Ik ben er ook weer even. Leuke foto's van je paaseitjuh sab Heb jamelia net voor het eerst maar in de babygym gedaan, het was even leuk maar na een paar minuten geen succes meer. Ze weet niet waar ze moet kijken en dat maakt haar heel kriebelig. Verder hebben we uitgevogeld dat Jamelia niet drinkt vanwege het stress-verhaal maar omdat ze gewoon helemaal vol zit. Ze heeft nu 2 dagen niet gepoept ondanks de lactulose, dus heb meer het idee dat het daaraan ligt. Verder is onze vloer gemaakt jippieeeee Morgen nog 1 keer verven, 1 muurtje behangen en zeil leggen en het is klaar! Morgen zouden ze het oude tapijt wat er nog lag eruit halen dus dan kunnen wij mooi verder en is alles klaar Toch weer iets positiefs vandaag. Liefs
Marleen wat een diehard ben jij zeg! petje af hoor meid. Elke dag extra is er weer 1 toch. Hoop dat de lk iets voor je kan betekenen. Vind het echt knap van je hoor. Weet niet of ik hetzelfde zou doen. Sab wat fijn dat het goed is gegaan. Zou wat zijn he als je buikje alweer een nieuw bewoner had Leuke foto's weer van je paasei Ik moet ook weer ff een afspraak erbij zetten.. Paginavulling hahaha
27 bevallen April 2008 mama's angel4life- 30 december 2007 - Jamelia Hedwig Ysa Cristel1986- 5 maart 2008 - Yorgos Alessio Mamaatjevan4- 7 maart 2008 - Naqeamo Angélo, Pasquenelle Kellox- 10 maart2008 - Dano zwemmertje- 16 maart 2008- Anna 4Catsandagirl - 24 maart 2008 - Noelle Adriana LaDi - 25 maart 2008 - Benjamin Floris Alexander Ally - 26 maart 2008 - Alize Corina - 1 april 2008 - Jochem Denise787 - 3 april 2008 - Kyano Bri- 4 april 2008 - Deane Robin Jorntenfemmigje-7 april 2008 - Davy Danio Lucas Isra - 10 april 2008 - Ryan Tearke - 10 april 2008 - Jurre Nikita - 11 april2008 - Jari Petrus Hendricus Esjuh - 11 april 2008 - Dani Frumpje - 11 april 2008 - Lianne Sietske Xanne Marleen - 13 april 2008 - Roel oOMisscOo - 13 april 2008 - Tygho Gerrit Bloempje- 15 april 2008 - Tijn August Ingrid77 - 16 april 2008 - Wayne Donovan H25 - 17 april 2008 - Alyshia Kwebbel - 20 april 2008 - Tijn AstridvD - 20 april 2008 - Benthe Maria Talia - 20 april 2008 - Erenay Sab85 - 24 april 2008 - Daimy Amina Simone79 - 24 april 2008 - Luna Anicha Agenda Juni 17 juni - Kwebbel Babypinkelnparty 17 juni - AstridvD CB Benthe 1e prikjes 17 juni - Bloempje CB Tijn 1e prikjes 18 juni - oOMissCOo CB- Tygho 1e prikjes 18 juni - Simone cb 14.30 Luna 1e prikjes 19 juni - oOMissCOo KNO arts ivm neusamandelen. 18 juni - Jamelia controle kinderarts 21 juni - Sharon Verhuizen 24 juni - Sab85 Cb Daimy's 1e prikjes 24 juni - Maikel en Sharon 2 jaar samen 24 juni - Talia 10.10u Erenay eerste prikjes 26 juni - LaDi 15.00 CB Benjamin 2e prikjes 27 juni - Jamelia 1e keer CB 28 juni - Corina & Peter 5 jaar getrouwd 30 juni - LaDi 14.40 Ziekenhuis echo Benjamin zijn heupjes 30 juni - Kwebbel 10.50 Cb apk check (1e prik haal ik in duitsland) Juli 01 juli - Corina cb 10.30 uur 2e prikjes 04 juli - Sab85 Nacontrole Daimy kinderarts ziekenhuis 11:00 05 juli - LaDi en vriend 6 jaar samen 10 juli - Ingrid cb 9.45 Wayne 2e prikjes 14 juli - Esjuh & Dani CB 2e prikjes 16:10 16 juli - Simone cb 9.30 Luna 2e prikjes Augustus 7 aug - Sab en Vriendje 6 jaar samen 18 aug - Trouwdag Simone&Corné 21 aug - Simone cb 9.40u Luna 3e prikjes 30 aug - Kwebbel en Kwebbelman 6 jaar getrouwd Weer aan het werk: oOMissCOo 19 mei (het zit er al weer op!) Corina 2 juni Isra 20 juni Simone 2 juli Esjuh 7 juli Bri 7 juli Bloempje 1 augustus Kwebbel 26 augustus Marleen1979 26 augustus H25 1 september AstridvD 1 september Tearke 12 september 4CATS begin oktober Angel4Life (voorlopig huismama) Ingrid77 (voorlopig niet) LaDi huismama voorlopig Sab huismama voorlopig
Nou Marleen petje af hoor. Ik hoop dat je goeie moet zijn vruchten gaat afwerpen en dat je ook eens pijnloos bv kan geven. Sab wat fijn dat je verder schoon bent van binnen, op het slijm na dan. Gelukkig geen stukje placenta. Mooie foto's van je paaseitje. Echt schattig. Angel4life wat fijn dat het zo opschiet met jullie huisje. kun je er staks lekker van gaan genieten. ik hoop voor jullie dat Jamelia snel weer beter gaat drinken en slapen maar dat zal vast wel goed komen. Hier is na een kwartier huilen Alyshia eindelijk in slaap gevallen. Ze is niet meer zo gewent om in haar bedje te slapen overdag omdat we steeds op sjouw gaan voor het huis of naar het huis. Voor mij zijn de klussen in het huis even gedaan ,ik kan straks weer schoonmaken. Daarom hebben we besloten dat ik lekker met ons meisje thuis blijf. Dit geeft mij weer gelegenheid om rustigaan verder in te pakken hier thuis. Is natuurlijk ook weer een stuk rustiger voor Alyshia en dat is ook wel even goed. Ze is verder niet moeilijk of zo maar voor mijn gevoel krijgt ze zo een stukje meer rust.
27 bevallen April 2008 mama's angel4life- 30 december 2007 - Jamelia Hedwig Ysa Cristel1986- 5 maart 2008 - Yorgos Alessio Mamaatjevan4- 7 maart 2008 - Naqeamo Angélo, Pasquenelle Kellox- 10 maart2008 - Dano zwemmertje- 16 maart 2008- Anna 4Catsandagirl - 24 maart 2008 - Noelle Adriana LaDi - 25 maart 2008 - Benjamin Floris Alexander Ally - 26 maart 2008 - Alize Corina - 1 april 2008 - Jochem Denise787 - 3 april 2008 - Kyano Bri- 4 april 2008 - Deane Robin Jorntenfemmigje-7 april 2008 - Davy Danio Lucas Isra - 10 april 2008 - Ryan Tearke - 10 april 2008 - Jurre Nikita - 11 april2008 - Jari Petrus Hendricus Esjuh - 11 april 2008 - Dani Frumpje - 11 april 2008 - Lianne Sietske Xanne Marleen - 13 april 2008 - Roel oOMisscOo - 13 april 2008 - Tygho Gerrit Bloempje- 15 april 2008 - Tijn August Ingrid77 - 16 april 2008 - Wayne Donovan H25 - 17 april 2008 - Alyshia Kwebbel - 20 april 2008 - Tijn AstridvD - 20 april 2008 - Benthe Maria Talia - 20 april 2008 - Erenay Sab85 - 24 april 2008 - Daimy Amina Simone79 - 24 april 2008 - Luna Anicha Agenda Juni 17 juni - Kwebbel Babypinkelnparty 17 juni - AstridvD CB Benthe 1e prikjes 17 juni - Bloempje CB Tijn 1e prikjes 18 juni - oOMissCOo CB- Tygho 1e prikjes 18 juni - Simone cb 14.30 Luna 1e prikjes 19 juni - oOMissCOo KNO arts ivm neusamandelen. 