Wat goed van je, Roel!! Wat kan het ineens snel gaan he, als hij het eenmaal doorheeft! Kwebbel, geniet van je vakantieweek. fijn dat alles goed was op het cb, en lekker puh dat Tijn z'n eigen lijnen volgt. LaDi, Benjamin wordt al best lang! Hij zal wel een slanke jongen zijn, als ik z'n gewicht en lengte bij elkaar zie. Vandaag ging het iets beter met Deane, eind van de middag wel een beetje verhoging en de hele dag een beetje sloom, maar met naar bed brengen ging het weer heel goed. Hij heeft vandaag alleen heeeeeel erg weinig gegeten. Hopelijk redt hij het de hele nacht... Ik ben trouwens dit weekend nogal geschrokken. Vrijdagnacht werd ik ineens wakker met mega kramp in mijn buik. In het bovenste deel, dus waarschijnlijk darmen (baarmoeder zit nu tot aan m'n navel, zo ongeveer), maar man het deed zo'n pijn. Ik heb een kruikje gemaakt en dat maakte het wel dragelijk zodat ik uiteindelijk weer kon slapen. De volgende ochtend had ik nog zeurderige pijn, maar daar was ook pijn in m'n rug en onderbuik bijgekomen, met een knetterharde baarmoeder, ik kon hem er echt 'op' voelen liggen.... Ik heb dus de vk gebeld, voor het eerst ooit (m.u.v. toen ik de hele dag weeën had van Deane z'n geboorte). En ze heeft me wel gerustgesteld, dat het heel goed veroorzaakt kon zijn door de darmkramp en dat het op zich geen kwaad kon, zolang ik maar géén bloedverlies had (had ik niet) en ik de kleine nog voelde (deed ik wel). Maar het zou heel goed van stress kunnen zijn dat die harde buik zo'n pijn deed... ik moet dus wel een beetje gaan opletten! Woensdag a.s. heb ik al controle, en de dag erna de 20weken echo, dat zal allebei wel een hele geruststelling zijn. Maar vanmiddag en vanavond had ik wel weer een lichte menstruatiepijn, dus helemaal lekker zit het me niet. Dat was een heel verhaal, maar ik moest het ff kwijt.
@Bri: doe je een beetje rustig aan dan meid! @Samantha: hier savonds nog wel een bekertje melk, gewoon kant en klare halfvolle melk. Maar weet nog van Esmee dat die met anderhalf ook niet meer wilde. @Marleen: goed zeg van roel! nu wil hij niet anders zeker? @Missc: lekker hoor zo'n nacht! Hier was t n drama nacht, wel 6x wakker voor Luna! Maar manlief ging er uit dus dat was wel lekker... Wij zijn gister naar de efteling geweest, en echt waar....ik heb het daar nog nooit ZOOOOOOO druk gezien! Het was gewoon niet leuk meer. En zijn dus ook bijna nergens in geweest. En het ergste was nog...Luna had t totaal niet naar dr zin. Ja als mevrouw mocht lopen(aan mn pink) dan was ze stil.... dus ze heeft bijna de hele dag rond gestapt! Was echt gesloopt gisteravond! Morgen lekker vrij.... ga nog wel even Luna nar kdv brengen..de fotograaf komt daar... dus ff uurtje droppen voor de foto
Haha Kwebbel, nu al een eigenwijze Tijn op het CB. Maar fijn dat alles verder goed was. Cyn, fijn dat de rijles goed ging vandaag. Roel, you go!! Super Marleen. En let maar op, er gaat weer een wereld voor ze open. Ik vind het echt zooo superleuk om haar nu te zien stappen haha. En grappig hoe ze opeens van een paar stapjes op de ene dag de volgende dag de hele kamer rondlopen, Jasmijn had dat ook! Bri, wat vervelend. Hoop dat het snel over is en dus alleen je darmen bleken te zijn. Simone, vervelend van de Efteling en afgelopen nacht. Hier ook een wat huilerige Jasmijn maar vanmiddag tijdens het eten opeens de oorzaak gespot: weer een tandje. Na het kiesje van vrijdag komt nu het laatste ondertandje (van de vier) echt door. Dus geen wonder dat ze daar last van heeft. Vanavond wou ze ook bijna geen warm eten, maar toetje ging er daarna weer prima in. Hoop wel dat ze er nu weer even vanaf is, ze heeft nu 4 boven, 4 onder en 4 kiezen.
