goeiemorgen!!!! sab beterschap voor daimy en veel plezier met z'n viertjes vrij, gezellig hier gisteravond weer de zijkant in het ledikantje terug gezet. ik dacht dat Mika wel boos zou zijn, omdat zijn vrijheid dan weer beperkt wordt, maar hij ging gelijk slapen (was ook behoorlijk moe). En voordeel: geen slapende jongetjes op de grond bri ja ik geloof best dat er veel stress komt kijken bij een managementsfunctie. ik hoop dat je het nog een beetje uit kunt zingen totaan je verlof. Maar dat gaat hard zat missc jammer dat je les zo slecht ging....maarja dat gebeurt wel eens. volgende keer diep ademhalen en opnieuw beginnen. je niet van je stuk laten brengen door 1 stommigheidje, je kunt het! @ simone lekker het weekend vrij! ja grappig he dat de west-brabantse april kindjes niet zo'n haast hebben met lopen. Zal de gezonde lucht hier wel zijn, hahaha, daar word je ontspannen van
Sab heel veel beterschap voor Daimy. Hoe is het nu met d'r? Mielen, fijn dat Mika lekker ging slapen in zijn bedje . Missc, ach ja die prut lessen horen er zo af en toe bij heh . Ben vandaag voor de allereerste keer een hele dag alleen thuis met de kleine mannetjes. Tot nu toe 2 tevreden mannetjes en een happy mama . Nils lag lekker te slapen en toen hebben Mats en ik lekker buiten in de tuin gespeeld. Nu liggen beide mannen lekker te pitten en staat het eten voor vanavond al in de startblokken . Als dit zo blijft ben ik zeer tevreden . Hier nog een foto van de mannen van vandaag. Ik vroeg aan Mats of hij Nils vast wilde houden. Hihi hij wist niet hoe snel hij op de bank moest gaan zitten en hij strekte zijn armpjes, zo van kom maar!! .
Geen idee hoe het met d'r is... Wat attent van je dat je aan de sterfdatum gedacht hebt... Jeetje dat dat alweer een jaar geleden is zeg...
28 bevallen april mama's van 29 baby's 21 jongens 8 meisjes Cristel1986- wo 5 maart 2008 - Yorgos Alessio mamaatjevan5-vrij 7 maart- Nagéamo Angélo Pasquenelle 4Catsandagirl - ma 24 maart 2008 - Noelle Adriana LaDi - di 25 maart 2008 - Benjamin Floris Alexander Corina- di 1 april 2008 - Jochem Bri- vr 4 april 2008 - Deane Robin tweeling1 -wo 9 april- tweeling! - Lars & Kevin Isra - do 10 april 2008 - Ryan Tearke - do 10 april 2008 - Jurre Nikita - vr 11 april 2008 - Jari Petrus Hendricus Esjuh - vr 11 april 2008 - Dani Marleen - zo 13 april 2008 - Roel oOMisscOo - zo 13 april 2008 - Tygho Gerrit Vermanen - zo 13 april 2008 - Hannah bloempje79 - di 15 april 2008 - Tijn Tinkerbel - di 15 april 2008 - Thomas Ingrid77 - wo 16 april 2008 - Wayne Donovan Mielenl - wo 16 april - Mika Oliver H25 - do 17 april 2008 - Alyshia. kwebbeltje - zo 20 april 2008 - Tijn Astrid v D - zo 20 april 2008 - Benthe Maria Emmetje - di 22 april 2008 - Quinty Alysha 8samantha8 - di 22 april 2008 - Kyano Boni001 - wo 23 april 2008 - Jasmijn Gerry Maria Sab - do 24 april 2008 - Daimy Amina Simone - do 24 april 2008 - Luna Anicha Booky - za 26 april 2008 - Mats Christiaan Chelleke zat 26 april 2008 - Damian Kili - vr 9 mei 2008 - Andy Agenda Oktober 21 okt - Bri naar vk 21 okt - Simone met Luna naar orthopeet controle 22 okt - Bri 20 weken echo 23 okt - Simone weekend weg met hele familie November 15 nov - Simone+gezin naar K3 22 nov - Simone+gezin naar euro disney 3 dagen Maten en gewichten geboortegewicht en lengte tweeling1- Lars -------------- 1970 gram tweeling1- Kevin ------------ 1993 gram mamaatjevan5- Nagéamo - 2360 gr. 41 cm LaDi - Benjamin ------------- 2500 gr. - 47 cm 4cats -Noëlle ---------------- 2950 gr. - 45 cm boni001 -Jasmijn ----------- 2970 gr. - 48 cm Chelleke - Damian --------- 3065 gr. - 48 cm Tearke - Jurre -------------- 3090 gr. - 51 cm cristel1986 - yorgos -------- 3134 gr. - 49 cm Simone - Luna ------------- 3170 gr. - 49 cm Vermanen - Hannah ------- 3445 gr. - 52 cm oOMissCOo - Tygho ------- 3530 gr. - 49 cm Ingrid - Wayne ------------- 