening gestaan hihi eigenlijk best balen
hi, Was ik ook weer. Een druk maar gezellig weekend achter de rug. Wat fijn miss dat de korreltjes zo goed helpen. Hopelijk blijft dat zo. Ingrid wat heftig zeg van je Oma. Mams fijn dat het lessen weer beter ging. Corina wat super zeg dat jullie ook zo'n fijne vakantie gehad hebben en dat het vliegen ook goed is gegaan. Ben benieuwd naar je vakantie spam. Samantha leuk dat je er ook weer bent. Kyano is echt een binkie hoor. Kwebbel nog nieuws
Hoihoi!! Zo ben er weer van een dag in de buitenlucht(lees:"voetbalveld) Vanmorgen moest Harmen voetballen en zijn we lekker meegeweest. Tygho viel tegen de rust in slaap en werd vlak voor 't einde weer wakker. Lekker een gehaktballetje gegeten en toen ffies naar huis om vervolgens richting winterswijk te gaan waar het 1e moest voetballen. Tygho heeft zich super gehouden. Lekker voetbal gekeken,druifjes/appel/chippies gegeten,getekend en boekjes gelezen en nu ligtie lekker slapen. Vanacht ging ook weer goed. Kwart voor 7 werd hij wakker met een gevulde luier hahahaha. Maar we mogen nu echt niet meer klagen zoals de nachten gaan
Boni jij gaat ook alweer snel joh, alweer 23 weken. Isra... dan heb je er nog 4 te gaan... haha Jij liever als ik. Hier nog steeds geen kriebels voor een 2e Samantha, leuke spam ook weer. Cynthia, fijn dat de nachten weer wat beter gaan. Ben vandaag pas weer achter de laptop gekropen. Gisteren kleren gekocht voor Jochem. Ben nu volop bezig met de site bijwerken en binnenkort ook de foto's erop. Zal zo al ff wat spammen