jaaaa roel loopt ook! wat goed zeg! ik denk - ik weet, ik roep het al maaaaaaaaanden maar nu echt: - dat het nu echt niet lang meer duurt. gisteren in het zwembad was meneer fanatiek aan het kruipen, daarna op handen & voeten, en ineens probeert hij op te staan ik hou mijn hart vast want hij luistert niet echt lekker.....als hij ergens naartoe wil, dan GAAT hij. @ bri jemig meid ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Nog maar 2 nachtjes slapen en dan mag je weer lekker naar je wurmpie kijken. @ simone owjee ik hou mijn hart vast. maar volgens de efteling kalender is het vrijdag "gezellig druk".... @ kwebbel-familie fijne vakantie met elkaar
Lekker hoor al die mama's waarvan de papa's ook vakantie hebben. Lekker genieten met het gezinnetje. Veel plezier allemaal. Hee Roel wat goed zeg, helemaal los stappen door de kamer heen. Bri kan me voorstellen dat je geschrokken bent. Fijn dat je morgen op controle kan komen, al is het alleen maar omjezelf even gerust te stellen. En donderdag de 20 weken echo alweer zeg. Vind het bij jou ook al zo snel gaan.
Bri, kan me voorstellen dat je flink geschrokken bent. Gelukkig morgen controle en donderdag alweer de 20 weken echo. Jeetje het schiet al lekker op. Vind je deze zwangerschap ook veel sneller gaan? Pff Simone dat was een pittig nachtje eergisteren. Hoe is afgelopen nacht gegaan? Fijn dat alles goed was met de kindjes op het cb. HAHA dat zal je altijd zien heh als ze iets 'moeten' doen dan doen ze het niet . Fijne vakantie!! Boni, ahh die Jasmijn. Nou gelukkig waren dit voorlopig even de laatste tandjes. Joehoe Roel SUPER goed hoor!! Mielen, ooh ben benieuwd wanneer jullie achter jullie mannetje aan kunnen rennen . Zo vanochtend met de jongens naar de winkel geweest in het vrachtschip (duowagen ). Gaat wel super goed trouwens, lekker wendbaar dus niet echt lomp. Daarna de hond opgehaald en een rondje gelopen met de mannetjes en Xantos. Tis echt lekker nu heh buiten .
Roel helemaal goed zeg. Laat papa en mama maar flink achter je aan rennen Bri...hopelijk geen pijn meer gehad. Ben benieuwd naar de echo. Booky...lekker wandelweer inderdaad. Kwebbel
@Mielenl: succes dan meid vrijdag in de efteling! ik had ook niet verwacht dat het zo druk was bij ons! @Marleen: goed zeg van roel!!!! @Bri: hoe was je 20 wkn echo? of zit ik abuis?
vanacht was de nacht weer wat beter, 1 keer eruit maar! morgen moet Luna op controle...dus ben benieuwd wat hij er van zegt, ze moet iig wel nieuwe spalkschoentjes want dr teentjes komen er nu net buitenuit! corné gaat met dr naar t z.huis... ik moet werken. heb vandag Esmee dr sint cadeau binnen gekregen... lego bellville!!!! echt super leuk
Bri.. Oei dat was wel even schrikken! Kan me voorstellen dat je dan wel even blij bent dat je voor de 20 weken echo moet. Simone... spannend! Denk je dat ze er nog niet vanaf is dan? Marleen... geweldig dat Roel nu ook loopt! Mielenl... wie weet volgt Mika ook snel
@Bri: Schrikken zeg! Hoe voel je je nu? @Simone: Succes morgen bij de controle voor Luna's spalkjes. @Mielenl: Het gaat vast niet lang meer duren dan inderdaad voordat Mika loopt. @Kwebbel: Leuk dat de kids nu vakantie hebben. Het weer is ook lekker dus dat is helemaal goed! @Booky: Dus je bent met je twee mannen op stap geweest! Je hebt er zeker geen foto van? Lijkt me erg leuk om te zien, zo samen in de wagen. @Boni: Heeft Jasmijn vandaag wat minder last van dr doorkomende tandjes? Hier weinig nieuws te melden geloof ik. Vandaag gewerkt, nu weer twee dagen vrij. Roel is nog steeds druk aan het oefenen met lopen. Wat kan ik daar toch ontzettend van genieten. (dat zullen jullie vast ook hebben bij sommige momenten)
*** waarschuwing hier volgt het verhaal van een trotse moeder *** hihi vanmiddag ging hij dus helemaal zelf staan (zonder houvast van een tafeltje oid), verloor zijn evenwicht, ging wéér staan en liep een paar stapjes naar me toe *** einde waarschuwing *** simone succes morgen voor luna. booky gelukkig maar dat het vrachtschip niet zo lomp is als het klinkt heerlijk, wandelen met de jongens.....wat een rijkdom he!
@mielenl: wat goed zeg van jullie kanjer! allemaal bedankt voor t succes morgen... we zullen zien wat ze te zeggen hebben. Maar weet wel zeker dat we er nog niet van af zijn hoor(dat vroeg corina volgens mij?)....ik hoop wel op vooruitgang natuurlijk!