3605 gr. - 51 cm H25 - Alyshia -------------- 3630 gr. - 52 cm Marleen1979 - Roel ------- 3720 gr. - 52 cm Bri - Deane ---------------- 3800 gr. - ? denk 51 cm Nikita - Jari ---------------- 3810 gr. - 52 cm Mielenl - Mika ------------- 3810 gr. - 52 cm Bloempje - Tijn ------------ 3840 gr - ? denk 52 cm Kwebbel - Tijn ------------- 3875 gr. - 50 cm Esjuh - Dani --------------- 3880 gr - 49cm AstridvD -Benthe ---------- 3900 gr. - 52 cm Corina - Jochem ---------- 3925 gr. - ? Isra - Ryan ---------------- 4040 gr - 53 cm Sab85 - Daimy ------------ 4194 gr. - 53 cm Booky - Mats -------------- 4400 gr. - 54 cm Gewicht/Lengte met 1 jaar! Boni - Jasmijn ---=-------- 7670 gr. - 71 cm (lengte met 11 mnd) Simone - Luna ------------ 8780gr. - 73,5cm H25 - Alyshia ------------ 10.250 gr. - 77 cm (11 mnd en 3 wkn) oOMissCOo - Tygho ------- 10.200gr. - 76cm Gewicht/Lengte met 15 maanden Simone - Luna ----------- 9980 gr. - 80 cm Bri - Deane -------------- 10.690gr. - 76,5 cm (14 mnd) Gewicht/Lengte met 18 maanden (1,5 jaar) Booky - Mats ------------- 11630gr. - 81,5 cm Ingrid - Wayne ---------- 12.130gr - 83,5cm Marleen1979 - Roel------- 12.600gr. - 86,5cm
Booky....*smelt*...van je foto....wat een grote trotse broer is Mats. Sab..beterschap met de kleine meid. Zag dat een aantal aprilbeebs weer goed gegroeid zijn. Bri...ik denk ook nog wel eens aan Nathalie, ben ook wel benieuwd hoe het met haar en de kids gaat. Verder ben ik het kwijt.
@sab: beterschap voor daimy! @Booky: wat een lieve foto's van de gebroeders! @Mielenl: zou dat het zijn....die gezonde lucht vanaaf trouwens wel 4 passen los hier zo...morgen nog n halve dag en dan lekker weekend!!!!!! echt heerlijk zeg. gaan zondag naar de efteling, heb nog kaarten liggen vd AH en zag dat die maar tot 1 nov geldig zijn. En aangezien we volgend weekend weg zijn moet t nu.. hoop dat corne het vol houdt met zn gipse pootje
@ simone wauw wat goed van luna! en veel plezier in de efteling! wij gaan volgende week vrijdag (zal wel druk zijn dan want herfstvakantie geloof ik....nouja we zien wel). we blijven dan ook een nachtje slapen in het efteling hotel, ben benieuwd @ booky (geen boni dit keer ) wat een lieve foto van je mannetjes! wat is mats een trotse grote broer zeg!
Goedenavond! Hoe is het hier, zal eens even bijlezen... Bri, lees dat je tot je verlof niet gaat solliciteren. Denk dat je groot gelijk hebt, dat zou weer een extra stress factor zijn (nog afgezien van de vraag hoeveel bedrijven een op dat moment zwangere werkneemster aannemen). En hoop dat het met het stressen op je werk meevalt. Hoe lang van te voren wil je met verlof? Want dat schiet denk ik ook al op, ik moet nog 2,5 maand (ga 5 weken voor de tijd) dus jij zult nog zo'n 3,5 moeten denk ik? Mams, hier is Jasmijn ook nog niet echt een puzzelaarster. Ze vindt ze wel interessant, maar krijgt het nog niet echt voor elkaar. Andere dingen met de fijne motoriek lukken haar wel feilloos, zo kan ze een rietje uit een pakje trekken en in één keer weer terugdoen in het gaatje (vond ik eigenlijk best wel heel erg knap van haar haha). Marleen, lees dat Roel al zoveel praat. Hier wel een nieuw woordje ontdekt: tandjies! (roept ze als we gaan tanden poetsen). Ze is trouwens gek op roepen, alles gaat op volumeknop 10 zeg maar. Bri, hier ook niets van Nathalie gehoord meer. Maar jeetje, dat dat al een jaar geleden is.. tijd vliegt echt. Ze staat ook niet meer in mijn hyves zie ik.. Ingrid, fijn dat je zo'n goed gevoel had bij de zelfbeeldgroep. Simone, werk ze nog morgenochtend, en lekker zaterdag vrij. Heerlijk! Cyn, jammer dat de rijles zo prut ging, maar zal volgende keer ongetwijfeld weer beter gaan. Sab, beterschap voor Daimy! Hoop dat ze snel weer opknapt. Mielen, super dat Mika zo goed heeft geslapen. Booky, wat een super foto van je mannetjes! Haha, boniman vond hem ook zo leuk.
