Bekend probleem . Wij leggen nu altijd eerst een kruik in bed, zodat het bed ook lekker warm is. Dat helpt wel (meestal dan...)!
wij hebben ook geen bijzondere moederdag. de bende opruimen van zaterdag(kraamfeest/open huis). mn schoonma is niet thuis dus alleen ff langs mn eigen ma dan..... en dat kunnen we te voet doen!
Luna slaapt snachts nog steeds op dr zij, en dan heeft ze zo'n soort van slurf(opgerolde handdoek) tussen dr benen. dan slaapt ze prima. Op dr rug slaapt ze niet vast en wordt dan ok wakker van de bewegingen van dr armpjes
Leuk om al die ervaringen van jullie weer te lezen. Hier nu ook wat voor de spruw in huis gehaald. (wordt nu bij de ha opgehaald) Tijn heeft sinds een klein weekje steeds een witte waas over de tong. verder geen plekjes, maar het is ook niet weg te krijgen. Ondanks dat hij goed drinkt ga ik hem toch behandelen. zo hoop ik voor te zijn dat het erger wordt. Als ik dan lees hoe veel pijn luna heeft.... doet mij al zeer bij het lezen ervan. Hopelijk is luna snel weer de oude en gaat het drinken ook weer beter. Tijn laten we op zijn rug slapen. Soms draait hij zijn hoofd weer de andere kant op, maar heb niet het idee dat hij een voorkeurshouding heeft. Je hoort dit idd wel vaker na een vacuum. Ga nu even eten koken, tijn voeden en daarna nog even lekker een stuk wandelen. Fijne avond allemaal. Kwebbel
Wat je zegt Kwebbel, je kunt het maar beter voor zijn (mocht het spruw zijn). Hier vandaag een premaxx draagzak aangeschaft en ik heb er nu al plezier van! kleine is de laatste dagen door verstopping erg onrustig, en soms weet ik niet hoe ik hem moet troosten/vermaken. Nou, de draagzak maakt vandaag een hoop goed! Hij wordt erg gerustgesteld door mijn aanwezigheid en ik krijg geen lamme arm meer. Hij ligt nu ook heerlijk te slapen in de zak. Ideaal!
Ik krijg een cadeautje van me vriend met moederdag, hihi! Wat een lekker weertje trouwens weer, heb strax de hele tijd lekker in de tuin gezeten met m'n mannetje
Sab, leuke fotot! Haha... hier ook al een hele dag aan het proberen om een lachje er op te krijgen. Is nu 2 x gelukt. Maar heb er wel veel foto's voor moeten maken. Toch wel een voordeel he, digitaal fototoestel! Jochem heeft hier al lang een wittige tong. Morgen dan maar ff vragen bij cb.
yorgos heeft ook de ene dag een witte tong de andere keer wat minder... ik heb dr nog geen 1 met lag volgens mij,...
Hi allemaal, Lees dat het bij de meesten van jullie goed gaat met de kleintjes. Hier en daar wat spruw, hopelijk is dat snel weer voorbij. Hier was Benthe tot en met 3 uur vanacht aan het spoken. Ze had steeds honger. Zodra ik haar weer in bedje legde (na het drinken) begon ze weer te krijsen. Steeds een half uurtje gewacht, maar ze hield niet op. Op een gegeven moment heb ik haar maar een beetje flesvoeding gegeven, m'n tepels waren zo pijnlijk ik kon echt niet meer. Gelukkig viel ze daarna wel in slaap. Vandaag is de wijkverpleegkundige langsgeweest. Benthe zit inmiddels boven haar geboortegewicht (precies 8 pond). Verder alleen paar vragen beantwoord en over de moeite met borstvoeding gesproken. Ook krijg ik deze week (geen idee wanneer) een telefoontje van een lactatiekundige. Hoop dat die mij kan helpen, want ik sta op het punt om het op te geven. Dus nog even doorbijten, mag wel steeds paracetamol slikken om de pijn een beetje te verlichten. Niet echt een ideale oplossing, maar hoop dat het een beetje helpt.
@Astrid: Is dan te hopen dat de lactatiekundige nog iets voor je kan doen. Het is niet te doen zo te lezen... Wat een leuke lachende foto's zeg! Goed dat het jullie gelukt is!
Zo hier zijn we ook weer. Eigenlijk ben ik toch een mei mama. Maar wou me toch ff weer bij jullie melden. Op 1 mei ben ik bevallen van een zoon Ragnar. Hij is om 19.58 uur geboren in het ziekenhuis. En hij woog 4300 gram. Hij doet het verder prima. HAd s'morgens al weeen. Rond de klok van 8 uur. Om 10 uur s'morgens toch maar de vk gebeld en die kwam een uur later langs. Die toucheerde mij en kwam er achter dat ik al 4-5 cm ontsluiting had. Dus dat ging als een speer. Maar helaas vlotte de ontsluiting niet verder en zijn we om half 3 naar het ziekenhuis gegaan. Daar de vliezen gebroken. Maar dat hielp vervolgens niks. Na 3 uur wachten hebben we besloten voor weeen opwekkers. Dus en dat ging vervolgens weer veel te snel. Na 3 persweeen is vervolgens onze zoon geboren. Weer een heel verhaal maar we doen het verder prima
*zucht* Roel is al vanaf 17.00 uur wakker. Het is nu 21.15 uur. In het begin was hij stil, maar nu huilt hij alweer een hele tijd. Hij is volgens mij zo moe... maar hij kan de slaap niet vatten. Is zo zielig om te zien en te horen.. Ben erg benieuwd wat ze er op het CB van gaan zeggen.
Joyo gefeliciteerd met jullie zoon!! Geeft niets hoor Joyo dat je weer met ons mee kletst, je hoort tenslotte bij ons! Cristel is maartmama, maar heeft ook op ons 'gewacht'. Balen dat het later niet zo door gezet heeft, zeker omdat het begin zo snel ging. Fijn dat het goed gaat! Zo... Marleen dan is tie al even wakker! Jochem ligt van half 8 op bed en ligt ook steeds te huilen, maar die heeft 's avonds altijd een huiluurtje. Maar Jochem heeft nu overdag best wel veel geslapen. Moeilijk hoor! Hopelijk hebben ze tips voor je. Laat je het nog even weten? Ben benieuwd!
net pakje uit nl binnen gekregen super kleertjes weer ben helemaal blij ook mn tickets gehad ik moet zo naar de dokter met yorgos knijp m behoorlijk joyo welkom terug en nogmaals gefeliciteerd he