18 juni - Jamelia controle kinderarts 21 juni - Sharon Verhuizen 24 juni - Sab85 Cb Daimy's 1e prikjes 24 juni - Maikel en Sharon 2 jaar samen 24 juni - Talia 10.10u Erenay eerste prikjes 25 juni - H25 Cb Alyshia's 1e prikjes 26 juni - LaDi 15.00 CB Benjamin 2e prikjes 27 juni - Jamelia 1e keer CB 28 juni - H25 verhuizen 28 juni - Corina & Peter 5 jaar getrouwd 30 juni - LaDi 14.40 Ziekenhuis echo Benjamin zijn heupjes 30 juni - Kwebbel 10.50 Cb apk check (1e prik haal ik in duitsland) Juli 01 juli - Corina cb 10.30 uur 2e prikjes 04 juli - Sab85 Nacontrole Daimy kinderarts ziekenhuis 11:00 05 juli - LaDi en vriend 6 jaar samen 10 juli - Ingrid cb 9.45 Wayne 2e prikjes 14 juli - Esjuh & Dani CB 2e prikjes 16:10 16 juli - Simone cb 9.30 Luna 2e prikjes Augustus 7 aug - Sab en Vriendje 6 jaar samen 18 aug - Trouwdag Simone&Corné 21 aug - Simone cb 9.40u Luna 3e prikjes 25 aug - H25 en man 2 jaar getouwd 30 aug - Kwebbel en Kwebbelman 6 jaar getrouwd Weer aan het werk: oOMissCOo 19 mei (het zit er al weer op!) Corina 2 juni Isra 20 juni Simone 2 juli Esjuh 7 juli Bri 7 juli Bloempje 1 augustus Kwebbel 26 augustus Marleen1979 26 augustus H25 1 september AstridvD 1 september Tearke 12 september 4CATS begin oktober Angel4Life (voorlopig huismama) Ingrid77 (voorlopig niet) LaDi huismama voorlopig Sab huismama voorlopig
Haha... iedereen maakt gelijk gebruik van de lijst die weer tevoorschijn getovert is. Sab, wat een schattig paaseitje! Zo één wil ik er ook wel! LaDi, jij had bij Ben toch de Nutriton afgebouwd? Hoe is het nu? Gebruikte jij ook Nutriton tegen het spugen of niet? Marleen, petje af! Hopelijk gebeurt er een wonder en kan je bv blijven geven, zonder die rotpijn!
Goeienavond Zo Wayne ligt in bed.. Sinds zaterdag heeft hij een iets ander ritme.. Doordat wij vrijag zijn laatste voeding laat hebben gegeven, door het voetbal, eerder kreeg hij de laatste rond 22u, maar vrijdag was het 23u.. Een uur later dus.. En sinds zaterdag is alles een uur opgeschoven! En best lekker hoor. Hij komt nu om 7uur 's morgens, en de laatste fles om 23u ongeveer.. Maar... Hij komt nu de voorlaatste fles om half zeven 's avonds.. Waardoor ik nu dus al 2 avonden "rust" heb gehad.. Hij slaapt nu tussen 20u en 22u, ipv huilen, en erbij willen zijn.. EN ik moet zeggen dat is best lekker hoor.. Hij ligt er nu net weer een half uurtje in. Heb na zijn fles lekker lang met hem gespeeld, op schoot, en daarna nog een poosje in de box.. En voor zijn fles aan, hebben we nog met hem gespeeld op de commode.. Dikke pret was het daar. Hij kraaide het uit van plezier.. Heerlijk hoor.. Verder geen bijzonderheden vandaag. .JA vanmorgen iemand van felicitas gehad, om de babykadoos te brengen.. Maar dat stelt op zich niet zoveel voor.. Ze kon mij alleen een jaarabonnement slijten op het blad kinderen.. De rest mocht ze zo weer meenemen... Ze kwam nog met een leuk pakje voor Wayne op de proppen, van een of ander merk, Dukkie of Doggie.. Geen idee. Leuk pak, maat 62/68. Maar dat kost gewoon ff 29,95.. Euh, nee dankje.. Nou ja.. Ze was hier zo weer weg in elk geval.. @ Marleen, dapper hoor, dat je het toch nog probeert. Ik hoop dat het tohc lukt om in elk geval nog ff zonder pijn BV te kunnen geven... Groetjes Ingrid