Hier een druk weekend voor de boeg. Morgen werken en meteen door naar een uitje met collega's. Zaterdag moet ik ook een keertje werken tot een uur of 2. 's Avonds gaan we bij de buren borrelen (nou ja, geen borrel voor mij dan ). En zondag komt mijn broer met familie en mijn moeder. Dus dan is het weekend wel vol ... Maar wel gezellig allemaal.
Leuk Simone naar de Efteling, zie uit naar de spam . Mielen wat leuk een nachtje slapen in het Efteling hotel . Wauw lekker vol weekend Boni, maar wel allemaal leuke dingen zo te lezen! Mats is idd een onwijs trotse broer. Toen ik Nils na de foto wil wilde pakken liet ie hem niet meer los . Hmm het ruik lekker hier, heb een appeltaart in de oven staan .
Zo al ff niet meer geschreven, wel alles gelezen. Leuke spam weer gezien, vooral 2 trotse booky-broertjes zijn blijven hangen . En verder ging het volgens mij wel goed overal? Cyn hoe is het met de nachten van Tygho? Gaat het nog steeds zo lekker met die korrels? Oja las ook over Mika die achter de deur sliep haha. Wij hebben zo'n ikea bedje waar je later een zijkant of kan halen. Maar ze zijn ook vrij hoog dus geen mogelijkheid nog om er uit te klimmen gelukkig. Lief is deze week vrij dus erg gezellig. Gister naar Ikea geweest om alvast hetzelfde bedje en matras voor Roos te halen. Die slaapt nu nog bij ons in de wieg. Wel meteen ook in elkaar gezet enzo. Toen Ben gister naar bed ging, ging hij wel meteen ff kijken wat daar nou in zijn kamer bij stond haha. Maar hij vond het wel gezellig geloof ik. Kan hij mooi vast aan het bedje wennen en dan later zusje erin . Vanavond zijn we met zijn tweeen naar de film geweest, oh wat heerlijk zeg. Zo lang geleden . Schoonzus heeft opgepast en dat was helemaal prima gegaan gelukkig. Nog ff wat spam van de kamer van Ben en Roos:
boni: klopt, nog maar 3,5 maanden, want ik ga ook 5 weken van tevoren stoppen (1 feb dus). Maar jij gaat dus met de kerstvakantie er al 'uit'... wat heerlijk!! Het gaat inderdaad onwijs hard, dus het zal wel lukken om het zo lang uit te zingen. Heb ik daarna mooi m'n verlofperiode om heeeeel goed na te denken wat ik dan wil gaan doen. Denk er hard over om een eigen onderneming te starten, als zzp'er of liever nog met 1 of 2 (of meer) leuke inspirerende partners samen. Ga zo ook nog ff proberen te spammen...
Goedemorgen @ Sabje, hoe is het met Daimy? Heeft ze Jenna ook aangestoken? @ Ladi, leuke foto's. Lekker hoor, naar de film. Welke ben je geweest? @ Booky, leuke foto van de mannen! @ Simone, wat knap van Luna!! Veel plezier in de efteling. Zo, nou hier gister een lekker dagje gehad. Gistermorgen eerst met Wayne gezwommen. Mijn moeder was mee, en die heeft hem aangekleed, en ik kon mezelf aankleden. Zodat ik niet teveel afkoelde. Tja moet nog wel even oppassen met mijn longen nu. Heb het gelukkig niet meer benauwd, en het hoesten gaat ook makkelijker, en is minder, maar ik voel wel dat er nog een hoop rommel zit. Na het zwemmen zijn we meteen doorgereden naar Groningen, om de kaarten voor Holiday on Ice te halen. En toen we daar stonden, hadden we met de receptioniste nog even over de musical Mamma Mia. Nou en ook daarvoor gelijk maar kaarten gekocht. Ja we konden nu nog de plekken uitzoeken. We gaan op 27 februari naar Mamma Mia, en hebben kaarten voor rij 8, stoelen 23 en 24. In het midden, lekker dicht bij het podium. Heb er nu al zin in. Wayne kreeg van de receptioniste nog een mooie poster van Kabouter Plop. Vandaag niet zo heel veel te doen. Wayne kijkt nu evne naar de Teletubbies, en als dat afgelopen is, gaat hij weer lekker spelen.
Bekijk bijlage 21834 en nog een strandfoto.... cool zwempak (surfpak) he? Junior Life Saver (off duty) staat erop; vorig jaar in Australië gekocht bij een winkel van de lifeguards.