Corina, wat een super foto's! Samantha ook leuke spam. Cyn, fijn dat de nachten zo goed gaan. Leuke dag gehad vandaag lees ik. Hier een drukke dag, vanochtend even naar mijn schoonouders, vanmiddag een verjaardag met heel veel kindjes. Jasmijn moest even de kat uit de boom kijken maar was later lekker aan het rondlopen. Nu vanavond lekker rustig aan! Heerlijk op de bank.............
Oh ja en Samantha, hier niet die ervaring met de borstvoeding. Maar ik heb dan ook heel langzaam afgebouwd, op het laatst was het nog 1 voeding per dag tot Jasmijn er zelf mee stopte (met 13 maanden). Misschien dat dat uitmaakt?
heey bonni ik heb hier ook afgebouwt kyano wou op het laats niet meer ,omdat ik hem ook de fles gaf en die vond tie waarschijnlijk lekkerder en omdat ik niet meer genoeg had om zijn buikje vol te maken maarja meschien heb ik het toch niet hellemaal gedaan zodat de borstvoeding sneller weg ging ik gaf kyano inderdaad nog welles vaker over de dag . leuke spam zeg van jochem hij heeft zich vast helemala uitgeleefd op het strand en in de cars auto zit tie er echt zo stoer bij ihiih
deze foto moest ik even laten zien hihi het is net of dat tie niet wilt kijken even vraagje he hoe moet je de foto's er zo bij zetten bij de tekst ik ben het hellemala vergeten hiihhi
mams super zeg dat het zo goed gaat nu met tygho!knap je van op he corina,haha wat een superknul is jochem!stoere bink lijkt hij wel he is hij niet klein??of lijkt me dat alleen maar zo,ik ben natuurlijk een reus gewend ook he haha boni,leuke dag gehad dus.en jeetje wat gaat die zwangerschap vlug. samantha leuke spam zeg,lekker ventje heb jij daar ook.en ook zo gek op frietjes???hier ook zo eentje,met een potje ketchup erbij en bij elke keer hij een frietje in de ketchup steekt zegt hij heeeeeeel luid: DOPPEDOPPEDOP haha
hier een filmpje van jurre die met de bal speelt en ondertussen mama afbreekt haha jurreseptember001.flv video by tearke - Photobucket
goeiemorgen meiden. Heb alweer lekker kunnen slapen Oh wat heerlijk is dat toch Hoop echt dat het zo blijft!! Ga nu ff So You Think You Can Dance terugkijken van gister.
Wat een mooie foto's! Je kunt goed zien dat Jochem genoot van z'n vakantie. Lekker joch hoor. En Kyano is ook nog steeds zo'n april-beauty. samantha, leuk dat je je weer even meldt. Ik heb het hier ook nog steeds een heel klein beetje. als ik onder de douche sta, kan ik altijd nog een paar druppels melk uit m'n tepel knijpen. (gewoon uit nieuwsgierigheid). Ik heb trouwens nu het idee dat het met die melkklieren als een tierelier gaat: m'n borsten zijn echt fors gegroeid en voelen ook hard aan. Heel wat anders dan die wat slappe dingen van na het stoppen met voeden (6 maanden geleden). Mooi om te zien, maar ze zijn te gevoelig, dus we genieten er niet echt van mams; lekker dat je rijles weer goed ging en (nog veel belangrijker) dat tygho zo veel beter slaapt! komt dat nou door die korrels? ik hoop dat z'n benauwdheid gauw over gaat, vind het zielig dat hij zo aan de pufjes moet. Zijn jullie ook al zo verkouden? Echt iedereen loopt hier te snuffen, niezen en hoesten... Deane z'n neus zit echt heel erg vol, zielig want hij heeft er wel een beetje last van. gelukkig slaapt hij nog steeds goed. Maar ik smeer hem ook weer goed in met Luuf en dan nog wat zoutoplossing in z'n neus. Vrijdag heb ik trouwens de oproep gekregen van m'n huisarts voor de griepprik. Dan krijg ik eerst de 'gewone' griepprik, 2 weken later de eerste mexicaanse griepprik en nog eens 3 weken later de tweede mexicaanse griepprik. Ik ben geen speldenkussen!! Deane wordt trouwens met de dag bijdehanter. Toen hij vanmorgen de douche hoorde lopen zei hij: Deane ook douchen (dien ook doese). Hij maakt steeds meer zinnetjes, van 2 of zelfs 3 woorden. Zijn grootste hobby? pussel make! en hij begint echt met z'n knuffels te spelen: muissie tommaar, muissie ook tee, en dan neemt hij z'n muis overal mee naartoe en laat hem ook uit z'n beker drinken, dat soort dingetjes. Nou moet ik weer gaan. Dag meiden!!