Goedemiddag, Zo, zeg ben ik de eerste vandaag? Gebeurt ook niet vaak.. @ Bri, hoe gaat het nu? @ Simone, succes vandaag met Luna. @ Sabje, hoe is het met je meisjes? Zijn ze alweer opgeknapt? @ Mielenl, wat goed van jullie kanjer!! Hier verder geen bijzonderheden. Wayne is weer aan het snotteren. Echt zielig. Heeft er dan ook een heel zielig stemmetje bij. Hij ligt nu lekker in bed. Net het zwemmen voor morgen maar even afgemeld. Lijkt me niet goed nu. Eerst maar even uitzieken.
Wat goed Mielenl!!! Nu gaat ie vast heel snel meer en meer lopen! Arme Wayne.. Eerst maar goed uitzieken inderdaad. Ik moet zo de ladder op. Geen zin in, maar het moet toch gebeuren. Het overstek van onze grote schuur moet geverfd worden en dat is toch wel zo'n meter of 6 hoog denk ik. Bah! Het is een stuk van 25 meter lang dus ik heb wel even werk ook vrees ik.
GO MIKA GO MIKA GO MIKA!!! Ingrid, hoe is het nu daar? Oeh Marleen, je bent er maar druk mee. Vanmiddag met Tygho naar het cb geweest voor 18maanden checkup. Hij is met vlag en wimpel geslaagd Blokjes stapelen met links en rechts, vormpjes in de vormenstoof doen,gooien met de bal,lopen/rennen(en dansen als extratje) Spraak was ook goed. Heel tevreden dus weer Simone, hoe was het vanmiddag???
Mika..jaaaaaaaaaa.....heel goed! Simone...hoe is het gegaan vandaag? Marleen....gaat het verven goed Mams....altijd fijn dat ze weer goed gekeurd zijn. Ik mis wel de cijfertjes (lengte/gewicht) Kwebbel
@ Mams, fijn dat Tygho weer goedgekeurd is. Blijf het apart vinden dat wij hier niet zo'n checkup krijgen met 18 maanden. @ Marleen, oei doe je wel voorzichtig op die hoogte.. Moet er niet aan denken zeg.. Nou hier nog steeds een klein snotterkopje. Hij is wederom niet echt ziek, maar snottert er wel lekker op los. Hij wilde tussen de middag zijn boterhammetje ook weer niet, maar wilde wel een banaan. Nou ja beter iets dan niets denk ik dan maar. Hij heeft wel lekker lang geslapen vanmiddag, van 12 tot 14u. Ik geloof dat dat hem ook wel goed gedaan heeft. Net heeft hij lekker even warm gedoucht met Ingman samen. Even lekker stomen zeg maar. Heb hem in de douche al helemaal afgedroogd en grotendeels aangekleed. Nog een half uurtje dan gaat hij lekker naar bed. Hopen dat hij morgen weer tot 9 uur slaapt. Hij staat nu de papapapapapapapa-en in de box. Echt een grote woordenschat heeft Wayne nog niet moet ik zeggen. Hij zegt nu papa, mama, woefwoef, ham, kekker (lekker), koeka (doeschka), en Tubbie.
hoi dames... nou het was me wat vandaag in het ziekenuis met Luna. Corné was natuurlijk met haar mee(ik was werken). De orthopeed vroeg aan corne: hoe is het met luna dr voetjes, dus corné zei: ja dat kom ik hier aan u vragen. orthopeed: hoe zo aan mij. corne: nou op controle gaan ze toch kijken hoe t nu gaat. orthopeed: daar heb ik geen tijd voor. Dus corne stond al op om weg te gaan(andere arts, ander z.huis zoeken) maar toen draaidede orthopeed bij(tis een eikel) en zei dan toch even de tijd ervoor te nemen. Hij had t dossier erbij gepakt en ging dr voetjes bekijken. Hijz ei dat er wel degelijk vooruitgang in zat, Luna dr voetjes waren altijd heel stijd(de spieren) en nu waren ze echt duidelijk soepeler. Dus hij had goed nieuws.....ze hoeft geen nachtspalkjes meer aan!!!! maar.... nu moet ze overdag aangepaste schoentjes, omdat ze natuurlijk meer gaat proberen te lopen, zo gaan dr voetjes tijdens het lopen meer de goede vorm aan nemen. dus aan de ene kant zijn we heel blij...dat we nu (hopelijk) weer eens goed kunnen slapen snachts. Maar aan de andere kant... die schoentjes die ze nu krijgt zijn natuurlijk niet zo geweldig om te zien.... Vrijdag middag kunnen we terecht om schoentjes uit te kiezen en aan te meten en dan worden ze besteld.