hey dames zo heb dr snel over heen gelezen.. simone leuk he die dierentuins ben dr in dec 06 ook geweeest vidn m wel mooi.. buddy oko lueke fotos en uh af he andere april jngetjes van yorgos vriendinnetjhe uhm verder wer wat vergeten oohja wanneer en waar is de meeting nou want volgens mij zie ik niet echt iets concreets staan of wel? vandaag naar de efteling geweest was super joh cailynn was in t begin sjaggie maar later wel vrolijk.. yorgos heetf ook in ene paar dingen gezeten jaja.. de bootjes en dat ding dat omhoog gaat oohja en de carousel hoest ier dames
Zo weer een hoop bij te lezen zeg! Marleen, ik hoop dat het meevalt in de praktijk, ach we gaan het zien hoe het loopt. Ik hoor wel van vriendinnen die ook al kinderen hebben dat ze er ook veel moeite mee hadden, maar toen ze eenmaal weer aan het werk waren dat ze het ook wel weer fijn vonden (kan me er nu nog niks bij voorstellen)! En wat voor werk doe jij? Wanneer mag/moet jij weer aan de gang en voor hoeveel dagen? Wat rot zeg dat je MOET stoppen met de BV terwijl je het zo graag wilde, maar meid als de pijn ondraagbaar wordt en als je zelf nachten wakker ligt is dat ook niet goed! Oh, lees nu ondertussen weer verder dat je het toch nog gaat proberen, meid wat een bikkel ben jij toch zeg. Sab hoe is het in het ziekenhuis verlopen? Oh je hebt je reactie al geplaats hihi. Maar fijn om te horen dat alles ok is Kili, hoe reageerde je werkgever dat je het nog niet trok, mag je langer thuis blijven, het is natuurlijk ook niet niks wat jullie hebben meegemaakt zeg? Wel fijn om te lezen dat het met Andy Goed gaat zeg, nou lekker van genieten! Nou Miss jij praat Sab wel moed in hihi met je 13!
meiden wat betreft de meeting, ik lees zo af en toe de 24ste maar idd nog niks concreets, maar dan kan ik niet dus. Maar hou geen rekening met mij, gaan jullie lekker en ik ga ervan uit dat er nog wel een keer een meeting komt waar ik wel bij kan zijn.
Marleen: Het is ontzettend moeilijk om de beslissing te nemen om te stoppen. Die twijfel blijft je bij. Moedig dat je het toch blijft proberen.Ik weet hoe graag je door wilt gaan, denk alsjeblieft ook aan jezelf. Hier alweer de 4e nacht achtereen doorgeslapen. Ikzelf word nog wel wakker rond 6 uur, maar vanochtend toch weer ingeslapen tot half 8. Morgen cb en prikjes.
zucht, mijn meis heeft totaal nog geen ritme met eten en slapen. Vannacht kwam ze opeens om 1.00uur en toen weer om 6:30 uur en nu slaapt ze al vanaf 15:00uur en ze slaapt super vast. Wat is er aan de hand? Nu weet ik niet of ik haar wakker zal maken. Misschien komt het wel van die roluiken, ik heb ze vanmiddag om 17:00 dichtgedaan. Pikkedonker in haar kamer. Wat een toestand......... Hopelijk slaapt ze vannacht nog. Komt iemand het bekend voor? Ze had wel regeldagen gehad, nu 2 dagen geleden. Misschien komt het daardoor, nieuw ritme wat geen ritme is
trouwens ja soms hebben babys dat welles dat ze gewoon even sjaggie zijn he of huilt noelle noet zo veel