April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Hihi hier kan de box nog niet weg natuurlijk.

Isra: Jouw bedje is veeeel lager dan die van Jari. Die van Jari komt tot aan zijn nekje. Dus ik denk dat de grootte van het bedje er ook wel mee te maken heeft.

2. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    #42062 Nikita23, 14 okt 2009
    Laatst bewerkt: 14 okt 2009
    Gezellig bedje heeft Ryan trouwens! Jari heeft een doodsaai bedje: Hij ligt er alleen zelf in. Heb er ooit een keer een knuffel bijgelegd maar die smeet ie er heel boos uit. Enenals zijn blauwe en rode dekentje. De groene mag er wel in haha.

3. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    haha nee de box zal bij jou idd nog wel even staan.

Het klopt dat dit idd een laag bedje is. Ik ben namelijk zelf erg klein :D en als het bedje zo hoog is dan zou ik hem er zelf niet in en/of uit kunnen tillen.

4. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Ryan heeft idd wel wat knuffels in bed. Dat heb ik eigenlijk gedaan toen hij ook zijn knuffels uit bed ging gooien en dan ging hij huilen omdat hij geen knuffel meer had, dus toen dacht ik weet je wat je krijgt gewoon een lading knuffels in je bed tegen die tijd dat je ze er allemaal uit hebt gegooid zal je vast wel in slaap zijn gevallen :D

5. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Hahaha lol

6. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Hele mooie en stoere foto's gezien. En wat een bandieten...uit bed klimmen.
    Dat zie ik hier nog niet gebeuren.

Leuk tafeltje ook Isra....:)....hier staat die op de meidenkamer. En krukjes beneden. Waar Ikea niet goed voor is;)

Bri...leuk dat familie naar nederland gaat komen. En bijna de 20 weken echo?

Simone je hebt in ieder geval prachtig weer gehad met alle kinders.

Tijn zit hier al weer een tijdje in de kinderstoel zonder tafel eraan. (soort tripp trap) Klimt er ook zelf in en uit en handig omdat die precies aan tafel past.
    Eten gaat hier de ene keer zelf en de andere keer helpen wij. Hij vindt het best als er maar eten in z'n mond komt:D

Tegenwoordig gaan Eva, Isa en tijn 's-avonds in een polonaise naar bed. Ze zingen dan alledrie een liedje van de fanfare:), Tijn zingt dan steeds tu tu tututututttttuuuuuuuu....tu tu.tutututututtttuuuuuu
    echt komisch om te zien. Hij heeft in ieder geval het hoogtse woord.

Kwebbel

7. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Whaha wat zullen jullie vertederd zijn als jullie dat iedere avond weer opnieuw zien! Wat leuk zo'n polonaise!

8. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Isra, leuke foto's van Ryan! En Jasmijn heeft idd ook een hoger bedje, maar wel net zo gezellig als Ryan met een aantal knuffels haha. Al worden die er ook vaak uitgegooid..

Kwebbel, leuke polonaise idd!

Nikita, bedankt voor het compliment, dat vinden wij nu ook :D

9. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Heb supermooie spam voorbij zien komen van Booky, Boni en Isra.

Moet met Jochem ook weer aan de knutsel voor opa en oma, die zijn over 2 weken jarig. Kan nu inderdaad makkelijk aan tafel. Jochem vind knutselen sowieso erg leuk! Op kdv doet hij ook al volop mee.

Hier gaat de box er van de week uit. Ben een beetje aan het opruimen geslagen. OMdat ik van de week nog vrij ben

10. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ mams wauw wat een goed nieuws zeg! benieuwd hoe het allemaal geregeld wordt.

@ isra awwwwww wat lief, en prachtige schilderijen!
    Ik geloof niet dat het probleem is dat hij niet meer in bed kan komen, zelfs met slaapzak klimt hij overal in/op/tussen. Maar nu ik er zo over nadenk, volgens mij is dit wel begonnen sinds ik hem weer een slaapzak aantrek.....daarvoor alleen een lakentje dat was warm zat.
    Hmmmmm dat wordt weer puzzelen hoe we dat weer gaan oplossen. Denk dat ik dan toch weer het zijkantje terug ga zetten......want als hij met slaapzak al niet in zijn bedje kan klimmen dan zal hij er ook niet zo gauw uit klimmen :D :D

zo, dat was weer een mooi warrig verhaal hahaha

@ booky jij ook mooie spam. ja bij jou schiet het ook al op he. Weten jullie of het een jongetje of een meisje is of laten jullie je verrassen?

@ kwebbel * smelt * ik zie het helemaal voor me....gaan ze allemaal op dezelfde tijd naar bed dan?

@ ingrid mooie afmetingen weer zeg :) en suc6 bij de zelfbeeld groep. ik begreep dat het best nuttig was vorige week toch?

11. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ corina wij moeten ook nodig weer aan de knutsel. volgende week pappa jarig en opa en oma 40 jaar getrouwd. en ik ben zooooo ontzettend niet-creatief (dat gen heb ik niet van mijn moeder meegekregen, zij is echt wereldberoemd in heel nederland om haar creativiteit hahaha)

12. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    hier is trouwens de box er ook al maaaaaaanden uit maar ik heb hem nooit heel veel gebruikt.

13. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Neem maar aan dat dit voor mij bedoeld was, booky weet tenslotte al dat het een jongetje is geworden :p
    Wij laten ons inderdaad verrassen.. En idd, het gaat hard! 23 weken alweer.. jeetje.
    Gelukkig hebben we nu wel een paar ideeën over namen, dat schoot ook echt niet op eerder.

14. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    haha ongesteldheids-dementie denk ik ;)

leuk, een verrassing. ik hoop dat ik mijn man (als het zover is) kan overhalen. de eerste keer heeft hij (en mijn nieuwsgierigheid) gewonnen hahaha

15. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Tja, ik had het ook wel willen weten (meer vanuit praktisch oogpunt, dan wist ik wat ik nog moest shoppen vwb kleertjes haha). Maar goed, boniman wil het echt niet weten. En lijkt me niet leuk om het zelf wel te weten en het nog 20 weken geheim te moeten houden...

16. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Vond de verrassing wel heel erg leuk! Zou het bij een evt. volgende ook niet willen weten.

Hier wel een knutsel freak. Vind het helemaal geweldig.
    Bij alle verjaardagen word er hier wat gemaakt

17. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ah Ryan met die schort aan en aan het verven! Geweldig! Ik moet wel een beetje lachen om dat handen afvegen aan zn broek. Dat is echt een mannending volgens mij.

Roel eet gewoon met bestek. Dat heb ik hem vanaf het begin af aan geleerd dus hij weet niet anders.

Ik ga over een kwartiertje richting het CB. Ben benieuwd! Jari is echt een reus hoor als hij al over de 90 cm is. Dat haalt Roel niet denk ik. In juni woog hij bijna 12 kilo dus ik ben benieuwd hoe zwaar hij nu is.

Het lijkt me heel eng als je kindje (bijna) zelf uit bed klimt. Ons bedje is vrij hoog dus ik denk niet dat dat voorlopig gaat lukken.

De box staat hier nog steeds en die wordt ook nog dagelijks gebruikt.

18. Bri

Bri Niet meer actief

ach gos, wordt Mika gewoon aan de kant geschoven met de deur... maar 't weegt allemaal niet niks. en als ze eenmaal beginnen met uit bed klimmen, lijkt het me ook veel veiliger om die zijkant eruit te halen.

het gaat inderdaad heel hard; ongelooflijk dat ik al bijna op de helft ben. door alle drukte en hectiek vergeet ik soms om er echt van te genieten en daar baal ik eigenlijk een beetje van. het is toch m'n laatste keer, dit komt noooooooit meer terug :(. Het is ook een beetje onwerkelijk omdat die buik nog niet zo hard groeit, maar dat kleine woelmuisje in m'n buik herinnert me er gelukkig aan dat er toch echt iets heel moois gaande is.

ik heb besloten nu niet te solliciteren maar er tot m'n verlof gewoon het beste van te maken. ik ben niet van plan na het verlof terug te komen, maar dat weet niemand. en af en toe heb ik er ook wel lol in, al vind ik het de stress (en het slechte slapen) niet waard. maar dat je loopt te stressen schijnt normaal te zijn bij je eerste echte managementfunctie... jammer dat het samenvalt met deze mooie, bijzondere tijd in m'n leven.

19. Bri

Bri Niet meer actief

@marleen en nikita: Deane is ook een enorme puzzelaar. hij heeft zelfs de stukjes van de AH-actie losgepeuterd onder een luid 'pussel make' maar dat was toch nog net een beetje te moeilijk. maar hij heeft een puzzel van 4 houten stukken die precies in een omtrekje passen; tot vorige week lukte het niet en nu legt hij 'm in no-time. en opnieuw, en opnieuw, en opnieuw.
    maar: mama is ook gek op legpuzzels (lekker suffe hobby), dus ik hoop dat hij over een paar jaar samen met mij die mega-giga-super-puzzels gaat maken van 9000 en 18000 stukjes die ik nog heb liggen maar nog niet heb (durven) maken...

20. Bri

Bri Niet meer actief

over het eten: Deane wil overal een lepel of vorkje bij, zelfs bij z'n brood of een beschuitje (vindt hij erg lekker!). maar dan gaat hij toch maar met z'n handen.
    met zachter eten (yoghurt, stamppot, pasta en dergelijke) begint hij heel keurig met een lepel maar soms gaat hij er toch vol met z'n handen in, om daarna z'n hele gezicht vol te smeren... lekker dus! of hij gaat ermee kneden. hier dus geen: bah, als er iets aan z'n vingers zit :~
    @isra: wat een leuke kunstenaarsfoto's!

Deel Deze Pagina