Goedemorgen allemaal, Wat heb ik weer een mooie foto's voorbij zien komen. @ Mams, fijn dat de nachten nu zo lekker gaan!! Komen jullie allemaal lekker tot rust. @ Tearke, grappig filmpje van Jurre!! @ Samantha, leuk om je hier weer te zien!! @ Bri, ja hier wordt ook lekker gesnotterd. Vooral door Wayne en mij. Ingman fiets zoals altijd weer overal tussendoor. Ik heb nog geen nieuws over mijn oma. Ben gister behoorlijk ziek geweest. Nou ja. Ziek. .Had geen stem, en als ik probeerde te praten ontaarde dat in een onwijze hoestbui. Was gisteravond ook doodmoe van het hoesten. Hoest nog wel wat, maar niet zo hefig als gister. Maar goed, dus nog geen contact gehad met mijn ouders over oma. Zal straks ff een poging wagen.. Zaterdag ben ik wel wezen shoppen met een vriendin van mij. Ben goed geslaagd al zeg ik het zelf. Ik heb alleen maar spulletjes voor Wayne gekocht. 7 truitjes, 1 overhempje, 3 spijkerbroekjes, en 1 pyamaatje. En nog een klein speelgoedje voor Wayne erbij. Wayne kan in elk geval de winter weer door. Ja hij had nog wel wat liggen hoor, er lagen al 4 spijkerbroekjes in de kast, en 1 tuinbroekje. En ook al wat truitjes. Maar nu heeft hij zeker genoeg. Net hebben we gezellig samen poffertjes gegeten. Vinden we erg lekker, maar de lekkerste zijn toch de zelfgemaakte. Binnenkort maar es een poffertjespan gaan kopen bij de Blokker. En ik heb Wayne kennis laten maken met mandarijntjes. Eerst heel voorzichtig 1 stukje. Nou hij had in no-time een heel mandarijntje op. Zometeen gaat hij ff naar bed!! Verder hier geen bijzonderheden!!
hai meiden ik meld me weer druk weekendje gehad dus ik moet alles nog bijlezen,hopelijk niet teveel! Gisteravond druk bezig geweest aan een voetenzak voor in de duowagen, hij is af en ga vandaag aan 1 voor Jenna beginnen uiteraard even spam
Sab..hele leuke stof die je gebruikt hebt. Zitten ze lekker warm. Ingrid...lekker geshopt zoals ik lees. Samantha...leuk weer van je te horen. Hier ook nog steeds Bv. Corina...wat een mooie vakantiespam. Fijn om te horen dat alles goed gegaan is. Ben je nu weer aan het werk of heb je nog even vrij. Isra....nieuws?8)...... hihi Bri...we kunnen beter Deane kwebbel noemen Leuk joh! Hier ook wel wat snotneuzen, maar ik vind het allemaal nog meevallen. Heb zaternacht op diclofenac mijn nachtdienst gedraaid. Kwebbelman tilde zatermorgen mij op en da vond mijn rug wat minder . Wilde me niet ziek melden en dus flink aan de pijnstillers en warme kruiken. Ben de nacht doorgekomen, maar vraag me niet hoe. Gisteren ging het gelukkig al wat beter en sinds vandaag al een stuk minder stijf in de rug. Gelukkig een hele week vrij, vrijdag 1 nachtje nog en dan een week vakantie Kwebbel